Man bija problēma līdzīga(tiesa bija nosēdies aķis), atrisinājās paša no sevis!!!!
Pēc 4 stundām viss bija kārtībā
Man bija problēma līdzīga(tiesa bija nosēdies aķis), atrisinājās paša no sevis!!!!
Pēc 4 stundām viss bija kārtībā
Siģene tev ziņo, ka kāds ir mēģinājis viņu atslēgt atvienojot spriegumu. Meklē Jūzera Manuālī kā viņu atgriezt sākuma stāvoklī.
man bija līdzīgi - liekot aķi biju nolauzis "Ļigušku" tobish kapota slēdzi problēmu atrisināju ar skruviti nolauztā galiņa vietā. Vel tagad turas
parasti signalizācijai opēc ĀĶA nomaiņas nevajadzētu gļukot, varbūt pamēģini noņemt to nelaimīgo ĀĶI.
Ja sīģenei nav otra maza aķa, kas uz laiku novērš mēģinājumu zagt, vienkārši atslēdzot aķi, tad jāiet uz kantori un jāprasa tadu uzstādit. un ja vien nav nolauzts kaut kāds signalizacijas devējs pie kapota.
knifs ir - tas nomaināmais aķis ar tieviem vadiņiem jāpieslēdz pie vadiem, lai nevienu brīdi nebūtu tā, ka nav 12 voltu uz aķa vadiem.
signalizācijas problēma pēc āķa nomaiņa
Nopirku 4-to golfu ar papildus uzstādītu imobilaizeru un Bosh signalizāciju. Viss kārtībā- nekādu problēmu.
Izdomāju nomainīt akumulātoru. Tagat uzliekot autiņu uz signalizāciju, tā pāris reizes pa diviem pīkstieniem iepīkstas un tad sāk gaudot
Vai ar šo problēmu var tikt galā pašu spēkiem???
Vai ir kādi knifi jāievēro mainot akumulātoru, kad mašīnai ir signalizācija???