Karats labs serviss, tieshi Galantus vini labi paarzin.
Labi, par motoru "delo tvoejo" - cerams ka info izpalidzees. Peace.
Karats labs serviss, tieshi Galantus vini labi paarzin.
Labi, par motoru "delo tvoejo" - cerams ka info izpalidzees. Peace.
Es arī padalīšos.
Priekšā ir četras sviras, divas labajā pusē, divas kreisajā (stab. sviras atsaites neskaitu, tās ir pa lēto). Atjaunotas tās sviras maksā 30-40 Ls. Kad atdzino no fričiem autiņu, kāda mēneša laikā nācās nomainīt visas četras, saliku tās atjaunotās. Apmēram pēc gada nācās atkal divas līkās sviras mainīt, taisnās pēc 1.5gada (apm 50k km) vēl ir ok. Cik orģinālās jaunas maksā, tagad neatceros, bet kādi 150 - 200Ls, bet noteikti ka ietu stipri ilgāk, bet pašlaik vācu ebajā esmu atradis janas sviras pa ~40Ls, kad būs jāmaina, sūtīšau tās. Stab. sviras atsaites nerēķinu, tās kādi 10-12Ls maksā, arī šobrīd visas ir nomainītas.
Vēl esmu nomainijis priekšējos bremžu diskus un klučus. Diski maksāja 80Ls, kluči 24, laikam. Pakļējai piekarei esmu mainijis tikai atsaites. Nu tā apmēram...
Jā, par Karātu, arī es tikai tur esmu remontējies, cenas adekvātas darbam, un pieņemamas.
Tikko parēķināju atšķirības degvielas izmaksās starp Pasātu (dīzelis - vid 6,2l) un MiGalu (benz - vid 9l) = bļin, mēnesī sanāk teju 60 Ls starpība, gadā ap 700 Ls (uz 30 tk km).. Ej nu saproti, kas labāk...
LyNx8 rakstīja: Tikko parēķināju atšķirības degvielas izmaksās starp Pasātu (dīzelis - vid 6,2l) un MiGalu (benz - vid 9l) = bļin, mēnesī sanāk teju 60 Ls starpība, gadā ap 700 Ls (uz 30 tk km).. Ej nu saproti, kas labāk...
Aber, ja to visu rēķina ņemot vērā kreisā dīzeļa cenu, starpība ir vēl lielāka. Man nācās kādas pāris nedēļas braukt ar 1.7 dīzeļopeli un tad likās, ka tas konstruēts izmantojot degvielas nezūdamības likumu Tas, ka viņš nu galīgi neiet, jau ir cits jautājums....
saf rakstīja: Ņem Migalu dīzeli! :]
Bet tas MiGalu dīzelis (braucis neesmu) pēc loģikas varētu būt dikti kūtrs, jo 90 Zs uz to bundžu toč varētu būt par švaku... Lai gan cik te palasījos, par to TD dzinēju it kā nav sliktu atsauksmju, bet piedāvajums gan ir ļoooti ierobežots. Un te tad nu paveras tā dilemma - vai tie 600 Ls, ko gadā "varbūt ietaupīšu" ar dīzeli, neaizies kādā negaidītā remontiņā. Pasātu es "negaidīti" saremontēju par 1250 Ls (visu pats nemaksāju)... Tāpēc dīzelis mazliet iebiedēja.
Gribaas kljuut kritiskam un saakt lamaaties
Tu kaa tas eezelis pie 2 siena gubaam-kuru eest tagad, un kuru-veelaak Taa arii nomira badaa
dajebkura masiina var izraadiities gan ljoti izturiiga, gan peedeejais meesls, tas ir kaa paveicas.....
Ja jau tik ljoti baidies, njem kkaadu jaunu fokusu vai astru vai gecu no saluuna, brauc un nemiiz čībās....taapat Tu savu naudu izteereesi, un vairaak kaa tikai nopeerkot ....
Palasies lasiitaaju pieredzee....tur tie galanti ne paaraak noraksturoti-ir mezgli kuri pliist pa leeto, un ir mezgli-kuri pa daargo....
imho-ja diizeli ar potenciaali lielu nobraukumu-tad njem kko te LV plasi paziistamu-vw, PSA izstraadaajumus.....
ja benziinieku-nu tad japaani.
Kaut gan nesaprotu veelreiz-Tu te taa čivinaaji, ka 02'pasraakjis, ideaalaa staavoklii-supadupamegadampis,un Taveejais jau nu vispaar, pat muša nav draazusi.Un peeksnji tad, kad dzineejs jau paarlasiits un redzeets kas vinjaa ieksaa dziivo , tad nu tagad atkal tiecies peec lielaas, nezinaamas laimes
LyNx8 rakstīja:
saf rakstīja: Ņem Migalu dīzeli! :]
Bet tas MiGalu dīzelis (braucis neesmu) pēc loģikas varētu būt dikti kūtrs, jo 90 Zs uz to bundžu toč varētu būt par švaku... Lai gan cik te palasījos, par to TD dzinēju it kā nav sliktu atsauksmju, bet piedāvajums gan ir ļoooti ierobežots. Un te tad nu paveras tā dilemma - vai tie 600 Ls, ko gadā "varbūt ietaupīšu" ar dīzeli, neaizies kādā negaidītā remontiņā. Pasātu es "negaidīti" saremontēju par 1250 Ls (visu pats nemaksāju)... Tāpēc dīzelis mazliet iebiedēja.
Uztaisīji passatam kapitalku un tagad tirgosi nost? Nav tā kā drusku neapdomīgi? Tagad varētu labu laiku braukt cepuri kuldams ar savu passatu, lejot iekšā tos 6l/100km. Nesaprotu, Tu tiešām meklē nākamo čakaru? Skaidrs kā dienā, ka neviens lietots auto, kurš tirgojas, nav ideāls. Tajam galantam tāpat iesākumā dabūsi salādēt kaut ko iekšā + vēl tekošās izmaksas (benža, neparedzētie remonti). Kur tolks
Ozz rakstīja: Gribaas kljuut kritiskam un saakt lamaaties
Tu kaa tas eezelis pie 2 siena gubaam-kuru eest tagad, un kuru-veelaak Taa arii nomira badaa
dajebkura masiina var izraadiities gan ljoti izturiiga, gan peedeejais meesls, tas ir kaa paveicas.....
Ja jau tik ljoti baidies, njem kkaadu jaunu fokusu vai astru vai gecu no saluuna, brauc un nemiiz čībās....taapat Tu savu naudu izteereesi, un vairaak kaa tikai nopeerkot ....
Palasies lasiitaaju pieredzee....tur tie galanti ne paaraak noraksturoti-ir mezgli kuri pliist pa leeto, un ir mezgli-kuri pa daargo....
imho-ja diizeli ar potenciaali lielu nobraukumu-tad njem kko te LV plasi paziistamu-vw, PSA izstraadaajumus.....
ja benziinieku-nu tad japaani.
Kaut gan nesaprotu veelreiz-Tu te taa čivinaaji, ka 02'pasraakjis, ideaalaa staavoklii-supadupamegadampis,un Taveejais jau nu vispaar, pat muša nav draazusi.Un peeksnji tad, kad dzineejs jau paarlasiits un redzeets kas vinjaa ieksaa dziivo , tad nu tagad atkal tiecies peec lielaas, nezinaamas laimes
Ozz paspēja pirmais lekciju nolasīt.
Oi, ka norāvos kritiku...
Šitā tēma man ar ļoti interesē, jo arī jau kādu laiku plānoju pie pirmās finansiālās izdevības mainīt Galantu uz divas paaudzes jaunāku.. Nu patīk man tas izskats un ekstras, pie tam cenas pēdējā laikā kļuvušas tīri simpātiskas.
Palasījos augstāk minēto saiti catalog.auto.ru/... un secināju, ka varētu pasapņot par VR4 Protams, tas nebūtu ne lēti, ne ļoti praktiski, pie tam diez vai Latvijā iespējami. Tur šāda veida dzinējs norādīts tikai pie sedaniem. Lai arī no vienas puses vizuāli smukāks liekas sedans, vairāk tēmēju tomēr uz universālu, jo praktiskums ar nav mazsvarīgs. Un tad nejauši uzdūros Mitsubishi Legnum, kas ar VR4 mēdz būt tieši universāli. Vai kādam ir pieredze ar šādiem retumiem?
Visticamāk jau, ka es arī palikšu pie 2.4 GDI vai 2.5 dzinēja, tomēr, ja rastos iespēja, labprāt tuvāk papētītu to VR4. Uz papīra jau tie zirgi dikti daudz izskatās .
Pāris saites:
en.wikipedia.org/... :VR41.jpg
phenom rakstīja:
Un ja runa iet par ekonomiju, tad panem Amerikaani - tam gad EKONOMISKS un LABS 2.4, un piekare daudz vienkarshaaka, un cena zemaaka un ar izlaiduma gads labaaks, un automaats klaat - kaut arii man vinsh vienkarshi BESII aaraa tas amerikanu galants!!! su....... vien ir.
Pašam nav bijusi saskarsme ar US Galantiem, bet palasot šo www.iauto.lv/... vēlme tādu remontēt par saviem līdzekļiem atkrīt.
Mana līdzšinējā pieredze ar sava Galant 2.0 `97 remontu/apkopi:
4x kolodkas, priekšējie bremžu diski, zobsiksnas ar ruļļiem, eļļa + filtrs = 200Ls ar darbu, Rūjienas iela.
Galant - 2.0 vs 2.4 GDI (2.0 TD?)