NJaa, pastriidieties ar Crankshaft gan...
Vismaz uzjautrinaasiet vecu viiru'
NJaa, pastriidieties ar Crankshaft gan...
Vismaz uzjautrinaasiet vecu viiru'
Centis_Nuudele rakstīja: Tad tā arī saki - otrais cipars norāda viskozītāti pie tik un tik grādiem celsija.
Tavs termins "cik viņa eļļojoša" varētu interesēt mājsaimnieci pankūku cepšanas laikā.
Tas uupim bij adresēts.
Un vispār eļļas kvalitāti un piemērotību attiecīgam motoram nenosaka viskozitāte, bet gan eļļas kvalitātes klase.
Pēs API, vai ACEA...vai krievu GOSTa...kam dikti vajag, pats var pameklēt interneta plašumos.
Viskozitāte jau attiecas uz apkārtējās vides temperatūru, kādā motors tiek expluatēts.
Tavs teksts jau ar neizceļas ar kaut ko izcilu.
Centis_Nuudele rakstīja: tu gribi teikt - jo lielāks cipars, jo slidenāka?
Pat nezinu kuram īsti ticēt
405 rakstīja: Pat nezinu kuram īsti ticēt
vnk tici tam kursh kautko zin deelj tieshaa darba visnotalj draudziigaa elljotaaju kantorii
Castrolim teiksim ir 10W60 priekš sporta auto. Jo apgriezieni lieli un pastāvīga slodze un temperatūra. 0W40 priekš ikdienas braucējiem mērenajā joslā lai -30 grādos varētu piešķilties un eļļa nebūtu kā biezpiens.
Nez vai mūsu mērenajā joslā vēl kādreiz būs pat -15, kur nu vēl -30!
Kur jūs tādus ciparus rāvāt???????
Cipars 20 tas ir slikti.
Jo mazāks otrais cipars jo sliktākas eļļošanas īpašības.
--------------------------------
))) Kaa jau te ieprieksh ljaudis smeeja, es arii smeju Otrajam ciparam tieshaa veidaa ar elloshanas iipashiibaam nav nekaada sakara - vienkaarshi dzineeja konstrukcijai jaabuut piemeerotai paredzeetajai ellas viskozitaatei Ne velti sho xW-20 ellu ofensiivu pirmie saaka amerikaanji - jo shkjidraaka ella, jo mazaaki zudumi dzineejaa, bet ne katraa! Taapeec jau ellaam ir vairaaki raksturlielumi to veerteeshanai, ne tikai plika viskozitaate pie 40C/100C. Starp citu, paziistamaa KAMAZ ella arii ir SAE 20, pareizaak sakot SAE 20W20...
Pirmais cipars nozīmē to cik eļļa ir šķidra, bet otrais cik viņa ir eļļojoša. Un jo mazāks cipars jo lielāku spiedienu vajag lai novērstu detaļu berzi.
======================
Berzes noveershanai spiediens nah nav vajadziigs, vajadziigs pietiekams ellas daudzums, visu paareejo izdara ella pati un roteejoshaas detaljas. Ir taada zinaatne "hidrodinamika" ... spiediens vajadziigs vien taapeec, lai speetu izspiest caur klokjvaarpstas pamatgultnjiem uz klanju gultnju kaklinjiem, citaadi vajag tikai razhiibu. PORSCHE 917 saciikshu auto ellas padeve bija organizeeta pa tiesho uz klokjvaarpstu, resp. atseviskja padeve uz pamatgultnjiem un klanju gultnjiem. Rezultaataa nepiecieshamais ellas spiediens pilnas jaudas rezhiimaa bija vien ~1 atmosfeera Toties jaudas ietaupiijums 4 vai 5 ellas suuknju darbinaashanai (spiediena radiishanai) - >20 ZS. Taadi tie piiraagi.
Iespeejams , driiz saakshu publiceet rakstu seeriju par elloshanas utt. teemaam kaadaa preses izdevumaa. tad varees palasiities smalkaak
Es tik ceru, ka tas izdevums spēs adekvāti par to maksāt un viduvējais latvijas McKaka to ievērtēt...
P.S. Ar atgriežšanos no "turienes"
spok5
22.02.2008 15:34
Es tik ceru, ka tas izdevums spēs adekvāti par to maksāt un viduvējais latvijas McKaka to ievērtēt...
------------------------------
Par apmaksu solaas buut pienjemami ...par ieveerteeshanu vareetu buut tas gruutaakais, jo pamataa esmu sacereejis visaadus seminaaru materiaalus utt., tobish ljaudiim ar priekshzinaashanaam, kaut minimaalaam. A te vajag "plasham lasiitaaju lokam" Proveesim ...apriilii skatiisimies, kas sanaak, tjipa romaans buus turpinaajumos, tjipa seriaals "Dzineeji arii raud" , vai "Verdzene aatrumkaarba"
P.S. Ar atgriežšanos no "turienes"
------------------------
Paldies Tas priecee, principaa beidzot bija veerts
"atgriezties"
Kāda eļla labāka --- 325i 24V
Ar kadu eļļu labāk braukt - 325 benzīns/1991 gada auto. Pussintētika jeb 100% sintētiku????