wvfans atnāks par merivu pastāstīt, viņš šajā jomā viszinošākais!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
wvfans atnāks par merivu pastāstīt, viņš šajā jomā viszinošākais!
Zinu tik to,ka ap to gadu ražotais 2,0 DTI ir mēsls, kuram klājas nost degvielas sūknis un izdeg virzuļi. Sūknis ir tiešām problēma.
laiva rakstīja: Vai kāds var apskaidrot ar ko un kā atšķirās Opel dīzeļdzinēji, gan Astrai, gan Vectrai (abiem izlaiduma gads ap 97-00, tas laikam vectra B skaitās par Astram nezinu). Zinu ka ir 1.7 un 2.0 dīzeļi, bet tur ir kautkādi kurus ražo Isuzu un visādi D, TD, TDS, u.t.t.
Vairāk jau intersē Vectras dīzeļmotori, un to +/-
Man ir bijušas 2 astras ar 68hp 1.7 DTL motoru. Šito neiesaku - vecais motora bloks, jaunais elektroniskais sūknis. Autiņš nevella neiet un tērē par 1.5 l/100km vairāk kā 1.9 TDI skodai. 2.0 ir ar 82hp un laikam 101hp. Tas otrais ir ņiprs, bet kā jau deksters minēja, vājā vieta sūkņi, kas neremontējas, bet mainās par 800Ls Neesmu gan vēl redzējis kādu to nosprāgušu. Tie sūkņi noklājoties, jo opelim neveiksmīgs degvielas filtra risinājums - gaisu sūc gar blīvēm. 1.7 DTI ir labs un sūkņi arī klājoties retāk. Laikam šis ir isuzu. Nafig vispār to opeli, labāk ņemt vw, skodu vai seat ar 1.9TDI. Pēdējie divi risinājumi sanāk lētāk kasko maksājumos, bet sanāk zaudēt uz skaņas izolāciju.
Nezinu, braucu ar astru 2000 gada 2.0 tdi ar 100 zirdziņu motoru, ideāls aparāts, ekonomisks un izturīgs ar pietiekami lielu jaudu priekš astras . Tieši šo motoru arī man ieteica čoms kas strādā vienā no opeļ centriem. Par sūkņiem ja runā pats dzīvē neesmu redzējis nevienu nokautu, visi tik runā
deksters rakstīja: Zinu tik to,ka ap to gadu ražotais 2,0 DTI ir mēsls, kuram klājas nost degvielas sūknis un izdeg virzuļi. Sūknis ir tiešām problēma.
bralitis rakstīja: Par sūkņiem ja runā pats dzīvē neesmu redzējis nevienu nokautu, visi tik runā
Vai kāds ir redzējis kādu datora vīrusu? Visi tikai runā un tic tam...
Fridrihs rakstīja:
bralitis rakstīja: Par sūkņiem ja runā pats dzīvē neesmu redzējis nevienu nokautu, visi tik runā
Vai kāds ir redzējis kādu datora vīrusu? Visi tikai runā un tic tam...
A bioloģisko vīrusu kāds ir redzējis? Zaraznuju failu tb. datorvīrusu VAR REDZĒT! Jautājums tikai vai zināšanu pietiek, lai to ieraudzītu
frīdrihs ar nafigatoru ir baigi ellīgie tufļaki neko dzīvē nezin tik bezdēt māk, paldies .
bralitis rakstīja: frīdrihs ar nafigatoru ir baigi ellīgie tufļaki neko dzīvē nezin tik bezdēt māk, paldies .
Tavu krānu mums nepārstiept, tas nu tiesa!
2.2 dti omega ir lietošanā ģimenē.
Iet ok priekš tās masas un 125hp, ēd 7 litrus. Problēmu (tfu tfu tfu) nav - bet arī nobraukums samērā neliels.
hansa auto - kur bija aizdzīts uz testāciju - ar neko sliktu nevarēja pateikt ne par dzinēju, ne auto.
varu aizbraukt liidz uz diilerservisu un kameer servisaa vechi bauda auto vari arii ko sliktu pateikt
laiva rakstīja: Vai kāds var apskaidrot ar ko un kā atšķirās Opel dīzeļdzinēji, gan Astrai, gan Vectrai (abiem izlaiduma gads ap 97-00, tas laikam vectra B skaitās par Astram nezinu). Zinu ka ir 1.7 un 2.0 dīzeļi, bet tur ir kautkādi kurus ražo Isuzu un visādi D, TD, TDS, u.t.t.
Vairāk jau intersē Vectras dīzeļmotori, un to +/-
Varu padalīties vienā šaizē, kas manas sievas opel astrai nesen notikās. Man radās aizdomas, ka autiņš pārāk švaks palicis. no sākuma mierināju sevi, ka pieradis pie savas škodas, kurai 110hp. Opelim 68hp. trešdien aizvedu uz iglit. Bija aizdomas uz gaisa mērītāju. Izrādījās, ka turbīna uz sprāgšanas pusi. Tipa spiediens 4x mazāks, kā vajadzētu. Autiņš pārmērīgi daudz dūmo, jo lej zupu iekšā, bet skābekļa par maz tiek pievadīts, jo turbīna kūtra. Vot i tagad domāju, ko darīt. Tipa remonts sākot no 200Ls. Var jau turpināt tāpat braukt, jo patēriņš uz šīs šaizes rēķina par 1.5 - 2l/100km pieaudzis, kas 200ls vēl ilgi nepārsitīs, bet nekust tas sprāgonis normāli. Moš ir kāda infa par turbīnām, kur remontēt un vai šāda probza ir raksturīga. ļoti iespējams, ka eļļa vainīga - nenomainīju laicīgi, jo 10k vēl nebija norullēti, bet 2 gadi apkārt. iesaka jau vismaz reizi gadā nomainīt.
Nezinu, man laikam ir kaut kā paveicies ar tiem OPEL dīzeļiem. Nekādus tipiskus defektus nosaukt nevaru,kur nu vēl runājot par tādu šaizi kā augstspiediena sūkņa maiņa utt. Pirmā bija 1999.gada ASTRA ar 1.7TD.Tas bija dienesta auto, kuru darba vieta iegādājās pilnīgi jaunu no ADAM AUTO. Tātad biju šā auto pirmais lietotājs. Trīs gadu laikā ar šo ASTRU nobraucu ~110000 km. Teikšu godīgi-šo trīs gadu laikā nekādu vērā ņemamu defektu nebija ne dzinējam, ne arī ritošajai daļai. Jāatzīst, ka dzinējs gan varēja būt mazliet atsaucīgāks/jaudīgāks(precīzi neatceros cik tam tur bija to zs 68 vai 70zs). Pēc tam šo auto nomainījām pret 2001.gada ASTRU, bet jau ar jauno 1.7 DTI dīzeļdzinēju. Šis jau bija krietni ņiprāks. It kā jaudas starpība salīdzinājumā ar veco bija smieklīga (1.7 DTI bija 74zs), bet šķiet, ka griezes moments tam jau bija pavisam cits. Nu un protams 16v darīja savu - degvielas patēriņš arī mazāks (uz štrāses 4.5l/100km, pilsētā 5.5l...6.0l/100km).
SEMSS rakstīja: Pēc tam šo auto nomainījām pret 2001.gada ASTRU, bet jau ar jauno 1.7 DTI dīzeļdzinēju. Šis jau bija krietni ņiprāks. It kā jaudas starpība salīdzinājumā ar veco bija smieklīga (1.7 DTI bija 74zs), bet šķiet, ka griezes moments tam jau bija pavisam cits. Nu un protams 16v darīja savu - degvielas patēriņš arī mazāks (uz štrāses 4.5l/100km, pilsētā 5.5l...6.0l/100km).
2005.gada martā sanāca vienu dienu īrēt šādu 2004.gada Astru sedanu ar 70 tūkst.km nobraukumu tobrīd. Par šo auto palika vissiltākās atmiņas - žiperīgs, taču trakoti ekonomisks auto. Braucot pārsvarā pa šosejām, ar 20 litriem dīzeļdegvielas norullēju 500 km.
VWfans rakstīja:
SEMSS rakstīja: Pēc tam šo auto nomainījām pret 2001.gada ASTRU, bet jau ar jauno 1.7 DTI dīzeļdzinēju. Šis jau bija krietni ņiprāks. It kā jaudas starpība salīdzinājumā ar veco bija smieklīga (1.7 DTI bija 74zs), bet šķiet, ka griezes moments tam jau bija pavisam cits. Nu un protams 16v darīja savu - degvielas patēriņš arī mazāks (uz štrāses 4.5l/100km, pilsētā 5.5l...6.0l/100km).
2005.gada martā sanāca vienu dienu īrēt šādu 2004.gada Astru sedanu ar 70 tūkst.km nobraukumu tobrīd. Par šo auto palika vissiltākās atmiņas - žiperīgs, taču trakoti ekonomisks auto. Braucot pārsvarā pa šosejām, ar 20 litriem dīzeļdegvielas norullēju 500 km.
Nu, ja tu rullēji uz 80km/h, tad tas rādītājs nav nekāds krutais
SEMSS rakstīja: Nezinu, man laikam ir kaut kā paveicies ar tiem OPEL dīzeļiem. Nekādus tipiskus defektus nosaukt nevaru,kur nu vēl runājot par tādu šaizi kā augstspiediena sūkņa maiņa utt. Pirmā bija 1999.gada ASTRA ar 1.7TD.Tas bija dienesta auto, kuru darba vieta iegādājās pilnīgi jaunu no ADAM AUTO. Tātad biju šā auto pirmais lietotājs. Trīs gadu laikā ar šo ASTRU nobraucu ~110000 km. Teikšu godīgi-šo trīs gadu laikā nekādu vērā ņemamu defektu nebija ne dzinējam, ne arī ritošajai daļai. Jāatzīst, ka dzinējs gan varēja būt mazliet atsaucīgāks/jaudīgāks(precīzi neatceros cik tam tur bija to zs 68 vai 70zs). Pēc tam šo auto nomainījām pret 2001.gada ASTRU, bet jau ar jauno 1.7 DTI dīzeļdzinēju. Šis jau bija krietni ņiprāks. It kā jaudas starpība salīdzinājumā ar veco bija smieklīga (1.7 DTI bija 74zs), bet šķiet, ka griezes moments tam jau bija pavisam cits. Nu un protams 16v darīja savu - degvielas patēriņš arī mazāks (uz štrāses 4.5l/100km, pilsētā 5.5l...6.0l/100km).
Jā, 1,7 DTI dzinējs ir ekonomiskāks par veco 1,7 TD. Man radiniekam ir darba auto 2003.gada Astra 1,7 DTI ar 255 tūkstošu km nobraukumu, uzņēmums to Latvijā bija pircis jaunu. Vasarā radinieks bija atbraucis ciemos. Aizbraucām uz netālo bodi un es secināju, ka tā Astra ir vēl stipri svaiga un nenojāta.
Mana Meriva šodien sasniedza 56 tūkst. km nobraukumu. Pamanīju šeit igauņu lapā, ka Tallinā tiek par 10162 EUR (7142 latiem) piedāvāta manējai stipri līdzīga mašīna:
Pamanīju tikai piecas atšķirības:
1) manējā mašīna ir piecus mēnešus vecāka (2006.gada marts);
2) manējai mašīnai mazāks nobraukums (56 tūkst.km, nevis 84 tūkst.km);
3) manējai ir miglas lukturi;
4) manējai spoguļi nav elektriski regulējami un apsildāmi;
5) manējai cita krāsa.
VWfans rakstīja:
rus.auto24.ee/...
Pamanīju tikai piecas atšķirības:
1) manējā mašīna ir piecus mēnešus vecāka (2006.gada marts);
2) manējai mašīnai mazāks nobraukums (56 tūkst.km, nevis 84 tūkst.km);
3) manējai ir miglas lukturi;
4) manējai spoguļi nav elektriski regulējami un apsildāmi;
5) manējai cita krāsa.
6) īpašnieks ir sapratis, ka no tā brinuma ātrāk jātiek vaļā
tas fans laikam beerna praataa, nudien..
nafigators rakstīja: wvfans atnāks par merivu pastāstīt, viņš šajā jomā viszinošākais!
vēvē fana merivai ir komonreils, tobi`
rakstīja: Zinu tik to,ka ap to gadu ražotais 2,0 DTI ir mēsls, kuram klājas nost degvielas sūknis un izdeg virzuļi. Sūknis ir tiešām problēma.
Nav tik traki- laicīgi tikai vajag atlikt 1,5 kLs un kad auto apstājas, pie Opel dīlera ieliek jaunu sūkni ar 2 gadu garantiju
a prieks kam tas vajadziigs, labaak ta braukt ar ko taadu kam nav jaamaina suuknji
G astrai ir braukts ikdienaa ar 1,7cdti un 2.0 dti. 2litru aparaats ir neslikts braukshanaa, videejais pat 7l/100km, bet datchiku jura, turbiinas deveejs gljuko, recirkulaacijas vaarsta datchiks gluko, turbiina neizturiiga, bet ilgi neizjuuk, iisaak sakot, ar pusi apbirushas elektronikas, ar izdegushaam kveelsveceem, ar nestraadaajoshu turbiinu veel var braukt, aaa .......un straadaa AC!!!!! 1,7 litru diizelis ir superbeerns!!!!! Kad nocipo, prasmiiga vadiitaaja rokaas ir veikls un neleens aparaats. dzineeja vadiibai truukumu nav.....vieniigais suuknja vadiibas bloks: lietots 220ls. videejais pateerinjsh ar pedaali konsstanti griidaa 4,5 l/100km, uz 90 pa shoseju----3,5l/100km..........paarbaudiits ar pilnu baaku vienreiz, kad vadiiju objektu Dpilii, un maajaas braucu katru 2 dienu uz riigu
Nav ticības tiem opeļiem, man bija saab 93 2,2tdi un nojuka jau iepriekš pieminētais augstspiediena sūknis uz 700LVL. Tā esot ierasta problēma un cik zinu arī mazākiem motoriem. Radiniekam bija meriva un ta pati problema. Nepērc opeli un nebūs problēmas, arī ar tiem delībiem dīleriem nevajag ielaisties!! Lai viņi remontē garantijas mašīnas. Ja problēma ir ar dīzeli, jāiet uz dīzeļcentru.
Opel dīzeļdzinēji.
Vai kāds var apskaidrot ar ko un kā atšķirās Opel dīzeļdzinēji, gan Astrai, gan Vectrai (abiem izlaiduma gads ap 97-00, tas laikam vectra B skaitās par Astram nezinu). Zinu ka ir 1.7 un 2.0 dīzeļi, bet tur ir kautkādi kurus ražo Isuzu un visādi D, TD, TDS, u.t.t.
Vairāk jau intersē Vectras dīzeļmotori, un to +/-