Ir doma iegādāties auto ~ 2004/2005. gada - šobrīd skatos četrus variantus. Mazda 6, Honda Accord, Toyota Avensis un Subaru Legacy. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šādiem universāļiem? Dodiet kādu padomu, paslavējiet vai nopeliet šos modeļus... Gribas auto, kur var brīvi iebāzt vismaz četrus cilvēkus, salikt piepūšamās laivas, somas, teltis, uzkraut uz jumta riteņus (slēpes utt.) un doties dzīvē. Džipu negribu - nav vajadzības pēc bezceļu tehnikas, un neatbilst ienākumu līmenim.
Starp citu, par Subaru. Ja es pareizi saprotu, tad Outback ir maziet augstāks Legacy, bet kas par zvēru ir Forester? Izskatās pēc džipa, bet visos meklētājos tas tiek pozicionēts kā universālis. Un, piemēram, pērkot jaunu Foresters ir lētāks par Outback unlaikam arī par Legacy. Kapēc auto, kas izskatās pēc džipa, bet it kā nav džips tiek tirgots lētāk nekā parasti universāļi? Kaut kāds neizdevies modelis?
Forester jau sakotneeji bija pozicioneets kaa "darba zirgs" preteeji Outback vai Legacy. Peec peedeejaa facelifta tiiri cmykc padevies.
arba rakstīja: Vai patiešām mašīnas izvēli nosaka kaimiņa rekomendācija ?
Auto taču pērk tapēc, ka viņs patīk, tapēc , ka pakaļa viņā labi jūtas.
Īpaši, ja runa iet par līdzīgiem auto.
Skaidrs, ka visi tiks aplūkoti un notestēti arī dzīvē. Šie auto liekas tik līdzīgi, ka gribējās pajautāt arī citu cilvēku viedokli - ja nu kādam no tiem ir kaut kādas ļoti slavējamas vai tieši otrādi - peļamas īpašības, ko tā uzreiz nevar pamanīt, bet kas parādās, teiksim, pēc gada ekspluatācijas?!
Šie auto notiekti ir līdzīgi ar to, ka tiem ir četri riteņi!
Ja esi čunčinātājs un neredzi atšķirības pērc 6to Lazdu, ja patīk atvilkt Hondu.
Manuprāt normāli var pabraukt ar tukšu mašinu un blakusēdētāju līdz 1ookg.
Piekraujot pilnu jeb kuru mašinu braukšana pārvēršas par pārvietošanos.
911 rakstīja: alfa crosswagon būs gana labs un glīc utt.
Ir labs un glīts un mobile.de pat var atrast zem 20 000 eur. BET! Es atvainojos, aizmirsu piebilst vienu svarīgu detaļu - interesē automāts! Crosswagoniem nav automāta...
Mazdu neņem - tas ir tāds redeļšķūnis, ka kauns paliek. Lētums sit cauri visur. Man pat liekas ka Mazdām tāpat kā Hyundajiem ir pat drošības jostas plānākas.
Par Hondām tikai labas atsauksmes dzirdētas. Pats gan nekādā jaunā Hondā neesmu sēdējis. Vienīgi Type-R un arī tikai blakus. Smuks salons un āra.
Ja tiešām gribi kraut cilvjus mašīnā un doties ceļā, tad toč padomā par minivenu. Tas pats VW Touran vai lielākais Voyager ir OK. Pabraucot ar Sharan pēcāk Mazda6 liksies kā tanks - graboša un ar minimālu lodziņu.
senuks rakstīja: Ja esi čunčinātājs un neredzi atšķirības pērc 6to Lazdu, ja patīk atvilkt Hondu.
Cik nu vispār ar universāli var "atvilkt"... Laikam jau neviens no tiem četriem nav slikts, jo (vismaz pagaidām) visi slavē katrs savu iecienītāko marku.
senuks rakstīja: Ja esi čunčinātājs un neredzi atšķirības pērc 6to Lazdu, ja patīk atvilkt Hondu.
Cik nu vispār ar universāli var "atvilkt"... Laikam jau neviens no tiem četriem nav slikts, jo (vismaz pagaidām) visi slavē katrs savu iecienītāko marku.
.. var var atvilkt, īpaši ar tādiem lillīgiem gredzenu pavēlniekiem, tā teikt - kārtīgs auto, lai mūžībā aizvestu visu ģimeni
kliks rakstīja: Ja tiešām gribi kraut cilvjus mašīnā un doties ceļā, tad toč padomā par minivenu.
Esam izbraukuši puseiropu 4-atā ar veco Mazdu 323 (ar divām durvīm). To var izdarīt, bet labāk nevajag. Esmu pamanījies iedabūt savā vecajā Galantā (hečbekā) 3 cilvēkus + 2 velosipēdus + telti + grilu + 2 alus kastes + mantu kalnu dzīvošanai uz nedēļu kempingā. Arī tā arī var izdarīt, bet labāk nevajag. Esam vairākas reizes braukājuši pa Eiropu ar Ford Galaxy - 4-atā un arī 6-atā. Jāatzīst, ka četriem braukt ceļojumā ar minivenu ir ļoti pat normāli, sešiem - nu tā... Labāk nevajag. Piekrītu, ka ceļojumam četriem minivens būtu ērti, bet man negribas visu laiku braukāt ar busiņu, kura papildus telpa man reāli ievajadzēsies reizes 2-3 vasarā un vēl 10-15 ziemā. Domāju, ka universālī var sakraut pietiekami mantu, turklāt visiem šiem četriem ir jumta reliņi, kur var vēl uzlikt kasti, vai riteņus, vai slēpes.
tuncis rakstīja: Pa 23 000 eiro jau var dabūt pilnīgi jaunu mazdu no salona. 2004 gada Mazda 6 var dabūt pa ~ 16 000 / 17 000 eur. Un pārējie arī palien zem 20 000, vairāk negribētos maksāt.
Motors...
tuncis rakstīja: Kaut kā skopā latvieša dvēsele, ieraugot aprakstā 3.5 litru motoru, uzreiz iekliedzas - BENZĪNS, CENAS, SANTĪMI!!!
911 rakstīja: alfa crosswagon būs gana labs un glīc utt.
Ir labs un glīts un mobile.de pat var atrast zem 20 000 eur. BET! Es atvainojos, aizmirsu piebilst vienu svarīgu detaļu - interesē automāts! Crosswagoniem nav automāta...
Tad par Hondas dīzeli arī jāaizmirst, tiem arī nav automāta
Tātad, ko es gribēju teikt, Gnom! Paldies par piedāvājumu, bet 21 000 + 1500 ir KRIETNI vairāk par 17 vai 18 tūkstošiem. Es neesmu bagāts cilvēks, par tiem ietaupītajiem 3-4 tūkstošiem var ieliet pietiekami daudz benzīna, lai tā braukšana ar gāzi neatmaksātos. Un ņemot vērā, ka man neko neizsaka ne Infiniti, ne Bose... un nafig auto DVD? Es taču nebraukšu 600 km lai sēdētu auto un skatītos filmas! Protams, ja man būtu dafiga naudas, varbūt es dziedātu citu dziesmu, bet patlaban jādzīvo, kā ir.
arba rakstīja: Lielas starpības šiem auto nav (izņēmot Subaru) pieej praktiski, kuram cena mazāk krītas un pēc 3 gadiem vieglāk būs pārdot.
Pieljauju ka Mazdu 6 bus visgruutaak paardot par labu cenu, jo ljooooti daudzas firmas ir izveeleejushas shiis par darba vaagjiem. Un noteikti peec laika gribees tikt valjaa. Avenshus paariiti ir izveeleejies Rimi, kas veel nezinu - neesmu redzeejis. Hondas Accord un universsaljus vispaar nezinu nevienu firmu. bet vispaar ar to paardoshanu ir taa ka var jau tureet labu cenu auto, bet gribeetaaju uz jamo taapat nebuus - kaada no taa jeega ???
...tīk man amerikāņi... ģimenē ir lietota vesela plejāde - nu ir labi...
Es arī esmu skatījies uz amerikāņiem, bet kaut kā tomēr pārāk biedējoši liekas tie motoru izmēri, protams, var ielikt gāzi, bet... tie atkal ir papildus izdevumi un čakars. Man priekšniecei vienā jaunā auto, oficiālie dīleri pie pirkšanas nomainīja standarta rādžiņu uz minidisku atskaņotāju. Pēc tam pusgadu lamādamās braukāja ar servisa maiņas auto, kamēr tie paši iebūvētāji meklēja kas auto par vainu, ka neiet. Un tas bija oficiālais serviss! Tapēc man liekas, ka labāk nevajag bez lielas vajadzības neko pārbūvēt. Un tad pa forumiem dzirdētie briesmu stāsti par detaļu gaidīšanu no aizokeāna un izmaksām...
Gnoms rakstīja: man likās, ka runa bija par 21K...
sorry, negribēju jaukt gaisu...
Nē, ir labi - viedokļu dažādība noder. Katrā gadījumā es tagad izpētīju ko piedāvā Chrysler. Un uzzināju ar ko atšķiras Infiniti no Bose! Situācija ir tāda, ka varētu nopirkt arī pa 21K vai pat vēl dārgāku un pat jaunu, bet man kaut kā nav autobraukšana tik ļoti pie sirds pieaugusi, lai gribētos izsviest milzīgu kaudzi naudas par lietu, kuras primārais uzdevums būtu mani nogādāt no vienas vietas uz otru. Protams, vēlams ar ērtībām un visādiem citiem labumiem pēc iespējas. Un atlikušo naudu labāk pamēģināšu ieguldīt biznesā, lai pēc kādiem gadiem varētu bez kapeiku skaitīšanas nopirkt tanku ar 3 litru motoru un piebāztu ar Bosēm - ja tā sagribēsies.
Universāļu salīdzinājums?
Ir doma iegādāties auto ~ 2004/2005. gada - šobrīd skatos četrus variantus. Mazda 6, Honda Accord, Toyota Avensis un Subaru Legacy. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šādiem universāļiem? Dodiet kādu padomu, paslavējiet vai nopeliet šos modeļus... Gribas auto, kur var brīvi iebāzt vismaz četrus cilvēkus, salikt piepūšamās laivas, somas, teltis, uzkraut uz jumta riteņus (slēpes utt.) un doties dzīvē. Džipu negribu - nav vajadzības pēc bezceļu tehnikas, un neatbilst ienākumu līmenim.