Opel Signum dīzelis ar atomātu ??

1244 Reģ.: 11.02.2004

Opel Signum dīzelis ar atomātu ir kādam pieredze,kādu ņemt?

 
Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja:

Hesus rakstīja: Droši ņem dieseli ar automātu!

Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!

Negribi manējo pirkt??????????

patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1

Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!

Tāds lūk auto

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

No 1.9+AT domāju arī kārbas un turbīnas mai'ņa radās!

Turbīnu noteikti nobeidzi bieži pēc ātras braukšanas uzreiz izslēdzot auto, visiem auto turbīna nojūk no straujām temperatūras maiņām.

Par amīšiem nekomentēšu, darba opelim pie 110k tehniskā lūdza vienu saliekto nomainīt.

Nakuj tev automātiskās durvis vajadzēja?! Ja pat mersim un bembukiem viņas klājās pa pāris gadiem ko tu gribēji no Opel!!!?

Nu par reiku nezinu, pirmo reiz mainija pie apm.140k, otreiz pēc apm. 110, izskatās ka 100k ir viņas standart mūžš ja braukā ātri, neuzmanīgi,asi un visi komu ne ļeņ.

Par pūlti muļķības!!! Dzīvoju 11 stāvā un ja bērni iet uz mašīnu tad no loga mierīgi atveru mašīnu, nomaini baterijas vai brāķēta pūlts!

Par patēriņu, A ko tu gribēji no maza motora un automāta!!!!???? Iesipi uz dzinēja rēķina tagad maksā ar patēriņu! Kgan 2.2TDi ar manuālo uz šosejas 4.8, pilsētā no 7,9 līdz 13l ja brauc strauji, mierīgāk pārvietojoties noteikti var mazāk!

bet tad nakuj vispaar vajag mashiinu ar zirgiem, ja visu laiku jadomaa kaa mazaak noteereet murgs kaut kaads

Es patiesībā domāju tāpat, nafig vispār jāatdod vairāk par 1000 eur ja vēlies ekonomet, ja atdod vairāk tad aizmirsti par ekonomiju, neliekuļo, bet baudi jaudīga auto gaitu un mieru ko tas sniedz!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

msh rakstīja: A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?

Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...

Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts

Starpcitu neju čehi to ķīseli uztrāva, bet VW/Audi grupa, skoda tikai nedaudz deforsēja!

Es tieši to pašu saku A cik lopu tad ir tam, ko superbā liek?

163 hp, pēc čipošanas uz stenda parādija 183hp/350nm

Tas tev saucas deforsēts? C5 A6 lika trīs šitentā bīdeļa versijas, noteikti kā parasti atšķiras kompis, sprauslas, ļurba - 150 lopi, 163 un 180, bet tas nāca tikai komplektā ar pareizo piedziņu

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

A zirdziņi ta vairāk būs nekā tavam 2.2

fokss Reģ.: 26.10.2006
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Neviens normāls BMW cienītājs nepērk kaut kādu nemotoru. Vispār jau BMW zem 2,5 nav BMW. Pats braucu ar 3.l dīzeli un nekad nav bijusi vēlme kādam kaut ko pierādīt. Tie kas trako ir tāda suga un ir pilnīgi po ar ko viņš brauc.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

A zirdziņi ta vairāk būs nekā tavam 2.2

Man nav 2.2, bet gan 3.5 V6 benzīnnieks, bet ja tu par firmas opeli kuram 2.2 TDi, tad tev nevar būt vairāk, jo marka un modelis ir vienādi. 2.2 ir par laikam 15 zs vairāk un ievērojami vairāk nm

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Neviens normāls BMW cienītājs nepērk kaut kādu nemotoru. Vispār jau BMW zem 2,5 nav BMW. Pats braucu ar 3.l dīzeli un nekad nav bijusi vēlme kādam kaut ko pierādīt. Tie kas trako ir tāda suga un ir pilnīgi po ar ko viņš brauc.

Paskaties ielās! 6 no 10 bmw kas brauks pretī būs ar kkādu līdz 2.5l dzinēju vai 3l dīzelis! Par īstu markas mīļotāju var uzskatīt vidusmēra lietotāju, vidusmērā viņš brauc ar nelielu dzinēju, agresīvi un nevar atļauties uzturēt savu auto kārtībā!

Es personīgi uzskatu, ka īsts BMW ir tikai M/// jo pārējie tikpat atbilst BMW filozofijai kā LADA vai UAZ.

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā. Mani personīgi atbaida nestabilitāte un nervozums uz ceļa kā arī tas ka kkādu iemeslu dēļ

braucot ar bmw cilvēki kļūst nervozi un no tā ātri nogurst.

Kā arī tas, ka 60% BMW cenas sastāda nosaukums, man tas nav pieņemami, jo man ir po uz staipīšanu a pārējais tajā auto ir citu, lētāku marku līmenī.

Atzīstu, ka motori ir perfekti, agrāk arī kārbas bija labas, bet nu vairs nē, kā arī piekarei nē, salona ērtībām nē, audio aprīkojumam nē. Tikai dzinējs.

Ja es gribētu jaudīgu statusa auto tad nopiktu S klasi AMG vai Brabus izpildijumā.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Neviens normāls BMW cienītājs nepērk kaut kādu nemotoru. Vispār jau BMW zem 2,5 nav BMW. Pats braucu ar 3.l dīzeli un nekad nav bijusi vēlme kādam kaut ko pierādīt. Tie kas trako ir tāda suga un ir pilnīgi po ar ko viņš brauc.

3.0ld, vai tik nebraukā ar X5!?

fokss Reģ.: 26.10.2006
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Neviens normāls BMW cienītājs nepērk kaut kādu nemotoru. Vispār jau BMW zem 2,5 nav BMW. Pats braucu ar 3.l dīzeli un nekad nav bijusi vēlme kādam kaut ko pierādīt. Tie kas trako ir tāda suga un ir pilnīgi po ar ko viņš brauc.

3.0ld, vai tik nebraukā ar X5!?

ar pavisam parastu 39.to bundžu universāli

fokss Reģ.: 26.10.2006
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Neviens normāls BMW cienītājs nepērk kaut kādu nemotoru. Vispār jau BMW zem 2,5 nav BMW. Pats braucu ar 3.l dīzeli un nekad nav bijusi vēlme kādam kaut ko pierādīt. Tie kas trako ir tāda suga un ir pilnīgi po ar ko viņš brauc.

Paskaties ielās! 6 no 10 bmw kas brauks pretī būs ar kkādu līdz 2.5l dzinēju vai 3l dīzelis! Par īstu markas mīļotāju var uzskatīt vidusmēra lietotāju, vidusmērā viņš brauc ar nelielu dzinēju, agresīvi un nevar atļauties uzturēt savu auto kārtībā!

Es personīgi uzskatu, ka īsts BMW ir tikai M/// jo pārējie tikpat atbilst BMW filozofijai kā LADA vai UAZ.

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā. Mani personīgi atbaida nestabilitāte un nervozums uz ceļa kā arī tas ka kkādu iemeslu dēļ

braucot ar bmw cilvēki kļūst nervozi un no tā ātri nogurst.

Kā arī tas, ka 60% BMW cenas sastāda nosaukums, man tas nav pieņemami, jo man ir po uz staipīšanu a pārējais tajā auto ir citu, lētāku marku līmenī.

Atzīstu, ka motori ir perfekti, agrāk arī kārbas bija labas, bet nu vairs nē, kā arī piekarei nē, salona ērtībām nē, audio aprīkojumam nē. Tikai dzinējs.

Ja es gribētu jaudīgu statusa auto tad nopiktu S klasi AMG vai Brabus izpildijumā.

Da kā lai tev pasaka,ka BMW kā suga ir normāla un uzticama mašīna.Dulburi -- tik pat labi sevis apliecināšanai varēja izmantot nu teiksim opel...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

fokss rakstīja:

Da kā lai tev pasaka,ka BMW kā suga ir normāla un uzticama mašīna.Dulburi -- tik pat labi sevis apliecināšanai varēja izmantot nu teiksim opel...

Nu nē - kuram opelim ir, teiksim, 4l ķīselis vai 4,5l benzīnnieks? Ja tas cipars attiecīgiem aparātiem uz pakaļas neatbilst litrāžai, piedošanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā.

Tas pretīgais jauno modeļu purna dizains būtu konservatīvs?

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

A zirdziņi ta vairāk būs nekā tavam 2.2

Man nav 2.2, bet gan 3.5 V6 benzīnnieks, bet ja tu par firmas opeli kuram 2.2 TDi, tad tev nevar būt vairāk, jo marka un modelis ir vienādi. 2.2 ir par laikam 15 zs vairāk un ievērojami vairāk nm

1.9 ir 150zs 2.2 ir 125zs tas tā informācijai

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Paskaties ielās! 6 no 10 bmw kas brauks pretī būs ar kkādu līdz 2.5l dzinēju vai 3l dīzelis! Par īstu markas mīļotāju var uzskatīt vidusmēra lietotāju, vidusmērā viņš brauc ar nelielu dzinēju, agresīvi un nevar atļauties uzturēt savu auto kārtībā!

Es personīgi uzskatu, ka īsts BMW ir tikai M/// jo pārējie tikpat atbilst BMW filozofijai kā LADA vai UAZ.

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā. Mani personīgi atbaida nestabilitāte un nervozums uz ceļa kā arī tas ka kkādu iemeslu dēļ

braucot ar bmw cilvēki kļūst nervozi un no tā ātri nogurst.

Kā arī tas, ka 60% BMW cenas sastāda nosaukums, man tas nav pieņemami, jo man ir po uz staipīšanu a pārējais tajā auto ir citu, lētāku marku līmenī.

Atzīstu, ka motori ir perfekti, agrāk arī kārbas bija labas, bet nu vairs nē, kā arī piekarei nē, salona ērtībām nē, audio aprīkojumam nē. Tikai dzinējs.

Ja es gribētu jaudīgu statusa auto tad nopiktu S klasi AMG vai Brabus izpildijumā.

Un kādā līmenī ir tavā avatar redzamais auto ar superīgo 3.5 benzīnu??? UAZ vai Lada???

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Neviens normāls BMW cienītājs nepērk kaut kādu nemotoru. Vispār jau BMW zem 2,5 nav BMW. Pats braucu ar 3.l dīzeli un nekad nav bijusi vēlme kādam kaut ko pierādīt. Tie kas trako ir tāda suga un ir pilnīgi po ar ko viņš brauc.

3.0ld, vai tik nebraukā ar X5!?

ar pavisam parastu 39.to bundžu universāli

Tad laikam būsi retais normālais BMW lietotājs

Pamēģini mersi, būs ērtāks un izturīgāks!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Neviens normāls BMW cienītājs nepērk kaut kādu nemotoru. Vispār jau BMW zem 2,5 nav BMW. Pats braucu ar 3.l dīzeli un nekad nav bijusi vēlme kādam kaut ko pierādīt. Tie kas trako ir tāda suga un ir pilnīgi po ar ko viņš brauc.

Paskaties ielās! 6 no 10 bmw kas brauks pretī būs ar kkādu līdz 2.5l dzinēju vai 3l dīzelis! Par īstu markas mīļotāju var uzskatīt vidusmēra lietotāju, vidusmērā viņš brauc ar nelielu dzinēju, agresīvi un nevar atļauties uzturēt savu auto kārtībā!

Es personīgi uzskatu, ka īsts BMW ir tikai M/// jo pārējie tikpat atbilst BMW filozofijai kā LADA vai UAZ.

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā. Mani personīgi atbaida nestabilitāte un nervozums uz ceļa kā arī tas ka kkādu iemeslu dēļ

braucot ar bmw cilvēki kļūst nervozi un no tā ātri nogurst.

Kā arī tas, ka 60% BMW cenas sastāda nosaukums, man tas nav pieņemami, jo man ir po uz staipīšanu a pārējais tajā auto ir citu, lētāku marku līmenī.

Atzīstu, ka motori ir perfekti, agrāk arī kārbas bija labas, bet nu vairs nē, kā arī piekarei nē, salona ērtībām nē, audio aprīkojumam nē. Tikai dzinējs.

Ja es gribētu jaudīgu statusa auto tad nopiktu S klasi AMG vai Brabus izpildijumā.

Da kā lai tev pasaka,ka BMW kā suga ir normāla un uzticama mašīna.Dulburi -- tik pat labi sevis apliecināšanai varēja izmantot nu teiksim opel...

Nevar šie Opeli izmantot, Opelim izturīgas darba mašīnas slava no ražotāja nāk, bet BMW sevi kā atmorozu auto pozicionē!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

A zirdziņi ta vairāk būs nekā tavam 2.2

Man nav 2.2, bet gan 3.5 V6 benzīnnieks, bet ja tu par firmas opeli kuram 2.2 TDi, tad tev nevar būt vairāk, jo marka un modelis ir vienādi. 2.2 ir par laikam 15 zs vairāk un ievērojami vairāk nm

1.9 ir 150zs 2.2 ir 125zs tas tā informācijai

Hm...tev tiešām taisnība.

A kā tos Ecotek dzinējus var atšķirt?

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Paskaties ielās! 6 no 10 bmw kas brauks pretī būs ar kkādu līdz 2.5l dzinēju vai 3l dīzelis! Par īstu markas mīļotāju var uzskatīt vidusmēra lietotāju, vidusmērā viņš brauc ar nelielu dzinēju, agresīvi un nevar atļauties uzturēt savu auto kārtībā!

Es personīgi uzskatu, ka īsts BMW ir tikai M/// jo pārējie tikpat atbilst BMW filozofijai kā LADA vai UAZ.

J

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā. Mani personīgi atbaida nestabilitāte un nervozums uz ceļa kā arī tas ka kkādu iemeslu dēļ

braucot ar bmw cilvēki kļūst nervozi un no tā ātri nogurst.

Kā arī tas, ka 60% BMW cenas sastāda nosaukums, man tas nav pieņemami, jo man ir po uz staipīšanu a pārējais tajā auto ir citu, lētāku marku līmenī.

Atzīstu, ka motori ir perfekti, agrāk arī kārbas bija labas, bet nu vairs nē, kā arī piekarei nē, salona ērtībām nē, audio aprīkojumam nē. Tikai dzinējs.

Ja es gribētu jaudīgu statusa auto tad nopiktu S klasi AMG vai Brabus izpildijumā.

Un kādā līmenī ir tavā avatar redzamais auto ar superīgo 3.5 benzīnu??? UAZ vai Lada???

Ja spriežam pēc standart aprīkojuma, iespējas bez noguruma nobraukt 1000 un 2000 km, gaitas īpašībām, retās nepieciešamības iebraukt servisā un adekvātajām detaļu cenām un spriežot pēc cilvēkiem kuri brauc ar šo auto tad viņu varētu likt pie vecajiem labajiem nestaipītāju un ērtību mīļotāju, T.I pašpietiekamu, nosvērtu, sevi cienošu cilvēku auto kuriem nevienam neko nav jāpierāda

Ar ko brauc pats?

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā.

Tas pretīgais jauno modeļu purna dizains būtu konservatīvs?

Konservatīvs, nozīmē pastiprināti ievērojoš noteiktu uzvedības vai izskata variantu.

šobrīd atmaroziem liekas smuks tāds purns vot i ir tas purns kāds ir, bet salons kā bija pelēks un neizteiksmīgs, depresiju uzdzenoš tāds arī palika.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iedod tā sava brīnuma salona bildītes, pagaidām radies iespaids ka amūrikāņu saloni uztaisīti kā miskastes Jopeļiem tas pats, tak amūrikānis vien ir

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā.

Tas pretīgais jauno modeļu purna dizains būtu konservatīvs?

Kāds ir klasiska BMW vadītāja sapnis, lai visi no viņa baidītos, lai viņš justos liels un spēcīgs, lai visi abižotāji aptaisītos no bailēm, lai visas vecenes kuras bērnībā atteica tagad beigtu tik paskatoties uz viņu...vot i auto, rūc kā dīzeļģenerātors,vēlams taisnā truba, pof kā auto kaitē,bet toties troksnij,prjam rrrrrr visus isipšunestājatiesceļā, salons tāds lai visi justu kurš mājā saimnieks, lielais uzgalis, brīžiem lielāks par dzinēju-mājiens uz visiem zināmu pasākumu ES TAK GIGANTS, un purniņš...khm...rrrrr-rrrr-būūūū-rrrrkādsesbriesmīgskādsesgigantsčurājatiesvisimanispogulīredzot!!!

Uz tādu skaties, uz ceļa, varonis,bet izkāpj mazīņš valodu raustoš tirliņš kurš pēc pirmā uzšāviena sāk brēkt un raudāt un skrien čuvakiem sūdzēties. Marka kā tāda pozicionējās uz bērnībā traumētiem, nepilnvērtības kompleksu māktiem cilvēciņiem...diemžēl...ar katru gadu aizvien vairāk...bet mašīna biķernieku trasei lieliska...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Iedod tā sava brīnuma salona bildītes, pagaidām radies iespaids ka amūrikāņu saloni uztaisīti kā miskastes Jopeļiem tas pats, tak amūrikānis vien ir

uscars.lv/...

uscars.lv/...

Savējā bildi nemāku ielikt, ieliķšu līdzīga, man tik diski citi

images.webmakerx.net/...

Nekad neesmu teicis, ka 300m ir pati, pati mašīna, bet priekš savas cenas, kā arī līdz 30k eur šī ir ļoti laba izvēle. Esmu braucis ar daudz auto, šobrīd apstājos uz šis, rīt varbūt nopirkšu GS, vai 95 Grifin, vai jauno CTS, bet varbūt Seville a moš kas cits tirgū parādīsies. Kad pirku savu auto tirgū līdz 25k eur nebija nekā kas pārspēj iepriekšminētos auto un tā kā tieši 300m gadījās izcilā stāvoklī tad nopirku tieši viņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tā gove izskatās no ārpuses man nebija nekāds jaunums Salona bildītes nācās pameklēt netā, izskatās pat puslīdz ciešams

P.S. Man patika šitā frāze "Kā vēlāk zobojās auto žurnālisti, Chrysler inženieri esot atpakaļgaitā iebraukuši sienā ar Concorde, un rezultātā radās 300M."

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kā tā gove izskatās no ārpuses man nebija nekāds jaunums Salona bildītes nācās pameklēt netā, izskatās pat puslīdz ciešams

P.S. Man patika šitā frāze "Kā vēlāk zobojās auto žurnālisti, Chrysler inženieri esot atpakaļgaitā iebraukuši sienā ar Concorde, un rezultātā radās 300M."

Jā, tiešām rēcīgi, bet tīra patiesība, no LHS atšķirās tikai izsvarojums un bagāžnieks, kkgan tilpums abiem vienāds.

Salonu tak arī ieliku! Šajā salonā man vivairāk patika, ka tikai klimat/audio sadaļa un daļa pie ātrumkloķa ir no plastmasas, viss pārējais salons ir klāts ar patīkamu mīkstu audumu vai ādas imitāciju.

Salons principāa ir klasiski amerikānisks, tādi +/- ir visiem amo līdz 2000 gadam.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kā tā gove izskatās no ārpuses man nebija nekāds jaunums Salona bildītes nācās pameklēt netā, izskatās pat puslīdz ciešams

P.S. Man patika šitā frāze "Kā vēlāk zobojās auto žurnālisti, Chrysler inženieri esot atpakaļgaitā iebraukuši sienā ar Concorde, un rezultātā radās 300M."

Par govi arī varu piekrist tikai govs balerīna jo vadības ziņā un apgriezšanās radius ir kā daudz mazākam auto, bet gaita un ignor risēm un bedrēm kā lielajam auto.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti