Ko drīkst konstruēt?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Kādi ir tehniskie ierobežojumi signalizāciju un imobilaizeru konstruēšanā? Kas tos sertificē?

 
marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Tā nu mēs tev ies stāstīt..........

marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Sarkanā apliecība ieradusies....................

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

sha! - tur ir kilograms papīra

bet īsumā jebkam ražotam un pārdodamam ir vajadzīga sertifikācija - tur ietilpst visadi standarti utt.. sākot ar plastmasas marku atbilstību konkrētajam izstrādājumam un beidzot ar iekārtas darbības atbilstību pret cilvēktiesībām

Vobshem - ja tavs degun neiepatiksies.... nu tu mani saprati

marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

marrutkis rakstīja: Sarkanā apliecība ieradusies....................

Tad tik ieņem pozu... rakom...

es ar pediņiem nerunāju!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Piemēram ja pirms braukšanas un/vai apstāsanas nepiespiež konkrētu šifru vai pogu, mašīna pēc regulējamām 2-20 minūtēm atslēdz aizdedzi. Un ja nu dēļ tā zaglis izraisa CSN?

kā viņš varēja paredzēt, ka vāģis stāsies?

marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

kā auto aizsardzību var izmantot arī Marchiku............

1,50Ls pa nakti ņem!

tas, nekas ka viņš mīkstpediņš ir un nevar no urlām atsisties, BET

paskats un smaka viņam tāda, ka neviens neuzdrošinās klāt nākt! (droši kā bankā!)

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

marrutkis rakstīja: kā auto aizsardzību var izmantot arī Marchiku............

1,50Ls pa nakti ņem!

leeta padauze

marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

marrutkis rakstīja: kā auto aizsardzību var izmantot arī Marchiku............

1,50Ls pa nakti ņem!

leeta padauze

ŅEM kamēr vēl raimis vēl nav par sutenieri piemeties...........!

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Piemēram ja pirms braukšanas un/vai apstāsanas nepiespiež konkrētu šifru vai pogu, mašīna pēc regulējamām 2-20 minūtēm atslēdz aizdedzi. Un ja nu dēļ tā zaglis izraisa CSN?

kā viņš varēja paredzēt, ka vāģis stāsies?

Tur jau viss sākas! Ja tavas iekārtas dēļ cietīs kaut vai zaglis, tev būs lielas nepatikšanas jo to nu nekadi nevarēs klasficēt kā netīšu nodarijumu!

Ir daudz labu ideju signalizācijās un pretaizdzīšanas iekārtās, bet... taas viss dzivo plauktos un atmiņās.

Veca laba filma "Sargies Auto" - kur Volgas īpašnieks ieliek pie pedāļiem lāču lamatas! - rezultātā zaglis tajās lamatās iekrīt, filmā viss OK! bet dzīvē - zaglis uzreiz zvanītu uz 112 - un momentāli kļūst par cietušo un mašinas saimnieks par noziedznieku. Tāda nu ir dzīve

marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Tādā gadījumā abi kļūtu par noziedzniekiem, ja tas lamatu izlicējs būtu lohs - "aizmirsu pēc medībām lamatas mašīnā un nevarēju iedomāties, ka kāds idiots to varētu mēģināt spert"

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mjaa visi tikai iedomaajas par fiichaam kas kaadam zaglim nodariitu miesasbojaajumus. A kaa buutu piemeeram ar joku, ka mashiinai nav pedaalju ( nu ne to chtob vispaar bet kaa pretaidzishanas fiichu, ka tie tiek nosleepti).

Un runaajot par sertficeeshanu, tad noteikti buus javeic jebkuram masu produktam. Taapat tam buus jaatbilst kaa minimums kaut kaadiem LVS standartiem, ja vien nebuusi izgudrojis ko tadu par ko neviens nekaadus standartus veel nav izdomaajis.

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Hmm, es varbūt tagad smagi kļūdos, t.i. iespējams, ka mainījušies likumi un bla bla, bet kautkad bij' sekojošs gadījums. Viens vīrelis mašīnas bardačokā šnapsta pudelē turēja kautkādu indi, kāreiz ar domu, ka, ja kāds šmurgulis nospers šā mašīnu, tad noteikti palūrēs, kas bardačokā un, izdzerot "vodku", atstieps kājas. Finālā katkad patiešām šim mašīna tikusi nospeta, šnabis izdzerts, bet zaglis laicīgi sapratis, ka tur nav bijis nekas labs un mediķi šamo izglābuši. Tiesā mašīnas īpašnieku atzina par nevainīgu, jo katrs savā īpašumā drīkt glabāt visu, kas ienāk prātā, ja vien nav aizliegts.

Tikpat labi, ja man mājās likumīgi glabājas ierocis, bet kāds kretīns sazāgē seifu un nejauši nošaujas, es būšu vainīgs, vai?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Piemēram ja pirms braukšanas un/vai apstāsanas nepiespiež konkrētu šifru vai pogu, mašīna pēc regulējamām 2-20 minūtēm atslēdz aizdedzi. Un ja nu dēļ tā zaglis izraisa CSN?

kā viņš varēja paredzēt, ka vāģis stāsies?

Tas nav nekas jauns, ir bijusi lietošanā mašīna ar tādu fīču.

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Kādi ir tehniskie ierobežojumi signalizāciju un imobilaizeru konstruēšanā? Kas tos sertificē?

Jāpērk balzams un jāved uz Maskavu.Tur Tev teiks dobro vai ņeceļesobrazno.

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

pag pag pag - gribi teikt, ka ja praidists nosper mašīnu un iekļūst ar viņu avārījā, viņš var bīdīt pridjavas īpašniekam kā cietušais, tjip - piemēram tur protektors bija par mazu, vai bremzes lāgā nestrādāja????

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Nav nekādu ierobežojumu un neko nav jāsertificē. Ja taisās ražot masveidā, tad laikam gan kautko vajadzēs.

Ja apdrošinātāji ņem pretī, tad viss kārtībā.

Ja nav pārtika,nepiedalās satiksmē un nav kaitīgs veselībai vari ražot ko gribi-nevienam atļauja nav jāprasa.

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Kādi ir tehniskie ierobežojumi signalizāciju un imobilaizeru konstruēšanā? Kas tos sertificē?

nu pļā.... tak raimis pats ir bez 5 minūtēm deputāts.... izrādās nevella necērt zivi

p.n.

un man jau sāk likties, ka raimis ir arī saf tehnikas galvenais elektroniķis

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

laika aizturei nevajag SAF tehniku, tur pietiek ar 5 detaļām Ls 10 vērtībā.

Te kaut kur bija žēlaba, ka Polijā piestājuši palīdzēt it kā avārijas dēļ un nosperta masīna, tāpec par to iedomājos.

Ja teiksim tā mašīna sāk rādīt kreiso pagriezinu, taurēt vai citādi zīmēties braucot

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Kādi ir tehniskie ierobežojumi signalizāciju un imobilaizeru konstruēšanā? Kas tos sertificē?

Konstruē raimi kauč "zils" paliec, ja kāds mājās uz papīra uzraksta sliktu vārdu neviens takš viņu neierobežo . A, kas tos sertificē atkarīgs no tā kam tu viņus mēģināsi "vtjuritj" jo plašaks potenciālo klientu loks, jo lielāks būs vajadzīgs sertifikātu portfelīts .

A tā interesei MIG/MAG ražošana pielietojot logu tīrītāju motoriņus neaizgāja Žēl .

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: laika aizturei nevajag SAF tehniku, tur pietiek ar 5 detaļām Ls 10 vērtībā.

moš iemet acis biržā cik saftehnika tagad maksā

ja tu akurāt vēl nesaprati, tad pārformulēšu savādāk.... tavas megakrutās signalizācijas visas sertificē ķinieši

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

tā vot raimi

p.n.

starp citu tu tā arī neesi atbildējis nu TAJĀ topikā....

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Es protu uzkonstruēt kūdras kluci. Nav jāsertificē.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nuhajs rakstīja: Es protu uzkonstruēt kūdras kluci. Nav jāsertificē.

kluci?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

kluča konstruktori ))))

nesaprotu, kas par problēmu ar to metināmo aparātu - ja pdeves mehānisms maksā Ls 100, vadi tikpat, kas traucē pašam saremontēt

Doma bija par signalizāciju, ko uzstada apts ipasnieks un kuras aprametri ir indiviualizejami, t.i. grūtāk atslēgt tādu aparātu un viss.

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

raimis nāca klajā ar ģeniālu ideju...

tagad katrs autoīpašnieks uzstādīs savam auto siģeni

da lielākā daļa te nemāk riteni nomainīt un ir jāpriecājas, ka vismaz degvielu māk ieliet

p.n.

raimi BAIDIES! baidies no tā, ka lielie signalizāciju ražotājkoncerni šonakt nenāk tevi novākt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti