Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pardodu Volvo 960 vai mainu uz mazaku!

vaskins Reģ.: 29.01.2002

Pardodu Volvo 960 92.g 3.0 24v automats, melns adas salons, elekotro logi, luka utt. vai mainu uz kadu mazaku auto, velams ari automatu.

T.29727121 vaskins@one.lv

 
1 2 3 4
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

s70-740d rakstīja:

modena rakstīja:

UUSA rakstīja:

modena rakstīja: ko tur domāt... varētu būt stūres rejka... samēra dargs milti-link piekares remonts..... vairāk it kam tur vairs nav kam.... vienīgi liels patēriņš... un reno zem haubes

Nu nav Renault zem haubes,ir 6rindā Volvo.

cik atceros Volvo paši spēja tikai 4 cilindru 2.0 un 2.3 izstrādāt.... pie 6 cilindru dzinējiem šie kopā sadarbojas ar Reno..... iespējams arī ka ar Pegeuot..... 6 cilindru dīzeli šie arī aizņemas no VW...

A konkrēto 3.0 litru dzinēju ja nekļūdos šie lika arī Safrane iekšā... jo tipo taisījas kopējo koncernu Volvo-Reno taisīt.... (ka labs piemērs pirmais MM salons Ulmaņa gatvē.... puse ēkas Volvo, puse Renault...)

zb s'itie speciaalisti - uzraksta piecus teikumus ar nepatiesu info ... UUSA preciizi pateica, ķaads tur motors ieks'aa ... ja nav ko teikt, tad paklusee ...

kura tad info bija nepatiesa??? pats varētu paklusēt.... mr. Nothing....

vienīga info verētu būt neprecīza ja šie tiešam paši uzcepa šo dzineju.... bet ta kā šie taisījas uz kopīgas platformas būvēt luksus klases flagmaņus - tad arī dziļi šaubos kā renošniki nav pieliekuši pie ta dzinēja savas rokas....

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Modena,Tavam sirdsmieram varu pavēstīt,ka tas 6-cil. motors (starp citu,vēlāk bija arī 2.5L versijā ar 180zs)skaitās nevisai izdevies,lai kas to arī nebūtu radījis.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Safrane bija ar 3,0V6(190zs).

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

s70-740d rakstīja:

modena rakstīja:

UUSA rakstīja:

modena rakstīja: ko tur domāt... varētu būt stūres rejka... samēra dargs milti-link piekares remonts..... vairāk it kam tur vairs nav kam.... vienīgi liels patēriņš... un reno zem haubes

Nu nav Renault zem haubes,ir 6rindā Volvo.

cik atceros Volvo paši spēja tikai 4 cilindru 2.0 un 2.3 izstrādāt.... pie 6 cilindru dzinējiem šie kopā sadarbojas ar Reno..... iespējams arī ka ar Pegeuot..... 6 cilindru dīzeli šie arī aizņemas no VW...

A konkrēto 3.0 litru dzinēju ja nekļūdos šie lika arī Safrane iekšā... jo tipo taisījas kopējo koncernu Volvo-Reno taisīt.... (ka labs piemērs pirmais MM salons Ulmaņa gatvē.... puse ēkas Volvo, puse Renault...)

zb s'itie speciaalisti - uzraksta piecus teikumus ar nepatiesu info ... UUSA preciizi pateica, ķaads tur motors ieks'aa ... ja nav ko teikt, tad paklusee ...

kura tad info bija nepatiesa??? pats varētu paklusēt.... mr. Nothing....

vienīga info verētu būt neprecīza ja šie tiešam paši uzcepa šo dzineju.... bet ta kā šie taisījas uz kopīgas platformas būvēt luksus klases flagmaņus - tad arī dziļi šaubos kā renošniki nav pieliekuši pie ta dzinēja savas rokas....

Kaut kas Tev liidz galam laikam nav skaidrs, jo VOLVO ir gan 4, gan 5 gan 6 cilindru dzineji. Piemeram kaa 850 Volvo saaka likt 5-nieku, taa veel tagad jaunajos modeljos liek to pashu 5 cilindru dzineju. Jauda tam 5-niekam ir no 140 Zs (2,0i 10v) liidz pat 300 Zs (S60 R versijaa).

Es labu laiku nobraucu ar 850 Volvo 5-cilindru 170 Zs, tad 2 gadus ar to pashu 5-nieku 240 Zs izpildijumu uz Volvo S70 T-5 bazes. Tagad ir S60 arii ar 5-nieku.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

modena rakstīja:

s70-740d rakstīja:

modena rakstīja:

UUSA rakstīja:

modena rakstīja: ko tur domāt... varētu būt stūres rejka... samēra dargs milti-link piekares remonts..... vairāk it kam tur vairs nav kam.... vienīgi liels patēriņš... un reno zem haubes

Nu nav Renault zem haubes,ir 6rindā Volvo.

cik atceros Volvo paši spēja tikai 4 cilindru 2.0 un 2.3 izstrādāt.... pie 6 cilindru dzinējiem šie kopā sadarbojas ar Reno..... iespējams arī ka ar Pegeuot..... 6 cilindru dīzeli šie arī aizņemas no VW...

A konkrēto 3.0 litru dzinēju ja nekļūdos šie lika arī Safrane iekšā... jo tipo taisījas kopējo koncernu Volvo-Reno taisīt.... (ka labs piemērs pirmais MM salons Ulmaņa gatvē.... puse ēkas Volvo, puse Renault...)

zb s'itie speciaalisti - uzraksta piecus teikumus ar nepatiesu info ... UUSA preciizi pateica, ķaads tur motors ieks'aa ... ja nav ko teikt, tad paklusee ...

kura tad info bija nepatiesa??? pats varētu paklusēt.... mr. Nothing....

vienīga info verētu būt neprecīza ja šie tiešam paši uzcepa šo dzineju.... bet ta kā šie taisījas uz kopīgas platformas būvēt luksus klases flagmaņus - tad arī dziļi šaubos kā renošniki nav pieliekuši pie ta dzinēja savas rokas....

Kaut kas Tev liidz galam laikam nav skaidrs, jo VOLVO ir gan 4, gan 5 gan 6 cilindru dzineji. Piemeram kaa 850 Volvo saaka likt 5-nieku, taa veel tagad jaunajos modeljos liek to pashu 5 cilindru dzineju. Jauda tam 5-niekam ir no 140 Zs (2,0i 10v) liidz pat 300 Zs (S60 R versijaa).

Es labu laiku nobraucu ar 850 Volvo 5-cilindru 170 Zs, tad 2 gadus ar to pashu 5-nieku 240 Zs izpildijumu uz Volvo S70 T-5 bazes. Tagad ir S60 arii ar 5-nieku.

neee... izskatas ka jums nav skaidrības par to ka es runāju par 700/900 Volvo laikiem... par 850 Volvo un to revoluciomnāro dzineju esmu kādreiz "ZA Rulem" lasijis... nerunajot jau par to ka 95 gada tiku pie MM caur avīzem prezentētiem katalogiem... nerunajot jau par to ka vel PSRS laikos - ja nemaldos 1988 gadā tēvs atveda no Portugāles 244L modeli ar 1.9litru dzinēju.... ta ka par to ko liek jaunajos Volvo daudz maz zinu - vienīgi pēdējā laikā Top Gear besi āra tas sīkais gēju elks, kurš jau kādus 3 raidījumus pēc kārtās muld par 5 cilndru turbodzinēju no Ford STi.... varu kļūdīties - bet pēdējais šedevrs bija laikām par C30... kad šīs mu mu paziņoja ka tajā liks to pašu Forda turbienieku ko STi.... psc vienkarši....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

un ja godīgi.. laikam mans 940 būs pēdējais Volvo.... jaunākus laikam nepirkšu....

man jau ar 940 nav līdz galam skaidrs kāpēc viens bremžu disks maksā ar atlaidi 75Ls.... sīkais ārējais temperatūras datčika displejs - 116Ls... apsildes slēdzis pa kādiem 80Ls .... stūrēs rejka kura nez kāpēc ir tik neizturīga uz pārēja auto fona.... bagažnieka centrālas atslēgas motoriņs -96Ls... paveicas arī ar M90 kārbas sinhronizātoriem... kura protams salidzinājumā ar A6 variātoru pa 1200Ls ir tīrs nieks...

Viss jau būtu daudz maz OK... ja vien mašīna būtu daudz augstākas klases...

Nerunājot jau par to ka vecāki 940 Volvo ir daudz kvalitatīvāki....

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Tādā gadījumā kļūda ir tikai tā,ka tas(5-cil. turbomotors) ir Volvo,nevis Forda motors.Un vēl to liek Ford S-Max,liks jaunajā Mondeo,varbūt vēl kaut kur.Take it easy!

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: un ja godīgi.. laikam mans 940 būs pēdējais Volvo.... jaunākus laikam nepirkšu....

man jau ar 940 nav līdz galam skaidrs kāpēc viens bremžu disks maksā ar atlaidi 75Ls.... sīkais ārējais temperatūras datčika displejs - 116Ls... apsildes slēdzis pa kādiem 80Ls .... stūrēs rejka kura nez kāpēc ir tik neizturīga uz pārēja auto fona.... bagažnieka centrālas atslēgas motoriņs -96Ls... paveicas arī ar M90 kārbas sinhronizātoriem... kura protams salidzinājumā ar A6 variātoru pa 1200Ls ir tīrs nieks...

Viss jau būtu daudz maz OK... ja vien mašīna būtu daudz augstākas klases...

Nerunājot jau par to ka vecāki 940 Volvo ir daudz kvalitatīvāki....

Hm,kur Tu tik lielas naudas maksā par bremžu diskiem u.c.,MM?

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: un ja godīgi.. laikam mans 940 būs pēdējais Volvo.... jaunākus laikam nepirkšu....

man jau ar 940 nav līdz galam skaidrs kāpēc viens bremžu disks maksā ar atlaidi 75Ls.... sīkais ārējais temperatūras datčika displejs - 116Ls... apsildes slēdzis pa kādiem 80Ls .... stūrēs rejka kura nez kāpēc ir tik neizturīga uz pārēja auto fona.... bagažnieka centrālas atslēgas motoriņs -96Ls... paveicas arī ar M90 kārbas sinhronizātoriem... kura protams salidzinājumā ar A6 variātoru pa 1200Ls ir tīrs nieks...

Viss jau būtu daudz maz OK... ja vien mašīna būtu daudz augstākas klases...

Nerunājot jau par to ka vecāki 940 Volvo ir daudz kvalitatīvāki....

Lidzjutiibas, bet tam pasham 850/S70/S60 shiis detaljas nav tados ciparos: bremzu disks - 35 Ls, prieksejas kolotkas - 25 Ls, aizmugurejas 12 Ls, sledzi salona (lietoti) no 3-20 Ls. Prieksejais plaukts ar sharu un sailentbuksem - 50 Ls (jaunajam shara mainas atseviskji un maksa 14 Ls)

Un pats patikamakais, ka siksna, rullji un udens suknis ar mainju sanak 120-140 Ls.

Vai tas ir dargi? Es nezinu, jo tam pasham A6 dizelim siksnas mainja maksa 450 Ls, jo jajauc nost 1/2 purna.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ar jauniem jauns KOSMOS..... kamēr gaidīju detaļas, blakus servisā izdzirdēju S60 īpašnieka frāzi: un vel mēs apmainījam kaut kādu slēdzi ar kaut kādu taimeru pa 400Ls....

Interesanti - kādās kosmiskas tehnoloģijas šie lieto savu detaļu izgatavošanai?

Tieši tādēļ izvelejos sev 940 ar VW 6cilindru turbodīzeli.... jo viņs ir jaudīgāks par parasto 2.3... un nesalidzināmi ekonomiskāks.

Vienīgi makulīgo fruktu no DizR dēļ dzinējs šobrīd ir izjaukt - jo "nebija labas kompresijas".... visu cieņu VW.... motora nodilums pēc 345000km ( pēc odometra) ir sasniedzis max tikai 0.009 vienā cilindrā.... kapitālo taisa sākot ar 0.012..... motora galvā tikai 2 nelielas mikroplaisiņas....

nezinu cik lieliem spečukiem jābūt lai mērot kompresiju nejustu ka starteris normāli nevelk....

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Ja V6 2,5Tdi,tad noteikti!

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja: Ja V6 2,5Tdi,tad noteikti!

Tas bij par Audi.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: ar jauniem jauns KOSMOS..... kamēr gaidīju detaļas, blakus servisā izdzirdēju S60 īpašnieka frāzi: un vel mēs apmainījam kaut kādu slēdzi ar kaut kādu taimeru pa 400Ls....

Interesanti - kādās kosmiskas tehnoloģijas šie lieto savu detaļu izgatavošanai?

Tieši tādēļ izvelejos sev 940 ar VW 6cilindru turbodīzeli.... jo viņs ir jaudīgāks par parasto 2.3... un nesalidzināmi ekonomiskāks.

Vienīgi makulīgo fruktu no DizR dēļ dzinējs šobrīd ir izjaukt - jo "nebija labas kompresijas".... visu cieņu VW.... motora nodilums pēc 345000km ( pēc odometra) ir sasniedzis max tikai 0.009 vienā cilindrā.... kapitālo taisa sākot ar 0.012..... motora galvā tikai 2 nelielas mikroplaisiņas....

nezinu cik lieliem spečukiem jābūt lai mērot kompresiju nejustu ka starteris normāli nevelk....

Tas, ka kadam kaut ko maina pa 400 Ls, tas nenozime, ka tas to maksa!!! Ir aitas, ir cirpeji!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

modena rakstīja: un ja godīgi.. laikam mans 940 būs pēdējais Volvo.... jaunākus laikam nepirkšu....

man jau ar 940 nav līdz galam skaidrs kāpēc viens bremžu disks maksā ar atlaidi 75Ls.... sīkais ārējais temperatūras datčika displejs - 116Ls... apsildes slēdzis pa kādiem 80Ls .... stūrēs rejka kura nez kāpēc ir tik neizturīga uz pārēja auto fona.... bagažnieka centrālas atslēgas motoriņs -96Ls... paveicas arī ar M90 kārbas sinhronizātoriem... kura protams salidzinājumā ar A6 variātoru pa 1200Ls ir tīrs nieks...

Viss jau būtu daudz maz OK... ja vien mašīna būtu daudz augstākas klases...

Nerunājot jau par to ka vecāki 940 Volvo ir daudz kvalitatīvāki....

Lidzjutiibas, bet tam pasham 850/S70/S60 shiis detaljas nav tados ciparos: bremzu disks - 35 Ls, prieksejas kolotkas - 25 Ls, aizmugurejas 12 Ls, sledzi salona (lietoti) no 3-20 Ls. Prieksejais plaukts ar sharu un sailentbuksem - 50 Ls (jaunajam shara mainas atseviskji un maksa 14 Ls)

Un pats patikamakais, ka siksna, rullji un udens suknis ar mainju sanak 120-140 Ls.

Vai tas ir dargi? Es nezinu, jo tam pasham A6 dizelim siksnas mainja maksa 450 Ls, jo jajauc nost 1/2 purna.

nu es runāju par oriģinālam detaļam.... kreisus diskus var arī par 16 Ls dabūt.... slēdzi lietotu nopirku par 10Ls...

faktiski mašīnu mīlu dēļ kantaina klasiska stila un tādu piekari par kādu pārējie var tikai sapņot.... gandrīz 100 000km pa LV ceļiem - piekarē ieguldīti faktiski 0 lati.... ja neskaita ka tika kļūdaini nomainīts priekša kaut kads stūres stienis ar ābolu.... un aizmugurējie amortizātori... nejauši atklājās kā šie jau bija no sākuma beigti... bet pateicoties piekarei es to īpaši neizjutu...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

modena rakstīja: ar jauniem jauns KOSMOS..... kamēr gaidīju detaļas, blakus servisā izdzirdēju S60 īpašnieka frāzi: un vel mēs apmainījam kaut kādu slēdzi ar kaut kādu taimeru pa 400Ls....

Interesanti - kādās kosmiskas tehnoloģijas šie lieto savu detaļu izgatavošanai?

Tieši tādēļ izvelejos sev 940 ar VW 6cilindru turbodīzeli.... jo viņs ir jaudīgāks par parasto 2.3... un nesalidzināmi ekonomiskāks.

Vienīgi makulīgo fruktu no DizR dēļ dzinējs šobrīd ir izjaukt - jo "nebija labas kompresijas".... visu cieņu VW.... motora nodilums pēc 345000km ( pēc odometra) ir sasniedzis max tikai 0.009 vienā cilindrā.... kapitālo taisa sākot ar 0.012..... motora galvā tikai 2 nelielas mikroplaisiņas....

nezinu cik lieliem spečukiem jābūt lai mērot kompresiju nejustu ka starteris normāli nevelk....

Tas, ka kadam kaut ko maina pa 400 Ls, tas nenozime, ka tas to maksa!!! Ir aitas, ir cirpeji!

Ir auto lietotāji.... un cilvēkiem kuriem vajag auto - nevis problēmas ar b/u detaļu meklēšanu... ja var atļauties - tad viņi izvēlas ko vēlas...

Mana pieieja ir bišķīt pragmatiska....

Piemēram nafig man Volvo ar tādām rezerves daļu cenam - ja 7 bembuks gandrīz tik pat izmaksā, ja vel ne lētāk pēc atsevišķam pozicijām....

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

nu es runāju par oriģinālam detaļam....

Shitais man izsauc vislielako smaidu. Nez ar ko atskjiras MM pirktie diski no APE pirktajiem? Abi pakoti SCANTECH iepakojuma, abiem pat razotajs viens un tas pats... BET, MM apgalvo, ka originalie un tapec dargaki

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

modena rakstīja: un ja godīgi.. laikam mans 940 būs pēdējais Volvo.... jaunākus laikam nepirkšu....

man jau ar 940 nav līdz galam skaidrs kāpēc viens bremžu disks maksā ar atlaidi 75Ls.... sīkais ārējais temperatūras datčika displejs - 116Ls... apsildes slēdzis pa kādiem 80Ls .... stūrēs rejka kura nez kāpēc ir tik neizturīga uz pārēja auto fona.... bagažnieka centrālas atslēgas motoriņs -96Ls... paveicas arī ar M90 kārbas sinhronizātoriem... kura protams salidzinājumā ar A6 variātoru pa 1200Ls ir tīrs nieks...

Viss jau būtu daudz maz OK... ja vien mašīna būtu daudz augstākas klases...

Nerunājot jau par to ka vecāki 940 Volvo ir daudz kvalitatīvāki....

Hm,kur Tu tik lielas naudas maksā par bremžu diskiem u.c.,MM?

Oriģinālie MM.... gribēju likt Brembo... bet Grosā neatrada vispār nekādus....

Ta ka auto vajadzēja ātri - tad liku oriģinālus - un nenožēloju! Klusi un perfekti strāda! Draugs lielijas cik perfekti uz BMW bremzes strāda salidzinājumā ar Volvo.... bet nu ja salidzināt ar oriģināliem - darbībā īpašas atšķiribas nav.... tik pat efektīvi un komfortabli.... vienīgi bembukam šie bija lielāki un lidz ar to labāki...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

nu es runāju par oriģinālam detaļam....

Shitais man izsauc vislielako smaidu. Nez ar ko atskjiras MM pirktie diski no APE pirktajiem? Abi pakoti SCANTECH iepakojuma, abiem pat razotajs viens un tas pats... BET, MM apgalvo, ka originalie un tapec dargaki

ja pareizi atceros man bija it ka ATE....

vaskins Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

www.autonet.lv/...

Lūk arī bilde- tada pamaza, bet ir

s70-740d Reģ.: 12.12.2003
0 0 Atbildēt

lielais speciaalist, izlasi teemas nosaukumu un beidz filozofeet ...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

vaskins rakstīja: www.autonet.lv/...

Lūk arī bilde- tada pamaza, bet ir

tādi skaisti jaunie numuriņi ar paveciem burtiem mums arī vienai darba mašīnītei ir... tiesa gan pirms tam viss purns bija lupatās sasists....

vaskins Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

vaskins rakstīja: www.autonet.lv/...

Lūk arī bilde- tada pamaza, bet ir

tādi skaisti jaunie numuriņi ar paveciem burtiem mums arī vienai darba mašīnītei ir... tiesa gan pirms tam viss purns bija lupatās sasists....

Es tos numurus nemainiju- sists bija povarotniks sperns un bampers drusku, bet jau viss ir noversts

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

es atkal nesaprotu kaads tolks likt orgjinaalas detaljas no diilera padsmitgadiigam b/u auto kuru neesi pircis jaunu?!!? mosh ieprieksheejie saimnieki auto labojushi ar piilju meesliem un epoksiida svekjiem

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Kamikadze rakstīja: es atkal nesaprotu kaads tolks likt orgjinaalas detaljas no diilera padsmitgadiigam b/u auto kuru neesi pircis jaunu?!!? mosh ieprieksheejie saimnieki auto labojushi ar piilju meesliem un epoksiida svekjiem

Tolks tikai tadaa gadiijumaa, ja nevar atrast skantehaa vai peec katalogiem...

kaut gan mani MM arii smalki pasuutiija jau nu nee, bet nesniedza visu infu, ko veeleejos...

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

Ozz, ta jau sanaak, ka bremzju diski ir taads uunikums prieksh volvo, ne? centraalaas atsleegas motorinji arii taadi unikaali, nepielaagojami, shrotos nedabuujami ... temperatuuras datchika displejs .. o jee, pirmaa lieta ko mainiit padsmitgadiigaa auto uz jaunu apsildes sleedzis orgjinaalais? ko tad shams dara par 80ls?

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti