Taisniiba rakstīja: VW Polo BlueMotion:
3,9l/100km
3 cilindru-dīzelis ar turbīni
80 ZS
Vaik kāds ar šādu auto pārvietojas, un vai ir izdevīgi no ekonomiskās/tehniskās puses?
Gadījumā nav ar zemo grīdu?
Taisniiba rakstīja: VW Polo BlueMotion:
3,9l/100km
3 cilindru-dīzelis ar turbīni
80 ZS
Vaik kāds ar šādu auto pārvietojas, un vai ir izdevīgi no ekonomiskās/tehniskās puses?
Gadījumā nav ar zemo grīdu?
Taisniiba rakstīja: VW Polo BlueMotion:
3,9l/100km
3 cilindru-dīzelis ar turbīni
80 ZS
Vaik kāds ar šādu auto pārvietojas, un vai ir izdevīgi no ekonomiskās/tehniskās puses?
Gadījumā nav ar zemo grīdu?
Mēnešbiļete visiem transporta veidiem (tranvajs, troleibuss, autobuss) darba dienām maksā 27.50 LVL. Studentiem un pensionāriem lētāk.
Es domāju, ka lētāk pārvietoties sanāk ar sabiedrisko. Auto vajag nedēļas nogalēm ārpilsētas izbrauciniem un iepirkumu pārvešanai mājās. Ārpilsētais šis aprarāts liekas pārāk sīks.
Pie tam -mazs motors ne vienmēr eksplutācijā izrādās ekonimisks...
VWfans šito sauktu par baudāmu
sinhro rakstīja:
Taisniiba rakstīja: VW Polo BlueMotion:
3,9l/100km
3 cilindru-dīzelis ar turbīni
80 ZS
Vaik kāds ar šādu auto pārvietojas, un vai ir izdevīgi no ekonomiskās/tehniskās puses?
Gadījumā nav ar zemo grīdu?
Pēc bildes internetā skaties? Šobrīd šāds auto ir populārs Vācijā!
Taisniiba rakstīja: VW Polo BlueMotion:
3,9l/100km
3 cilindru-dīzelis ar turbīni
80 ZS
Vaik kāds ar šādu auto pārvietojas, un vai ir izdevīgi no ekonomiskās/tehniskās puses?
ko ņemās.....
pec 2 - 3 gadi visi brauks ar maziem eko autiņiem..... palūkojiet kas notiek ārezemēs kur dzīves dārdzība ir mazliet lielāka par Latviju.....(domāju arī degvielas ziņā)..... tākā ir vērts padomāt vai ņemt lielu un rijīgu BMW,MB u.t.t. vai tomēr labāk mazāku praktiskāku un ar mazu pašizmaksu....
Nu nu... Visi par mazohistiem nepaliks, kā vwfans
Viena daļa vienkārši baudas dēļ paņems kaut ko normālāku, bet vienai daļai būs po, ar kādu limuzīnu braukt
msh rakstīja: Nu nu... Visi par mazohistiem nepaliks, kā vwfans
Viena daļa vienkārši baudas dēļ paņems kaut ko normālāku, bet vienai daļai būs po, ar kādu limuzīnu braukt
arī fakts....
Gatins rakstīja:
Taisniiba rakstīja: VW Polo BlueMotion:
3,9l/100km
3 cilindru-dīzelis ar turbīni
80 ZS
Vaik kāds ar šādu auto pārvietojas, un vai ir izdevīgi no ekonomiskās/tehniskās puses?
ko ņemās.....
pec 2 - 3 gadi visi brauks ar maziem eko autiņiem..... palūkojiet kas notiek ārezemēs kur dzīves dārdzība ir mazliet lielāka par Latviju.....(domāju arī degvielas ziņā)..... tākā ir vērts padomāt vai ņemt lielu un rijīgu BMW,MB u.t.t. vai tomēr labāk mazāku praktiskāku un ar mazu pašizmaksu....
tikko palūkoju... "paskrējos" uz vācu bāņiem ar Q7, S8, M5 u.c. ekonomiskiem auto ar mazu pašizmaksu. drīz braukšu uz vīni, pavizināties kopā ar cilvēkiem, kur starp Carreram var izcelties vienīgi Ferrari vai Lambo īpašnieki.
palūkojies pats mazlit tālāk par poļu fiatiem.
msh rakstīja: VWfans šito sauktu par baudāmu
nē...
tāc jau būtu Nirvāna...
Seene rakstīja:
tikko palūkoju... "paskrējos" uz vācu bāņiem ar Q7, S8, M5 u.c. ekonomiskiem auto ar mazu pašizmaksu. drīz braukšu uz vīni, pavizināties kopā ar cilvēkiem, kur starp Carreram var izcelties vienīgi Ferrari vai Lambo īpašnieki.
palūkojies pats mazlit tālāk par poļu fiatiem.
es a'...
Rīgas centrā zemes kadastrālā vērtība x4...
ja gadu atpakaļ uz īpašnieka zemes daudzīvokļu mājas īrnieki maksāja 5% no 100 000.-, tad šodien 5% no 400 000...
Yetti rakstīja: es a'...
Rīgas centrā zemes kadastrālā vērtība x4...
ja gadu atpakaļ uz īpašnieka zemes daudzīvokļu mājas īrnieki maksāja 5% no 100 000.-, tad šodien 5% no 400 000...
tas saucas nopirku dzīvokli centrā pa 3keur/m2 tagad vēl saimniekam par zemi jāatloka ik gadu 500Ls jāatloka par zemi
es braucu ar 2007 gada diizeltpolo ar 1,4td, nezinu kaadaa kraasaa man tas motion sanaak, bet gandriiz 20 000 km noripoju kopsh 06.2007.
kaadi ir konkreetie jautaajieni?
Vilks rakstīja: es braucu ar 2007 gada diizeltpolo ar 1,4td, nezinu kaadaa kraasaa man tas motion sanaak, bet gandriiz 20 000 km noripoju kopsh 06.2007.
kaadi ir konkreetie jautaajieni?
Cik dzirdama ir dzinēja darbība?
Salons grab/negrab?
Tehniskas problēmas pie tevis jau nobrauktajiem 20 000km?
tehnisku probleemu nav bijis- viss darbojas.
salons- skrapst kaut kas bagazhnieka telpaa un grab hlamu kratuve uz panelja.
hlamu kraatuve uz panelja grab laikam deelj taa ka ziemaa aukstumaa saraujas plastmasa.
kaut kad braukshu uz servisu- lai paskataas.
motoru protams var dzirdeet- nav jau nekaads luksus auto, bet man netraucee.
pirku Siguldas VW- pagaidaam par servisa kvalitaati nevienu labu vaardu nevaru pateikt. Riigas VW atkal paardeveeji bija garaam- nemaz netiku liidz sarunaam par cenaam utml.
visaadi citaadi normaals auto- ceeliens mani apmierina un aizvien liekas, ka visi paareejie velkas un bremzee
uz shosejas 120km/h iet normaali, iet arii aatraak bet reti kad aatraak braucu.
patiikamaakais ir protams pateerinsh- no Riigas var izbraukaat Vilnu (140-150 km/h pa plato shoseju) un Trakai un atbraucot atpakalj 40l bakaa veel vismaz 100km ir degviela.
taa kaa auto 60% paarvietojos viens un 30% divataa, tad vajadziibu peec lielaaka pagaidaam nejuutu.
VW Polo BlueMotion/Sabiedriskais transp.
VW Polo BlueMotion:
3,9l/100km
3 cilindru-dīzelis ar turbīni
80 ZS
Vaik kāds ar šādu auto pārvietojas, un vai ir izdevīgi no ekonomiskās/tehniskās puses?