Tikai Omega: 2.2 benziins/gaaze noteikti buus ekonomiskaakss pasaakums par diizeli.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tikai Omega: 2.2 benziins/gaaze noteikti buus ekonomiskaakss pasaakums par diizeli.
+ veel Omega noteikti buus daudz komfortablaaka.
2000 2.0 DTI Nekāda vaina... Tika pirkts pirms 7 mēn. ar itkā 132 000 km. patlaban 167 000; eļlu neēd; vidējais patēriņš: pilsēta šoseja:6,4l.-100km(pec kompja) jeb praksē rāda- 15 ls~500 km. (32 ls- pilna bāka) 5 ārtumā- 4000rpm. 145 kmh. (nav robeža, ceļš bija sū...). Dinamika- līdz 4 normāla, 5 gurdens Uz ceļa turas labi, pa pļavu braukt nebaidās... iesēdusies 1 reizi... remonti- mainītas kvēlsveces ~40ls. būtu jāmaina stūres pirksti... MĪNUSS-trūkst vietas sīkumiem salonā. Piekari gribētos cietāku, tapēc kad nobeigsim orģinālo- kaut ko domāšu...Bagāžnieks, krava nodalijums- Ļoti OK!
Augstāk minētais apraxts apbilst ZAFIRAI!!!
paldies visiem, kas atbildeeja. varbuut veel kaads viedoklis?
būtu vieglāk ieteikt ja kaut viens no minētajiem nebūtu opelis )
arko2 rakstīja: būtu vieglāk ieteikt ja kaut viens no minētajiem nebūtu opelis )
tad iesaki citu liidz 7000eiro kam uztureessana nav astranomiskas izmaksas,tas ir bez aluminija piekares
deds rakstīja:
arko2 rakstīja: būtu vieglāk ieteikt ja kaut viens no minētajiem nebūtu opelis )
tad iesaki citu liidz 7000eiro kam uztureessana nav astranomiskas izmaksas,tas ir bez aluminija piekares
ņem omi, nenožēlosi; 2,2 omei tieši laikā. un gāzei nav ne vainas, trešo gadu gāzēju - bez problēmām.
ak jā, gāze 0,32 Ls, beņa - 0,67... Parasti gāzes patēriņš nedaudz lielāx, tomēr kopumā ietaupīt var jūtami.
paskaties mondeo vai vojāžeri, kaut gan ja izmēra minimālās prasības ir omega, tad gan tā švakāk ar to izvēli.
deds rakstīja:
tad iesaki citu liidz 7000eiro kam uztureessana nav astranomiskas izmaksas,tas ir bez aluminija piekares
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI, piemēram, - lielisks ģimenes auto!
Bet, ja izvēle starp Zafiru un Omegu, tad es ņemtu Zafiru. Priekšā sēdēt ērtāk noteikti, ka Omegā, bet aizmugurē - Zafirā.
Pluss Zafirai (tas gan tīri subjektīvi) ir augstāka sēdpozīcija, kas nodrošina labāku pārredzamību uz ceļa. Es pie augstas sēdpozīcijas esmu tā peiradsi, ka, iekāpjot, piemēram, Lexus IS 250, Volvo V70 vai , piemēram,Toyota Avensis, jūtos dikti neērti un jau pēc neilgas braukšanas jūtos noguris (tas atkal ir tikai un vienīgi pieraduma dēļ).
picasso toch normaals aparaats - vaidzeeja paarvest no 1 vietas uz 2 2gb durvis - iznjeemu aaraa videejo benkji un smuki saliida viss salonaa + 4 cilvji vareeja braukt + grabazniekaa mantas sabaazt vareeja
Kamikadze rakstīja: picasso toch normaals aparaats...
un ja vēl dīzelis, tad vispār rullē!!!
benziinniekam ar nav vainas tik vien kaa jociigi, ka baakaa, kad bij jau uz sarkanaa riktiigi, vareeja sapildiit tikai 40l gaazjot pilnu baaku, bet 2-3 striipas kad veel ir, tad tikai 30l iet iekshaa
ibio rakstīja:
tak pacel to vadītāja beņķi uz augšu un redzēsi labāk ceļu
Pat visaugstākajā manis pieminēto auto vadītāju sēdekļu pozīcijā nav iespējams iegūt tik augtsu un tikērtu sēdpozīciju, kā piemēram, Honda FR-V vai Citroen Xsara Picasso, Opel Zafira.
nomiks rakstīja:
ibio rakstīja:
tak pacel to vadītāja beņķi uz augšu un redzēsi labāk ceļu
Pat visaugstākajā manis pieminēto auto vadītāju sēdekļu pozīcijā nav iespējams iegūt tik augtsu un tikērtu sēdpozīciju, kā piemēram, Honda FR-V vai Citroen Xsara Picasso, Opel Zafira.
Piekrītu. Merivā arī ir ļoti ērti!
nomiks rakstīja:
ibio rakstīja:
tak pacel to vadītāja beņķi uz augšu un redzēsi labāk ceļu
Pat visaugstākajā manis pieminēto auto vadītāju sēdekļu pozīcijā nav iespējams iegūt tik augtsu un tikērtu sēdpozīciju, kā piemēram, Honda FR-V vai Citroen Xsara Picasso, Opel Zafira.
Nopērc vw transporter, tur tev būs labs aparāts un augsta un ērta sēdpozīcija
P.S. atkal aizgājis oftopiks par kaštelēm...
VWfans rakstīja:
nomiks rakstīja:
ibio rakstīja:
tak pacel to vadītāja beņķi uz augšu un redzēsi labāk ceļu
Pat visaugstākajā manis pieminēto auto vadītāju sēdekļu pozīcijā nav iespējams iegūt tik augtsu un tikērtu sēdpozīciju, kā piemēram, Honda FR-V vai Citroen Xsara Picasso, Opel Zafira.
Piekrītu. Merivā arī ir ļoti ērti!
apdirsties var
Starp citu, esat ieveerojushi ka nomika peedeejos komentos neviens teikums nav bez kljuudaam!!! Diez ko tas vareetu noziimeet? Man domaat, ka nomiku kaac gomiks i pametis... vai uzmetis
arko2 rakstīja: paskaties mondeo vai vojāžeri, kaut gan ja izmēra minimālās prasības ir omega, tad gan tā švakāk ar to izvēli.
tevis piedaavaatie ir patieshaam lieliska izveele....
Neesmu ar Omegu braucis, bet iespējams tā būs mīkstāka un komfortablāka nekā Zafira, jo pats lietoju Zafiru 2,2 DTI un komplektācija ar 16"riepām tā ir samērā pacieta, citi būtiski trūkumi šim auto nav. Vidējais patēriņs 6,5 l/100 km. Pats noteikti neizvēlētos Zafiru ar gāzes iekārtu, jo tad zūd jēga plašajam bagāžas nodalījumam un visticamāk būs liegts izmantot 3 sēdekļu rindu, ja vien gāzes balonu neiemontē kautkur mašīnas apakšā no ārpuses (piem. rezerves riteņa vietā).
Bolzens rakstīja: Neesmu ar Omegu braucis, bet iespējams tā būs mīkstāka un komfortablāka nekā Zafira, jo pats lietoju Zafiru 2,2 DTI un komplektācija ar 16"riepām tā ir samērā pacieta, citi būtiski trūkumi šim auto nav. Vidējais patēriņs 6,5 l/100 km. Pats noteikti neizvēlētos Zafiru ar gāzes iekārtu, jo tad zūd jēga plašajam bagāžas nodalījumam un visticamāk būs liegts izmantot 3 sēdekļu rindu, ja vien gāzes balonu neiemontē kautkur mašīnas apakšā no ārpuses (piem. rezerves riteņa vietā).
Kāda vaina variantam, ja trešajā sēdekļu rindā viens sēdeklis, un blakus balons [iespēja pasažierim visu laiku hipnotizēt balonu]?
Biideklis rakstīja: Starp citu, esat ieveerojushi ka nomika peedeejos komentos neviens teikums nav bez kljuudaam!!!
Turpmāk centīšos pievērst lielāku uzmanību savu komentāru pareizrakstībai!!!
Redzi, kļūdas var gadīties, ja raksta lielā steigā un nepārlasa uzrakstīto!
msh rakstīja: Nopērc vw transporter, tur tev būs labs aparāts un augsta un ērta sēdpozīcija
P.S. atkal aizgājis oftopiks par kaštelēm...
VW Transporter šobrīd man nav nepieciešams tāpat kā jebkāds cits auto, tā kā savu izvēli jau esmu izdarījis pirms 3,5 mēnešiem.
msh rakstīja:
Bolzens rakstīja: Neesmu ar Omegu braucis, bet iespējams tā būs mīkstāka un komfortablāka nekā Zafira, jo pats lietoju Zafiru 2,2 DTI un komplektācija ar 16"riepām tā ir samērā pacieta, citi būtiski trūkumi šim auto nav. Vidējais patēriņs 6,5 l/100 km. Pats noteikti neizvēlētos Zafiru ar gāzes iekārtu, jo tad zūd jēga plašajam bagāžas nodalījumam un visticamāk būs liegts izmantot 3 sēdekļu rindu, ja vien gāzes balonu neiemontē kautkur mašīnas apakšā no ārpuses (piem. rezerves riteņa vietā).
Kāda vaina variantam, ja trešajā sēdekļu rindā viens sēdeklis, un blakus balons [iespēja pasažierim visu laiku hipnotizēt balonu]?
Domāju ja liek gāzi tad tikai riteņa vietā , jo es nestādos priekšā kā var samainīt pamatīgi nesasmērējot (nesabojājot) drēbes ,mainot zem autiņa esošu riteni ,un vai viņu maz varēs atskrūvēt
omega vai zafira????
paliidziet izveeleeties: opel zafira 2000/2001 diizelis vai opel omega 2002 2,2 benziins/gaaze (B3 gazes iekarta) no vaacijas. kaadas atshkjiriibas uztureeshanas izmaksaas