Sviests ne raksts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaut kāds bull shits... un Ursis ari cirvis...
ZingZeng rakstīja: Sviests ne raksts.
Kāēc tad sviests??? Tāpēc,ka neraksta 'oh un ah,cik ābs labs' ???
Kāpēc nedrīkst būt negatīvi,tomēr objektīvi raksti?? Atkal sektantiem kaut kas nav labi?
ai ai ai - tagad visi kopā apraudāsimies!! Paldies, Ursi, ka ieliki šo vērtīgo linku!
Nezinite rakstīja: ai ai ai - tagad visi kopā apraudāsimies!! Paldies, Ursi, ka ieliki šo vērtīgo linku!
sektantiem sēras,atkal kāds ko sliktu pateicis par sāpi. Ko nu darīs,kā nu būs Jāsasauc pilnsapulce es auto telpās,jāievēl padomes direktors un jāizspriež kā nu rīkoties.
Ja pasaka-saabs ir sūds,nav labi,neesot pamatojuma.
Te ir pamatojums, ir bildes, ir viedokļi. Atkal nedrīkst. Apvainotie atkal asarainās acis izrāda
Shis ir labs!
по всей вероятности, конструкторы не предусмотрели замену цепей непосредственно на автомобиле. Передняя крышка упорно не хотела слезать, и, чтобы не вынимать двигатель, мы демонтировали головку блока, отсоединили силовой агрегат от опор и сдвинули его влево.
Remonteetaajinji! Tas, ka Saabam dzineeju iznjemt ir VIEGLAAK, nekaa nonjemt galvu, tas tiem Kuljibiniem nebij ienaacis praataa! Pie shaadaam remonta tehnologijaam shaads raksts liecina tikai par autoriem, nevis automarku!
Pasaka par kailo karali.
nesaskatat lidzibu?
taa vietaa lai buutu diskusija.
tik tikai pateikts FUI,kaa taa redz driiksteeja atljauties TAISNIBU teikt ! ??? ka karalis tak PLIKS !
nozeelojami.
P.S. TG/AM -saabistu vaardiem.
Arnijs rakstīja:
Remonteetaajinji! Tas, ka Saabam dzineeju iznjemt ir VIEGLAAK, nekaa nonjemt galvu, tas tiem Kuljibiniem nebij ienaacis praataa! Pie shaadaam remonta tehnologijaam shaads raksts liecina tikai par autoriem, nevis automarku!
Nē,nu tas ir super auto Uzbūvēts tā,ka dzinēju izņemt vieglāk nekā galvu noņemt Maz ko piebilst. Noņemt galvu-cik un kas jāatvieno,lai izņemtu VISU dzinēju??
Tāpēc nav jābrīnās,ka saab servisi dzīvo zaļi.
Jebkurā gadījumā-par SAAB ,kā par mironi, nedrīkst teikt neko sliktu,labs vien jāsaka.
Baisulis rakstīja: Jebkurā gadījumā-par SAAB ,kā par mironi, nedrīkst teikt neko sliktu,labs vien jāsaka.
Ja nav kjeedes, tad tachu ir mironis?
Nu ja, redz,ir tā- ja kāds izstāsta vai pasaka skarbo patiesību, potenciālais sektas biedrs var norauties no saab pirkšanas,sabīties. Un tad sektas vadonim gar degunu aizies piķis,kuru varētu noslaukt
Tāpēc līdzskrējējiem ir jārej.
Raksts kaa iz dzives par SAAB...
"Za rulem" jau nu toch nav stulbenju bars, ta ka kliegt par to jau nu butu vajuma pazime
Es tikai saku domat, a nah taa kede tiem SAABiem juk tik atri ara, MB vai BMW taa kede ir uz vismaz 300K kaa likts (atkariba no expluatacijas protams)... No SAAb ownera esmu dzirdejis, ka kjede neesot juvelieru izstradajums, tb ir visai laba, ipashi stipra un taa...
Mosh SAAB motorus nejedz taisit, baigie spriegumi uz kedi un saistitam daljam gulstas... koa?
Izstastiet ljaudis, nafig taa kede SAABiem neadekvati atri iet uz galu!
Vispar ar taam kjedeem taa interesanti sanaacis...
Samera daudzi plachi tirgo sho marku - ved gan no Sveices, Vacijas un pamanas ari no Lietuvas. Lidzko tas aparats nonacis placii, taa potencialais pircejs 99% grib par visu varu to dabuut uz testu kada no SAAB guru servisu vietam.
Ja SAAB stav minetajas servisa vietas, tas parasti ir ideals, bet ja tiek atdzits no NE-SAAB placha, tad defektu saraksts stiepjas garu garais un labakais jajamzirdzinjsh ir ieraksts - jāmaina kjeede (800 Ls).
Tad nu luuk...mana riciba ir interesants materials shobrid par to, ka viens SAAB (tiesham labs SAAB) tiek tada testa reize pie viena no SAAB guru kantoriem izbrakjeets un izmests araa ar ierakstu - KLJEEDE KATASTROFALA STAVOKLI (800 Ls). Puishi samaina kjeedi, visu fiksee dokumentali un ar foto. Dzen to pashi SAAB atka uz testu. Testa prasa - kjede mainita, nezinam, nezinam. Un atkal ieraksts - kjeede katastrofala stavokli.
Vai tas bieds ar kjeedi nav maksliigi uzpuusts?
Kaa nosaka to kjedes stavokli, nenonjemot nevienu vaaku utml.?
Cik verts ir tas diagnostikas tests, ja tiesham ta kjede ir jauna uzlikta?
Piedodiet, bet tas links rāda The page cannot be displayed,
par ko tur bija runa????
par vecu sābu vai par jaunu?
Vai jaunajiem sābiem nav tikuši konstruktīvi uzlabojumi no mātes Opel
Audim auTOMAATA variigaa vieta ir variators. taa mainja ir apmeeram pie 150 tkm,pa to laiku SAAB paspees savu 3X remonteet.
Aero un ka zems,te nu pasji vecji auzaas iebraukushi piekriitu kas ta nezinaaja ko njem
Ursi, tu nevari vismaz kaut nedaudz pacensties un uzrakstiit kaut ko saprotami??
AutoNets rakstīja: Vispar ar taam kjedeem taa interesanti sanaacis...
Samera daudzi plachi tirgo sho marku - ved gan no Sveices, Vacijas un pamanas ari no Lietuvas. Lidzko tas aparats nonacis placii, taa potencialais pircejs 99% grib par visu varu to dabuut uz testu kada no SAAB guru servisu vietam.
Ja SAAB stav minetajas servisa vietas, tas parasti ir ideals, bet ja tiek atdzits no NE-SAAB placha, tad defektu saraksts stiepjas garu garais un labakais jajamzirdzinjsh ir ieraksts - jāmaina kjeede (800 Ls).
Tad nu luuk...mana riciba ir interesants materials shobrid par to, ka viens SAAB (tiesham labs SAAB) tiek tada testa reize pie viena no SAAB guru kantoriem izbrakjeets un izmests araa ar ierakstu - KLJEEDE KATASTROFALA STAVOKLI (800 Ls). Puishi samaina kjeedi, visu fiksee dokumentali un ar foto. Dzen to pashi SAAB atka uz testu. Testa prasa - kjede mainita, nezinam, nezinam. Un atkal ieraksts - kjeede katastrofala stavokli.
Vai tas bieds ar kjeedi nav maksliigi uzpuusts?
Kaa nosaka to kjedes stavokli, nenonjemot nevienu vaaku utml.?
Cik verts ir tas diagnostikas tests, ja tiesham ta kjede ir jauna uzlikta?
Gājiens labais ..... arī man tā loģiski padomājot par kaut ko līdzīgu ir aizdomas. Varbūt vari uzcept plašāku rakstu ar visiem fiksētajiem faktiem un nosaucot to kantori vārdā.
Kā jau te daži teica arī MB un BMW ir ķēdes, bet kaut kā nav dzirdēts ka tās kāds vispār maina, toties SAABam tas ir pirmais ko jādara un tā ik pēc 150 tkm ...ceļot ārā motoru!!!......nu vai nu tur tiešām kaut kas nav pareizi uzprojektēts vai arī tas ir servisu uzpūsts mīts. Un ja jau to motoru ir tik viegli izcelt, tad kāpēc uz jau tājumu "Kāpēc ķēdes maiņa maksā tik dārgi?" servisā atbilde ir "tāpēc ka jāceļ motors ārā!!"
Varbūt tas smaržo pēc krāpniecības? Ja vēl tas notiek pie oficiālā dīlera.
Izstieptu ķēdi var nodiagnosticēt. Bet ja pasaka,ka ķēde jāmaina gadījumā,ka tā tikko mainīta,tad tas ir krāpnieku kantoris un būtu labi tādu atmaskot.
Man gan patīk tas, ka bieži jāmaina ķēde, vismaz ir ko darīt un naf liekā nauda jākaisa pa logu virs rajona...
Es nesaprotu, kas, Jums skauž ka mēs to ķēdi mainam ik pēc pusgada
Un saki, Ursi, kāpēc visi neguļ uz "raskladuškām" un nedzīvo treileros Tas tak ir lētāk un vienkāršak, nekā pirkt ādas mēbeles un nedod dies vēll celt sev māju
Man arī ir jautājums, kur ir teikts, rakstīts, ka tā ķēde ir tik bieži jāmaina?
Man arī ir nobraukti 180tk, un nezinu vai mainīt vai nē. Ja aizbraukšu uz servisu, jebkurā gadījumā piedāvās mainīt.
Citi saka, ja piedarbinot aukstu dzinēju, ķēde grab, tad ir jāmaina.
Ja sabu salidzina ar adas mebelam!!!!!Tad tas adas mebeles gadijuma nav no dermantina????Kartejo reizi apliecnajums ka sabs ir totals suds un punkts
Bet uzsilstot tak ķedei vajadzetu izstiepties un tad grabet???
Atkal saliidzinaajusm nevietaa, bet te comaks vienu vaz remonteeja.... 2 meirinaataaji saluuzushi, vai kaa tur vinjus sauc, un veel kkaads suuds meetaajaas tur apaksaa...no iepriekseejaas šaizes
kjeede arii čau rasma....
atbrauca, visu nomainiija, un tas vazis aizbrauca atkal savaas gaitaas
taa ka es tik juutiigi pret to kjeedi neiztureetos...
bet laikam veesturiski taa ir sanaacis, ka pasos pirmssaakumos, kad saab un volvo rezdaljas bija daargas un gruuti dabujamas, muusa un e&s auto njeemaas ar taam masiinaam, bet paareejiem nemaz nebija intereses, par cik tolaok to lamatu nemaz nebija tik daudz...nu un dzima dazhaadi miiti par "visorigjinaalakajaam "daljaam (skantech iepakojumaa)
katrs dziivo kaa maak
muusa motors tagad nenjem pretii , vai arii vismaz rauc degunu par divpadsmitgadiigu 850 to, un praiss ir taads kaa par ekvivalentiem zeltaa, saabiem maina kjeedes...
buus aitas, buus cirpeeji...
kad pirku savu 9000 OG mani Alfā brīdināja, ka drīz jāmaina ķēde. Šo to citu gan nomainīju, bet autiņš sasniedzis pilngadību (18g) ar plaisu korpusā un ap 400 k uz spidomentra tika nodots labākos medību laukos. Par ķēdes maiņu kaut kā piemirsās..
Pievienojos tiem, kas saka, ka nekas nav jāmaina, kamēr tiešām jāmaina.. Un ka jābūt savai galvai un lēmumi jāpieņem pašam arī tad, ja servisā iesaka ko citu.
un jūtu pretīgumu pret tiem, kas pavērš diskusiju, lai nomelnotu konkrētas auto markas lietotājus.
SAAB