1. Jebkurai mašīnai, kam ir elektriskais ventilators, tas ļoti bieži (īpaši vasarā) darbojas pēc motora izslēgšanas. Ja ir kondicionieris, tas notiek vēl biežāk, jo kondicioniera radiatora temperatūras svārstības ir daudz straujākas, nekā motora.
2. Diez vai atslēdzas, tad nedzesētais gaiss parādītos relatīvi nemanāmi. Vai gadījumā auto nav ar klimatkontroli? Tad šāda parādība mēdz būt pie apstākļiem, kad pieprasītā temperatūra ir ļoti tuvu āra temperatūrai. Īpaši izmantojot ekonomisko režīmu.
Pāris jautājumu par dzesēšanu
Man ir Volvo S60 2004. gada un 2 jautājumi:
1. Reizēm (pareti), kad tiek izslēgts motors, joprojām zem kapota turpina griezties kaut kāds ventilators. Diezgan paskaļš pat. Pēc kādām minūtēm 10-15 apstājas. Bet mašīnu var arī aizslēgt un aiziet prom, tas netraucē ventilatoram. Tas tā normāli?
2. Reizēm kondiška kaut kāpēc atslēdzas. Vienkārši sāk pūst nedzesētu gaisu. Pēc minūtēm 15-20 atkal ieslēdzas un kādu laiku pastrādā. Tad atkal atslēdzas. Bet tas tā notiek ļoti neregulāri. Kāpēc tā?