Jasis rakstīja: Sveiki!Kādas atsauksmes par sho dzineeju?Kādas probzas meedz buut utt.
tak ieraksti meklētājā, te tik bieži šis motors aprunāts.
Jasis rakstīja: Sveiki!Kādas atsauksmes par sho dzineeju?Kādas probzas meedz buut utt.
tak ieraksti meklētājā, te tik bieži šis motors aprunāts.
Ar motoru viss ok, pielej ik pa laikam eļlu un brauc. Man sūdzības nebij.
Jasis rakstīja: Sveiki!Kādas atsauksmes par sho dzineeju?Kādas probzas meedz buut utt.
Man ir. DTL ar 82 zs . Dažreiz nedaudz par vāju, ja pilna mašīna ar tautu. Citādi pagaidām iet labi. Eļļa nav jāpielej, no maiņas līdz maiņai . Bet noskrējiens xvz. Ļoti ekon. vairāk par 6 l nezinu kā lai izspiež.
Bet sliktais ir drausmīgiem beņķi (konstruktoram vajadzētu ar beisboleni pa muguru noiet ) un tā grabēšana.Un tas, ka stūrei ir lifts, bet nav regulācijas dziļumā
ak rakstīja: Man ir. DTL ar 82 zs . Dažreiz nedaudz par vāju, ja pilna mašīna ar tautu. Citādi pagaidām iet labi. Eļļa nav jāpielej, no maiņas līdz maiņai . Bet noskrējiens xvz. Ļoti ekon. vairāk par 6 l nezinu kā lai izspiež.
Bet sliktais ir drausmīgiem beņķi (konstruktoram vajadzētu ar beisboleni pa muguru noiet ) un tā grabēšana.Un tas, ka stūrei ir lifts, bet nav regulācijas dziļumā
Kāātad,...
Esi braucis vislaik ar pedāli grīdā, lai teiktu, ka nezini kā lai virs 6L izspiež?
Nu, pa centru diezgan labi zāģēju, līdz kādien 4.5 rpm . Varbūt tajā brīdī ir vairāk, bet pie uzpildes vid. tāpat 6
nafigators rakstīja:
ak rakstīja: Man ir. DTL ar 82 zs . Dažreiz nedaudz par vāju, ja pilna mašīna ar tautu. Citādi pagaidām iet labi. Eļļa nav jāpielej, no maiņas līdz maiņai . Bet noskrējiens xvz. Ļoti ekon. vairāk par 6 l nezinu kā lai izspiež.
Bet sliktais ir drausmīgiem beņķi (konstruktoram vajadzētu ar beisboleni pa muguru noiet ) un tā grabēšana.Un tas, ka stūrei ir lifts, bet nav regulācijas dziļumā
Kāātad,...
Esi braucis vislaik ar pedāli grīdā, lai teiktu, ka nezini kā lai virs 6L izspiež?
Man pa ziemu vidējais sasniedza pat virs 9 l/km , bet tas tāpēc, ka auto izmantoju īsiem braucieniem uz darbu ~5km, no kuriem lelākā daļa pa korķi ar pirmo ātrumu. Stāvot uz vietas akarībā no motora aukstuma/siltuma un kondicioniera lietošanas tērē 0.6-1.3 litrus stundā.
Nezinu kā ar 2,0 DTI, pašam ir 2,2 DTI uz Zafiras. Sūdzību nav, lai gan pēdējā AutoBild numurā bija rakstīts, ka ar šo dzinēju ir visvairāk sūdzības (tas Vācijā). Eļļu nerij, vidējas patēiņš 6,5 l uz 100km. "Kreiso" dīzelīti ieteicams neliet, turbīna šo pasākumu var neakceptēt. Zobsiksnas vietā ir ķēde un cik saprotu paredzēta uz mūžu. Ja gribi iepirkt Zafiru ar 2,0 DTI, iespējams reizēm būs pa švaku, bet ar 2,2 DTI ir daudz maz ciešami, bet nekāds spridzeklis nav, izteikta turbobedre. 2,0 DTI priekš Astras piem. varētu būt ok.
Bolzens rakstīja: Nezinu kā ar 2,0 DTI, pašam ir 2,2 DTI uz Zafiras. Sūdzību nav, lai gan pēdējā AutoBild numurā bija rakstīts, ka ar šo dzinēju ir visvairāk sūdzības (tas Vācijā). Eļļu nerij, vidējas patēiņš 6,5 l uz 100km. "Kreiso" dīzelīti ieteicams neliet, turbīna šo pasākumu var neakceptēt. Zobsiksnas vietā ir ķēde un cik saprotu paredzēta uz mūžu. Ja gribi iepirkt Zafiru ar 2,0 DTI, iespējams reizēm būs pa švaku, bet ar 2,2 DTI ir daudz maz ciešami, bet nekāds spridzeklis nav, izteikta turbobedre. 2,0 DTI priekš Astras piem. varētu būt ok.
Kāds turbīnai sakars ar degvielas "kreisumu"????? Halloooo
Varbūt tomēr augstspiediena sūknim?
kasinsh79 rakstīja:
Bolzens rakstīja: Nezinu kā ar 2,0 DTI, pašam ir 2,2 DTI uz Zafiras. Sūdzību nav, lai gan pēdējā AutoBild numurā bija rakstīts, ka ar šo dzinēju ir visvairāk sūdzības (tas Vācijā). Eļļu nerij, vidējas patēiņš 6,5 l uz 100km. "Kreiso" dīzelīti ieteicams neliet, turbīna šo pasākumu var neakceptēt. Zobsiksnas vietā ir ķēde un cik saprotu paredzēta uz mūžu. Ja gribi iepirkt Zafiru ar 2,0 DTI, iespējams reizēm būs pa švaku, bet ar 2,2 DTI ir daudz maz ciešami, bet nekāds spridzeklis nav, izteikta turbobedre. 2,0 DTI priekš Astras piem. varētu būt ok.
Aizrādījumu pieņemu.
Kāds turbīnai sakars ar degvielas "kreisumu"????? Halloooo
Varbūt tomēr augstspiediena sūknim?
Bolzens rakstīja:
kasinsh79 rakstīja:
Bolzens rakstīja: Nezinu kā ar 2,0 DTI, pašam ir 2,2 DTI uz Zafiras. Sūdzību nav, lai gan pēdējā AutoBild numurā bija rakstīts, ka ar šo dzinēju ir visvairāk sūdzības (tas Vācijā). Eļļu nerij, vidējas patēiņš 6,5 l uz 100km. "Kreiso" dīzelīti ieteicams neliet, turbīna šo pasākumu var neakceptēt. Zobsiksnas vietā ir ķēde un cik saprotu paredzēta uz mūžu. Ja gribi iepirkt Zafiru ar 2,0 DTI, iespējams reizēm būs pa švaku, bet ar 2,2 DTI ir daudz maz ciešami, bet nekāds spridzeklis nav, izteikta turbobedre. 2,0 DTI priekš Astras piem. varētu būt ok.
Kāds turbīnai sakars ar degvielas "kreisumu"????? Halloooo
Varbūt tomēr augstspiediena sūknim?
Aizrādījumu pieņemu.
Opel 2,0dti
Sveiki!Kādas atsauksmes par sho dzineeju?Kādas probzas meedz buut utt.