Piecpadsmitā gada cirvim nav tiešā iesmidze?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piecpadsmitā gada cirvim nav tiešā iesmidze?
Nomiks
Apsveicu! Vai numurzīmi saglabāji?
msh
Protams, ka ir (HONDA PGM-FI elektroniskā četru punktu iesmidzināšana).Tāda pati bija arī iepriekšējās paaudzes cirvjiem.
VWfans
Protams. Numura zīme tā pati
Tiešām nav?! Tiešā iesmidze nozīmē to, ka degviela nonāk pa tiešo cilindrā, nevis ieplūdes kolektorā - VAGmobīļos to apzīmē burtiņiem FSI, mitsubišī ar GDI, citiem kā kuram - sagāzēšanas cenas sākot ar pāris tūkstošiem. Tad jau laikam praktisku apsvērumu dēļ ir vērts pirkt hondu, par cik, kā izskatās, tur attistība vispār nenotiek...
Kāpēc lietas, kas ir labas, vajag mainīt? Hondām motori nav superekonomiski un jaudīgi, toties ir ļoti uzticami un ar ļoti ilgu resursu. Katrā ziņā man tas ir tikai arguments ar pluss zīmi, tā kā nav noslēpums, ka pēc kāda laika likšu LPG, lai varētu iejāt kādu centu
Es esmu šokā. Man likās ka pēdējie netiešās iesmidzes motori nāk no krievijas puses un ka visdrīzāk dacija un tādi ražotāji arī ir pārgājuši uz tiešo iesmidzi [neesmu skatījies ] - škodai netiešā varbūt arī ir palikusi atsevišķos putekļu sūcējos, tādos kā fana fabijai.
Hondas nemotoru ekonomijai noteikti nebūtu ne vainas, tā problēma ir tāda, ka viņi saviem pelēkās masas braucamajiem liek neadekvāti mazus motoriņus. Hoķ šitas pats R20A - nu tāds būtu normāls kādam trešajam golfam - pašmasa bik virs tonnas, gaisa pretestība arī normālos daudzumos - pieņemsim ka arī esošajam civikam - kamēr šitādai kastei vajadzētu kādu 2.5-3.0 V6, sevišķi vairāk tāpat nepatērētu, jo nebūtu visu laiku pedal to the metal režīms, toties uz priekšu kustinātu stipri savādāk.
Vēl man tā tīri interesanti - sestajā robā pie kāda ātruma tiek sasniegti 3k rpm?
Kādu laiku atpakaļ piespiedu kārtā nobraucu aptuveni 10 000 km ar FR-V 1.8 benzīnu. Nepatika viņā īsti nekas. Neelastīgs dzinējs, bieži jāpārslēdzās, jātur augstos apgriezienos. Ekonomija nekāda, ar vienu bāku knapi Daugavpili no Rīgas var izbraukt. Dēļ 3 vietām priekšā sēdēšana uz "kreisā ritens". Itkā minivens, bet šausmīgi zems, rokasbremze neērta. Pluss bija platais salons un ātrumkloķa novietojums. Negribu vairs nevienu japāni.
nomiks
Katrā ziņā man tas ir tikai arguments ar pluss zīmi, tā kā nav noslēpums, ka pēc kāda laika likšu LPG, lai varētu iejāt kādu centu
.......
Cik noprotu Tev ieteica iebraukt un tikai tad likt gāzi . Ja tā ,tad cik jānobrauc ?
Honda taču ļauj garantijas auto likt LPG ?
msh
1) 3000 apgriezieni 6.ātrumā tiek sasniegti jau pie 118 km/h
Hondām benzīnmotoromiem ir raksturīgi augsti apgriezieni.
2) CR-V tiek piedāvāti arī 2,4 l benzīnmotori, bet ne Eiropā. Tikai Ziemeļamerikā un Krievijā. Ar esoši tilpumu jauda ir pietiekama. Vismaz manām vajadzībām. Jau teicu, motors nav dinamisks un ļoti ekonomisks. Jaunie 1,6 l dīzeļi komplektā ar jaunā tipa AT kārbu gan ir super, bet tādam CR-V cena uzreiz ir par 7 000 eur dārgāka. Neredzu iemeslu tādu iegādāties.
Nortel
Man ir arī FR-V ar 1,8 l benzīna motoru. Ar vienu bāku (aptuveni 50 l) var arī uz Ludzu un atpakaļ izbarukt. Esmu ar bāku nobraucis arī 650 km un vēl mazliet varētu nobraukt. Par to, ka bieži jāpārslēdzas un augsti apgriezieni, Tev pilnīga taisnība.
rudens68
Nippon neko neieteica. Uzliekot LPG, garantija dzinējam pazudīs. Tāpēc nolēmu kādus tūkstošus 10 pabraukt ar benzīnu. Ja būs kāds defekts motoram (maz ticams), tad tas noteikti parādīsies šajā laikā. Pie šāda secinājuma nonācu pēc sarunas ar LPG uzstādītāju
tojotam atļauj garantijas laikā likt LPG
Man tūlīt Škodai beigsies garantija un arī likšu virsū gāzes iekārtu.
nomik, painteresējies, varbūt nipponam ir līgums ar Ifu (apdrošinātāju) par gāzes iekārtu apdrošināšanu. Tobiš, ja motors aiziet pa skuju taku un attiecīgi ražotājs atsaka garantijas remontu, tad dzinēja remontu līdz kaut kādai summai sedz apdrošinātājs. Nissanam atsevišķiem motoriem tāda iespēja ir (ja iekārta likta Autonamā).
Toyota ir līgums ar Autonams,kas uzstāda LPG iekārtu. Tāpēc saglabājas garantija. Nippon līguma nav, tāpēc arī nav If apdrošināšanas šādam riskam.
Autonamu neizvēlētos jebkurā gadījumā. 1kārt sanāk pārmaksāt 1,5 reizes, 2kārt viņu darba kvalitāte ir zem katras kritikas un paša feilerus atsakās novērst. Likšu turpat, kur 2iepriekš!
Man tūlīt Škodai beigsies garantija un arī likšu virsū gāzes iekārtu.
----------------------------------------------------------------------
patiesi interesē, vai ir piemests cik ilgā laikā tā atmaksāsies, jo Fabijai taču jau tā ir taupīgs motors (1.2) ??
nomiks
Jā atceros Tava tēva taxi pieredzi .
Kur liksi ?
Man garantijas tojotai lika autonamā , šķiet vis labi , jau kādi 30 K nobraukti
seller, kā vārgs nemotors var būt neekonomisks? Fans regulāri te min tādus degvielas patēriņa ciparus, kādus normāli sagaidīt no 20-25 gadus veca B sērijas audī vai tikpat veca jebkāda fofāgena ar 2.0 8v motoru - tik vien ka viņam to degvielas daudzumu iznīcina 1.2 ar trīs katliem...
Nomik, nja, kārtējo reizi jaudas trūkums tiek kompensēts ar briesmīgi īsu kārbu. Sievai laikam ir gonščega dvēsele, ka gribēja mešalku, ar iespēju regulāri tik daudzus robus slēgāt Par to ka kaut cik ciešami velk uz priekšu, ticu, šad un tad sanāk pabraukt ar vecām mašīnām ar nemotoriem, pakaļas pārvietošanai parasti pietiek. Tev jau vēl tur ir tāds mūsdienu piesitiens ka nevis griezes moments tiek pieprasīts, paverot ar pedāli droseli, bet gan spiežot gumijas pedāli, un droseli virina kompis - nekur jau nav teikts ka kompis to droseli nevirina lielākiem soļiem nekā tu spaidi pedāli...
seler
1,2 gāzi?
P.S
vēl var pirkstu izpūtēja mēģināt iebāzt....
P.S.S
ne jau mashīnas.....
Jā, un kādreiz Fans brauca ar tik baudāmo Vento ar v6 motoru...
kur tu tadu infu dabūji?
Jopcik, vai tad tas nav sen vispārzināms fakts?
Ir rēķināts par atmaksāšanos. Atmaksāsies pusotra gada laikā. Ja nelabvēlīgi sagrozās benzīna/autogāzes cenu attiecība, tad varbūt divos gados.
Lynx85
Jā, Vento-VR6 man bija, un to nenožēloju.
New Fabia
Kāds jau ir iemēģinājis? Kādas atsauksmes?