Opel Signum dīzelis ar atomātu ??

1244 Reģ.: 11.02.2004

Opel Signum dīzelis ar atomātu ir kādam pieredze,kādu ņemt?

 
1 2 3 4
Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Ja spriežam pēc standart aprīkojuma, iespējas bez noguruma nobraukt 1000 un 2000 km, gaitas īpašībām, retās nepieciešamības iebraukt servisā un adekvātajām detaļu cenām un spriežot pēc cilvēkiem kuri brauc ar šo auto tad viņu varētu likt pie vecajiem labajiem nestaipītāju un ērtību mīļotāju, T.I pašpietiekamu, nosvērtu, sevi cienošu cilvēku auto kuriem nevienam neko nav jāpierāda

Ar ko brauc pats?

Ja neskatamies uz pretīgo plastmasu, apdari, vadāmību un vēl šo to tad.........

Ar IS250 un jau pieminēto Vectra

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
1 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu

kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež

kas pa 140 LVL paveiks un dos savam darbam garantiju? jebšu keksi iespraudīs kautkādu širpotreba kuiņu un brauc laimīgs?

man arī 140 lvl nespiež..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kapeikžmiedzēji, kas iesipta sota dēļ ir ar mieru riskēt ar desmitreiz lielāku ciparu

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kapeikžmiedzēji, kas iesipta sota dēļ ir ar mieru riskēt ar desmitreiz lielāku ciparu

pareizi, tāpēc arī nespraužu ebajā pirktu kuiņu un braucu tāpat.

Pie tam, lasiju par konkrētā dzinēja (3.0cdti) čipošanu uk saitos. Un tur pieredze ar lētajiem spraudekļiem ir bēdīga - ātri nobeidzas vai nu sūknis vai turbīna vai vēl kaut kas. Vienīgais pareizais risinājums ir softa upgreids jeb remaps.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mazs sīkums - ir kompji, kuriem jāpārlodē [vecākiem aparātiem], jaunākiem jāupgreido firmware, bet vislabāk, ja to izdara speciālists

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Ja spriežam pēc standart aprīkojuma, iespējas bez noguruma nobraukt 1000 un 2000 km, gaitas īpašībām, retās nepieciešamības iebraukt servisā un adekvātajām detaļu cenām un spriežot pēc cilvēkiem kuri brauc ar šo auto tad viņu varētu likt pie vecajiem labajiem nestaipītāju un ērtību mīļotāju, T.I pašpietiekamu, nosvērtu, sevi cienošu cilvēku auto kuriem nevienam neko nav jāpierāda

Ar ko brauc pats?

Ja neskatamies uz pretīgo plastmasu, apdari, vadāmību un vēl šo to tad.........

Ar IS250 un jau pieminēto Vectra

Pretīgā plastmasa ir tik pat daudz kā tavā auto, dažbrīd pat liekas ka leksusam ir vairāk, jo 300m tomēr 80% salona detaļu ir apšūtas ar patīkamas kvalitātes adas aistājēju!

Vadāmība...hm...gan britu, gan krievu, gan letiņu testos 300m vadāmība ir atzīta A6 un GS līmenī, bet zviedri pat atzina 300m kā ilgiem gabaliem piemērotāku tieši neitrālās vadāmības un 52/48% izsvarojuma dēļ, kā arī stūres iekārta kura nerēāģē uz risēm atvieglo braukšanu pa sliktu ceļa segumu.

IS un Vectra, ta jau tu saproti ko nozīmē braukt ar baudu un nestresojot, kāda pēc tādas negācijas pret Amo?

Opelim toč salons "lētāks" nekā manam auto! Vadās arī Opels sliktāk, bet is vairāk krata uz šosejas, kā arī ziemā grūtāk valdāms un īespēja iesēsties lielāks.

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: Mazs sīkums - ir kompji, kuriem jāpārlodē [vecākiem aparātiem], jaunākiem jāupgreido firmware, bet vislabāk, ja to izdara speciālists

Tieši tā, manā gadījumā ir otrais variants.

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Varbūt kādam ir pieredze ar 2.2 DTI (125 zs) "čipošanu"?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Mazs sīkums - ir kompji, kuriem jāpārlodē [vecākiem aparātiem], jaunākiem jāupgreido firmware, bet vislabāk, ja to izdara speciālists

mēs runājam par civilām mašinām, kam pietiek ar softa nomaiņu. Summa 140 Ls ir radusies Jelgavas puse, kā puse no čiptuning.lv cenas. Ar garantiju uttp. Bet pārrokot dažādus topikus , gan musu, gan cittautu nēesmu nonācis pie konkrēta slēdziena. Mēģināju aprunāties ar draugiem iekš dīzeļcentra R, tie ar nēdz apstiprināja nēdz noliedza čipošanu.

Kaut gan man domāt, auto čipošana ir tas pac kas pc overlokings. Ir ražotāja režīms, bet var ātrāk un jautrāk.Tikai palielināt dzešēšanu vajag, ar kādu ventilātoru. Bet kas autiņam notiek iekšā neviens nesaka, maitas.

Tas džeks Jelgavas pusē piedāvā arī pamēģināšanas izbraucienu, bet kā un cik tas ietekmē dzinēju, to tikai var pac uz savas ādas izjust. Personigi manam opim jau tuč par 200 tk, diez vai vajag. Bet sapņot dažreiz ir veselīgi.....

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāds "džeks"? INC? Par viņu iekš vwmotion un A|S dzird tikai labas atsauksmes

Nejauc OC ar čipsošanu OC ir mikroshēmas, kura uzražota ar spēju darboties uz noteikti frekvenci, spiešana darboties ātrāk, kā rezultātā rodas papildus siltums bla bla bla. Kamēr čipsošana ir motora slēptā potenciāla iegūšana - tas ir gan drošībai, gan bieži vien arī dēļ veikalinga [mārketinga ]. Uzreiz nāk prātā daudzie 1.9 TDI, kas minimāli atšķiras, bet jaudas ziņā ļoti atšķiras, 1.8 20vt, 2.5 TDI un tādā garā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kāds "džeks"? INC? Par viņu iekš vwmotion un A|S dzird tikai labas atsauksmes

Nejauc OC ar čipsošanu OC ir mikroshēmas, kura uzražota ar spēju darboties uz noteikti frekvenci, spiešana darboties ātrāk, kā rezultātā rodas papildus siltums bla bla bla. Kamēr čipsošana ir motora slēptā potenciāla iegūšana - tas ir gan drošībai, gan bieži vien arī dēļ veikalinga [mārketinga ]. Uzreiz nāk prātā daudzie 1.9 TDI, kas minimāli atšķiras, bet jaudas ziņā ļoti atšķiras, 1.8 20vt, 2.5 TDI un tādā garā.

Da nu tas salīdzinājums ir tikai filozofisks. Par to džeku protams ir dzirdētas tikai pozitīvas atsauksmes. Taču 140 laši tā pat kabatu nespiež. Ja tā labi sakurina ar šo pašu ir o.k. un jāuzpasē spidometra bultiņa. Tikai tracina viens sīkums pilsētā, bieži jāštepselē robi. Nu nepatīk 2.0Dti zemi apgriezieni. Lūk šajos brīžos liekas ka čiptunings netraucētu. Taču sakarā ar briestošo ģimenes pieaugumu ir citas prioritātes

rrupucis Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

bobcat rakstīja:

mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu

kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež

kas pa 140 LVL paveiks un dos savam darbam garantiju? jebšu keksi iespraudīs kautkādu širpotreba kuiņu un brauc laimīgs?

man arī 140 lvl nespiež..

par kādu garantiju vispār iet runa? par pašu čipu? nu un? tāpat tev chiptuning.lv sūkni nemainīs, ja nojāsies

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

rrupucis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

bobcat rakstīja:

mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu

kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež

kas pa 140 LVL paveiks un dos savam darbam garantiju? jebšu keksi iespraudīs kautkādu širpotreba kuiņu un brauc laimīgs?

man arī 140 lvl nespiež..

par kādu garantiju vispār iet runa? par pašu čipu? nu un? tāpat tev chiptuning.lv sūkni nemainīs, ja nojāsies

lasot jautājumu jau ir rakstīts "savam darbam garantiju". tas nozīmē ka cilvēks garantē sava darba kvalitāti un viņa darbības rezultātā netiek bojāts auto. Par to kurš ko mainīs vai nemainīs ir cits jautājums.

Turklāt tepat topikā var atrast, ka runa iet par softa nomaiņu/upgreidu nevis čipa iespraušanu tuvākajā caurumā.

rrupucis Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

rrupucis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

bobcat rakstīja:

mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu

kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež

kas pa 140 LVL paveiks un dos savam darbam garantiju? jebšu keksi iespraudīs kautkādu širpotreba kuiņu un brauc laimīgs?

man arī 140 lvl nespiež..

par kādu garantiju vispār iet runa? par pašu čipu? nu un? tāpat tev chiptuning.lv sūkni nemainīs, ja nojāsies

lasot jautājumu jau ir rakstīts "savam darbam garantiju". tas nozīmē ka cilvēks garantē sava darba kvalitāti un viņa darbības rezultātā netiek bojāts auto. Par to kurš ko mainīs vai nemainīs ir cits jautājums.

Turklāt tepat topikā var atrast, ka runa iet par softa nomaiņu/upgreidu nevis čipa iespraušanu tuvākajā caurumā.

nezinu tik smalki, kuram autiņam tur ko dzēš vai maina. bet garantija parasti attiecas uz to, ko viņi tur sabāzuši. a ja nojāsi sūkni vai ko nu tur, neticu, ka kāds šķiptūners tev viņu remontēs. līdzīgi liekas ir ar zobsiksnām. garantija uz zobsiksnu ir. kad plīsīs, varēsi citu vietā dabūt varbūt

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Tā kā man ir izdevies atrast labus meistarus, kas mīl savu darbu, tad es visus savus auto remontēju pie viņiem. Un viņi atbild par savu paveikto. Labs meistars ir kā ģimenes ārsts tavam auto. katrā vizitē pārbaudīs vai viss ir ok un viņa iepriekšveiktie darbi/detaļas/škidrumi/utml ir kārtībā. Ja kaut kas ne tā, viss tiek nomainits.

Diemžēl nav izdevies vēl atrast labu autoelektriķi, tādēļ ari pagaidām meklēju tādu.

Jo nav māksla iebraukt pie tēvoča Koļas aka megašķunēris. Un tas tad nočipos/upgreidos tā to autokompi, ka pēc tam puse autoelektrības nestrādās. Pilns ss ar tādiem zenon/čip meistariem.

rrupucis Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja: Tā kā man ir izdevies atrast labus meistarus, kas mīl savu darbu, tad es visus savus auto remontēju pie viņiem. Un viņi atbild par savu paveikto. Labs meistars ir kā ģimenes ārsts tavam auto. katrā vizitē pārbaudīs vai viss ir ok un viņa iepriekšveiktie darbi/detaļas/škidrumi/utml ir kārtībā. Ja kaut kas ne tā, viss tiek nomainits.

Diemžēl nav izdevies vēl atrast labu autoelektriķi, tādēļ ari pagaidām meklēju tādu.

Jo nav māksla iebraukt pie tēvoča Koļas aka megašķunēris. Un tas tad nočipos/upgreidos tā to autokompi, ka pēc tam puse autoelektrības nestrādās. Pilns ss ar tādiem zenon/čip meistariem.

Te nu es tev piekrītu. ja pats ar auto vēl gribi braukt, ta nav jēgas pa lēto likt iekšā.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja: Tā kā man ir izdevies atrast labus meistarus, kas mīl savu darbu, tad es visus savus auto remontēju pie viņiem. Un viņi atbild par savu paveikto. Labs meistars ir kā ģimenes ārsts tavam auto. katrā vizitē pārbaudīs vai viss ir ok un viņa iepriekšveiktie darbi/detaļas/škidrumi/utml ir kārtībā. Ja kaut kas ne tā, viss tiek nomainits.

Diemžēl nav izdevies vēl atrast labu autoelektriķi, tādēļ ari pagaidām meklēju tādu.

Jo nav māksla iebraukt pie tēvoča Koļas aka megašķunēris. Un tas tad nočipos/upgreidos tā to autokompi, ka pēc tam puse autoelektrības nestrādās. Pilns ss ar tādiem zenon/čip meistariem.

Varbūt padalīsies ar adresīti?

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

Petka rakstīja: Jau labu laiku atpakaļ iegādājos Opel Signum 2.2 DTI. Par melnajiem dūmiem - tie nedaudz parādās, ja esi dažas nedēļas "sēņojis" un tagad izdomā iespiest līdz galam. Dūmi parādās vienreiz un arī ļoti maz.

Tā kā auto ir aprīkots ar visām iespējamajām ekstrām, man grūti spriest, kā ir braukt ar Opel - man viedoklis varētu būt neobjektīvs. Ja nu vienīgi par skaņas izolāciju - pie 180 ir tāds pats klusums salonā kā pie 110. Un klusums, nevis skaļums. Tiesa, audiosistēma arī pakāpeniski paliek skaļāka, pieaugot ātrumam.

Uzņem ātrumu ar visiem saviem 125 zs ļoti pietiekami. Apdzīšana nekad nesagādā problēmas.

Patēriņš - pa pilsētu man nekad nav vairāk par 5.6l/100 km

Ārpus pilsētas (100%) 3.8-4.5l/100 km. Ja pabrauks virs 140, tas pieaugs tikai līdz 5.2-5.5. Ja katrs paātrinājums notiek ar pedāli grīdā, tad vairāk, bet ne tik ievērojami, lai satrauktos

Patīk šajā auto, ka pilnībā ir izslēgta klik-klik - resp., neviens slēdzis nestrādā ar klikšķi - visi griežas maigi un klusi, ar tikai rokai jūtamu pozīciju maiņu. Tas priecē.

Aizmugurē krēsli regulējas, bet ir tikai 2 vietas. 3. vieta ir, ja izņem aizmugures konsoli, kas ietver sevī ledusskapi. Bet vienalga sēdēt uz tā ķebļa ir pazemojoši. Oficiāli 5-vietīgs, praksē 4-vietīgs.

Vajadzētu pievērst uzmanību kontaktiem - ja būs slikti, var spuldzītes bieži izdegt, parkošanās sensori nestrādāt kā nākas (ļoti iesaku ņemt ar park assist sistēmu - aizmugurē neko nevar redzēt). Park assist sistēma uzreiz ietver sevī gan priekšējos, gan aizmugurējos sensorus.

Par piekari runājot - tik vien, cik dabīgais nodilums/nogurums. Tā kā braucu daudz, tad Adam Auto apmeklēju reizi pusotrā mēnesī. Parasti ar sīkumiem (spuldzītes, kondicionieris utt.) - kādreiz uz kādu lielāku remontu (motoram pie 160 000 vēl nekas nav noticis, vienīgi pagājušajā vasarā, darbinot auto, salūza demferis... nezinu, kā pareizi raksta... Pazuda elektrība, knapi tiku līdz Krasta ielai... bez stūres pastiprinātāja). Tas ir bijis vienīgais gadījums, kad auto ir pievīlis.

Šim motoram ir ķēde, tā kā siksna mani nevar satraukt.

Braucu ar 17" ripuļiem - gan ar ziemas, gan vasaras riepām. Tas atņem ļoti daudz no auto piedāvātā komforta. Optimāli būtu 16" un augstprofila riepas. Tad par piekares komfortu sūdzību nebūtu.

Degvielu tikai kvalitatīvu - sūknis maksā 1200 LVL.

nu drusku draugs par patēriņu tu lej, man ir astra ar 2.0 dīzeli un automātu, patēriņš virs 120 nekad nav mazāks par 7 l. Noskrējiens 160 000 un tehniski viss ir kārtībā.

P.S. 17 collu riteņi lai paliek fiat uno, man ir 18, un ir ok. 17 collas jau nu ir komforta kalngals. 16 lai paliek opīšiem

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Nofotogrāfēšu bākas "dačiku" un borta kompi. Šodien tika konstatēts:

Uz 700 km - ~32 litri. (Bākā 60 litri + piepidžinātais, spaidot pistoli )

Vidējais 4.3 - 40% pilsēta, 60% ārpus.

Un varam satikties, varu parādīt, kā braucu - tiesa, tas būs garlaicīgi un salīdzinoši lēnu.

Ar šo bāku gribas rekordu uzstādīt, parasti ar bāku sanāk 1100 km.

Gasjs Reģ.: 21.10.2002
0 0 Atbildēt

Par patēriņu - 1.6t smags (pašmasa) bembis ar 3litru dīzeli un automātu Somijā, braucot riktīgā opju stilā, 6.4l/100km. Pa LR dzenājot arī iekļaujos 8l/100km. Pēc kompja rādījumiem spriežot (un salīdzinot tos ar pilnās bākas metodi), domāju, ka arī pie konstantiem 120khm viš iekļautos 7l/100km.

Par riteņiem. Laikam esmu opis. Man bembim ir 225/45 R17 (mazāku R uzlikt nevar) un es R18 nemaz negribu. Uz ziemu vispār labprāt liktu R16 (kā darīju Mazdai). Nu nav mums tie ceļi priekš īsti labi priekš profiliem zem 50. Braukt jau var, nesasist riepu/disku arī var izdoties, bet baigā kaifa nav.

nu drusku draugs par patēriņu tu lej, man ir astra ar 2.0 dīzeli un automātu, patēriņš virs 120 nekad nav mazāks par 7 l. Noskrējiens 160 000 un tehniski viss ir kārtībā.

P.S. 17 collu riteņi lai paliek fiat uno, man ir 18, un ir ok. 17 collas jau nu ir komforta kalngals. 16 lai paliek opīšiem

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti