Man tas problēm auto bija pirms pusotra gada, varbūt kaut kas ir mainījies...Pats esmu no Valmieras, mums kaut kā tā sistēma ir sakārtotāka...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man tas problēm auto bija pirms pusotra gada, varbūt kaut kas ir mainījies...Pats esmu no Valmieras, mums kaut kā tā sistēma ir sakārtotāka...
jugasvilli rakstīja: Manai Vectrai 2.2 DTI 125 ZS ap 160 tk. aiz muguras. Paldies Visaugstākajam, bet ar dzinēju nekādu problēmu. Vairāk satrauc ritošā, kas pa mūsu ceļiem ir diezgan pašvaka. Un remonti arī nav nekādi lētie. Kaut gan, nav arī pārāk dārgi.
2.2 dīzelim līdz 2003.gadam bija kautkādas problēmas ar ķēdi - rūpnīca atsauca un pa velti mainīja.
Par ritošo - tāpēc jāņem astra Tai ritošā ir nenokaujama, tā nerūsē. Un pat NCAP drošības testos astrai ir 4 zvaigznes, vektrai 2,5... Tāpēc G astriņām cenas turās
Katrā ziņā manam Opel Astra 1.7 DTI (2000 g. Edition) problema ar antifrizu. Tas kautkā, kaut kur pazud.
Bet ir lieta tada, ka man motors ir vislaik pareizaja karstumā. (lidz 90).
Kas par problemu?
3 citas problemas ko tuvakaja laikā centīšos (ja bus nauda) atrisināt - degvielas sprausla tek(nav elktronika), gaisa meritājs gļuko (mašina stipri vājāka paliek kad iedegas tada ka motora lampiņa) un stures pastiprinātāja eļļa sulo.
Ka saka 3 lietas labas lietas (ipasji krizes laika) !
Bet tas ta galvenais saprast, kas pa lietu ar to dzesēšanas šķidrumu pazušanu.. :/
arnii rakstīja: ...
Bet tas ta galvenais saprast, kas pa lietu ar to dzesēšanas šķidrumu pazušanu.. :/
galva ar plaisām... patausti tosola trubas, ja cietas, tad gatavojies remontam... no rīta pirms startēt auto, atskrūvē dzesēšanas tvertni, ja "nošņācas" tad gatavojies... un 100%, ka auto ir noskrējis nedaudz vairāk par 100K...
nav jau obligāti 100k, lai tas notiktu :[
arnii rakstīja: Katrā ziņā manam Opel Astra 1.7 DTI (2000 g. Edition) problema ar antifrizu. Tas kautkā, kaut kur pazud.
Bet ir lieta tada, ka man motors ir vislaik pareizaja karstumā. (lidz 90).
Kas par problemu?
3 citas problemas ko tuvakaja laikā centīšos (ja bus nauda) atrisināt - degvielas sprausla tek(nav elktronika), gaisa meritājs gļuko (mašina stipri vājāka paliek kad iedegas tada ka motora lampiņa) un stures pastiprinātāja eļļa sulo.
Ka saka 3 lietas labas lietas (ipasji krizes laika) !
Bet tas ta galvenais saprast, kas pa lietu ar to dzesēšanas šķidrumu pazušanu.. :/
Arī laik pa laikam zuda.... sākuma nomainīju dzesēšanas šķidruma bačoka korķi- vecajam vārsts vairs nestrādāja tā ka vajag. Nesen piefiksēju kā vārstām, kurš regulē tosola padevi salona apsildīšanai, ir bojāts korpuss... samainīju - viss atkal ir ok.
modena rakstīja:
arnii rakstīja: Katrā ziņā manam Opel Astra 1.7 DTI (2000 g. Edition) problema ar antifrizu. Tas kautkā, kaut kur pazud.
Bet ir lieta tada, ka man motors ir vislaik pareizaja karstumā. (lidz 90).
Kas par problemu?
3 citas problemas ko tuvakaja laikā centīšos (ja bus nauda) atrisināt - degvielas sprausla tek(nav elktronika), gaisa meritājs gļuko (mašina stipri vājāka paliek kad iedegas tada ka motora lampiņa) un stures pastiprinātāja eļļa sulo.
Ka saka 3 lietas labas lietas (ipasji krizes laika) !
Bet tas ta galvenais saprast, kas pa lietu ar to dzesēšanas šķidrumu pazušanu.. :/
Arī laik pa laikam zuda.... sākuma nomainīju dzesēšanas šķidruma bačoka korķi- vecajam vārsts vairs nestrādāja tā ka vajag. Nesen piefiksēju kā vārstām, kurš regulē tosola padevi salona apsildīšanai, ir bojāts korpuss... samainīju - viss atkal ir ok.
man arī zuda antifrīzs; tad noklājās termostats - nomainīju, pēc tam vairs nekas nezūd...
tā ka tai zušanai 101 iemesls var būt. Kad zudīs tā, ka katru dienu pa 1/2 litram liesi klāt, gan jau sapratīsi, kur vaina.
P.s. Pabāz vakarā zem silta motora kādu papīra gabalu; ja zušana notiek pa trubām vai gar sūkņu blīvēm utt. - no rīta redzēsi. Ja neredzēsi - arī labi, šīs vietas no iespējamo sūču saraksta vari izslēgt.
nu un kas dzirdams par piodizēļa piejaukšanu?
did33 rakstīja: nu un kas dzirdams par piodizēļa piejaukšanu?
5% it kā nav traki. No www.db.lv/...
spirtiņš
08.09.09 09:35
Paskaidrošu sīkāk žurnālistiem un tautai:
1. LV valdība neizdomāja to 5% piejaukumu, to prasa ES direktīva (t.i. veicināt biodegvielas patēriņu). Vēlamais mērķis dalībvalstīm ir 5,75% atjaunojamās enerģijas degvielā uz 2010.gada beigām. LV šo mērķi nesasniegs, un daudzas citas ES dalībvalstis arī nesasniegts.
2. ES saprot, ka 5,75% mērķis netik sasniegts, tāpēc aktīvi strādā pie OBLIGĀTĀ(!!!) mērķa noteikšanas uz 2020.gadu 10%(!!!) apmērā. Tas gan ietvers biodegvielu, ūdeņradi un elektroautomašīnas.
3. Ja sasparosies ES Vides ģenerāldirektorāts, un viņam piebalsos biodegvielas lielvalstis Vācija, Francija, Anglija, Austrija un Zviedrija, tad jau pavisam drīz mēs varētu dabūt piejaukumu dīzelim 7%(!!!) apmērā. Austrijā 7% jau ir ieviesti un strādā labi. ES top arī standarts dīzeļa 10%(!!!) piejaukumam, bet tam vēl vajag 2-3 gadus kamēr būs gatavs.
4. Kāpēc vajag noriet biodegvielu? Labāk jau visu importēt, uz vietas neko neaudzēt un nedarīt, ja? Galvenais ir virzīties uz banānu republikas modeli, ja? Vajag taču LV laukus apstrādāt, lai cilvēkiem būtu darbs, valstij nodokļi utt. Nē, labāk lai viss paliek pa vecam un visu ievedīsim, ja?
5. Degvielu, kurai ir piejaukts spirts vai biodīzelis var uzglabāt 2-3 mēnešus. Neviens jau neliek sajaukt apjomu visam gadam. Nopērc parasto degvielu, turi noliktavā, un tad kad gatavojies pārdot mazumtirdzniecībā - tikai tad var piejaukt biodegvielu.
6. Riekstiņš kā vienmēr zīmē apokalipsi (tas nav nekāds jaunums). 10% degvielas parēriņa starpība ir tikai salīdzinot parasto dīzeli un tīru 100% biodīzeli. Ja piejaukums ir tikai 5%, tad tas patēriņa pieaugums ir 5% no 1 litra, t.i. 50 ml, nevis 1000 ml.
7. Kad biodīzelis parādījās LV tirgū, tad daudzi to tirgoja tīrā veidā (100%) un daudzi to izmantoja tīrā veidā mašīnās. Gan tirgotājiem gan patērētājiem vēl nebija to zināšanu, ka tīru 100% biodīzeli NEDRĪKST liet standarta mašīnās un tam vajag speciāli pielāgotas mašīnas!
8. Skolā ķīmijas stundās mums bija jāvāra ziepes. Sastāvā bija sālsskābe vai sērskābe un gala produktā tā skābe ir ļoti mazā koncentrācijā. Katru rītu visi LV iedzīvotāji teorētiski mazgājas ar skābi, bet visiem kā par brīnumu āda vēl nav nogājusi. Tāpat arī atšķiras 5% piejaukums no 100% tīra proodukta - 5% koncentrācija neko nesaēdīs, ja nu vienīgi mazliet sākumā patīrīs (pašķaidīs) bākas un degvielas vadu nogulsnes - būs jānomaina filtrs mazliet ātrāk un tas arī viss.
9. Skeptiķiem, veco auto īpašniekiem vajadzētu labāk uztraukties par sēra saturu degvielā, kas šobrīd jau ir tikai 10 ppm, jo sērs degvielā ir labs motora eļļotājs. Piemēram Krievijā, normāla degviela priekš visām VAZ, GAZ, LADA, Žiguļi, Volga utt ir ar sēra saturu no 2000 - 4000 ppm. Tātad mums ir ppm ir 200 - 400 reizes zemāks, nekā to vajadzētu vecajām krievu (un gan jau arī ārzemju) automašīnām - nez kāpēc par to neviens nebļaustās, bet lej tik Statoilā degvielu, uzkož hotdogu un iedzer kafiju
10. Īsāk sakot - palasiet wikipediu pirms sākat zīmēr pasaules galu. Wikipediā un internetā ir daudz analītisku rakstu par 100% tīra biodīzēla ietekmi uz auto un arī rapša audzēšanas lietderīgumu no CO2 viedokļa, bet ne par to ir stāsts. Wikipediā un netā nav nekādi briesmīgi raksti, ka pēc 5 vai 7% ieviešanas Austrijā vienā dienā visas automašīnas salūza
11. Latvijā spirtu piejauks tikai 95markas benzīnam. 92 un 98markas benzīnam to nepiejauks, jo tas tehniski nav iespējams. Turklāt 95markas benzīna patēriņš sastāda apmēram 85% no visa LV patērētā benzīna daudzuma.
12. Latvijā biodīzeli piejauks visiem dīzeļiem, izņemot arktisko dīzeli, t.i. ziemā visi pildīs un brauks ar parasto dīzeli bez piejaukuma.
13. Tā kā palasi tauta vairāk info un priecājies par to, ka mums ir tikai 5%, bet gatavojies arī 10%, ūdeņraža uzpildes stacijām un elektromobiļiem
9. Skeptiķiem, veco auto īpašniekiem vajadzētu labāk uztraukties par sēra saturu degvielā, kas šobrīd jau ir tikai 10 ppm, jo sērs degvielā ir labs motora eļļotājs. Piemēram Krievijā, normāla degviela priekš visām VAZ, GAZ, LADA, Žiguļi, Volga utt ir ar sēra saturu no 2000 - 4000 ppm. Tātad mums ir ppm ir 200 - 400 reizes zemāks, nekā to vajadzētu vecajām krievu (un gan jau arī ārzemju) automašīnām - nez kāpēc par to neviens nebļaustās, bet lej tik Statoilā degvielu, uzkož hotdogu un iedzer kafiju
========================
))) Tur ir viens njuanss: vispaar jau savulaik, kad Eiropaa masveidaa saaka ieviest mazseera DD (50 ppm), starp autorazhotaajiem izceelaas milzu breeka - to pashu degvielas aparatuuras elloshanas iipashiibu deelj. Probleema tika atrisinaata "naftinieku" pusee - mazseera DD tiek pievienota speciaala piedeva, t.s. "elloshanas uzlabotaajs" (Lubricity Improver". Tas gan papildus sadaardzinaaja DD, jo mazseera DD jau taa bija daargaakas razhoshanaa, bet par elloshanas probleemaam kopsh taa laika neviens neko nav dzirdeejis. BIO-D, starp citu, ir labas elloshanas iipashiibas, mazaak jaapievieno "Lubricity Improver"
Opel dīzeļdzinēji.
Vai kāds var apskaidrot ar ko un kā atšķirās Opel dīzeļdzinēji, gan Astrai, gan Vectrai (abiem izlaiduma gads ap 97-00, tas laikam vectra B skaitās par Astram nezinu). Zinu ka ir 1.7 un 2.0 dīzeļi, bet tur ir kautkādi kurus ražo Isuzu un visādi D, TD, TDS, u.t.t.
Vairāk jau intersē Vectras dīzeļmotori, un to +/-