Pēc pieredzes, Opelim dīzeļi nevisai...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc pieredzes, Opelim dīzeļi nevisai...
Te tak rakstīja - pērkot jāatliek pusotra štuka, tad viss būs labi
Kaimiņš jau vairākus gadus rullē ar savu B 2.0 16v ķīseļvētru, nav vēl manīts ka būtu kaut reizi nobankrotējis
dumš teksts... Dīzeļopelis tjipa žopa...
nopērc fordu vai ko tml... būs cita vaina...
Yetti rakstīja: dumš teksts... Dīzeļopelis tjipa žopa...
nopērc fordu vai ko tml... būs cita vaina...
tas toč, nopērc citu un tu redzēsi citus brīnumus. Bet ar ķīseļvectru problēmu tik pat daudz kā citiem. Piemēram , kā VW Caddy nepilnu pusotru gadu vecam ar 45000 km uz paneļa var nobirt ABS bloks un vēl devējs uz riteņa? Un man liekas ka pats VW serviss arī nesaprata, jo maiņu ieteica zavods.
Tādu murgu, kā Opel 2,0 DTi, nenovēlu nevienam piedzīvot. Šis dzinējs bija uzmontēts Vētrai 98.gads. Nopirku populārā autoplacī, tikpat populārā Vidzemes pilsētā, kur katrs trešais braukā ar Opeļiem. No garantijas visādiem veidiem tiku atrunāts, tipa labākais gada auto, cena uzreiz cita un tā tālāk...Jau braucot mājās, jūtu, b.a nevelk, nejūt turbīnu !!! Pirmdien atpakaļ, servī iekšā, turbīnu nost, nedēļu bez mašīnas...Atved atremontētu turbīnu, saliek, varat minēt trīs reizes...Atkal diennakts servī, atklāj ka ciet katalīze (tas viss par manu naudu protams), beidzot aiziet. Nobraucu 100 km, dīzeļa patēriņš ap 12 litriem, tā neko...Dodos uz diagnostiku, tur paziņo, ka motors nesaprot, ka ir uzssilis, tur arī rezultāts...atkal maksāju tā nekas., dačiki h..ačiki. Tur mani runājoties sabaidīja par sūkni, tā viņiem esot ikdiena, bet būšot jau labi. Apmēram pēc nedēļas pārbaudot eļļas līmeni, neticu savām acīm, līmenis par trešdaļu klāt...nomainu eļļu, jo nebiju īsti pārliecināts. Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. Noplātu rokas, braucu tālāk...Vienā skaistā rītā auto vairs nepielec. Braucu ar sievas auto... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m. Nu man vienreiz pacietība beidzās. Nodabūju to kasti uz populāro autoplaci...Vienojāmies, ka mainu pret citu dārgāku. Pašam man tā mašīna nebija jāpārdod, bat populārais autoplacis taču to izdarīja ! Pēc laika jauniegūtajai mašīnai atklājās,ka tā ir sista no visām pusēm, kaut arī labi bija sataisīta...cena protams bija maksimāla,bet tas jau ir cits stāsts. Galvenais, ka tā attieksme ir tāda pati arī pret pastāvīgiem klientiem...
Murgs nevis motors, bet placis
oxygen
opels nav vaiņigs, ka tādu sūdu pats nopirki. diagnostiku netaisiji, kārtiģi test draivu arī atviliki?
Tā kā pašam arī ir Opels ar dīzeļ dzinēju (2,2 DTI), atd pirms šāda auto iepirkšanas arī cītīgi vācu info i-netā par šo tēmu. Man ir izkristalizējies viedoklis, ka Opel 2,0 dīzeļdzinējiem ar turbīnu g.k. rodas problēmas sliktās degvielas dēļ. Cik saprotu, tad veči ir konstatējuši, ka šim dzinējam uzstādītā turbīna ir īpašī prasīga pret labu turbīnas eļļošanu un cik saprotu, tad turbīnu eļļo pati degviela. Rezumē - sūdīga degviela, sūdīga eļļošana un beigās arī sūdīga turbīna. Ne pavelti Krievijā joprojām daudzi auto dīleri netirgo modeļus ar dīzeļdzinējiem sliktās dīzeļa kvalitātes dēļ. Un ja šī degviela no Krievijas tiek tirgota Latvijā "no kannām", tad šāds rezultāts arī ir.
Bolzens rakstīja: Tā kā pašam arī ir Opels ar dīzeļ dzinēju (2,2 DTI), atd pirms šāda auto iepirkšanas arī cītīgi vācu info i-netā par šo tēmu. Man ir izkristalizējies viedoklis, ka Opel 2,0 dīzeļdzinējiem ar turbīnu g.k. rodas problēmas sliktās degvielas dēļ. Cik saprotu, tad veči ir konstatējuši, ka šim dzinējam uzstādītā turbīna ir īpašī prasīga pret labu turbīnas eļļošanu un cik saprotu, tad turbīnu eļļo pati degviela. Rezumē - sūdīga degviela, sūdīga eļļošana un beigās arī sūdīga turbīna. Ne pavelti Krievijā joprojām daudzi auto dīleri netirgo modeļus ar dīzeļdzinējiem sliktās dīzeļa kvalitātes dēļ. Un ja šī degviela no Krievijas tiek tirgota Latvijā "no kannām", tad šāds rezultāts arī ir.
opeļiem turbīnu eļļo degviela
šitas viennozīmigi ir nedēļas labākais apgalvojums
oxygen rakstīja: Tādu murgu, kā Opel 2,0 DTi, nenovēlu nevienam piedzīvot. Šis dzinējs bija uzmontēts Vētrai 98.gads. Nopirku populārā autoplacī, tikpat populārā Vidzemes pilsētā, kur katrs trešais braukā ar Opeļiem. No garantijas visādiem veidiem tiku atrunāts, tipa labākais gada auto, cena uzreiz cita un tā tālāk...Jau braucot mājās, jūtu, b.a nevelk, nejūt turbīnu !!! Pirmdien atpakaļ, servī iekšā, turbīnu nost, nedēļu bez mašīnas...Atved atremontētu turbīnu, saliek, varat minēt trīs reizes...Atkal diennakts servī, atklāj ka ciet katalīze (tas viss par manu naudu protams), beidzot aiziet. Nobraucu 100 km, dīzeļa patēriņš ap 12 litriem, tā neko...Dodos uz diagnostiku, tur paziņo, ka motors nesaprot, ka ir uzssilis, tur arī rezultāts...atkal maksāju tā nekas., dačiki h..ačiki. Tur mani runājoties sabaidīja par sūkni, tā viņiem esot ikdiena, bet būšot jau labi. Apmēram pēc nedēļas pārbaudot eļļas līmeni, neticu savām acīm, līmenis par trešdaļu klāt...nomainu eļļu, jo nebiju īsti pārliecināts. Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. Noplātu rokas, braucu tālāk...Vienā skaistā rītā auto vairs nepielec. Braucu ar sievas auto... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m. Nu man vienreiz pacietība beidzās. Nodabūju to kasti uz populāro autoplaci...Vienojāmies, ka mainu pret citu dārgāku. Pašam man tā mašīna nebija jāpārdod, bat populārais autoplacis taču to izdarīja ! Pēc laika jauniegūtajai mašīnai atklājās,ka tā ir sista no visām pusēm, kaut arī labi bija sataisīta...cena protams bija maksimāla,bet tas jau ir cits stāsts. Galvenais, ka tā attieksme ir tāda pati arī pret pastāvīgiem klientiem...
vai gadienaa nav runa par Ceesiim un autoplaci netaalu NBS instruktoru skolas?
Piebaldzens rakstīja:
oxygen rakstīja: Tādu murgu, kā Opel 2,0 DTi, nenovēlu nevienam piedzīvot. Šis dzinējs bija uzmontēts Vētrai 98.gads. Nopirku populārā autoplacī, tikpat populārā Vidzemes pilsētā, kur katrs trešais braukā ar Opeļiem. No garantijas visādiem veidiem tiku atrunāts, tipa labākais gada auto, cena uzreiz cita un tā tālāk...Jau braucot mājās, jūtu, b.a nevelk, nejūt turbīnu !!! Pirmdien atpakaļ, servī iekšā, turbīnu nost, nedēļu bez mašīnas...Atved atremontētu turbīnu, saliek, varat minēt trīs reizes...Atkal diennakts servī, atklāj ka ciet katalīze (tas viss par manu naudu protams), beidzot aiziet. Nobraucu 100 km, dīzeļa patēriņš ap 12 litriem, tā neko...Dodos uz diagnostiku, tur paziņo, ka motors nesaprot, ka ir uzssilis, tur arī rezultāts...atkal maksāju tā nekas., dačiki h..ačiki. Tur mani runājoties sabaidīja par sūkni, tā viņiem esot ikdiena, bet būšot jau labi. Apmēram pēc nedēļas pārbaudot eļļas līmeni, neticu savām acīm, līmenis par trešdaļu klāt...nomainu eļļu, jo nebiju īsti pārliecināts. Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. Noplātu rokas, braucu tālāk...Vienā skaistā rītā auto vairs nepielec. Braucu ar sievas auto... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m. Nu man vienreiz pacietība beidzās. Nodabūju to kasti uz populāro autoplaci...Vienojāmies, ka mainu pret citu dārgāku. Pašam man tā mašīna nebija jāpārdod, bat populārais autoplacis taču to izdarīja ! Pēc laika jauniegūtajai mašīnai atklājās,ka tā ir sista no visām pusēm, kaut arī labi bija sataisīta...cena protams bija maksimāla,bet tas jau ir cits stāsts. Galvenais, ka tā attieksme ir tāda pati arī pret pastāvīgiem klientiem...
vai gadienaa nav runa par Ceesiim un autoplaci netaalu NBS instruktoru skolas?
Man arī būtu interesanti zināt vai šis placis neatrodas Cēsīs.
Bolzens rakstīja:
Piebaldzens rakstīja:
oxygen rakstīja: Tādu murgu, kā Opel 2,0 DTi, nenovēlu nevienam piedzīvot. Šis dzinējs bija uzmontēts Vētrai 98.gads. Nopirku populārā autoplacī, tikpat populārā Vidzemes pilsētā, kur katrs trešais braukā ar Opeļiem. No garantijas visādiem veidiem tiku atrunāts, tipa labākais gada auto, cena uzreiz cita un tā tālāk...Jau braucot mājās, jūtu, b.a nevelk, nejūt turbīnu !!! Pirmdien atpakaļ, servī iekšā, turbīnu nost, nedēļu bez mašīnas...Atved atremontētu turbīnu, saliek, varat minēt trīs reizes...Atkal diennakts servī, atklāj ka ciet katalīze (tas viss par manu naudu protams), beidzot aiziet. Nobraucu 100 km, dīzeļa patēriņš ap 12 litriem, tā neko...Dodos uz diagnostiku, tur paziņo, ka motors nesaprot, ka ir uzssilis, tur arī rezultāts...atkal maksāju tā nekas., dačiki h..ačiki. Tur mani runājoties sabaidīja par sūkni, tā viņiem esot ikdiena, bet būšot jau labi. Apmēram pēc nedēļas pārbaudot eļļas līmeni, neticu savām acīm, līmenis par trešdaļu klāt...nomainu eļļu, jo nebiju īsti pārliecināts. Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. Noplātu rokas, braucu tālāk...Vienā skaistā rītā auto vairs nepielec. Braucu ar sievas auto... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m. Nu man vienreiz pacietība beidzās. Nodabūju to kasti uz populāro autoplaci...Vienojāmies, ka mainu pret citu dārgāku. Pašam man tā mašīna nebija jāpārdod, bat populārais autoplacis taču to izdarīja ! Pēc laika jauniegūtajai mašīnai atklājās,ka tā ir sista no visām pusēm, kaut arī labi bija sataisīta...cena protams bija maksimāla,bet tas jau ir cits stāsts. Galvenais, ka tā attieksme ir tāda pati arī pret pastāvīgiem klientiem...
vai gadienaa nav runa par Ceesiim un autoplaci netaalu NBS instruktoru skolas?
Man arī būtu interesanti zināt vai šis placis neatrodas Cēsīs.
Labi... Varu izteikt mineejumus veel preciizaakus - vai sjis kantoris atrodas vecaas celju daljas teritorijaa pie Ceesu 2.vidusskolas???
oxygen rakstīja: ... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m...
1. Pats vainīgs, ka draņķi nopirki;
2. Ar vilkšanu varēji vēl arī augstspiediena sūkni sabojāt. Detaļas nezinu, bet tādi ieteikumi ir dzirdēti.
oxygen rakstīja: Tādu murgu, kā Opel 2,0 DTi, nenovēlu nevienam piedzīvot. Šis dzinējs bija uzmontēts Vētrai 98.gads. Nopirku populārā autoplacī, tikpat populārā Vidzemes pilsētā, kur katrs trešais braukā ar Opeļiem. No garantijas visādiem veidiem tiku atrunāts, tipa labākais gada auto, cena uzreiz cita un tā tālāk...Jau braucot mājās, jūtu, b.a nevelk, nejūt turbīnu !!! Pirmdien atpakaļ, servī iekšā, turbīnu nost, nedēļu bez mašīnas...Atved atremontētu turbīnu, saliek, varat minēt trīs reizes...Atkal diennakts servī, atklāj ka ciet katalīze (tas viss par manu naudu protams), beidzot aiziet. Nobraucu 100 km, dīzeļa patēriņš ap 12 litriem, tā neko...Dodos uz diagnostiku, tur paziņo, ka motors nesaprot, ka ir uzssilis, tur arī rezultāts...atkal maksāju tā nekas., dačiki h..ačiki. Tur mani runājoties sabaidīja par sūkni, tā viņiem esot ikdiena, bet būšot jau labi. Apmēram pēc nedēļas pārbaudot eļļas līmeni, neticu savām acīm, līmenis par trešdaļu klāt...nomainu eļļu, jo nebiju īsti pārliecināts. Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. Noplātu rokas, braucu tālāk...Vienā skaistā rītā auto vairs nepielec. Braucu ar sievas auto... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m. Nu man vienreiz pacietība beidzās. Nodabūju to kasti uz populāro autoplaci...Vienojāmies, ka mainu pret citu dārgāku. Pašam man tā mašīna nebija jāpārdod, bat populārais autoplacis taču to izdarīja ! Pēc laika jauniegūtajai mašīnai atklājās,ka tā ir sista no visām pusēm, kaut arī labi bija sataisīta...cena protams bija maksimāla,bet tas jau ir cits stāsts. Galvenais, ka tā attieksme ir tāda pati arī pret pastāvīgiem klientiem...
Ludzu placha nosaukumu studijaa!!! Ja tas ir Cesis, tad laikam zinu!
Fridrihs rakstīja:
bralitis rakstīja: Par sūkņiem ja runā pats dzīvē neesmu redzējis nevienu nokautu, visi tik runā
Vai kāds ir redzējis kādu datora vīrusu? Visi tikai runā un tic tam...
mana astra`00 Di bez kāda tur sūkņa remonta brauc piekto gadu. Nekādu problēmu. Manuprāt tiešām visiem patīk parunāt, tas ir viss. Viens iegāzis kreiso saļaru un brīnās.
Patēriņš vidējais gan zem 7 l reti kad sanāk (man ir automāts)
Pirmais rakstīja:
opeļiem turbīnu eļļo degviela
šitas viennozīmigi ir nedēļas labākais apgalvojums
Nemaz jau ne - jau iepriekš ir skaidri un gaiši pierādīts, ka vaina ir turbīnā: "Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. "
Diemžēl degviela tika lieta tikai Statoilā,krievu soļķi paši varat liet savos MTZ. Pret Opel nav vispār nekādu pretenziju, ļoti labs auto. Runa gāja par 2,0 DĪZEĻDZINĒJU !!! Lūdzu nejaukt ar 1,7 DTL, DTI, cDTi kas ir pilnīgi citi motori ( tiem ir paveicies ). Pēc soļķa voncīja ja kāds nesaprata EĻĻA dzinējā un auga līmenis. Turbīna, kas skaitījās atjaunota bija nosulojusi ar EĻĻU!
ja aug eļļas līmenis, tad kāds no cilindriem nepildīja savas funkcijas... t.i nesadedzināja degvielu...
tāds sviests tika pamanīts PSRS laikā braucot ar zagtu frakciju...
"puņkaina, tikkkko restaurēta turbīna" liecina par to, ka tevi "poimeļi"...
nav man ļauna prieka...
Par to, ka cilindrs nepilda savu darbu es sapratu uzreiz, par turbīnu un "poimeļi",tāda laikam ir tā attieksme pret klientiem...tas nav nekas jauns, domāju gandrīz katrs ir ar to sastapies...
tad arī stāsti, kas tie bija...
ilji sikuha verh zvjala
es protams izsaku TIKAI un vieniigi mineejumus, bet ja runa iet par Ceesiim un tipa OPELju servisu, LJOTI iespeejams, ka runa vareetu buut par SINHROC...
Piebaldzēn, vai tas var notikt pēc Tavām domām Cēsīs ???
oxygen rakstīja: Piebaldzēn, vai tas var notikt pēc Tavām domām Cēsīs ???
Iespeejams, ka vareetu...
Man pirms kaada gada laikam bija taada jokaina situaacija ar sencja darba VECTRA B benziina dzineeju - braucot gaitaa dzineejam bija taadi kaa paarsitieni, taakaa mazliet noraustiijaas... Aizbraucu uz sjo servi. Viiri piesleedza pie kompja, tipa izcjekoja aizdedzes sisteemu un tipa NEKO neatrada... Pat izbraucaam kopiigi ar to diagnostikas dzjeku un nodemostreeju vinjam, kaa tas defekts izpauzjaas... Sjie tik noplaatija rokas... Kad vaicaaju, bet kas tad iisti tur ir par vainu, sekoja GJENIAALS texts no mainjas meistara puses - nu bet tu tikai brauc, kad iedegsies kaada lampinja panelii, tad atbrauc un skatiisimies... GJENIAALI VIENKAARSJI!!!
Protams es mieraa nelikos un ar sjo pasju defektu aizbraucu uz Hansa auto. Dzjekiem protams bija versijas par teemu - 1) aizdedzes sveces, 2) svecjvadi. Gljuks tika noveersts nomainot aizdedzes sveces, kas sjim 1.6 16V Ecotec dzineejam ir jaamaina ik pa ~30tk km.
Taa luuk... Un sjis nebuut nebija vieniigais gadiijums ar manis mineeto servi...
oxygen rakstīja: Runa gāja par 2,0 DĪZEĻDZINĒJU !!! Lūdzu nejaukt ar 1,7 DTL, DTI, cDTi kas ir pilnīgi citi motori ( tiem ir paveicies ).
es jau arí saku, ka ar 2 litru DTL man 2 gadu laikā ir bijušas 0 problēmas (DTL ir tas pats DTi, tikai DTL nav starpdzesētāja, tādēļ jauda mazāka). Pat ja tas sūksnis nobirtu, man nebūtu žēl nopirkt jaunu - kas mūsdienās ir 1000 eiro. It īpaši ņemot vērā, ka 2 gadu laikā esmu mainījis tikai eļļas un ģeneratora siksnu ar spriegotāju Tam motoram resurss ir ap 400 000, manam ir tikai 170, pirkts ādamā un vēsture zināma.
Labi, pērkot es pārmaksāju kādus 1000 eur salīdzinājumā ar zemāko tirgus cenu, bet toties tagad braucu kā kings Nevajag pirkt max lētus šrotus t.č. iz germ un viss būs kedās.
P.S. Vācu forumos cilvēki kā reiz sūdzas par 1.7 motoriem, 2 litru esot visveiksmīgākais www.astra4ever.net
Opel dīzeļdzinēji.
Vai kāds var apskaidrot ar ko un kā atšķirās Opel dīzeļdzinēji, gan Astrai, gan Vectrai (abiem izlaiduma gads ap 97-00, tas laikam vectra B skaitās par Astram nezinu). Zinu ka ir 1.7 un 2.0 dīzeļi, bet tur ir kautkādi kurus ražo Isuzu un visādi D, TD, TDS, u.t.t.
Vairāk jau intersē Vectras dīzeļmotori, un to +/-