Jautājumi par Volvo V70

Vilx- Reģ.: 21.01.2008

Sveika, tauta! Šis ir mans pirmais posts šeit, tā kā esiet jauki!

Tātad - vajag jaunu autiņu. Acis tiek mestas V70 virzienā. Doma ir par ~2000. - 2003. gadu, manuālo ātrumkārbu, benzīnu. Visādi reviewi un previewi internetā izskatās pievilcīgi. Trūkst tikai šāda tāda personiskā pieredze. Piemēram:

* Kāds ir degvielas patēriņš 2.4L motoram (šķiet, tas ir populārākais)?

* Kādas ir vājās vietas? (Rūsa? Kaut kas labi lūzt?)

* Vēl kādi komentāri?

 
UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Ej uz volvoklubs.lv-tur vairāk Volvotautas grozās.

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

Man bija V70 2001 gada 2.4T (200zs), mex kārba.

Pašam jau likās ļoti ekonomisks, jo pa šoseju mierīgi braucot 90/95 varēja par 7l/100km dabūt, pilsētā no 6...20l/100 km (parasti 12...14). Jauktā režīmā (braucies uz Itāliju 4 cilvēki) nobraucot 5.6k km vidēji patērēja 8.4l/100km. Pēc tehniskiem datiem 140, 170 un 200 zs motori degvielu patērē līdzīgi, tāpēc izvēlējos jaudīgāko (T5 gan netrāpijās). Man patika, ka tam 2.4T motors jau sāk vilkt pie 1,500 apgriezieniem.

Remonti nekādi īpašie nobraucot 50k km nebija, aizgāja max 500 lati. Auto vairs nav jo ar ātrumu 100km/h paņēmu uz izbrīnu pusaugu alni, pašiem nekā, bet auto gan bija apskādēts tā labi ... nākošo auto atkal paņēmu volvo.

googoo Reģ.: 01.06.2001
0 0 Atbildēt

pirmais komenc jau būs - šamo grūti atrast pārsvarā tirgū mētājās automāti vai dīzeļi. mans 2004. gada V70 2.4l ar ieradās pēc ilgiem meklējumiem.

plusi - sajūta, kā tankā. fanoju par pusādas salonu. ir šitas volvo high performance audio kits, kas skan patiesi labi. patīk mazie nieciņi - automātiski aptumšojamie spoguļi, sēdekļi ar apsildi un pozīciju atmiņu.

mīnuss - ja traki sportiski brauc, ta piekare ir tik komfortabla i attiecīgi mīksta. vecais 850 bija cietāks.

apetīti īsti neesmu piefixējis - nerūp, bet kauku ap 10l/100km. tas tā 50/50 pilsēta lauki režīmā. remonti - vislaik vedu uz mūsa motors. un ja tā godīgi, ta izņemot tās 15k km apkopes, nekas cits nav bijis vajadzīgs (tfu, tfu). vienīgās ārpus rindas vizītes ir bijis norauts izpūtējs ak, jā nu i bremžu diski mainīti... aaa, i tagad vienām durvīm nobruka mikroslēdzis. tb visas durvis taisās, vienas jāver manuāli. MM tāds sūdiņš maxā 129 ls, jo esot vēl ar kaukādu detaļu blokā.... un kaukā nav vēlme tik daudz atpiķot. btw kādam nau ideja, kur dabūt lietotu????

ja mainītu, ta tik pret volvo jaunais xc70 izskatās pēc smukuča.... siekala jau tek

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
1 0 Atbildēt

Heh, tad jau aizvien vairāk kārojas to Volvo.

Tikai mani patiesi mulsina manuālās/benzīna kombinācijas trūkums. Ko ta tā nez?

Enīvei, varbūt tad jāskatās uz dīzeli. Ko jūs sliktu/labu varat pateikt par dīzeļiem? To, ka mazliet lētāka degviela, es jau zinu. Bet nebija arī tā, ka vairāk lūzt/dārgāki remonti/ož/utml? Tās, protams, ir tīrās baumas, kas arī atkarīgas no katra cilvēka subjektīvā viedokļa... bet tomēr?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Vilx- rakstīja:

Enīvei, varbūt tad jāskatās uz dīzeli. Ko jūs sliktu/labu varat pateikt par dīzeļiem? To, ka mazliet lētāka degviela, es jau zinu. Bet nebija arī tā, ka vairāk lūzt/dārgāki remonti/ož/utml? Tās, protams, ir tīrās baumas, kas arī atkarīgas no katra cilvēka subjektīvā viedokļa... bet tomēr?

Šo to par šādu dīzeli var atrast tepat iekš Lasītāju pieredzes:

www.iauto.lv/...

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

Tieši par šādu dīzeli - jā. Lasīju jau. Bet šim cilvēkam, škiet, nav nācies saskarties ar dīzeļa remontu. Jebkurā gadījumā, es gribētu uzzināt dīzeļa vs. benzīna plusus un mīnusus ka tā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Vilx- rakstīja: Tieši par šādu dīzeli - jā. Lasīju jau. Bet šim cilvēkam, škiet, nav nācies saskarties ar dīzeļa remontu. Jebkurā gadījumā, es gribētu uzzināt dīzeļa vs. benzīna plusus un mīnusus ka tā.

Dīzelis jebkurā gadījumā būs ekonomiskāks kā benzīnnieks, pat pie nosacījuma, ja dīzelis maksātu 5 santīmus litrā dārgāk nekā benzīns.

Mīnusi dīzelim ir tādi, ka tas ir skaļāks un ziemā lielos mīnusos var rasties problēmas ar pielaišanu, ja pirms ziemas sezonas uzsākšanas nav nomainīta eļļa, filtri, netiek lieta ziemas dīzeļdegviela un ir ne paºāk labs akkumulators. Toties liels pluss ir dzinēja griezes moments, kas izpaužas labākā dinamikā.

Visticamākais, ka lietotam dīzelim nobraukums būs lielāks nekā benzīnam.

Benzīnam mīnusi attiecīgi ir divi - leilāks degvielas patēriņš un vājāka dinamika pie zemiem apgriezieniem.

Ar degvielas sūkņiem problēmas var rasties kā benzīnam, tā dīzelim, kā Volvo, tā MB u.c. Viss ir atkarīgs no tā, kā iepriekš auto ir ticis lietots un uzturēts.

Visiem maniem paziņām, kam ir šādi Volvo V70 (6 gab.), ir dīzeļdzinēji un neviens savu izvēli līdz šim nav nožēlojis.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Njaa...

galvenais ir neiegraabties uz "labi nolietotu", taa jau poh....

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

Eļļas/filtru maiņa ziemā - tas jau ir vienādi kā dīzelim, tā benzīnam, ne? Ziemas dīzeļdegviela - es tāpat lietotu Statoil, jo tur ir atlaižu karte. Un viņiem ir tikai viena dīzeļdegviela, kas, aukstumam sākoties, kļūst par ziemas variantu, ne? Tātad, par to arī nebūtu jāuztraucas. Akumulators savukārt nemaksā pārāk daudz, ja vispār būs jāmaina.

Kā ir ar remontu izmaksām dīzelim? Jo viens ir skaidrs - šito auto es pirkšu uz vismaz 5 gadiem, ja ne vairāk. Tā kā eventuāli tur kaut ko nāksies labot - pat ja tā būs tikai motora ķēde. Esmu dzirdējis nelāgus stāstus par kaut kādu "augstspiediena sūkni" (vai kaut kas tamlīdzīgs), kura remots esot ar 4 cipariem rakstāms...

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

"Labi nolietots" jebkurā gadījumā būs iegrābšanās - benzīns vai dīzelis, alga viena.

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

Vilx- rakstīja: Tieši par šādu dīzeli - jā. Lasīju jau. Bet šim cilvēkam, škiet, nav nācies saskarties ar dīzeļa remontu. Jebkurā gadījumā, es gribētu uzzināt dīzeļa vs. benzīna plusus un mīnusus ka tā.

Tagad man ir S80 D5.

Salīzinot ar benzīnnieku, protams, ir ekonomiskāks, ātrāk uzsilst, jo ir vebasto (cik sapratu tāda pečka ir visiem D5), nav būtiski skaļāks par benzīnnieku. Nobraucis esmu tikai 10k km, tāpēc nav remontu pieredzes. Ja grib tiešām mazlietotu D5 tas nebūs lēti. Manuprāt labāk mazlietots benzīnnieks nekā labi pabraukts dīzelis pa to pašu cenu.

Tāds sīkums, bet benzīnniekam borta dators rādīja ļoti precīzu degvielas patēriņu, bet dīzelim šie rādījumi ir pilnīgi garām, kļūda var sasniegt 2l/100km.

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

Hmm... sieva nupat piemetināja, ka esot dzirdējusi, ka dīzeļiem aukstā laikā lēnāk uzsilstot salons. Tur ir arī kāds patiesības grauds?

D5 ir krutākais variants. Man nav vēlēšanās pēc diži jaudīga auto, jo uz ceļa trikus netaisu. Domāju, ka derēs arī parastākas edīcijas. Nu, protams, galīgu nīkuli jau arī negribas, ar kuru nevar pat apdzīt kārtīgi.

Saki - dīzeļi būtu dārgāki par benzīnu?

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

P.S. Tas "vebasto" sildītājs ir motoram vai salonam? Un kurām vēl edīcijām tas ir?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Vilx- rakstīja: Hmm... sieva nupat piemetināja, ka esot dzirdējusi, ka dīzeļiem aukstā laikā lēnāk uzsilstot salons. Tur ir arī kāds patiesības grauds?

D5 ir krutākais variants. Man nav vēlēšanās pēc diži jaudīga auto, jo uz ceļa trikus netaisu. Domāju, ka derēs arī parastākas edīcijas. Nu, protams, galīgu nīkuli jau arī negribas, ar kuru nevar pat apdzīt kārtīgi.

Saki - dīzeļi būtu dārgāki par benzīnu?

Da nekas tur leenaak neuzsilst...ne taa buus dzirdeejusi...

D5 ir volvo dzineejs....

2.5TDI folkšu dzineeji arii ir sastopami...

it kaa labaaks esot D5, bet man domaat, ka no taas TDIškas kaut ko ja vajadzees piemekleet buus leetaak, jo pati konstrukcija uz doto briidi ir vismaz 15 gadus veca

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Attieciigi-ir kam gļukot

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Ar dīzeli ir tā bēda, ka ļoti līdzīgi komplektētas mašīnas ar dīzeli ir dārgākas, ja salīdzina salona cenu. Pats kaut kad rēķināju Golfiem, 2l benzīns vs. 2l dīzelis. Sanāca, ka dīzelis sāk atmaksāties pie kaut kādiem nobrauktiem 50 000 - 60 000 km. Pie noteikuma, ka nekas "nenoplīst". Līdz ar to tiešām grūti atrast kādu, kas vēlēsies šķirties no savs dīzeļa pirms 60 000 nobraukuma, dažreiz var samedīt kaut kādus līzingu atņemtos aparātus, bet tiem cena ir oi oi oi.

Par dīzeļa salona sildīšanu taisnība ir daļēja. Bet tā nesildīšana vairāk attiecas uz vecākiem dīzeļiem, t.i. līdz kādam 2000. gadam. Kāpēc tā - nezinu. Bet ir lasīts (gan nepārāk uzticams avots), ka kaut kādā veidā VW saviem dīzeļie esot taisījis max lielu ekonomiju un tieši šī iemesla pēc salonu silda kā pašu pēdējo, kad motoris uzsilis.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu...

man ir 93.gada 940 volvo ar uuberprogresiivo (70tajiem gadiem) vw 2.4 litru r6 turbodiizeli....

ja dod mizaa uzreiz-uzsilst diezgan strauji...preciizaak sakot-tajaa pasaa vietaa ir taada pati temp. kaa benziinvolvo

Man te biedeeja, ka zem -10 graadiem es temp. nedabuusot augstaak par 70 graadiem..

a dabuujaas gan, un tiiri sekmiigi.

Laikam ka tas ir atkariigs gan no dzeseesanas sisteemas staavoklja, gan termostata, gan termomuftes...

ja viss ir daudzmaz ok, tad silst kaa miiljais.

Tie termostati jau arii ir dazaadi, ja kas.

Vilks Reģ.: 30.07.2002
0 0 Atbildēt

sanaaca tiko man ar ieprieksheejaa izlaiduma xc70 2,5T 2000km par Zviedriju norulleet- auto labs, audi skanja super.

vieniigais kas nepatika ir shauriiba kokpitaa- ja stuuri maksimaali dzilji iekshaa, tad taa dikti zemu un pareizi seezhot, nevis guljot kreeslaa taa traucee kaajaam (189cm), savukaart izvelkot stuuri aaraa un paceljot max uz augshu sanaak atbiidiit seedekli taa ka aizmuguree vietas paliek paari tikpat cik mazajos auto.

stabulnieks Reģ.: 17.09.2007
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Iekš D5 ir izmantota gandrīz tāda pati tehnoloģija kā iekš benzīna. Ar visām zondēm, dačikiem u.t.t. Motors daudz klusāks, ekonomiskāks un dinamiskāks par fofāgena dīzeli.

D5 ( 163 z.s.) remontizmaksas būs krietni dārgākas nekā 2,5 TDI WV/Audi 5 cilnr. rindiniekam (140 z.s.), par ekanomiskumu runājot tā atšķirība nav tik graujoša ( 0,5-1 l. uz 100 km).

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

Vilx- rakstīja: Heh, tad jau aizvien vairāk kārojas to Volvo.

Tikai mani patiesi mulsina manuālās/benzīna kombinācijas trūkums. Ko ta tā nez?

Enīvei, varbūt tad jāskatās uz dīzeli. Ko jūs sliktu/labu varat pateikt par dīzeļiem? To, ka mazliet lētāka degviela, es jau zinu. Bet nebija arī tā, ka vairāk lūzt/dārgāki remonti/ož/utml? Tās, protams, ir tīrās baumas, kas arī atkarīgas no katra cilvēka subjektīvā viedokļa... bet tomēr?

Man ir 2003. gada D5, normaļno. Braucu, braucu i nevainas. Tiesa, kops jūnija. Ir, protams, skaļāks nekā benzīnnieks, ar apetīti tā - vasarā pa pilsētu 7, ārpus 5 (ja ekonomiski brauc ), kad te auksts laiks bija - pilsētā 8,2, ārpus nezinu

stabulnieks Reģ.: 17.09.2007
0 0 Atbildēt

Karlsone rakstīja:

Vilx- rakstīja: Heh, tad jau aizvien vairāk kārojas to Volvo.

Tikai mani patiesi mulsina manuālās/benzīna kombinācijas trūkums. Ko ta tā nez?

Enīvei, varbūt tad jāskatās uz dīzeli. Ko jūs sliktu/labu varat pateikt par dīzeļiem? To, ka mazliet lētāka degviela, es jau zinu. Bet nebija arī tā, ka vairāk lūzt/dārgāki remonti/ož/utml? Tās, protams, ir tīrās baumas, kas arī atkarīgas no katra cilvēka subjektīvā viedokļa... bet tomēr?

Man ir 2003. gada D5, normaļno. Braucu, braucu i nevainas. Tiesa, kops jūnija. Ir, protams, skaļāks nekā benzīnnieks, ar apetīti tā - vasarā pa pilsētu 7, ārpus 5 (ja ekonomiski brauc ), kad te auksts laiks bija - pilsētā 8,2, ārpus nezinu

Lai 5 vid. nu ļoti ekanomiski jābrauc

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

Vajag mazliet pastumt.

OK, tad paliek 2 jautājumi:

* Pro/kontra D5 vs. "parastie" motori (vai pat edīcijas?)

* Uz ko tieši skatīties, kad pērk šo auto? Motora diagnostika ir pēc defaulta, bet kas vēl šim auto ir vājās vietas, kam jāpievērš uzmanība? Lai nesanāktu nopirkt "labi nolietotu".

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

stabulnieks rakstīja:

Karlsone rakstīja:

Vilx- rakstīja: Heh, tad jau aizvien vairāk kārojas to Volvo.

Tikai mani patiesi mulsina manuālās/benzīna kombinācijas trūkums. Ko ta tā nez?

Enīvei, varbūt tad jāskatās uz dīzeli. Ko jūs sliktu/labu varat pateikt par dīzeļiem? To, ka mazliet lētāka degviela, es jau zinu. Bet nebija arī tā, ka vairāk lūzt/dārgāki remonti/ož/utml? Tās, protams, ir tīrās baumas, kas arī atkarīgas no katra cilvēka subjektīvā viedokļa... bet tomēr?

Man ir 2003. gada D5, normaļno. Braucu, braucu i nevainas. Tiesa, kops jūnija. Ir, protams, skaļāks nekā benzīnnieks, ar apetīti tā - vasarā pa pilsētu 7, ārpus 5 (ja ekonomiski brauc ), kad te auksts laiks bija - pilsētā 8,2, ārpus nezinu

Lai 5 vid. nu ļoti ekanomiski jābrauc

Aha, ir gan

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

Žāvs. Jauna diena, jauns bumps.

OK, tauta, pastāstiet, lūdzu, uz ko jāskatās pērkot šo auto, un tad es (cerams) likšu jūs svētlaimīgā mierā!

stabulnieks Reģ.: 17.09.2007
0 0 Atbildēt

Vilx- rakstīja: Žāvs. Jauna diena, jauns bumps.

OK, tauta, pastāstiet, lūdzu, uz ko jāskatās pērkot šo auto, un tad es (cerams) likšu jūs svētlaimīgā mierā!

Sāc ar kompja diagnostiku ( Auto Stils, MM), tad piekari un virsbūvi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti