Transporter problēma ar bremzēm

_Mix_ Reģ.: 02.09.2009

Auto VW Transporter (1996.gads, 2.5 TDI)

Problēma ir, ka nospiežot un turot bremžu pedāli, tas lēnām ieslīd grīdā..

No sākuma nomainīju galveno bremžu cilindru, bet problēma palika, sistēma atgaisota kārtīgi, bremžu šķidrums jauns, līmenis nekrīt un nekur garām netek..

Ievēroju, ka no bremžu pastirinātāja iznākošā truba, pie vienvirziena vārsta, notīta ar izoleni, zem izolenes plaisa...Iedarbināju, gar plaisu dabiski sūc gaisu, pedālis ir paciets, bet vairs neslīd grīdā...kā notin to caurumu, tā pirmais pedālis ir mīksts un ieiet gandrīz līdz grīdai, uzreiz atlaižot un spiežot pa jaunu pedālis jau cietāks, pie trešās, ceturtās reizes ciets kā akmens un torot ar spēku, lēnām ieslīd grīdā..

Ja vakums sūknis būtu pie vainas, tad tak visu laiku pedālis būtu ciets?

Kādas idejas?

 
1 2
Yetti Reģ.: 28.11.2007
2 0 Atbildēt

_Mix_ rakstīja: ...Laikam jābrauc uz vietas ar veco cilindru...

Nevis laikam, bet točno... pasūtīsi pēc grāmatas, pateiks, ka tajā gadā mainījas priekša ar pakaļu, atvedīs ne to, pārdevējs sūtīs tevi uz poda, meisters ar' kur to liksi?

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

_Mix_ rakstīja: Remkomplektus var dabūt, grosā interesējos, tur esot, tikai jāzin kāda bremžu sistēma (bosh, ate, utt.), mans vecais bremžu cilindrs bija mainīts un orģinālais man nav, bremžu pastiprinātājs ir no Ate, tad droši vien arī galvenais cilindrs ir no tā paša ražotāja, tikai es nezinu vai tas remkomplekts derēs tam neorģinālajam cilindram...bija doma salikt jaunas gumijas vecajam cilindram un tad apskatīties vai ir kādas izmaiņas...Laikam jābrauc uz vietas ar veco cilindru...

viss labāk jau braukt ar tām gumijām kabatā. Es tev droši nevarēšu pateikt, bet vai nebija tā, ka šīm divām firmām to cilindru iekšas stipri atšķiras. Ja veikalā ir abi varianti, tad prasi lai parāda, jo vajadzētu būt, ka nepareizo remkomplektu uzreiz identificēsi. Painteresējies cik tāds remkomplekts maksā kaut kādā raiserī vai rāmuļi ielā (protams ja rīga tev nav 200 km tālu), jo tie senāk kautkādus vismaz pēc skata orģinālus tirgoja. Nopirksi mēslu ar pavirši apstrādātām darba virsmām rezultāta nebūs vai būs īslaicīgs. Gross vismaz pirms gadiem, kad bija darīšana ar auto rezerves dalām tirgoja visādas lētas herņas. Nu jau vairākus gadus nav bijusi ar viņiem saskarsme, tāpēc nezinu, možet šie labojušies.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

_Mix_ rakstīja: ...Laikam jābrauc uz vietas ar veco cilindru...

Nevis laikam, bet točno... pasūtīsi pēc grāmatas, pateiks, ka tajā gadā mainījas priekša ar pakaļu, atvedīs ne to, pārdevējs sūtīs tevi uz poda, meisters ar' kur to liksi?

vo pareizi, jo tagad kaut kur pazuduši sakarīgie pārdevēji, kas kaut ko rubī no pārdodamās preces. Šodien iegāju vienā bodē lai kompim šo to nopirktu, bet pēc pirmiem jautājumiem sapratu, ka no kompjiem tas tirgonis nejēdz neko.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

staar rakstīja: a tagad vairs nevar dabūt remkomplektus galvenajam cilindram? senāk jau nu točna bija, ja nemaldos rāmuļu ielā un raiserī. izķidā to galvano cilindru un apdkaties, varbūt kādai no manžetēm redzams defekts, pirms jauc protams uzzini vai var dabūt tava autosa galv. cil. remkomplektu. lētāk jau točna būs kā cilindru mainīt.

Ir cilindri, kurus var izjaukt un salikt atpakaļ, jo galā ir sprostgredzens. Ir cilindri, kurus var izjaukt bet nevar salikt atpakaļ, jo gals ir aizvalcēts.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

staar rakstīja: ...

vo pareizi, jo tagad kaut kur pazuduši sakarīgie pārdevēji, kas kaut ko rubī no pārdodamās preces. ...

aizmirsi sakarīgos pircējus, jeb sakarīgos autoražatājus....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

P.S. un leišu mastakus... kuri no diviem sūdiem būvē vienu...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

to parasti redz, kad kāds atsitas pret koku un viņa braucamais sadalās reizinātājos... nupat braucu no fāterlandes un pa nakti maucot manīju vairākus autotreiļus kuri bija nokrāmēti ar pusītēm no auto... k čemu bi eto?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Yetti rakstīja: P.S. un leišu mastakus... kuri no diviem sūdiem būvē vienu...

Tikpat leišu, cik latviešu. Vienkārši tur tas ir vairāk izplatīts, te mazāk dēļ mazāka tirgus. Lietuvā ir pietiekami daudz labu meistaru.

Tirgus nebūs diži mazāks, vienkārši viņiem ir uzņēmība un valsts arī necenšas to bremzēt - kaut vai tāda B3 kā manējais piereģistrēšana tur maksā dažus desmitus latu, te - dažus simtus. Tātad, kurā valstī izdevīgāk atvilkt 10+ gadus vecu mašīnu?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: ...Rezerves daļas, ...

30 gadīgam VW? tam, Auto Rīgā, spainis ar rezerves daļam maksā 5.- ls...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti