Kloķenes restaurācija

cap Reģ.: 23.03.2004

Labdien, dāmas un kungi!

Labam paziņam notiek nopietns process - kaut kāda reta pepelaca "celšana no miroņiem". Nepieciešams restaurēt kloķvārpstu (rezultāts esot bez garantijas), vai arī par bārgiem $$$ pirkt jaunu (esot iespējams). Līdz ar ko ir radies jautājums - ja kāds tādu kloķenes atjaunošanu (metodom napiļeņija, cik ir teikts ) ir piedzīvojis, lūdzu, padalieties pieredzē, vai rezultats ir apmierinošs, tb. vai tās kalpošanas ilgums ir ieguldījuma vērts. Spams welcomets un iepriekš paldies par atsaucibu.

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Kādreiz kautko tādu darīja sia Amatnieks. Vai atjaunoja, vai taisīja pa jaunu, neatceros.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Meistars ir. Jautājums, vai ir vērts - vai tā kloķene spēs adekvātu laiku pēc tam nobraukt.

PS. Process notiek brāligajā Baltkrievijā, tāpēc nav vajadzības pēc meistaru piedāvājumiem....

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

cap rakstīja: Labdien, dāmas un kungi!

Labam paziņam notiek nopietns process - kaut kāda reta pepelaca "celšana no miroņiem". Nepieciešams restaurēt kloķvārpstu (rezultāts esot bez garantijas), vai arī par bārgiem $$$ pirkt jaunu (esot iespējams). Līdz ar ko ir radies jautājums - ja kāds tādu kloķenes atjaunošanu (metodom napiļeņija, cik ir teikts ) ir piedzīvojis, lūdzu, padalieties pieredzē, vai rezultats ir apmierinošs, tb. vai tās kalpošanas ilgums ir ieguldījuma vērts. Spams welcomets un iepriekš paldies par atsaucibu.

normunds.kalvans@inbox.lv

vari apvaicaaties, varbuut zinaas, ko ietekt.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Tu ar to auto gatavojies vadāt kāpostus uz Ļeņingradu vai tikai restaurēt un šad tad izbraukt? Dīvaina interese par noskrējienu atjaunotai kloķenei,ja restaurē auto.... Ja tā kloķene iztur 10 000, kas ir pat ļoti reāli,atjauno.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: Tu ar to auto gatavojies vadāt kāpostus uz Ļeņingradu vai tikai restaurēt un šad tad izbraukt? Dīvaina interese par noskrējienu atjaunotai kloķenei,ja restaurē auto.... Ja tā kloķene iztur 10 000, kas ir pat ļoti reāli,atjauno.

Aber jautājums arī ir, vai iztur 10000, vai 20000, vai vispar brauc un aizmirsti, gribējas uzzināt, teiksim tā, cik lielam % cilveku ir bēdīga pieredze ar tādu darbu - ķipa sataisi, nobrauc 10000 un kirdikt. Cilvim ir plāns pec tam auto lietot ikdienā, bet viņiem tur satiksme nekāda un gada noskrejiens ir ap 10000.

jauna detaļa maksa virs 1000$, restaurācija ap200, un tur tā ir ĻOTI nopietna nauda

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

kaut ko atceros dzirdējis par šādu psrs pielietoto tehnolôģiju; ka tikai nebija runa konkrēti par žiguļu pusasīm. tās tā kā nevarēja dabūt jaunas.

anyway arī rīgā bija veči, kas restaurēja; gan jau kādu vēl var sameklēt, kas pielietojis šito.

tomēr mūžīga tā restaurētā vieta nebija.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
1 0 Atbildēt

Kas žiguļa pusasij līdzīgs ar kloķvārpstu??

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Sia Ramoto tepar ogrē.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: Kas žiguļa pusasij līdzīgs ar kloķvārpstu??

atjaunošanas metode

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

Baisulis rakstīja: Kas žiguļa pusasij līdzīgs ar kloķvārpstu??

atjaunošanas metode

Kuru vietu pusasij tā atjaino?

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Kurš tad žiguļu pusasīm kaut ko putināja virsū. Jūs no kura kosmosa? Ar metināmo uzlipināja un apvirpoja.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja:

smart235 rakstīja:

Baisulis rakstīja: Kas žiguļa pusasij līdzīgs ar kloķvārpstu??

atjaunošanas metode

Kuru vietu pusasij tā atjaino?

to vietu, kur gultnis nāca - tad, kad aprāva riņķī.

un, ēm, tā metināšana kaut ko sliktu pusasij izdarīja, vairs neatceros, ko tieši, bet laikam ka tas saistīts ar metāla sastāvu un temperatūru bija.

metinātās ķip lūza.

man ko tādu piedāvāja, bet es dabūju jaunu to pusasi beigu beigās, tāpēc tuvāk nezinu. nu un pasen arī tas bija...

Aigarcix Reģ.: 15.07.2007
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos kloķenes sēžas vietas slīpē uz attiecīgas šales izmēru,tobiš remontu.Un to pieļauju var sabīdīt,tikai jparakājās pa info.Variants varētu būt Auto Kada,liekas bez kardāniem tie vēl daudzko taisa,jautājums tikai kura filiāle utt.Pašam vēl īsti nav bijusi vajadzība,bet ar uzsmidzināšanu...,tāpat būs jaslīpē pēc izmēra,tad labāk uzreiz.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Man reiz kloķenei bija izdilums vienam kakliņam jau zem remontizmēra. Lietuvā uztaisīja jaunas,biezākas šāles un viss ok.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: Kas žiguļa pusasij līdzīgs ar kloķvārpstu??

Abas no dzelzs

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Principa ja ar eļļošanu vis ok tad vajadzetu iet otru mužu

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ja tas meistars zina, ko dara, tad noteikti ir vērts! Īsti nezinu, bet pēc tās visas uzsmudzināšanas un noslīpēšanas vēl vajaga arī termisko apstrādi, iespējams pat cementāciju, nopietnas lietas, ja tas viss ir pieejams, tad droši!

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Ja tas meistars zina, ko dara, tad noteikti ir vērts! Īsti nezinu, bet pēc tās visas uzsmudzināšanas un noslīpēšanas vēl vajaga arī termisko apstrādi, iespējams pat cementāciju, nopietnas lietas, ja tas viss ir pieejams, tad droši!

pareizi, cementācija/cementēšana vēl bija...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Ja tas meistars zina, ko dara, tad noteikti ir vērts! Īsti nezinu, bet pēc tās visas uzsmudzināšanas un noslīpēšanas vēl vajaga arī termisko apstrādi, iespējams pat cementāciju, nopietnas lietas, ja tas viss ir pieejams, tad droši!

dafiga tukšas info... zero...

virago Reģ.: 29.03.2008
0 0 Atbildēt

Kādreiz kooperatīvu pirmssākumos Ulbrokā bija izveidota laba darbnīca ar labām iekārtām - vedām tais laikos kloķenes uzmetināt - skatījos kā to dara - kloķene tipa virpā,plazmas deglis sildīja šāles vietu un aiz viņa tipa pusautomāts vienmērīgi metināja plānu šuvi virsū kad kloķene lēnām giezās. Pēcāk lika un slīpēja līdz vajadzīgajam izmēram + izurba jaunus eļļošanas kanālus. Bet kur viss tas palicis - Dieviņš tik zina.

Vēl var painteresēties Rīgas Tehniskajā universitātē mašīnfakultātē - viņiem arī kolosālas iekārtas stāv pagrabos - arī ieskaitot to ka bija iespējas uzkonstruēt un izslīpēt jaunu sadales vārpstu.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

virago rakstīja: ...

Vēl var painteresēties Rīgas Tehniskajā universitātē mašīnfakultātē - viņiem arī kolosālas iekārtas stāv pagrabos - arī ieskaitot to ka bija iespējas uzkonstruēt un izslīpēt jaunu sadales vārpstu.

...izsaimniekots vai "pieradināts"...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Baisulis rakstīja: Kas žiguļa pusasij līdzīgs ar kloķvārpstu??

Abas no dzelzs

Nav gan.

Pusass no tērauda, kloķene no ķeta.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

virago rakstīja: Kādreiz kooperatīvu pirmssākumos Ulbrokā bija izveidota laba darbnīca ar labām iekārtām - vedām tais laikos kloķenes uzmetināt - skatījos kā to dara - kloķene tipa virpā,plazmas deglis sildīja šāles vietu un aiz viņa tipa pusautomāts vienmērīgi metināja plānu šuvi virsū kad kloķene lēnām giezās. Pēcāk lika un slīpēja līdz vajadzīgajam izmēram + izurba jaunus eļļošanas kanālus. Bet kur viss tas palicis - Dieviņš tik zina.

Vēl var painteresēties Rīgas Tehniskajā universitātē mašīnfakultātē - viņiem arī kolosālas iekārtas stāv pagrabos - arī ieskaitot to ka bija iespējas uzkonstruēt un izslīpēt jaunu sadales vārpstu.

Nekas nav pazudis, viss darbojas vēl joprojām. Cita vieta gan, bet "veeži" tie paši.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

es domaaju, ka teemu var sleegt...

vai nu tas dzelzs gabals jaastiepj uz MAZ, vai jaapeerk jauns, jo Minskas divustabeņu dziivoklja virtuvee to dzelzi neuzmetinaas

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Dabistiski, Lukašenko jau nelaidīs tādu dārgumu pāri robežai.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti