Vai lai topiks nonāktu pirmajā lapā par to ir jāmaksā?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai lai topiks nonāktu pirmajā lapā par to ir jāmaksā?
Labākā braukšanas skola ir aizbraukt uz kādu placi patrennēties, ja ir pieredze un sliktāks auto, der arī kāds nomaļāks ceļš.
Katrs auto uzvedas savādāk un šoferis tāpat.
noc rakstīja: Vai lai topiks nonāktu pirmajā lapā par to ir jāmaksā?
Nav.
Tikai jātaisa topiku citā sadaļā, lamāšanās pirmajā lapā neparādas.
Drošas braukšanas skola ir bizness, un tam attiecīgi, nepieciešama reklāma. Bet interpretācija par tēmu man patika
Atrodam ziemā kādu brīvu laukumu, lidlauku,naksnīgās ielas,ziemas trases un uztaisam sev tādu drošas braukšanas skolu, ka nekādi biznesi nebūs jāatbalsta,ja negribas.
Vislabākā skola-brauc pa ziemas ceļiem,kad tikko sāk snigt un mācies. Bremzēt,manevrēt,uzsākt,mazā un lielā ātrumā.
Baisulis rakstīja:
Vislabākā skola-brauc pa ziemas ceļiem,kad tikko sāk snigt un mācies. Bremzēt,manevrēt,uzsākt,mazā un lielā ātrumā.
Un vēl ja sanāk kkur nesavākties padomāt kāpēc. Pirmie kucēni ir jāslīcina
recluse rakstīja:
Baisulis rakstīja:
Vislabākā skola-brauc pa ziemas ceļiem,kad tikko sāk snigt un mācies. Bremzēt,manevrēt,uzsākt,mazā un lielā ātrumā.
Un vēl ja sanāk kkur nesavākties padomāt kāpēc. Pirmie kucēni ir jāslīcina
jap... un atkariba no saprata pakapes vardam "jaslicina" soreiz var but divas nozimes. a) ja pietiek, tad jaizstumj, b) ja nepietiek, jāzvana tolmetam
Vissvarīgākais ziemā (un arī citos gadalaikos) ir nesteigties, neraustīties, un nepārsniegt atļauto ātrumu. Tad viss būs labi.
Pāris ziemas atpakaļ sekojot gudram padomam ar tikko nopirkto AudiC4 nolēmu pārbaudīt, vai iela nav slidena ABS tam eksemplāram nebija Nomaucu pa mēmajiem, rezultātā kustības ziņā ļoti noslogotā šaurā ieliņā noliku autiņu par 90 grādiem šķērsām abām joslām. Dievs nesūtīja nevienu pretimbraucēju Slava Dievam!!!
vilhelms_tills rakstīja: Vissvarīgākais ziemā (un arī citos gadalaikos) ir nesteigties, neraustīties, un nepārsniegt atļauto ātrumu. Tad viss būs labi.
Vissvarigakais ir iemacities kartigi gazt.Lai likumos var frezet forši un baidit vilhelmines
viktors1961 rakstīja: Pāris ziemas atpakaļ sekojot gudram padomam ar tikko nopirkto AudiC4 nolēmu pārbaudīt, vai iela nav slidena ABS tam eksemplāram nebija Nomaucu pa mēmajiem, rezultātā kustības ziņā ļoti noslogotā šaurā ieliņā noliku autiņu par 90 grādiem šķērsām abām joslām. Dievs nesūtīja nevienu pretimbraucēju Slava Dievam!!!
gadaas
Nu nez vai Arčijs ir tas, kuru šeit rakstošajiem būtu jāmāca braukt
raimondo rakstīja: Nu nez vai Arčijs ir tas, kuru šeit rakstošajiem būtu jāmāca braukt
Neviens neapgalvo, ka varenā raksta autors nemāk braukt. Es apšaubu šādu rakstu noderību - mana omīte arī vienmēr teica - mazdēliņ, brauc lēni un uzmanīgi. Tikai viņai ar drošas braukšanas skolu nebija nekāda sakara...un par savu padomu viņa neprasija man naudiņu
Neesmu lasījis pamatrakstu, bet 1 drošas braukšanas kursu apmeklējis gan esmu. Protams tas ir bizness, bet ieguvums ir abām pusēm, gan tiem kas māca, gan tiem, kas mācās. Uzskatu sevi par "agresīvu" braucēju t.i. patīk paslidināties, salikt auto pirms līkuma, uzlekt kādā tramplīnā. Lielākā daļa tā nedara un viņiem nav nojausmas ko auto dara ekstremālās situācijās. Nevietā izbraucis auto, izskrējis tantuks, stirna naktī un tev ir jāpieņem pareizss lēmums. Ko es ar to gribu teikt. Jo vairāk jūs mācīsieties, jo vairāk darbosieties ar auto, jo drošāk jūs brauksiet. Priekšējo riepu DBS'ā pietiek 3 dienām poligonā, degviela, bremžu kluči, jauni Ford Focus.... lūk arī izmaksas. Nav šī apmācība spiesta lieta, nu neejiet, ja negribat. P.S. Arī es šajos kursos ieguvu vismaz 2 jaunas lietas
vakardienas zebraa ar sho raadiija,bet vairaak par bla bla bla nekaa nebija. jeega naudu teereet TV ????
ursis rakstīja: vakardienas zebraa ar sho raadiija,bet vairaak par bla bla bla nekaa nebija. jeega naudu teereet TV ????
Mja, turpinās Drošas braukšanas skolas reklāmas kampaņa. Var jau arī tā, bet man šķiet, ka tikai pilnīgs idiots var nezināt, ka ziemā ir slidens, ka auto ir 4 riepas un priekšējais stikls.
Interesanti, kā Priednieka k-gs var man paskaidrot, kā noteikt vai riepa ir veca vai jauna? Un kā noteikt, vai protektors ir mīksts???? Kā zināms, viss šai dzīvē ir relatīvs, tad mīksts attiecībā pret ko?
a šitas viss ir domats kantora žurkam kas neko nesaprot,bet tikai doma ka sajedz
jāmāk arī sasist droši..
vislabākā drošas braukšanas skola man bija pagājšgad
salūza mans autiņš, un kamēr šis bija remontā (kas ievilkās gandrīz visu ziemu) sanāca braukt ar mašīnu, kuru bija paredzēts pārdot un līdzarto neviens nevēlējās ieguldīt naudiņu jaunu riepu iegādei, pēc maniem mērījumiem, riepai vidū protektors bija 1mm, pa sāniem vispār nebija līdz pilsētas centram 10 km, pa zemes ceļu kādi 3km. Pa 1 mēnesi nometu svaru kādus 3kg vismaz. Adrenalīna pietika visam gadam Toties iemācījos krustojumos bremzēt ar ātrumu uttt.
Bet citiem to darīt neiesaku
nu ko... originaalais raxc tikpat garlaiciigs kaa pats Aarchijs... savukaart interpretaacija par teemu - muaaaaahaaaahahahahaaaa nosmeejos ne pa jokam DDDD
taa tureet, raxta autoram ir jauna fane! LOLOLOL
Izsnigs sniedziņš un būs vismaz kāds sals, kur dabūt kādu trasi pabraukt?..
neiedziļināšos Arčija teiktajā utt.
www.autoakademija.lv - salīdziniet pirmkārt cenas, otrkārt apmācības kvalitāte ir daudz augstākā līmenī un to ir atzinis par Rīgas domes Finansu departamenta direktors, Švondera k-gs, kurš jau vairākus gadus ir apmeklējis nodarbības gan Auto Akadēijā, gan DBS.
Manuprāt viss ir atkarīgs no attieksmes pret to, ko cilvēki dara - vieniem ir svarīgi palīdzēt apkārtējiem un iemācīt pēc iespējas vairāk noderīga saviem audzēkņiem, otriem pēc iespējas vairāk uzvārīties.
To Lord_RedFord:
Primitīvā veidā reklamēt citu kantori neatkarībā no niansēm ir primitīvi.
To all commentators:
Padomājiet, kādus padomus tad Jūs gaidījāt ierindas braucējiem? Ralllija skolas nianses? Hmm... Un cik avāriju tad būtu, ja katrs āmurs vai tējkanna praksē sāktu izmēģināt tādā rakstā izlasītas gudrības par pareizu ātru braukšanu, sajūtoties kā Caune, Vorobjovs vai Vasaraudzis???
Paldies Artūram Priedniekam!
Izlasot šīs dienas rakstu "Profesionāļa padomi drošai braukšanai ziemā" man radās sava versija par šo tēmu.
Ziemā vēlams pamosties no rīta. Rīts var būt gan gaišs, gan tumšs. Atkarībā no tumsas/gaismas palūkojieties uz savu auto caur logu ar vai bez baterijas. Kad esiet visu apdarijis savā dzīvesvietā un gatavojieties doties ar savu auto ielās, pirms iekāpt tajā, apskatieties, vai Jūsu automašīnai ir visi riteņi. Sniega dēļ visu riteni variet arī neredzēt. Lielākajā daļā gadījumu, vismaz daļu riepas Jums jāvar saskatīt. Ja neredziet arī to, tad iespējams, ka uz Jūsu auto riepu nav, vai arī alkohola daudzums Jūsu asinīs ir pārlieku lielā daudzumā, un Jums aizliegts vadīt savu transporta līdzekli. Tālāk variet nelasīt. Ja tomēr Jūs esiet pārliecināts, ka auto ir ar riepām, nedroši variet sākt ceļu. Es nepieminēšu tādas pašsaprotamas lietas kā logu tīrāmās slotiņas (tām ir jābūt), logu tīrāmais šķidrums, vai deg bremžu ugunis u.c. mazāk svarīgas lietas. Brauciet lēni. Ļoti lēni. Ieņemiet kādu no brīvākajām joslām vēlams vairāk ceļa labajā pusē un lēni brauciet. Ievērojiet distanci. Jūsu pašu drošības labad, ievērojiet lielu distanci. Mazums... var noderēt. Nemainiet joslas nekādā gadījumā. Ja kāds Jums signalizē ar gaismām vai skaņas signāliem, viņš ir vai nu Jūsu draugs, varbūt viņš brīdina, ka Jums ir nokritis ritenis. Citu variantu nav. Tāpēc apstājieties savā joslā, ieslēdziet avārijas uguņus, izkāpiet, un kārtīgi nopētiet, vai Jūsu mašīnai ir visi 4 (četri) riteņi. Ja tie ir vietā, izmēriet tajos spiedienu. Ja arī ar spiedienu viss ir kārtībā, signalizētājs ir Jūsu draugs. Pamājiet viņam, un turpiniet ceļu. Izslēdziet avārijas uguņus. Ievērojiet distanci. Ja Jūs nejūtieties droši, variet signalizēt visādos veidos, lai citi uzmanās. Galvenais nemainiet joslas. Turpiniet ceļu lēni....
Neturpināšu. Apnika. Rezumējums: Ko mums gribēja pateikt Artūrs Priednieks? Ar ko nodarbojas drošas braukšanas skola? Vai kāds tur ir bijis. Vai instruktori tur arī naudu saņem par saviem padomiem? Varbūt tā bija Drošas braukšanas skolas reklāma?
Mani padomi maksā lētāk. Arī noderīgi.
Autovadītājs ar 16 gadu stāžu bez nevienas avārijas. Tpu, tpu tpu.
Veiksmi!