BIOdīzelis, BIObenzīns

kliks Reģ.: 27.07.2006
 
Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Tas ir tas pats, tikai ar patīkamāku garšu.

Oscar Reģ.: 24.07.2002
0 0 Atbildēt

TVnet rakstīja - Par labu E85 runā divi argumenti - ekonomiskais izdevīgums un auto jauda. Jauda automašīnām ar E85 dzinēju ir lielāka, jo E85 ir augstāks oktānskaitlis. - ???? :/

85% spirta - noiets Latvijā garantēts

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Ekonomiskais izdevīgums ir tikai tad, ja valsts (tātad - mēs visi no saviem nodokļiem) dotē biodegvielu.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Nopērc septembra AutoBild , tur par šamo uzrakstīts. 85% spirta+15% benzīna.

Kas pie velna ir biobenzīns. Biju tik par biodīzeli dzirdējis!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja: Ekonomiskais izdevīgums ir tikai tad, ja valsts (tātad - mēs visi no saviem nodokļiem) dotē biodegvielu.

Nemeginasu ar tevi diskutet par razosanas izmaksam, jo ir jau sanacis parliecinaties, ka fanatiski atbalsti naftas produktus, bet vienu lietu gan nevajag aizmirst. Naftas produktus ir jaimporte, bet spirtu razo uz vietas. Paskaties Latvijas importa/eksporta bilanci un tad sac doat ar galvu.

Bet ja godigi, tad daudz pratigak butu bijis ieviest E15, kas der jebkram benzinauto bez ipasas sagatavosanas. Jo sobrid piedavatais E85 ir derigs tikai tam pielagotiem dzinejiem (no rupnicas tads nak tikai SAAB BioPower). Bet kur nu musu valsti pratigumu - ja nebutu SAAB, kkura BioPower popularizesanu atbalsta ari Zviedru valdiba, musu 100 gudrie vel ilgi neko nebutu darijusi, lai legalizetu bioetanolu.

Smart7 Reģ.: 16.11.2005
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tad oktānskaitlis kaut kādi 102 ar komatu...

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Dorisa rakstīja: Ekonomiskais izdevīgums ir tikai tad, ja valsts (tātad - mēs visi no saviem nodokļiem) dotē biodegvielu.

Nemeginasu ar tevi diskutet par razosanas izmaksam, jo ir jau sanacis parliecinaties, ka fanatiski atbalsti naftas produktus, bet vienu lietu gan nevajag aizmirst. Naftas produktus ir jaimporte, bet spirtu razo uz vietas. Paskaties Latvijas importa/eksporta bilanci un tad sac doat ar galvu.

Bet ja godigi, tad daudz pratigak butu bijis ieviest E15, kas der jebkram benzinauto bez ipasas sagatavosanas. Jo sobrid piedavatais E85 ir derigs tikai tam pielagotiem dzinejiem (no rupnicas tads nak tikai SAAB BioPower). Bet kur nu musu valsti pratigumu - ja nebutu SAAB, kkura BioPower popularizesanu atbalsta ari Zviedru valdiba, musu 100 gudrie vel ilgi neko nebutu darijusi, lai legalizetu bioetanolu.

Tev, zemnieciņ, tak neviens neliedz to prieku nopirkt sābu un braukt pašam ar savu degvielu. Varēsi konkurēt ar statoilu.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Valodu nesaprotu, bet laikam fordam arī tāds vāgens ir ? ww.leasetrader.nl/...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt
Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Smart7 rakstīja: Ja nemaldos, tad oktānskaitlis kaut kādi 102 ar komatu...

What Octane is E85?

Maxol\'s E85 fuel is 104 Octane.

www.maxol.ie/...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uz dragiem var liet

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: uz dragiem var liet

Ja nekļudos, tad Indycar aparāti strādā ar etanolu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja:

Seene rakstīja:

Dorisa rakstīja: Ekonomiskais izdevīgums ir tikai tad, ja valsts (tātad - mēs visi no saviem nodokļiem) dotē biodegvielu.

Nemeginasu ar tevi diskutet par razosanas izmaksam, jo ir jau sanacis parliecinaties, ka fanatiski atbalsti naftas produktus, bet vienu lietu gan nevajag aizmirst. Naftas produktus ir jaimporte, bet spirtu razo uz vietas. Paskaties Latvijas importa/eksporta bilanci un tad sac doat ar galvu.

Bet ja godigi, tad daudz pratigak butu bijis ieviest E15, kas der jebkram benzinauto bez ipasas sagatavosanas. Jo sobrid piedavatais E85 ir derigs tikai tam pielagotiem dzinejiem (no rupnicas tads nak tikai SAAB BioPower). Bet kur nu musu valsti pratigumu - ja nebutu SAAB, kkura BioPower popularizesanu atbalsta ari Zviedru valdiba, musu 100 gudrie vel ilgi neko nebutu darijusi, lai legalizetu bioetanolu.

Tev, zemnieciņ, tak neviens neliedz to prieku nopirkt sābu un braukt pašam ar savu degvielu. Varēsi konkurēt ar statoilu.

Neesmu zemniecins, bet ja butu, drosi vien brauktu ar biodizeli, jo etanolu atseviski prieks viegla nebutu izdevigi razot. Bet visu par SAAB BioPower zinaju jau pirms to saka tirgot zviedrija. Tapec izbrina otra galejiba - cilveki, kas tikai tagad uzzin ka ari benzinam ir bioalternativa. Diemzel Peimana kungu par si biznesa attistisanas meginajumu nosava jau daudzus gadus atpakal. Sobrid Jaunpagasts jau vairs nav bistams konkurents Luk-, Stat- u.c. oiliem, tadel ar Zviedru ietekmes palidzibu beidzot to var dabut ekskluziva karta.

Tiem, kas nezin - Zviedrija tiru benzinu praktiski nav iespejams dabut - visur ir E15, ko drikst liet benzina vieta jebkurai masinai. Un tas vinu klimatiskajos apstaklos... Mes tomer dzivojam siltaka klimata. Brazilija savukart dzivo pamata tikai uz etanola, jo viniem cukurniedres ir krietni letakas par arabu "melno zeltu"

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Dorisa rakstīja:

Seene rakstīja:

Dorisa rakstīja: Ekonomiskais izdevīgums ir tikai tad, ja valsts (tātad - mēs visi no saviem nodokļiem) dotē biodegvielu.

Tapec izbrina otra galejiba - cilveki, kas tikai tagad uzzin ka ari benzinam ir bioalternativa. Diemzel Peimana kungu par si biznesa attistisanas meginajumu nosava jau daudzus gadus atpakal. Sobrid Jaunpagasts jau vairs nav bistams konkurents Luk-, Stat- u.c. oiliem, tadel ar Zviedru ietekmes palidzibu beidzot to var dabut ekskluziva karta.

Ne tikai noshaava, bet arii labi iznjirgaajaas - tipa neesot beznziina, ar ko uz notikuma vietu izbraukt.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Zaļie ir pamatīgi atvēzējusies pret biodegvielu (izcērt mežus ,lai sētu kulturas no kurām iegūst to BIO.. un vēl ,lielais foliās degvielas patērīņš lai iegūtu to BIO ).

Lai gan visas pasules zaļie ir gan dabas draugi ,gan reketieri,gan uz;ņēmēji ,gan afēristi .... bet ietekme viņiem ir , nemaz nebrīnišos ,kad vienā brīdī to BIO biznesu piegriezīs

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Ja vēl biodīzeli (pēc būtības augu eļļa nedaudz apstrādāta) var saukt par dabai draudzīgu, tad biobenzīnu - par tādu nekādi nevar nosaukt.

Kaut vai dēļ ražošanas izmaksām un līdz ar to cenas - konkurēt ar fosīlo viņš var konkutrēt tikai dēl valsts dotācijām un faktam ka benzīnam lieli nodokļi.

Un ja saskaitītu cik enerģijas vajag lai saražotu 1l spirta un cik enerģijas var iegūt sadzinot šo litru vai tik nesanāks ka enerģija vairāk iztērēta kā iegūta. Jo spirtu iegūst pārdzenot brāgu un tam vajag oij cik daudz enerģijas.....

No bio ekonomiski izdevīgs var būt tikai dīzelis. Un nedaudz modificējot dzinēju var panākt, ka dīzeļmotors strādā ar nepārstrādātu eļlu. (Nepieciešams uzkarsēt eļlu pirms smidiznāšanas cilindros) Tas gan varētu būt izdevīgi.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

njā. šī tēma ieinteresēja, tādēļ drusku parakos pa netu un vienā vietā grīnpīss vai līdzīgie bija iepostējuši info, ka lai iegūtu 1t biodegvielas tiek iztērēta gandrīz 1t fosilā kurināmā (kaut kādi degvielas blakusprodukti un akmeņogles vai kaut kas līdzīgs), līdz ar to nekas tur videi drudzīgs nesanāk. pat pretēji - gandrīz 2x vairāk tiek nokurināts+ izmeši+ siltums.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

jaceert mezhus, tad ar to co2 balansu neko neieguust

bet ja miljons hektaaru netiek izmantoti?

nez cik biodiierlja vai elljas vajag, lai hektaaru apartu, apseetu, novaaktu, izspiestu ellju - nez vai 100litri sanaaks pie 1ooo litru iznaakuma

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: jaceert mezhus, tad ar to co2 balansu neko neieguust

bet ja miljons hektaaru netiek izmantoti?

nez cik biodiierlja vai elljas vajag, lai hektaaru apartu, apseetu, novaaktu, izspiestu ellju - nez vai 100litri sanaaks pie 1ooo litru iznaakuma

Nekas nav jacert. Eiropa sobrid maksa lauksaimniekiem subsidijas par to, ka lauksaimnieciba izmantojama zeme netiek apstradata, tadel, ka ir nenormala parprodukcija. No citas puses vajadzetu padomat, kadel Latvijas lauksaimniekiem atnema cukurbiesu razosanas iespejas. Ir jau taisniba, ka cukurs ES ir par daudz un to vel vairak nevajag razot. Bet domaju, ka loti daudzi cilveki butu laimigi, ja varetu audzet cukurbietes ka lidz sim, bet gala rezultata no tam razotu degvielu, ko ES merogos nakas importet. Pie tam pec Zviedru parauga ir iespejams izmantot ari celulozes bioetanola iegusanu - tadejadi veiksmogi apsaimniekojot purvainas vietas, kur nekas vairak par karkliem neaug.

Bet miti par 1:1 fosila kurinama paterinu biodegvielas iegusanai ir pilnigs sviests. Pat neliela "majas" razotne spej nodrosinat pati sevi un parejo saimniecibu ar vajadzigo degvielu, izmantojot nelielu dalu no kopejas apstradajamas zemes platibas. Pieaugot razosanas apjomiem pieaug ari efektivitate. Vieniga vajadziba pec naftas produktiem saglabajas razosanas lidzeklu izgatavosanai - ka izejviela plastmasai. Bet tur nu nekadi nesanaks 1:1 proporciju dabut.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja: Ja vēl biodīzeli (pēc būtības augu eļļa nedaudz apstrādāta) var saukt par dabai draudzīgu, tad biobenzīnu - par tādu nekādi nevar nosaukt.

Kaut vai dēļ ražošanas izmaksām un līdz ar to cenas - konkurēt ar fosīlo viņš var konkutrēt tikai dēl valsts dotācijām un faktam ka benzīnam lieli nodokļi.

Un ja saskaitītu cik enerģijas vajag lai saražotu 1l spirta un cik enerģijas var iegūt sadzinot šo litru vai tik nesanāks ka enerģija vairāk iztērēta kā iegūta. Jo spirtu iegūst pārdzenot brāgu un tam vajag oij cik daudz enerģijas.....

No bio ekonomiski izdevīgs var būt tikai dīzelis. Un nedaudz modificējot dzinēju var panākt, ka dīzeļmotors strādā ar nepārstrādātu eļlu. (Nepieciešams uzkarsēt eļlu pirms smidiznāšanas cilindros) Tas gan varētu būt izdevīgi.

Bīdeli nav jāmodificē. Bez modificēšanas var liet cepamo eļļu 1:1 [tikai nezinu kā būtu mūsu klimatiskajos apstākļos ziemā ], ja gribas uz tīru eļļu braukt, tad ir speciāli rūpnieciski komplekti, ceņņiks uz 1k$ sanāk. Pašam savulaik bija doma pirkt dīzeļgolfiņu, tad arī droši vien būtu iečekots, bet tā kā likteņa pagrieziena dēļ braucu ar mucu un gāzi...

www.greasecar.com/...

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Nu ar dzinēju es biju domājis visu to, kas zem kapota atrodas, nevis tikai dzinēja bloku.

Papildus tiek uzstādīta eļlas tvertne, sildītājs, filtrs un vārsti, kuri pārslēdz auto uz eļlu, kad viņa uzzsildīta līdz vajadzīgajai temperatūrai. Tikai nesaparatu uz ko īsti tas sildītājs strādā. Ja barojas no 12v, tad vajadzēs ilgu laiku lai visu to bāku uzzsildītu + papildus slodze ģeneratoram

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja: Nu ar dzinēju es biju domājis visu to, kas zem kapota atrodas, nevis tikai dzinēja bloku.

Papildus tiek uzstādīta eļlas tvertne, sildītājs, filtrs un vārsti, kuri pārslēdz auto uz eļlu, kad viņa uzzsildīta līdz vajadzīgajai temperatūrai. Tikai nesaparatu uz ko īsti tas sildītājs strādā. Ja barojas no 12v, tad vajadzēs ilgu laiku lai visu to bāku uzzsildītu + papildus slodze ģeneratoram

Nu ja jau bīdelis ir tas, kas zem haubes, tad to vienalga nav jāmodificē Uzparikte bezmaz kā gāzes iekārta, tik vien, ka nav gāze Tur tajās atsauksmēs kaut kā neviens nevaid, ka ģeņģeris nevilktu. Iespējams, ka visu nemaz nesilda.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti