Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pāris jautājumu par dzesēšanu

Vilx- Reģ.: 21.01.2008

Man ir Volvo S60 2004. gada un 2 jautājumi:

1. Reizēm (pareti), kad tiek izslēgts motors, joprojām zem kapota turpina griezties kaut kāds ventilators. Diezgan paskaļš pat. Pēc kādām minūtēm 10-15 apstājas. Bet mašīnu var arī aizslēgt un aiziet prom, tas netraucē ventilatoram. Tas tā normāli?

2. Reizēm kondiška kaut kāpēc atslēdzas. Vienkārši sāk pūst nedzesētu gaisu. Pēc minūtēm 15-20 atkal ieslēdzas un kādu laiku pastrādā. Tad atkal atslēdzas. Bet tas tā notiek ļoti neregulāri. Kāpēc tā?

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

1. Jebkurai mašīnai, kam ir elektriskais ventilators, tas ļoti bieži (īpaši vasarā) darbojas pēc motora izslēgšanas. Ja ir kondicionieris, tas notiek vēl biežāk, jo kondicioniera radiatora temperatūras svārstības ir daudz straujākas, nekā motora.

2. Diez vai atslēdzas, tad nedzesētais gaiss parādītos relatīvi nemanāmi. Vai gadījumā auto nav ar klimatkontroli? Tad šāda parādība mēdz būt pie apstākļiem, kad pieprasītā temperatūra ir ļoti tuvu āra temperatūrai. Īpaši izmantojot ekonomisko režīmu.

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

1. OK.

2. Jā, ir klimatkontrole. Bet prasītā temperatūra nav ne tuvu āra temperatūrai, un tā netiek sasniegta. Patiesībā, pēc atslēgšanās kļūst pat diezgan karsts. Ja interesē - es lieku, lai pūš uz 18C. Normālos apstākļos tad sanāk, ka auksto gaisu pūš visu laiku (paskaties pats, cik tagad ārā termometrs rāda).

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Otrais jautājums izklausās pēc klimatkontroles. Kurā vieta atrodas klimatkontroles termometrs, kas mēra salona t? Varbūt tas aizaudzis ar putekļiem vai kā savādāk bloķēts (vai uzsilst no kādas citas aparatūras) un tāpēc pūš "nepareizu" gaisu?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Vilx- rakstīja: 1. OK.

2. Jā, ir klimatkontrole. Bet prasītā temperatūra nav ne tuvu āra temperatūrai, un tā netiek sasniegta. Patiesībā, pēc atslēgšanās kļūst pat diezgan karsts. Ja interesē - es lieku, lai pūš uz 18C. Normālos apstākļos tad sanāk, ka auksto gaisu pūš visu laiku (paskaties pats, cik tagad ārā termometrs rāda).

Nu tad tiešām skaties vai nevajag nomainīt kādu no klimatkontroles termometriem. Man pie jebkura prasītā bija ļoti karsti, kad āra termometrs nojūdzās un uzskatīja, ka apkārt ir -50. Attiecīgi vadības bloks neatkarīgi no salona temperatūras uzkatīja, ka nepieciešama sildīšana, lai nenosaltu.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

18 laikam bija minimaalaa?liec uz 22,taa ir optimaalaa

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kondiška atslēdzas arī tad, ja sistēmā nepietiekams spiediens./

Vilx- Reģ.: 21.01.2008
0 0 Atbildēt

18C ir temperatūra, pie kuras jūtos komfortabli. Un tā nav zemākā - vēl var arī uzlikt 17C, un ir vēl viens zemāks stāvoklis, bet tas laikam nozīmē nepārtrauktu auksto gaisu (par to neesmu drošs).

OK, tātad ir varianti... Nu, paldies.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

18 grādi ir tā temperatūra pie kuras tu komfortabli saaukstēsies šādos laika apstākļos

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: 18 grādi ir tā temperatūra pie kuras tu komfortabli saaukstēsies šādos laika apstākļos

Man ar tā teica. Bet veiskmīgi pārdzīvoju arī 20 pie apkārtējas vides 45-50

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kondiška atslēdzas arī tad, ja sistēmā nepietiekams spiediens./

Un arī tad, ja ir pārāk liels, teiksim, veņķiks nedzesē kondiškas radiatoru...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

anonimikis rakstīja: kondiška atslēdzas arī tad, ja sistēmā nepietiekams spiediens./

Un arī tad, ja ir pārāk liels, teiksim, veņķiks nedzesē kondiškas radiatoru...

Jap, šis arī jāņem vērā. Pie tam nepietiekama spiediena rezultātā kondicionieris vispār neieslēdzas. Bet parāk liels spiediens ir pārejoša parādība (kaut vai tās pašas nepietiekamās dzesēšanas pēc)

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Vilx- rakstīja:

2. Reizēm kondiška kaut kāpēc atslēdzas. Vienkārši sāk pūst nedzesētu gaisu. Pēc minūtēm 15-20 atkal ieslēdzas un kādu laiku pastrādā. Tad atkal atslēdzas. Bet tas tā notiek ļoti neregulāri. Kāpēc tā?

Gan iepriekšējai, gan arī esošajai a/m kondicioniera atslēgšanās (pūš neatdzesētu un mitru gaisu) notiek tikai sēžot sastrēgumos. Bet atslēgšanās noteikti nav 15-20min, bet apmēram 1.min. Arī pēc degvielas patēriņa redzams kad kondicinieris atslēdzas, tad no 1.2l/h nokrīt uz 0.7l/h.

Nav ne jausmas kāpēc tā notiek, bet šaubos, ka pie vainas ir termometrs, jo braucot viss ir kārtībā. Domāju, ka pie vainas varētu būt kondiškas nepietiekama jauda, vai nepietiekama dzesāšana (pārkarst).

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Iesākumā nokalibrē to klimata kontroli. Man vienu reizi ziemā gadījās joks, kad viņa negribēja sildīt. Nokalibrēju un viss ok.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
1 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Iesākumā nokalibrē to klimata kontroli. Man vienu reizi ziemā gadījās joks, kad viņa negribēja sildīt. Nokalibrēju un viss ok.

Vat da fak?! Kas ir klimata kalibrēšana?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Fridrihs rakstīja:

Nortel rakstīja: Iesākumā nokalibrē to klimata kontroli. Man vienu reizi ziemā gadījās joks, kad viņa negribēja sildīt. Nokalibrēju un viss ok.

Vat da fak?! Kas ir klimata kalibrēšana?

Tas ir tad, kad klimata sistēma pati sevi nokalibrē atkarībā no dačiku stāvokļa (pielāgojās to tīrības/netīrības pakāpei). Sābam to var izdarīt nospiežot vienlaicīgi Auto un OFF pogas.

MDW Reģ.: 28.08.2008
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Vilx- rakstīja:

2. Reizēm kondiška kaut kāpēc atslēdzas. Vienkārši sāk pūst nedzesētu gaisu. Pēc minūtēm 15-20 atkal ieslēdzas un kādu laiku pastrādā. Tad atkal atslēdzas. Bet tas tā notiek ļoti neregulāri. Kāpēc tā?

Gan iepriekšējai, gan arī esošajai a/m kondicioniera atslēgšanās (pūš neatdzesētu un mitru gaisu) notiek tikai sēžot sastrēgumos. Bet atslēgšanās noteikti nav 15-20min, bet apmēram 1.min. Arī pēc degvielas patēriņa redzams kad kondicinieris atslēdzas, tad no 1.2l/h nokrīt uz 0.7l/h.

Nav ne jausmas kāpēc tā notiek, bet šaubos, ka pie vainas ir termometrs, jo braucot viss ir kārtībā. Domāju, ka pie vainas varētu būt kondiškas nepietiekama jauda, vai nepietiekama dzesāšana (pārkarst).

MDW Reģ.: 28.08.2008
0 0 Atbildēt

MDW rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Vilx- rakstīja:

2. Reizēm kondiška kaut kāpēc atslēdzas. Vienkārši sāk pūst nedzesētu gaisu. Pēc minūtēm 15-20 atkal ieslēdzas un kādu laiku pastrādā. Tad atkal atslēdzas. Bet tas tā notiek ļoti neregulāri. Kāpēc tā?

Gan iepriekšējai, gan arī esošajai a/m kondicioniera atslēgšanās (pūš neatdzesētu un mitru gaisu) notiek tikai sēžot sastrēgumos. Bet atslēgšanās noteikti nav 15-20min, bet apmēram 1.min. Arī pēc degvielas patēriņa redzams kad kondicinieris atslēdzas, tad no 1.2l/h nokrīt uz 0.7l/h.

Nav ne jausmas kāpēc tā notiek, bet šaubos, ka pie vainas ir termometrs, jo braucot viss ir kārtībā. Domāju, ka pie vainas varētu būt kondiškas nepietiekama jauda, vai nepietiekama dzesāšana (pārkarst).

Manam S70tajam bija tas pats - korķī sēžot pēkšņi sāk pūst tādu sutīgu gaisu. Pārbaudīju gan spiedienu sistēmā, gan pašu elektroniku ar kompi. A izrādījās, ka vaina ir kompresora sajūgā. Piedziņas skriemelim un sajūgam bija par lielu atstarpe un, kad motors uzkarst, tad magnētam "nav spēka" noturēt sajūgu ieslēgtu un viņš atslēdzās. Regulēšana notiek ar paplāksnēm. Izņēmu vienu ārā, lai tā atstarpe ir pavisam maza un kopš tā laika viss ir Ok!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti