Kādus 2 mēn atpakaļ šķeit fanu manīju, 2 CSN pārkāpumi īsā posmā. Tā turpinot braukt mainīs nevis uzlikas, bet sānu durvis un aizmugurējo buferi, nogriezās no vidējās joslas pa kreisi un savukārt nākošajā krustojumā apstājās pa vidu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sagatavot Opel dizeli ziemai
Sveiciens!
Nesen iegadajos Opel Zafira 2.0 DTI (2000.g., Ecotec). Shis ir pirmais diizelis kas ir nonacis manaa iipashumaa. Esmu mainiijis tikai ellju un elljas filtru. Ar auto esmu apmierinaats un pagaidaam nekaadas probleemas neesmu noveerojis, ja nu vienigi ka pie -2 graadiem pieleca tikai ar 5 apgriezienu. Bet driz jabrauc ir uz Zviedriju, kur shobriid ir -15, bet Latvijaa nav sanacis patesteet auto shaadaa temperatuuraa, liidz ar ko drusku raustos.
Tapec jautajums - vai var kautkaa notesteet auto - vai tas pieskjilsies normaali aukstaa laikaa? Kaadas metodes var pielietot lai piedarbinaatu diizeli ja vinsh nelec (vadi, ievilkshana? etc.)
Esmu gatavs nomainiit akumulatoru un kveelsveces, jeb ari ko citu, kas buutu svariigs lai auto droshi pielektu pie -15 graadiem (un labak ari pie -25).
Cik palasiju komentaros, paarsvaraa tiek ieteikts Dizelcentrs motora diagnostikai. Vai tur var arii paarbaudiit akumulatora speeju?
Un taa kaa shis ir mans pirmais Opel, un veel pirmais diizelis, interesee arii normaals (ar sakariigu attieksmi pret klientu) serviss kuraa remonteet mazakas vai lielakas problemas (veelams Paardaugavaa).
Paldies jau ieprieksh! Sakariigas atbildes iipashi gaidiitas!