Galant - 2.0 vs 2.4 GDI (2.0 TD?)

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
 
1 2 3
saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

2.5 arī ir triptoniks

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

nafigators rakstīja:

Uggga rakstīja:

LyNx8 rakstīja:

Bet par automātu runājot - es gribētu izmēģināt, nav braukts...

Aizbrauc kaut vai uz to pašu Rumbulu sestdien un pavizinies

Vai arī vienkārši pa sludinājumiem pazvanies - vienmēr taču var kaut kas nepatikt vai vienkārši apsolīt padomāt

Ja cilvis nekad ar tomātu nav braucis, tad spriest par to, cik labi, cik slikti vnk izmetot mazu līkumu ir tas pats, kas iekāpt jaunā mašīnā, nobraukt 10km un spriest par degvielas patēriņu. Vajag pabraukt dienu/divas. Ar konkrēto modeli pagāzt pa šoseju, sajust ceļ/neceļ. Ja daudz jaudas, automāts ir psc labs. Man sākumā ar negāja pie sirds, bet kad piešaujas - nafig vairs manuālo negribas... Ja gadās tomāts ar iespēju manuāli slēgt ( audi laikam kaukādi tripertroniki, subaru - sportshift ), tad nu vispār ūberalles

OK, pilnai laimei jāpabrauc mazliet vairāk. Man gan pietika ar pāris pirmajiem krustojumiem, lai saprastu, ka derēs Vēl tikai pirmā apdzīšana uz šosejas jāveic prātīgāk, lai saprastu, kā īsti jārīkojas.

P.S. Vēl arī Chrysler un pat Peugeot ir manuālā pārslēgšanas iespēja, gan jau vēl citiem arī.

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

nafigators rakstīja:

Uggga rakstīja:

LyNx8 rakstīja:

Bet par automātu runājot - es gribētu izmēģināt, nav braukts...

Aizbrauc kaut vai uz to pašu Rumbulu sestdien un pavizinies

Vai arī vienkārši pa sludinājumiem pazvanies - vienmēr taču var kaut kas nepatikt vai vienkārši apsolīt padomāt

Ja cilvis nekad ar tomātu nav braucis, tad spriest par to, cik labi, cik slikti vnk izmetot mazu līkumu ir tas pats, kas iekāpt jaunā mašīnā, nobraukt 10km un spriest par degvielas patēriņu. Vajag pabraukt dienu/divas. Ar konkrēto modeli pagāzt pa šoseju, sajust ceļ/neceļ. Ja daudz jaudas, automāts ir psc labs. Man sākumā ar negāja pie sirds, bet kad piešaujas - nafig vairs manuālo negribas... Ja gadās tomāts ar iespēju manuāli slēgt ( audi laikam kaukādi tripertroniki, subaru - sportshift ), tad nu vispār ūberalles

OK, pilnai laimei jāpabrauc mazliet vairāk. Man gan pietika ar pāris pirmajiem krustojumiem, lai saprastu, ka derēs Vēl tikai pirmā apdzīšana uz šosejas jāveic prātīgāk, lai saprastu, kā īsti jārīkojas.

P.S. Vēl arī Chrysler un pat Peugeot ir manuālā pārslēgšanas iespēja, gan jau vēl citiem arī.

Automātam uzreiz jāžmiedz pedālis grīdā,...

Bet uzmanīgi ( var arī noiet ( vismaz SUBARU ! )

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: jā, bet kā tad īsti ir - 2.5 V6 vs 2.4 GDI (4 cilindri) - kurš tad būtu labāka izvēle? GDI dzinējs esot ekonomiskāks, dinamiskāks, bet varbūt visu to gudro iesmidzināšanas tehnologiju dēļ sūdīgāks un dārgāks remontos.. Apstāsta kāds, kam ir pieredze ar šiem dzinējiem.

Daaaa laaaaaaaabi, GDI ir dinamiskaaks par 2.5 ? Kur Tu taadu esi dzirdeejis? Vinsh ir biku jaudiigaaks par 2.0. Ar 2.5 patiikami braukt, celj ja no pashas lejas. Tomeer 6 cilindri ir 6 cilindri. Te ir bez variantiem! Paskaties pat cenas uz Galantiem - kaa 2.5 uzreiz cenniks augstaaks(Vaacijaa).

Ja runaa iet par ekspluataaciju, - ellu nerij, straadaa ljoti stabili - ja viss ir ok, nemaz salonaa nevar dzirdeet, liekas ka mashiina ir noslapusi. Kaa jau teicu sveces bikudargaak mainiit un vaarstus, jo tie elementaari ir vairaak. (24 - 16 vietaa).

+ Vel neieteiktu to mazgaat moikaa ar Karcheri. Bija slikta pieredze. Dabuju mainiit aizdedzi.

Kopumaa labs auto. Bet es stipri piedomaat perkotu vinu velreiz

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

phenom rakstīja:

Kopumaa labs auto. Bet es stipri piedomaat perkotu vinu velreiz

pastāsti, par ko jāpadomā? Man atkal doma, ka nākošais varētu būt tieši 2.5 (2.0 vietā).

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Saf - visu cieņu, paldies par izsmeļošo atbildi. Man ar šķiet, ka skatīšos uz to GDI dzinēju, jo to tiešām ir vairākumā.

Einstein - vakar lasīju Tavas pusotru gadu vecās pārdomas - pirkt vai nepirkt no sava šefa to 2,5l MiGalu. Izskatās, ka esi joprojām apmierināts.

Phenom - padalies, kas tur ir par āķiem, ka jāpiedomā? Piekrītu, japānis nav ļoti lēts detaļās, bet tie bezgaumīgie vācieši (ap 98 - 00) ir tiešām apnikuši un nekas pie sirds neiet.. Arī pasātu iecienīju tikai tāpēc, ka tiešām smuks exzemplārs pagadījās.. Galants gan jau no "bērnu dienām" iepaticies. Turklāt samērā lēts tagad.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

phenom rakstīja: Daaaa laaaaaaaabi, GDI ir dinamiskaaks par 2.5 ? Kur Tu taadu esi dzirdeejis? Vinsh ir biku jaudiigaaks par 2.0. Ar 2.5 patiikami braukt, celj ja no pashas lejas. Tomeer 6 cilindri ir 6 cilindri. Te ir bez variantiem! ...

Nu tad palasi datus:

2.4 - 150zs@5500 , 225Nm@3500

2.5 - 163zs@5750 , 223Nm@4500

Zirgi ir par 13 vairāk, bet dinamika GDI, kā redzi ir labāka, it sevišķi cēliens. Tas pierādās arī praksē, esmu salīdzinājis.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Kā minusu piebildīšu, man tīri subjektīvi liekas, ka dikti dzird trokšņus no riepām... bet varbūt tapēc ka wagoons un arī riepas jau vecas (cietas) un jāmaina būs...

Man ir bijuši visi Galanti sākot no 85 gada modeļa. Tieši sava izskata individualitātes dēļ nēesmu pārgājis uz ciem auto. Žēl ka šobrīd vairs neko līdzīgu mitsu vairs neražo...

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

saf rakstīja: Kā minusu piebildīšu, man tīri subjektīvi liekas, ka dikti dzird trokšņus no riepām... bet varbūt tapēc ka wagoons un arī riepas jau vecas (cietas) un jāmaina būs...

Man ir bijuši visi Galanti sākot no 85 gada modeļa. Tieši sava izskata individualitātes dēļ nēesmu pārgājis uz ciem auto. Žēl ka šobrīd vairs neko līdzīgu mitsu vairs neražo...

Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Saf - jāgaida, kad pie mums varēs dabūt jauno \"Galantu\", kas gan laikam tiek par Lanceru dēvēts... Viens jau mūszemē pie tāda ir ticis. Smuks, maita...

www.mitsubishiclub.lv/...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Einstein rakstīja:

saf rakstīja: Kā minusu piebildīšu, man tīri subjektīvi liekas, ka dikti dzird trokšņus no riepām... bet varbūt tapēc ka wagoons un arī riepas jau vecas (cietas) un jāmaina būs...

Man ir bijuši visi Galanti sākot no 85 gada modeļa. Tieši sava izskata individualitātes dēļ nēesmu pārgājis uz ciem auto. Žēl ka šobrīd vairs neko līdzīgu mitsu vairs neražo...

Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.

Domā šito www.mitsubishiclub.lv/... ?

Visā visumā jau smuks, tikai vair nav tik individuāls kā iepriekšējais

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Klau, LyNx8, ja esi ieņēmis galvā pirkt to mašiņu, tad pērc, jo jāizvēlas lietas, kas pašam patīk, nevis citam. Nav man bijusi saskare ar 2.0 un 2.4 GDI, tāpēc par tiem neko nemāku teikt, bet par 2.5 sūdzēties īpaši nevar. Kā jau teicu, mašīna jaudīga, dinamiska, tai pat laikā salīdzinoši ekonomiska priekš sava motora, jo japāņi to nav tik baigi nopakojuši, kā piemēram vācieši pasātu, tāpēc Galants priekš saviem izmēriem ir vieglāks un attiecīgi zupu dzer salīdzinoši mazāk, toties savukārt ir nedaudz skaļāks, nekā vācietis. Visus labumus bribēt nevar .Hmm, ar rūsu diemžēl bikiņ nākas pacīnīties, īpaši aizmugurējās arkās.

Viens te pirmīt minēja, ka nebūtu labi mazgāt moikā ar Karcher. Tas nebūs īsti pie vainas, drīzāk, man šķiet, ka vainīga pati aizdedze; drīzāk sadalītāja vāks. Manam arī mēdz būt, ka pēc tādas mazgāšanas nešķiļas, jo dzirksteli sit garām pa to vāku. Kad nožāvē, viss atkal ir normāli. Slinkums vienīgi braukt un mainīt

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Einstein rakstīja:

saf rakstīja: Kā minusu piebildīšu, man tīri subjektīvi liekas, ka dikti dzird trokšņus no riepām... bet varbūt tapēc ka wagoons un arī riepas jau vecas (cietas) un jāmaina būs...

Man ir bijuši visi Galanti sākot no 85 gada modeļa. Tieši sava izskata individualitātes dēļ nēesmu pārgājis uz ciem auto. Žēl ka šobrīd vairs neko līdzīgu mitsu vairs neražo...

Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.

Domā šito www.mitsubishiclub.lv/... ?

Visā visumā jau smuks, tikai vair nav tik individuāls kā iepriekšējais

SMuks jau ir, bet ta pavirši paskatoties ir visai lakoniski secinājumi - priekša kā vienam no pēdējiem Volvo S40, pakaļējā spārna kontūras kā Mazda 3, aizmugures lampas aptuveni uz Alfu tēmē... Salasīti visi foršie akcentiņi no citiem autiņiem, bet anyway - smuks, kompakti savākts un gana agresīvs auto. Jāgaida, kad būs ielās.

Nu vispirms notirgosu savu Pasātu, tad arī domājams skatīšos uz 2.4 GDI. Žēl jau savu samērā smuko un glauno Pasātu tirgot nost bet, mani tomēr biedē sagaidāmās alumīnija piekares remonta izmaksas... Kā jau loģiski te ļaudis izteicās, tak jāuzzvana uz kādu ss.lv sludinājumu un jāizbrauc ar visiem trim pēc kārtas (2.0, 2.4 GDI un 2.5). Tad arī būs vairāk skaidrības.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.

Domā šito www.mitsubishiclub.lv/... ?

Visā visumā jau smuks, tikai vair nav tik individuāls kā iepriekšējais

Šito sanāca dabā apskatīt. Japānas tirgum tas sauksis Galant Fortis, bet ar Galantu tur ir maz sakara. Tipisks Lancers, nu smuks jau ļoti, bet Lancera klases auto - sportisks sedans, gribas ko lielāku.

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

saf - nav Tev taisniiba un viss. Datus esi iegaumejis pareizi - malacis. Ja jau runa iet par literatuuru - tad pameklee interneta ir daudz raxtu gan par vienu, gan par otru. 4 cilindri nestradaas tik labi cik 5.

Ugga: Es domaaju par modeli kopumaa. Manupraat nav praktisks risinaajums. Vismaz es ar to sastopos nobraucot 80000km. Braucienu uz Uraliem vinsh neiztureja, dabuju mainiit gandriz visas sviiras, amishus, shaaras - es jau nerunaaju par stabilizatoriem un citiem su...

Priekshejas bremzes arii ir pashvakas - diskus pa sho laiku mainiju 4 reizes. Liidz 100km ir ok, kad paari - uzskarst momentaa un vairs nebremzee taa kaa vajag, vel paliek iebraukt pelke - un ir gatavs rezultats - shkibs bremzhu disks.

Loti nepatika ka straadaa klimatkontrole. Pirmkaart jauda zuud mezhoniigi, otrkart ta vienkarshi straadaa ne taa kaa vajag!

Kopumaa auto patiikams, vienkarshi es vinu eksploteju loti daudz.

Braukaju gan pa Krieviju, gan pa Poliju. Un protams visu laiku sekoju liidzi. Nezinu...

LyNx8 - paklausies cilveekus, nenem sev gemoroju uz galvas, neskrien pakal taam stulbajam jaunajam tehnologijam nem 2.5!

Ir vinsh labs un parbaudiits. She speciali samakleju interneta nelielu apskatu:

"Бензиновые моторы все как на подбор. Мощные и достаточно экономичные. Даже базовая двухлитровая версия осиливает 100 км/ч менее чем за 10 секунд! 2.4 GDI ненамного быстрее, а вот 2.5 V6-24 - залог водительского счастья. С механической коробкой передач это невероятно приятный в управлении автомобиль. Еще одна интересная, но сложная машина - Galant 2.4 GDI. Непосредственный впрыск топлива дает небольшое преимущество в экономичности, но хлопот - на порядок выше. Если готовы переплачивать за содержание машины, лучше выбрать 2.5 V6-24. Его разгонная динамика, звучание на высоких оборотах делают автомобиль желанным для любителей хорошего драйва"

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Mja, paldies Phenom par informāciju. Būs jāievāc vēl kādi viedokļi un tad jāizbrauc ar abiem. Man jau patīk modernās tehnoloģijas (man darbs tāds ), bet čakari uz galvas uzņemties ar negribas. Mans būs domāt...

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Es kādu laiciņu atpakaļ punktierēju iegādāties Chrysler Concorde / LHS un savu Galantu nopārdot, bet tad šis tas pamainījās un tā arī nepārdevu, lai gan vēlme iegādāties kautko bikuc svaigāku joprojām ir. LyNx8, negribi iemēģināt manējo- moš' varam uztaisīt normālu darījumu?

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Paldies, Einstein, par piedāvājumu. Ja nemaldos, Tev laikam ir 98.g izlaidums, bet es plānoju skatīties kā minimums uz 99.g, bet labāk vēl augstāku gadu. Par tiem 2.4 vai 2.5 joprojām neesmu izlēmis... Phenoms un vēl vienuviet saka, ka ir baigais čakars, savukārt kaudze ar web komentiem utt. atkal neko sliktu nesaka, esot labs un ekonomisks priekš tāda tilpuma... Tad nu būs vien jāmēģina izmest līkumu, varbūt V6 dziesma mani savaldzinās....

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Par to ka 2.5 dzinēja dziesma ir tīkamāka šaubu nav, par to nestrīdos, bet cēliens 2.4 tomēr likās labāks, varbūt tikai likās, bet ir viens bet, 2.5 pa pilsētu nebūs ne tuvu 11-12L/100, kur nu vēl ar automātu, ar >15 jārēķinās. Nu un pa šoseju no kalna un pa vējam tērējot 6L/100 arī ilgi braukt nasanāks, tie paši 9-10 būs. Man arī simaptizē 2.5, bet 2.4 gaita no 2.5 praktiski neatšķīrās, izņemot patīkamo motora dziesmu, toties patēriņs 2.4 ir jūtami zemāks. Arī apkope V veida dzinējam ir dārgāka - gan siksnu maiņa, gan tās pašas sveces. GDI dzinējam kā tādam, nekādas īpašās apkopes nav, tas pats kas 2.0, un es neēsmu saskāries ar kaut kādām problēmām, kas saistās ar GDI tehnoloģiju. Krievu saitos aprakstītās problēmas galvenokārt ir deļ nekvalitatīvās degvielas, un sēra satura benzīnā, kas ir nevēlams priekš GDI dzinēja katalizatora. Pie mums sēra satura normas jau sen ir vajadzīgjā līmenī.

Protams, ka bez izbraukšanas pie skaidrības netiksi.

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Paldies, Einstein, par piedāvājumu. Ja nemaldos, Tev laikam ir 98.g izlaidums, bet es plānoju skatīties kā minimums uz 99.g, bet labāk vēl augstāku gadu. Par tiem 2.4 vai 2.5 joprojām neesmu izlēmis... Phenoms un vēl vienuviet saka, ka ir baigais čakars, savukārt kaudze ar web komentiem utt. atkal neko sliktu nesaka, esot labs un ekonomisks priekš tāda tilpuma... Tad nu būs vien jāmēģina izmest līkumu, varbūt V6 dziesma mani savaldzinās....

Majo ģelo predlažiķ, Tvojo otkazatsa...

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Einstein rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Paldies, Einstein, par piedāvājumu. Ja nemaldos, Tev laikam ir 98.g izlaidums, bet es plānoju skatīties kā minimums uz 99.g, bet labāk vēl augstāku gadu. Par tiem 2.4 vai 2.5 joprojām neesmu izlēmis... Phenoms un vēl vienuviet saka, ka ir baigais čakars, savukārt kaudze ar web komentiem utt. atkal neko sliktu nesaka, esot labs un ekonomisks priekš tāda tilpuma... Tad nu būs vien jāmēģina izmest līkumu, varbūt V6 dziesma mani savaldzinās....

Majo ģelo predlažiķ, Tvojo otkazatsa...

Lai vai kā - paldies!!!

Einstein, tik tā starp citu, vai vari kaut ko pateikt par piekares remontiem un izmaksām?

Man pašreiz ir VW Pasāts '02 TDI, kuram ir, ja nemaldos, alumīnija piekare. Tā ka drīzumā paredzami lieli ģimenes izdevumi, būs vien jāšķiras no Pasāta un jāpāriet uz Galantu, kas cenā uz pusi lētāks.Domājams, attiecīgi arī remontos būs lētāks.

Kā ir - ir tā, ka daudzi čīkst, ka galantam piekare nepiemērota LV apstākļiem, un tās detaļas nāk kopā blokos, kā rezultātā tās tipa "ir dārgas". Vai vari minēt kādu konkrētu piemēri, ko es mainījis ar izmaksām? Man liekas, ka Pasāta cenās jau nebūs tomēr...

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Hmm, tagad vairs tik precīzi nepateikšu, jo piekari remontēju pasen un cenas ļoti iespējams ir mainījušas (neba uz leju ). Vienā konkrētā sevisa apmeklējuma reizē tika mainīts: priekšējās kolodkas, priekš. riteņa bremžu cilindrs, stūres pirksts, 2 priekš. riteņu atsaites, apvirpoti priekšejie bremžu diski (kuri , starp citu, joprojām ir labi un pēc maiņas galīgi neprasās) un laikam vēl kautkas, bet neatceros vairs īsti kas. Kautkāds sīkums katrā gadījumā. Toreiz šiem noskaitīju, ja nemaldos, ap 160 ls, bet, liekot roku uz sirds, neapzvēru . Sen tas bija. Darīts tas viss tika Karāts Auto uz Slokas ielas. Principā man viņu darbs un cenas visā visumā apmierina, jo izdarīts tiek ātri, kvalitatīvi un plus mīnus par sakarīgām naudām, lai gan par šiem ir dzirdētas arī negatīvas atsauksmes, bet domājams, ka tas iespējams ir "sejas faktors", kad mēdz nohaltūrēt.

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Nu nav tas 2.4 GDI tik briesmigs ka Tu iedomajies - normaals motors muusu apstakliem.

2.5 man rijaar visu sporta filtru viduveeji 9 litrus. Visu laiku biju nobraucis virs 600km uz baakas, kaut ari mierigi es nebraukaaju.

Skana vinam laba, 6 cilindri dzied, un vel aj ar pareizo izpuuteeju ir pat loti patiikama!!!

LyNx8 tur ir taa, ka uz katru pusi iet ap 4 richagi ar sharniriem. Visslielakais man ar 30% atlaidi izmaksaaja 60Ls Grossa.

Cenas uz richagiem robezhaas no 32-80. Ammishi ar atlaidi - 38Ls. Granaata(mirongalva(?), vai kaa tur latviski) - 35Ls. Bremzhu diski - krutka -20Ls. Normaala krutka - 28Ls Kolodkas - ap 12 Ls paaris. Stabilizatori man liekas 8Ls/Gab. Gultnis - 60Ls, bet ja sak gaudot, gatavojies shkirties ar normaalu naudu, jo vinsh parasti ieedas "stupicaa" un ir jamaina visu reizee.

Zobsinksnu numainiju pa 119Ls. Ella lien man liekas 4,2 Litri.

Sveces nomainiiit +10Ls par darbu, ja nemaini pats.

Un ja runa iet par ekonomiju, tad panem Amerikaani - tam gad EKONOMISKS un LABS 2.4, un piekare daudz vienkarshaaka, un cena zemaaka un ar izlaiduma gads labaaks, un automaats klaat - kaut arii man vinsh vienkarshi BESII aaraa tas amerikanu galants!!! su....... vien ir.

Shurp turp varu kludities, jo tomeer pasen tas ir bijis.

Ja kas man ir litaki uz R16 uz Galanta, tikko kaa bija novalceeti. Nelielie kosmetiski defekti

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Jā, par "Karātu" ir duālas atsauksmes, bet nu kā jau teici - kā paveicas ar atbilstošu ģīmi. Za to Galantus viņi tur toč vislabāk par visiem zina. Skaidrs, par Tevis nosaukto darbu čupiņu ticams tas nav daudz. Ja Pasātam visu to vajadzētu paveikt, toč nebūtu zem 2 simtiem. Paldies par info!

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

phenom rakstīja: Nu nav tas 2.4 GDI tik briesmigs ka Tu iedomajies - normaals motors muusu apstakliem.

2.5 man rijaar visu sporta filtru viduveeji 9 litrus. Visu laiku biju nobraucis virs 600km uz baakas, kaut ari mierigi es nebraukaaju.

Skana vinam laba, 6 cilindri dzied, un vel aj ar pareizo izpuuteeju ir pat loti patiikama!!!

LyNx8 tur ir taa, ka uz katru pusi iet ap 4 richagi ar sharniriem. Visslielakais man ar 30% atlaidi izmaksaaja 60Ls Grossa.

Cenas uz richagiem robezhaas no 32-80. Ammishi ar atlaidi - 38Ls. Granaata(mirongalva(?), vai kaa tur latviski) - 35Ls. Bremzhu diski - krutka -20Ls. Normaala krutka - 28Ls Kolodkas - ap 12 Ls paaris. Stabilizatori man liekas 8Ls/Gab. Gultnis - 60Ls, bet ja sak gaudot, gatavojies shkirties ar normaalu naudu, jo vinsh parasti ieedas "stupicaa" un ir jamaina visu reizee.

Zobsinksnu numainiju pa 119Ls. Ella lien man liekas 4,2 Litri.

Sveces nomainiiit +10Ls par darbu, ja nemaini pats.

Un ja runa iet par ekonomiju, tad panem Amerikaani - tam gad EKONOMISKS un LABS 2.4, un piekare daudz vienkarshaaka, un cena zemaaka un ar izlaiduma gads labaaks, un automaats klaat - kaut arii man vinsh vienkarshi BESII aaraa tas amerikanu galants!!! su....... vien ir.

Shurp turp varu kludities, jo tomeer pasen tas ir bijis.

Ja kas man ir litaki uz R16 uz Galanta, tikko kaa bija novalceeti. Nelielie kosmetiski defekti

Phenom - nez, vot lai nu ko, bet no amīšu MiGaliem gan es labāk izvairīšos. Jo retāka parādība autotirgū, jo lielāks čakars ar remontiem pēc tam.... Paldies par detaļu cipariem un cenām. To visu jau varēju atrast arī agrākajā MitsuCluba lapā, bet veco aizklapēja ciet, a jaunais Clubs tukšs no komentiem.

Nu es laikam briestu uz manuālo 2,4 GDI un domāju/ceru, ka ar savu ikdienas braukāšanu un ne pārāk smagu kāju (130 km dienā, no kuriem 80% šoseja) kaut kādos 8-9 litros uz 100km ierakstīšos.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti