www.volvoklubs.lv
www.volvospeed.com
www.volvoklubs.lv
www.volvospeed.com
tie diski uz tiem vaagjiem izskataas vienkaarshi burvigi
edzulis rakstīja: Būs jāuzliek Mpaka, tobiš V70R buferis :lol: Ebayā nav :x
vajadzeeja visu V70R njemt lai gan poweraa tu slikti izteicies par Rkaam un Volvo kopumaa.
bet nav tak tik traki, ne?
Es viņu lielā mērā ņēmu dēļ D5 patēriņa. Da nu nah kaut kādu v70r... Ar to D5 vismaz var aizmočīt beidzot uz otru Eiropas galu Pie tam dinamika ir samērā ok! Jaudīgu benzīnieku var ņemt, ja tas ir teiksim M3 vai M5, 911, be ne jau ģimenes wagons... Dīzelis rulez ar savu griezi, it īpaši tik labs motors (jāatzīst) kā D5. Katram auto savs pielietojums. Cerams labi ripos, taču pieļauju, ka ilgāk par gadu nelietosim
p.s Mazus, grabošus, necilus shrotus jorpojām neatzīstu
s60r ņem m3 priekshā, ka nav ko redzeet, vismaz youtube www.youtube.com/...
Kā tad Kā var pensionāru auto ņemt priekšā M3? Uzrāvienā varbūt arī jo turbo ir turbo, bet tas ir līdz pirmajam līkumam.
Šodien tik daudz V70 saskaitīju un lielai daļai pie stūres bija penši Kauns būs pašam braukt pie stūres... dzeršu un sēdēšu blakus
paskaties video, tur vairs nebija pirmais liikums, bet m3 vienkaaarshi padirsa s60r R versija jau vairs nav pensionāru auto.
Pirmkārt kabris nerulz, otrkār volvo kā 'sporta' auto arī nerulz. Protams, turbo var savīlēt tā lai viņš paceļās gaisā, bet tas nav rādītājs. Nekad mūžā neparakstītos uz tādu. Tad jau labāk RS4 avantu... M3 un R principiāli nesalīdzināmi auto.
nu labi, auto nesalīdzināmi, bet fakti pashi par sevi runā
janhoff rakstīja: nu labi, auto nesalīdzināmi, bet fakti pashi par sevi runā
Man sameklēt kādu turbo M3? Man kolēģim ir turbo 325i paštaisīts, kurš jau iet lupatās un M3 pogā. Tas viss ir fufelis. Svarīgi ir tas, kā tev auto liek justies. Ir man bijuši šādi tādi auto, ieskaitot S4. Ok auto, bet nav tā fīlinga, kas BMW... Sore Volvo fani. Priekš manis Volvo ir just labs darījums un garo gabalu pārvietotājs. Lauka zirgs vienā vārdā
Sūdīgi, ka iauto nevar palabot vai dzēst postus, biš sajaucu vienu lietu, bet po. Iauto ir žiguļa līmenī, ja jārunā par tehniskajām lietām grrr.
ok, es off svinēt
btw SteelRat power galerijaas izsakaas, ka S60R vieniigais truukums ir tas, ka tas nav BMW vai kkaa taa. M5 useris.
edzulis rakstīja: Pirmkārt kabris nerulz, otrkār volvo kā 'sporta' auto arī nerulz. Protams, turbo var savīlēt tā lai viņš paceļās gaisā, bet tas nav rādītājs. Nekad mūžā neparakstītos uz tādu. Tad jau labāk RS4 avantu... M3 un R principiāli nesalīdzināmi auto.
Vai tad audi nebija taisniem gabaliem?
Audi vismaz ir vācietis, nevis kā man šodien teica - zviedru transvestītu auto
janhoff rakstīja: s60r ņem m3 priekshā, ka nav ko redzeet, vismaz youtube www.youtube.com/...
ei, kucēn, nomierinies biški..a?
edzulis ...
ja vajag palīdzēt izkljuut no dumas situācijas, dod ziņu...
Kas tur ar to čipošanu uz 185zs D5? Kur to var normāli izdarīt? D5 izrādās esot viens no ļoti retajiem dīzeļiem, kuram varot sadzirdēt blow off pshhhhh
edzulis rakstīja: D5 izrādās esot viens no ļoti retajiem dīzeļiem, kuram varot sadzirdēt blow off pshhhhh
Viens no audistaila bija novērojis kaut kādu fordeļa tranzītu ar blowoff
edzulis rakstīja: Kas tur ar to čipošanu uz 185zs D5? Kur to var normāli izdarīt? D5 izrādās esot viens no ļoti retajiem dīzeļiem, kuram varot sadzirdēt blow off pshhhhh
ja vajag var personalizēt... tas Volvo pat no vietas neizkustēsiesd... ;d
edzulis rakstīja: Kas tur ar to čipošanu uz 185zs D5? Kur to var normāli izdarīt? D5 izrādās esot viens no ļoti retajiem dīzeļiem, kuram varot sadzirdēt blow off pshhhhh
Tak Tev čipotājs aka INC Powerī dzīvojās...
yetti, ej izeed...., es ar tevi nerunaaju
Laikam būs jāuzliek plug&play powerbox pa 100ls, kas paceļ jaudu no 163zs uz 195zs un griezi no 340nm uz 400nm + ekonomiju biš. Kādam moš ir pieredze?
edzulis rakstīja: Laikam būs jāuzliek plug&play powerbox pa 100ls, kas paceļ jaudu no 163zs uz 195zs un griezi no 340nm uz 400nm + ekonomiju biš. Kādam moš ir pieredze?
Kārtējais datčiku appisējs? Reku tev kindzulis padomu deva
edzulis rakstīja: Audi vismaz ir vācietis, nevis kā man šodien teica - zviedru transvestītu auto
Tad kāpēc tādu pirki?
edzulis rakstīja: Laikam būs jāuzliek plug&play powerbox pa 100ls, kas paceļ jaudu no 163zs uz 195zs un griezi no 340nm uz 400nm + ekonomiju biš. Kādam moš ir pieredze?
nau vienkaarshaak 'paarshuut' softu ? nau bijusi dariishana ar tiem powerboksiem , visi ir tikushi 'paarshuuti' , sekas visnotalj patiikamas 400nm ir mmmmmmmmmmm wareesi sipt zantiimu un mieriigi (uz shosejas )vilkt liidzi eMkaam un eSkaam - personiska pieredze
P.S. reaali laps 'spec' ira INC -call vinju rokaa un 'fperjod s pesnjami' .
Jautājumi par Volvo V70
Sveika, tauta! Šis ir mans pirmais posts šeit, tā kā esiet jauki!
Tātad - vajag jaunu autiņu. Acis tiek mestas V70 virzienā. Doma ir par ~2000. - 2003. gadu, manuālo ātrumkārbu, benzīnu. Visādi reviewi un previewi internetā izskatās pievilcīgi. Trūkst tikai šāda tāda personiskā pieredze. Piemēram:
* Kāds ir degvielas patēriņš 2.4L motoram (šķiet, tas ir populārākais)?
* Kādas ir vājās vietas? (Rūsa? Kaut kas labi lūzt?)
* Vēl kādi komentāri?