bet nu ko var gribeet, ja man auto ir tikai veids kaa nokljuut no A uz B?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
bet nu ko var gribeet, ja man auto ir tikai veids kaa nokljuut no A uz B?
Nu nezin, es uzskatu, ka 900tais vispaar ir saldaakais auto latvietim praktiskajam kaut vai aiz taa iemesla. ka 900 ir feisliftots 700 ar nelielaam izmainjaam....
neesmu saskaaries ar iipasu ritosaas un piekares dalju deficiitu pat divsimtajam, kur nu veel sitiem...
Kamikadze rakstīja: es atkal nesaprotu kaads tolks likt orgjinaalas detaljas no diilera padsmitgadiigam b/u auto kuru neesi pircis jaunu?!!? mosh ieprieksheejie saimnieki auto labojushi ar piilju meesliem un epoksiida svekjiem
auto tika pirkts 7 gadīgs..... tagad ir jau 10 gadīgs auto tika uzturēts kvalitatīvi - kreiso detāļu vel neredzēju.... viss oriģināls. Auto pirkts loti labā tehniskājā stāvoklī, un vērojot jaunākas autobūves tendences - tad varētu uzskatīt ka šīs ir pēdējais no kvalitatīvi veidotiem "dinozauriem", ar kuru domāju reāli mani bērni vel varēs braukt..... ka teikt ģimenes vērtība
Par detaļam.... ir cilvēki kuri spēj uzturēt auto labā stāvoklī, un ir lietotāji-parazīti kuri to nevar , līdz ar to ekslpuatē auto līdz pēdejam un pēc tam iesmēre nākāmam pircējam ar vārdiem - "ideāla stāvoklī"...
cik ta gadus veel plaano ar to dinozauru braukt? 5? 10? 20? apniks taksh ..
uzturet auto labaa kaartiibaa nenoziimee pirkt "orgjinaalaas" detaljas vislaik
a vispaar, nenojaatu, nenobrauktu 940to, benzinnieku, universaali gruuti atrast diizelji gan chupu chupaam
Ozz rakstīja: Nu nezin, es uzskatu, ka 900tais vispaar ir saldaakais auto latvietim praktiskajam kaut vai aiz taa iemesla. ka 900 ir feisliftots 700 ar nelielaam izmainjaam....
neesmu saskaaries ar iipasu ritosaas un piekares dalju deficiitu pat divsimtajam, kur nu veel sitiem...
man ir 940 II ģenerācijas - un tur jau iz zināmas atškirības no 7xx.... cita ātrumkārba, citas bremzes, citi sānu spoguļi, bamperi, bišķīt savadāka salona ventilācijas sistēma... un vel šas tas nianses .... nerunājot ka cits motors ( konkrēti man jau dīzelis ar hidrokompensātoriem) un intercooleru....
Kamikadze rakstīja: cik ta gadus veel plaano ar to dinozauru braukt? 5? 10? 20? apniks taksh ..
uzturet auto labaa kaartiibaa nenoziimee pirkt "orgjinaalaas" detaljas vislaik
a nafig man "labās" bremzes kuras pie bremzēšanas izdod tādas skaņas ka vecs gaziks? vai varbūt tu ieteiksi neoriģinālas siknas ģenerātoram - kuras nolietojas x3 ātrāk nekā oriģinālas? gribētu redzēt kur tu vari dabūt piemēram to pašu elektroapsildes slēdzi neoriģinālu???
bremzes chiikst ne jau deelj disku vai kluchu labuma/sliktuma bet gan no taa, vai pareizi kluchi uzstaadiiti
siksnas jaamaina ik peec noteiktiem km kaa paredzeets servisa manuaalii, ar orgjinaalo braukt tik cik tur ar nav praata darbs "neorgjinaalaas" detaljas jau arii ir dazjaadas
Kamikadze rakstīja: cik ta gadus veel plaano ar to dinozauru braukt? 5? 10? 20? apniks taksh ..
uzturet auto labaa kaartiibaa nenoziimee pirkt "orgjinaalaas" detaljas vislaik
2-3 ka min.... tālāk redzēsim - ātrāk domāju apnīks labot BMW piekari ... pārvietojoties pa Kalnciema ceļu un Jelgavas ielam...
Kamikadze rakstīja: bremzes chiikst ne jau deelj disku vai kluchu labuma/sliktuma bet gan no taa, vai pareizi kluchi uzstaadiiti
siksnas jaamaina ik peec noteiktiem km kaa paredzeets servisa manuaalii, ar orgjinaalo braukt tik cik tur ar nav praata darbs "neorgjinaalaas" detaljas jau arii ir dazjaadas
par bremzem - garām... pastāsti ka viņus nepareizi ir iespējams uzlikt?
par siksnam - šīm ir noteikt plastums - līdz ar to grūti atrast neoriģinālu.... un vispār es siknas mainu kad redzu ka ir sasniegts noteikts nolietojums - nevīs noteiktie km....
zinu tikai vienu - ka draugs ar neoriģinālam siksnam dabūja mainīt ģenerātoru....
Labi drusku par temu- pardosu letak! 700ls
Pavasara akcija
vaskins rakstīja: Labi drusku par temu- pardosu letak! 700ls
Pavasara akcija
Sedans vai vagons?
UUSA rakstīja:
vaskins rakstīja: Labi drusku par temu- pardosu letak! 700ls
Pavasara akcija
Sedans vai vagons?
Sedans
UUSA rakstīja: Neder,man vajag vagonu.
Var uz pakaleja benka un bagaznieka kartupelus kraut!!!
Cena krit 700lvl
AutoNets rakstīja:
modena rakstīja: ar jauniem jauns KOSMOS..... kamēr gaidīju detaļas, blakus servisā izdzirdēju S60 īpašnieka frāzi: un vel mēs apmainījam kaut kādu slēdzi ar kaut kādu taimeru pa 400Ls....
Interesanti - kādās kosmiskas tehnoloģijas šie lieto savu detaļu izgatavošanai?
Tieši tādēļ izvelejos sev 940 ar VW 6cilindru turbodīzeli.... jo viņs ir jaudīgāks par parasto 2.3... un nesalidzināmi ekonomiskāks.
Vienīgi makulīgo fruktu no DizR dēļ dzinējs šobrīd ir izjaukt - jo "nebija labas kompresijas".... visu cieņu VW.... motora nodilums pēc 345000km ( pēc odometra) ir sasniedzis max tikai 0.009 vienā cilindrā.... kapitālo taisa sākot ar 0.012..... motora galvā tikai 2 nelielas mikroplaisiņas....
nezinu cik lieliem spečukiem jābūt lai mērot kompresiju nejustu ka starteris normāli nevelk....
Tas, ka kadam kaut ko maina pa 400 Ls, tas nenozime, ka tas to maksa!!! Ir aitas, ir cirpeji!
To pašu es varu pateikt par to tavu spriedelējumu par Audi siksnu maiņu. Nemaksā tas vairāk kā volvo,nepūt pīlītes.
modena rakstīja: vai varbūt tu ieteiksi neoriģinālas siknas ģenerātoram - kuras nolietojas x3 ātrāk nekā oriģinālas?
vot šitā nebiju sen smējies. Bet ir tak lētticīgi cilvēciņi... Ko tu te mels par 'oriģinālajām' ģeneratora siksnām Tās pašas Gates vai Conti vien ir, losi.
modena rakstīja:
zinu tikai vienu - ka draugs ar neoriģinālam siksnam dabūja mainīt ģenerātoru....
to tev MM servisā pateica, vai ne??
deksters rakstīja:
modena rakstīja:
zinu tikai vienu - ka draugs ar neoriģinālam siksnam dabūja mainīt ģenerātoru....
to tev MM servisā pateica, vai ne??
paklau plikapaurans - runa iet konkrēti par 940 Volvo.... ta kā ar savu prikšpiedziņas brīnumu ej N! Par tavu smilškasti es tādas nianses nezinu
Kādu ietekmi uz ģeneratora oriģinālo vai neoriģinālo siksnu atstāj mašīnas piedziņas veids ?? Ko, gudriniek?
Volvo vienmēr izcēļas ar savam īpatnīnbam - 940 faktiski grūti atrast neoriģinālo siknu tāda paša platuma ka oriģinālas Volvo... draugs uzlika nedaudz šaurāku - kā rezultāta ģenerātoram škivu nolocija....
Nezinu,kas tās par siksnām. Man tikko mainīja zobeni un pie viena, protams, arī ģeneratora celiņu siksnu. Parastā veikalā nopirku Conti siksnu un uzlika, bez kādām sevišķām problēmām.
es jau teicu ka par jūsu Volvo lauciņu nezinu - stāstu par 940 praksi.... cenšos lietot ģenerātoram, sūknim un kondiškai oriģinālas - nav jau tik dārgas.... pārējas - paldies Dievam VW dzinējs
deksters rakstīja:
AutoNets rakstīja:
modena rakstīja: ar jauniem jauns KOSMOS..... kamēr gaidīju detaļas, blakus servisā izdzirdēju S60 īpašnieka frāzi: un vel mēs apmainījam kaut kādu slēdzi ar kaut kādu taimeru pa 400Ls....
Interesanti - kādās kosmiskas tehnoloģijas šie lieto savu detaļu izgatavošanai?
Tieši tādēļ izvelejos sev 940 ar VW 6cilindru turbodīzeli.... jo viņs ir jaudīgāks par parasto 2.3... un nesalidzināmi ekonomiskāks.
Vienīgi makulīgo fruktu no DizR dēļ dzinējs šobrīd ir izjaukt - jo "nebija labas kompresijas".... visu cieņu VW.... motora nodilums pēc 345000km ( pēc odometra) ir sasniedzis max tikai 0.009 vienā cilindrā.... kapitālo taisa sākot ar 0.012..... motora galvā tikai 2 nelielas mikroplaisiņas....
nezinu cik lieliem spečukiem jābūt lai mērot kompresiju nejustu ka starteris normāli nevelk....
Tas, ka kadam kaut ko maina pa 400 Ls, tas nenozime, ka tas to maksa!!! Ir aitas, ir cirpeji!
To pašu es varu pateikt par to tavu spriedelējumu par Audi siksnu maiņu. Nemaksā tas vairāk kā volvo,nepūt pīlītes.
Es tad pie Tevis labprat aizsutiitu kadu AUDI A4 vai A6 ipasnieku ar 2,5 TDI V6 motoru un piesoliitu, ka var nomainiit siksnu ar detaljam par 140 Ls Lai tiem V6 siksnu nomainitu, ir janojauc 1/2 purns nost, bet lielako dalju summas tomer sastada tam V6 pricendalji diemzel.
Pardodu Volvo 960 vai mainu uz mazaku!
Pardodu Volvo 960 92.g 3.0 24v automats, melns adas salons, elekotro logi, luka utt. vai mainu uz kadu mazaku auto, velams ari automatu.
T.29727121 vaskins@one.lv