Es te tā vazājos pa tiem auto portāliem un vēl joprojām netrodu atbildi uz man interesējušo jautājumu. Kāpēc Latvijā ir tik maz piejami Honda Accord, kas ir no 94-96g.Es esmu, kā uzburts uz šo modeli, tāpēc cenšos pirms iegādes ievākt objektīvāku info.
Honda Accord tak ir normāls vāģis manā skatījumā! Es protams nerunāju par tiem, kas ir Benson auto, tie man par sālītu.
Ko nozime maz? Es joka peec paskatijos un portalos kopa vien man sanaca 14 gab.
Tad jau var teikt, kapec tik maz placos AUDI TT, VOLVO C70 utt.
Ljoti maz ir ar 1.8 dzineju, daudz ir ar 2.0 un 2.2. Automashina ar vaju skanjas izolaciju (pat ljoti vaju) un virsbuve nepanes musu celju saals daudzumus.
Manaa lietoshaanaa ir '96 (CE 1.8i gada accords jau ~3.5 gadus. Citi auto ap to gadu man kaukaa nespeeja piesastiit. Remontos nacies pakaljeejo gultni mainiit. Paarejais ir tekoshie remonti (eļļa filtri lampinjas). Ir leitas kas buus jaaapmaina pavasarii. Kopumaa ar auto, kaa gjimenes auto esu ljoti apmierinaats. Ja interesee kaadi siikumi tad varu pastaastiit smalkaak pa e-pastu: yorg@upwith.net
Man sievai lietošanā ir Acords, nav nevainas, ari rūsas vajadzētu būt mazāk kā golfam, bet vispār jau rūsē ari honda. Diezgan skaļš salons. Tehniski diezgan izturīga, ritošo (bukses) gan ir nācies pamainīt, citādi viss ok. Aerodec esot tikuši ražoti amerikā tapēc viņu pie mums šrotos tikpat kā nav, sedaniem dzelžus dabūt var bez problēmām. No motoriem 2,2 ir jaudīgāks, bet tērē degvielu tik pat cik 2,0
varbūt man teksts būs drusku pārspīlēts, jo šādu hlamu iegādājās sievastēvs - vecais marazmātiķis. pat pie stūres nelaida. ok, pasēdēju blakus. 98.gads 2.0 AT:
maniem 190 cm garuma mašīna likās samērā laba priekšā sēdēšanai, bet aizmugurē sliktāk kā 3. golfā. priekšējais panelis grabošs un pretīgs kā jau gandrīz visām tāda gada mašīnām. un, wow, nafigators rādžinā, kas bez cd nestrādā. a cd ta nav...
automāts strādā ar ļoti lielu aizturi un raustēkli slēdzoties. patiesībā no AT neko nejēdzu. esmu tikai ar 2007.gada dsg braucis un tikko bija darīšana ar mersedesa 230 sēriju ap 2000.gadu ar AT.
es labāk ņemtu bik jaunāko modeli, kas, laikam kaut kad 99/00 gadā parādījās...
kliks rakstīja: varbūt man teksts būs drusku pārspīlēts, jo šādu hlamu iegādājās sievastēvs - vecais marazmātiķis. pat pie stūres nelaida. ok, pasēdēju blakus. 98.gads 2.0 AT:
maniem 190 cm garuma mašīna likās samērā laba priekšā sēdēšanai, bet aizmugurē sliktāk kā 3. golfā. priekšējais panelis grabošs un pretīgs kā jau gandrīz visām tāda gada mašīnām. un, wow, nafigators rādžinā, kas bez cd nestrādā. a cd ta nav...
automāts strādā ar ļoti lielu aizturi un raustēkli slēdzoties. patiesībā no AT neko nejēdzu. esmu tikai ar 2007.gada dsg braucis un tikko bija darīšana ar mersedesa 230 sēriju ap 2000.gadu ar AT.
es labāk ņemtu bik jaunāko modeli, kas, laikam kaut kad 99/00 gadā parādījās...
Automaats raustas, jo 2,0 motors. Pamegini pabraukt ar HONDA CIVIC automatu, kam 1.4 motors - vispaar iists murgs. Reaals mopeds ar atbilstoshu skanju un ljoti izteiktu slegshanos.
Kas tad no mazajiem auto ir labāks, ja civic mopēds
Viens no maniem pašreizējiem lietojamiem auto ir Accord 2.0 93. gada. Tas, ka grab pa bruģi braucot-tiesa. Bet citādi-motors griežas kā pulkstenis visos apgriezienu diapazonos, ārkārtīgi stabils gan ziemā, gan pa lietainu ceļu. Salikts japānā, pat ļoti normāls auto. Cik zinu, ka līdz kaut kādam pāri 2000 gadam tā pati hadene un motori arī. Tikai virsbūve atšķiras.
ņem šito, kad pārdevu bija jataisa sajugam izspiedējgultnis vai kaut kas tamlidzigs, ātrumkārba ar akmeni bija izsists kulaka lielama caurums..., arkās bija rūsa un nedzudz uz kapota + sabuktētas abas aizmugurējās sānu durvis un kreisais aizmugurējais sāns, jāmaina zobsiksna un izpūtējs, principā amīši arī..laikam viss Ja uzpircēji būs sataisijusi brauksi kadu laiku bez bēdām...
pats braucu nepilnus 3 gadus nekādu lielu problemu nebija kamer nesajaju! Mainiju abs dačiku un miroņgalvas...
kliks rakstīja: varbūt man teksts būs drusku pārspīlēts, jo šādu hlamu iegādājās sievastēvs - vecais marazmātiķis. pat pie stūres nelaida. ok, pasēdēju blakus. 98.gads 2.0 AT:
maniem 190 cm garuma mašīna likās samērā laba priekšā sēdēšanai, bet aizmugurē sliktāk kā 3. golfā. priekšējais panelis grabošs un pretīgs kā jau gandrīz visām tāda gada mašīnām. un, wow, nafigators rādžinā, kas bez cd nestrādā. a cd ta nav...
automāts strādā ar ļoti lielu aizturi un raustēkli slēdzoties. patiesībā no AT neko nejēdzu. esmu tikai ar 2007.gada dsg braucis un tikko bija darīšana ar mersedesa 230 sēriju ap 2000.gadu ar AT.
es labāk ņemtu bik jaunāko modeli, kas, laikam kaut kad 99/00 gadā parādījās...
Labi jau labi, būs jau gana nobrāķēts tas HONDA ACCORD.Mans secinājums ir tāds; cik šoferu,tik viedokļu.Protams, atzīšos, ka neesmu tā kārtīgi notestējis to HONDU,taču ņemot vērā manu itkā nelielo pieredzi varu teikt,ka braucot pa mūsu valsts ceļiem jebkurš autiņš agrāk vai vēlāk sāk grabēt un beigās nograbēt.
Ko varat pateikt par jauno Honda Accordu? kā ar piekari? izbraucu testu un priekš japāņu mašīnas šķiet ļoti solīda (2.l benzīns automāts), ir smagāka par iepriekšējo, bet daudz stabilāka gaita. Varbūt kādam ir pieredze?
Jaunais ir kurš? Tas kas iekš LV vēl nav pieejams vai tas kurš vēl ir pieejams? Ja tas kurš vēl ir pieejams, tad ir lietošanā '06 gada sedans, tieši 2.0 automāc. A piekari nau problēmu, tiesa noripināts ir tik 25kkm. Varu notirgot, jo tomēr ir lielāka vajadzība pēc unversāļa. Sīkāk par pirkšanu vai vienk par lietošanas pieredzi labāk komunicēt caur e-pastu: yorg@upwith.net
vienkārši izbraucu ar to \"veco\" - nu tā, tipiski japāņu mašīna, bet šis jaunais ir pavisam cits stāsts - jau daudz līdzīgāks gaitas ziņā eiropas auto.
HONDA ACCORD???
Es te tā vazājos pa tiem auto portāliem un vēl joprojām netrodu atbildi uz man interesējušo jautājumu. Kāpēc Latvijā ir tik maz piejami Honda Accord, kas ir no 94-96g.Es esmu, kā uzburts uz šo modeli, tāpēc cenšos pirms iegādes ievākt objektīvāku info.
Honda Accord tak ir normāls vāģis manā skatījumā! Es protams nerunāju par tiem, kas ir Benson auto, tie man par sālītu.