Protams, +- puslitrs no iepriekšējās eļļas palika motorā, no tā arī vadies, man saviem autiņiem visiem tā ir bijis, ka nevar ieliet tik , cik grāmatā rakstīts.
VW vismaz vecajiem toč nebija litrs starp min un max.
Protams, +- puslitrs no iepriekšējās eļļas palika motorā, no tā arī vadies, man saviem autiņiem visiem tā ir bijis, ka nevar ieliet tik , cik grāmatā rakstīts.
VW vismaz vecajiem toč nebija litrs starp min un max.
cap rakstīja:
Oglracis rakstīja: Nu un kas ta notiks ja ella pa daudz??? Ta ka vari mierigi turpinat braukt, nekas tev tur nenotiks
Žigulim tādā gadījumā spieda ārā pa blīvslēgiem...
Ne tikai žigulim vien. Var sanākt tāds jauks pasāciens, lai nomainītu to blīvslēgu, kas motora aizmugurējajā galā
Normālā VAG četru katlu mtorā salien līdz četriem litriem, tāpēc arī nevis jāskatās kaut kāds autodata un pēc tā jālej un tad jābrīnās, kāpēc par daudz, bet kad iet pāri trešajam litram, sākt skatīties un arī piešķilt Kaut kādi klauni kaut kādā servisā bija kaimiņa mucai mainījuši eļļu - mēs pēc tam kaut kādu litru dabūjām noliet
P.N. Manā 3A @ autodata norādītais cipars nesalīda pat pēc kapitalkas
P.P.S. Ozz, nafig tev tur kaut kāda stunda līdz līmenim - ziemas salā aukstam motoram?
Kaksis rakstīja: Kuram vieglajam mazmotoram mūsdienās ir litrīgs filtrs?
Varbūt mainot eļļu auto nebija uz līdzenas virsmas?
2.4 R5 ķīselis ir mazmotors - tam ir
taapeec,ka ellja dzineejaa ir visur,un paiet laiks kameer satek atpakalj.mans diizeldzineejs vispaar peec gabariitiem ir stipri lielaaks un ellja arii taa ap 6 litri ieksaa.
ja atsuuknee,tad puslitrs paliek,ja atskruuvee korkji,filtru un noliesanas skruuvi,tad var izliet praktiski visu.
ja atsuuknee,tad puslitrs paliek,ja atskruuvee korkji,filtru un noliesanas skruuvi,tad var izliet praktiski visu.
Zoo rakstīja: taapeec,ka ellja dzineejaa ir visur,un paiet laiks kameer satek atpakalj.mans diizeldzineejs vispaar peec gabariitiem ir stipri lielaaks un ellja arii taa ap 6 litri ieksaa.
Nevajag liet minerāleļļu
Siltam VAG motoram vismaz 95% no ielietā pēc tam, kad noliek trauku, izvelk ščupu, to noslauka, un atkal ieliek var ieraudzīt
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja:
jaunāki renaulti paši mēra eļļas līmeni... katrā gadījumā es nemaz nezinu vai man renaultam tāds ščups vispār ir...
Jā, es arī nezinu ko rādītu kvadrātiņi jaunākā renaulta panelī, ja līmenis būtu par augstu.
Ja ir max., tad spīd visi 7 kvadrātiņi, vai cik nu tur viņu ir.
man kvadrātiņus nerāda... skaidrā angļu mēlē pasaka, ka eļļas līmenis ir ok
Un kas notiek, ja tā spranču elektronika iesprūst - braucot visu laiku "jū hev verī gūūd oil...jū hev verī gūd oil...jū hev verī gūd..."?
1.9 dīzelī nekad nav varēts par 4 litriem vairāk ieliet Koroč pats esi nolohojies. Ja par daudz eļļa, tad sajāsi katalizatoru!
Pirmie drīzāk sajāsies blīvslēgi...
zhuks rakstīja: Problēma šāda. Mainu eļļu 1.9 dīzelim. Visu iztecināju, ielēju iekšā kā pēc grāmatas- 4,5l eļļas. Bet tausts parāda, ka esmu ~ 1l par daudz ielējis. Vai nevar būt tā, ka pats tausts ir nobīdījies, sačķopies ieslīdējis dziļāk, kā rezultātā melo- rāda, ka par daudz, bet īstenībā ir tik, cik jābūt?
Es O1 1.9TDI pats mainot eļļu vienkārši nolejot nekad vairāk par 4L tur iekšā nedabūju. Mainot eļļu servisā atsūknējot ielīda nedaudz vairāk. Visticamāk visu eļļu nevar dabūt ārā, tāpēc arī par kādu puslitru ir par daudz. Ščupa iedaļa visticamāk ir 1L, bet tas, ka tik pat daudz virs ščupa noteikti nenozīmē, ka litrs ir par daudz.
Vai tausts(ščups) melo? OctaviaII
Problēma šāda. Mainu eļļu 1.9 dīzelim. Visu iztecināju, ielēju iekšā kā pēc grāmatas- 4,5l eļļas. Bet tausts parāda, ka esmu ~ 1l par daudz ielējis. Vai nevar būt tā, ka pats tausts ir nobīdījies, sačķopies ieslīdējis dziļāk, kā rezultātā melo- rāda, ka par daudz, bet īstenībā ir tik, cik jābūt?