S80 - 2.9 vai 2.8biturbo

user Reģ.: 19.06.2002

jautājums sekojošs - cik liela atšķirība ir starp 2.8biturbo motoru un 2.9 motoru iekš volvo s80?

cik būtiski jūt jaudas starpību? un kā starpība devielas patēriņā?

un kā ar motora izturību? remontiem un problēmām?

 
Polarlacis Reģ.: 15.10.2006
0 0 Atbildēt

S80 T6 268Zs S80 T5 222Zs-griezes momemts 380Nm pret 310Nm-uzraviens ipa$i neatskiras.........

Polarlacis Reģ.: 15.10.2006
0 2 Atbildēt

Daniels_Reebuss rakstīja:

Polarlacis rakstīja: S80 T6 268Zs S80 T5 222Zs-griezes momemts 380Nm pret 310Nm-uzraviens ipa$i neatskiras.........

Kur tādus ciparus rāvi??

Tie ir 98.gada modelju pensionaru auto dati...

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

Pameklē pa topikiem te bija viens ļoti laps apraksts no viena jūzera tieši par to 272 zs versiju.Tur viss ir slikti,izņemot uzrāvienu.Nopietni.Pats braucu ar S80 2.4 ar 170 zs un viss ir labi un pietiekoši.

vol Reģ.: 21.02.2003
0 1 Atbildēt

protams rakstīja: Pameklē pa topikiem te bija viens ļoti laps apraksts no viena jūzera tieši par to 272 zs versiju.Tur viss ir slikti,izņemot uzrāvienu.Nopietni.Pats braucu ar S80 2.4 ar 170 zs un viss ir labi un pietiekoši.

Kas tur slikts?Vienkārši to 272 Zs dēļ ir iespēja biežāk apmeklēt servisu.Brauc prātīgi un viss būs štokos. Bet ja brauksi prātīgi priekš kam 272 Zs?

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

Ja tevi interesē benzīna patēriņš, tad nepērc šos auto. Ja sāksi vizināties ar 270+ zs autiņiem, tad grūti būs pārkāpt uz mazākas jaudas auto.

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

Polarlacis rakstīja: S80 T6 268Zs S80 T5 222Zs-griezes momemts 380Nm pret 310Nm-uzraviens ipa$i neatskiras.........

kaads veel S80 T5, taads nekad nav bijis. ir S60 T5 ar 250zs. pie tam abi tie motori (S80 2.9 un S80T6) ir 2.9l, tikai T6 gadiijumaa veel naak klaat 2 turbiinas, kaa rzultaataa rodas 272zs. ja gribas veel trakaku, tad ir S60R, ss.lv viens tirgoas, tam ir 300zs un 4x4.

user Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sunis rakstīja: Ja tevi interesē benzīna patēriņš, tad nepērc šos auto. Ja sāksi vizināties ar 270+ zs autiņiem, tad grūti būs pārkāpt uz mazākas jaudas auto.

tur jau tā lieta, tagad ir 230zs un mazāk vairs negribu..

bet kopumā liekas, tas 2.9 moška varētu būt ok..

autotirgotāji vispār tādi duraki - katrs slavē to versiju, kura viņam ir.. tam kuram dīzelis - stāsta cik tas labs, tam kuram 2.9 stāsta, ka tas vispār ir mūzīgs utt. tam, kuram 2.8 biturbo tam atkal sava versija -2.8 - vien;igais īstais..

klausīties vispār nav jēga viņos, bet parēkt var

vol Reģ.: 21.02.2003
0 0 Atbildēt

user rakstīja:

Sunis rakstīja: Ja tevi interesē benzīna patēriņš, tad nepērc šos auto. Ja sāksi vizināties ar 270+ zs autiņiem, tad grūti būs pārkāpt uz mazākas jaudas auto.

tur jau tā lieta, tagad ir 230zs un mazāk vairs negribu..

bet kopumā liekas, tas 2.9 moška varētu būt ok..

autotirgotāji vispār tādi duraki - katrs slavē to versiju, kura viņam ir.. tam kuram dīzelis - stāsta cik tas labs, tam kuram 2.9 stāsta, ka tas vispār ir mūzīgs utt. tam, kuram 2.8 biturbo tam atkal sava versija -2.8 - vien;igais īstais..

klausīties vispār nav jēga viņos, bet parēkt var

Braucu ar 2,9.Kāpēc?Nu 2,4 pie pilna komplekta(5cilvji+bagāža)kādā momentā varētu būt par īsu.2.8 T6 sarežģī dzīvi.2,9 pašā laikā.Motors vienkārš ,hadene un kārba tur, var dabūt labā komplektācijā.Apmēram tā.

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

vol rakstīja:

user rakstīja:

Sunis rakstīja: Ja tevi interesē benzīna patēriņš, tad nepērc šos auto. Ja sāksi vizināties ar 270+ zs autiņiem, tad grūti būs pārkāpt uz mazākas jaudas auto.

tur jau tā lieta, tagad ir 230zs un mazāk vairs negribu..

bet kopumā liekas, tas 2.9 moška varētu būt ok..

autotirgotāji vispār tādi duraki - katrs slavē to versiju, kura viņam ir.. tam kuram dīzelis - stāsta cik tas labs, tam kuram 2.9 stāsta, ka tas vispār ir mūzīgs utt. tam, kuram 2.8 biturbo tam atkal sava versija -2.8 - vien;igais īstais..

klausīties vispār nav jēga viņos, bet parēkt var

Braucu ar 2,9.Kāpēc?Nu 2,4 pie pilna komplekta(5cilvji+bagāža)kādā momentā varētu būt par īsu.2.8 T6 sarežģī dzīvi.2,9 pašā laikā.Motors vienkārš ,hadene un kārba tur, var dabūt labā komplektācijā.Apmēram tā.

Nav jau tik švax tas 2.4, ja ņem 2.4T vai T5. Man 2.4T ar 200zs iet pieņemami. "+" ir arī tas, ka tas ir R5 motors, kurš salīdzinot ar audi 2.4 V6 motoriem ir vienkāršāks un ekonomiskāks.

if Reģ.: 11.12.2002
0 0 Atbildēt

mx_black rakstīja: kaads veel S80 T5, taads nekad nav bijis. ir S60 T5 ar 250zs. pie tam abi tie motori (S80 2.9 un S80T6) ir 2.9l, tikai T6 gadiijumaa veel naak klaat 2 turbiinas, kaa rzultaataa rodas 272zs. ja gribas veel trakaku, tad ir S60R, ss.lv viens tirgoas, tam ir 300zs un 4x4.

Nav tiesa, ir gan S80 ar to pašu T5 250 ZS, pats esmu braucis. Iespējams, ka LV nav tirgots, tāpat, kā MM nekad nav tirgojis, piemēram, S60 R dēļ mazā pieprasījuma.

if Reģ.: 11.12.2002
1 0 Atbildēt

P.S. Kategoriski ir vērts ņemt lielākos dzinējus dēļ labāka standarta aprīkojuma (ne vienmēr, bet parasti). Labi nopakotu S60 T5 pārdevu 1 dienas laikā par cenu ~2000 EUR virs vidējās tirgus cenas neskatoties uz astronomisku noskrējienu (tehniskais stāvoklis gan bij labs). Bet ir cilvēki, kas bāzes versijas ar 2.4 tirgo mēnešiem, jo tādas masveidā gāž iekšā arī tādi iestādījumi, kā ProVento.

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

if rakstīja:

mx_black rakstīja: kaads veel S80 T5, taads nekad nav bijis. ir S60 T5 ar 250zs. pie tam abi tie motori (S80 2.9 un S80T6) ir 2.9l, tikai T6 gadiijumaa veel naak klaat 2 turbiinas, kaa rzultaataa rodas 272zs. ja gribas veel trakaku, tad ir S60R, ss.lv viens tirgoas, tam ir 300zs un 4x4.

Nav tiesa, ir gan S80 ar to pašu T5 250 ZS, pats esmu braucis. Iespējams, ka LV nav tirgots, tāpat, kā MM nekad nav tirgojis, piemēram, S60 R dēļ mazā pieprasījuma.

Tādus modeļus kā R normāli kantori savā stokā iegādājas labi ja vienu demo mobīli.Un vari lūdzu ielikt kādu linku uz oficiālu info par to S80 T5 ar 250 zs,paldies.Šaubos gan ka tāds pastāvējis jebkad.

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

if rakstīja:

mx_black rakstīja: kaads veel S80 T5, taads nekad nav bijis. ir S60 T5 ar 250zs. pie tam abi tie motori (S80 2.9 un S80T6) ir 2.9l, tikai T6 gadiijumaa veel naak klaat 2 turbiinas, kaa rzultaataa rodas 272zs. ja gribas veel trakaku, tad ir S60R, ss.lv viens tirgoas, tam ir 300zs un 4x4.

Nav tiesa, ir gan S80 ar to pašu T5 250 ZS, pats esmu braucis. Iespējams, ka LV nav tirgots, tāpat, kā MM nekad nav tirgojis, piemēram, S60 R dēļ mazā pieprasījuma.

Tādus modeļus kā R normāli kantori savā stokā iegādājas labi ja vienu demo mobīli.Un vari lūdzu ielikt kādu linku uz oficiālu info par to S80 T5 ar 250 zs,paldies.Šaubos gan ka tāds pastāvējis jebkad.

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

if rakstīja:

mx_black rakstīja: kaads veel S80 T5, taads nekad nav bijis. ir S60 T5 ar 250zs. pie tam abi tie motori (S80 2.9 un S80T6) ir 2.9l, tikai T6 gadiijumaa veel naak klaat 2 turbiinas, kaa rzultaataa rodas 272zs. ja gribas veel trakaku, tad ir S60R, ss.lv viens tirgoas, tam ir 300zs un 4x4.

Nav tiesa, ir gan S80 ar to pašu T5 250 ZS, pats esmu braucis. Iespējams, ka LV nav tirgots, tāpat, kā MM nekad nav tirgojis, piemēram, S60 R dēļ mazā pieprasījuma.

Tādus modeļus kā R normāli kantori savā stokā iegādājas labi ja vienu demo mobīli.Un vari lūdzu ielikt kādu linku uz oficiālu info par to S80 T5 ar 250 zs,paldies.Šaubos gan ka tāds pastāvējis jebkad.

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

Wasn`t me

if Reģ.: 11.12.2002
0 0 Atbildēt

protams rakstīja: Un vari lūdzu ielikt kādu linku uz oficiālu info par to S80 T5 ar 250 zs,paldies.Šaubos gan ka tāds pastāvējis jebkad.

Jā, sorry, mana kļūda, tas bija 2.0 ar augstspiediena turbīnu un 222 ZS. To, ka gāja sliktāk par S60 T5, skaidroju ar lielāku bundžu, bet tomēr tas ir pavisam cits dzinējs. Bet saucās viņš S80 T5, bij pat tāds uzraksts uz pakaļas.

Arī googlē tādus var atrast gana daudz.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti