Transporter problēma ar bremzēm

_Mix_ Reģ.: 02.09.2009

Auto VW Transporter (1996.gads, 2.5 TDI)

Problēma ir, ka nospiežot un turot bremžu pedāli, tas lēnām ieslīd grīdā..

No sākuma nomainīju galveno bremžu cilindru, bet problēma palika, sistēma atgaisota kārtīgi, bremžu šķidrums jauns, līmenis nekrīt un nekur garām netek..

Ievēroju, ka no bremžu pastirinātāja iznākošā truba, pie vienvirziena vārsta, notīta ar izoleni, zem izolenes plaisa...Iedarbināju, gar plaisu dabiski sūc gaisu, pedālis ir paciets, bet vairs neslīd grīdā...kā notin to caurumu, tā pirmais pedālis ir mīksts un ieiet gandrīz līdz grīdai, uzreiz atlaižot un spiežot pa jaunu pedālis jau cietāks, pie trešās, ceturtās reizes ciets kā akmens un torot ar spēku, lēnām ieslīd grīdā..

Ja vakums sūknis būtu pie vainas, tad tak visu laiku pedālis būtu ciets?

Kādas idejas?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

+1 deksteram. Ne jau par tiem lamuvārdiem, protams

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: "Iedarbināju, gar plaisu dabiski sūc gaisu, pedālis ir paciets, bet vairs neslīd grīdā...kā notin to caurumu, tā pirmais pedālis ir mīksts un ieiet gandrīz līdz grīdai, uzreiz atlaižot un spiežot pa jaunu pedālis jau cietāks, pie trešās, ceturtās reizes ciets kā akmens un torot ar spēku, lēnām ieslīd grīdā.."

Tipiska vakumņika problēma

Kad caur plaisu sūc gaisu, vakumnieks nestrādā korekti, un zēnam loģiski pedālis ir cietāks. Neiet grīdā? Varbūt, bet ja piespiestu kā nākas, varbūt arī aizietu grīdā.

Vakumnieks tātad strādā, tikai jānomaina trubu.

Es lieku uz Dekstera pirmo variantu - galvenais cilindrs. Man arī ir gadījies jauns galvenais cilindrs Made pie Germana, kas laiž atpakaļ.

_Mix_ Reģ.: 02.09.2009
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Kaksis rakstīja: "Iedarbināju, gar plaisu dabiski sūc gaisu, pedālis ir paciets, bet vairs neslīd grīdā...kā notin to caurumu, tā pirmais pedālis ir mīksts un ieiet gandrīz līdz grīdai, uzreiz atlaižot un spiežot pa jaunu pedālis jau cietāks, pie trešās, ceturtās reizes ciets kā akmens un torot ar spēku, lēnām ieslīd grīdā.."

Tipiska vakumņika problēma

Kad caur plaisu sūc gaisu, vakumnieks nestrādā korekti, un zēnam loģiski pedālis ir cietāks. Neiet grīdā? Varbūt, bet ja piespiestu kā nākas, varbūt arī aizietu grīdā.

Vakumnieks tātad strādā, tikai jānomaina trubu.

Es lieku uz Dekstera pirmo variantu - galvenais cilindrs. Man arī ir gadījies jauns galvenais cilindrs Made pie Germana, kas laiž atpakaļ.

Trubu jau kāds ar izoleni bija apstrādājis, tā dabiski jāliek jauna..

Ar visu cieto pedāli es varēju sabloķēt ratus uz asfalta un turpinot kārtīgi spiest bremzes pedālis negāja līdz galam...

Nenoliedzu, ka jaunais galvenais cilindrs varētu būt defektīvs, bet jaunais cilindrs ar jaunām gumijām uzvedās tieši tāpat kā vecais krietni palietotais, pedālis tikpat ātri/lēni pazūd grīdā...Kaut kādai starpībai starp jauno un veco cilindru būtu jābūt?

Būtībā bremzes iekdienā ir pietiekošas, bet iekš TA piesējās par to grimstošo pedāli...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

_Mix_ rakstīja: Auto VW Transporter (1996.gads, 2.5 TDI)

Problēma ir, ka nospiežot un turot bremžu pedāli, tas lēnām ieslīd grīdā..

No sākuma nomainīju galveno bremžu cilindru, bet problēma palika, sistēma atgaisota kārtīgi, bremžu šķidrums jauns, līmenis nekrīt un nekur garām netek..

Ievēroju, ka no bremžu pastirinātāja iznākošā truba, pie vienvirziena vārsta, notīta ar izoleni, zem izolenes plaisa...Iedarbināju, gar plaisu dabiski sūc gaisu, pedālis ir paciets, bet vairs neslīd grīdā...kā notin to caurumu, tā pirmais pedālis ir mīksts un ieiet gandrīz līdz grīdai, uzreiz atlaižot un spiežot pa jaunu pedālis jau cietāks, pie trešās, ceturtās reizes ciets kā akmens un torot ar spēku, lēnām ieslīd grīdā..

Ja vakums sūknis būtu pie vainas, tad tak visu laiku pedālis būtu ciets?

Kādas idejas?

Es teiktu, ka tev ir divas vai trīs problēmas uzreiz - gaiss sistēmā un remontējams galvenais cilindrs. Mainīga pedāļa "cietība" pēc vairākkārtējas uzpumpēšanas būs novēršāma ar atgaisošanu. Lēnā ieslīdēšana ar galvenā cilindra remontu. Un pie visa vēl klāt - slikti strādājošs vakuumpastiptrinātājs, kas jauc galvu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Es teiktu, ka tev ir divas vai trīs problēmas uzreiz - gaiss sistēmā un remontējams galvenais cilindrs. Mainīga pedāļa "cietība" pēc vairākkārtējas uzpumpēšanas būs novēršāma ar atgaisošanu. Lēnā ieslīdēšana ar galvenā cilindra remontu. Un pie visa vēl klāt - slikti strādājošs vakuumpastiptrinātājs, kas jauc galvu.

+1

vakuuma neesamība vai daļēja esamība ir tas "cietais pedālis"

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Es teiktu, ka tev ir divas vai trīs problēmas uzreiz - gaiss sistēmā un remontējams galvenais cilindrs. Mainīga pedāļa "cietība" pēc vairākkārtējas uzpumpēšanas būs novēršāma ar atgaisošanu. Lēnā ieslīdēšana ar galvenā cilindra remontu. Un pie visa vēl klāt - slikti strādājošs vakuumpastiptrinātājs, kas jauc galvu.

+1

vakuuma neesamība vai daļēja esamība ir tas "cietais pedālis"

Jā, bet vakuums nemainās pedāļa vairākkārtējas spaidīšanas rezultātā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Jā, bet vakuums nemainās pedāļa vairākkārtējas spaidīšanas rezultātā.

Hmm, nevaru gluži piekrist, jo ja autos nedarbojas ( tipa bremžu pastipreklis vispār nestrādā) - bremzes ar sāķumā "iet līdz gºīdai", uzpumpē jau paliek cietāks utt. Kad motors strādā - viss čiki - pedālis strādā kā vajag. Pamēģini kaut pats uz sava auto !!!

Bet tas ka pedālis tipa ciets, bet lēnām kºit iekšā, tur gan IMO tev ir pilnīga taisnība - tā jau ir bremžu sistēmas ne vakuuma probza.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet nu ja bremžu pedāļis jaunc - iesaku arī sākt ar vakuuma sistēmas sakārtošanu sāķot ar jaunas trubiņas iegādi (kaut vai kads nopietnāķs hidraulikas serviss tika ar to galā) un tad jau manīsi kā tev tas galvenais cilindrīts uzvedas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Jā, bet vakuums nemainās pedāļa vairākkārtējas spaidīšanas rezultātā.

Hmm, nevaru gluži piekrist, jo ja autos nedarbojas ( tipa bremžu pastipreklis vispār nestrādā) - bremzes ar sāķumā "iet līdz gºīdai", uzpumpē jau paliek cietāks utt. Kad motors strādā - viss čiki - pedālis strādā kā vajag. Pamēģini kaut pats uz sava auto !!!

Bet tas ka pedālis tipa ciets, bet lēnām kºit iekšā, tur gan IMO tev ir pilnīga taisnība - tā jau ir bremžu sistēmas ne vakuuma probza.

Vari atnākt pats un pamēģināt uz mana vai jebkura cita auto ar atgaisotu sistēmu - pedālis nestrādājošam auto ir ciets jau uzreiz un nedaudz "iekrīt" iedarbinot.

_Mix_ Reģ.: 02.09.2009
0 0 Atbildēt

Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...

Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...

Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

galvenais jautājums- vai tas auto tev vispār bremze....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

Tev ko, skudras galvā ieperinājušās ?? Kas ir normāli, pajoli, ka pedālis grīdā ieiet ???

klau ibli - kur es uzrakstīju ka ieiet grīdā?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...

Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.

rīt pačekošu ka manējam notiek...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

Tev ko, skudras galvā ieperinājušās ?? Kas ir normāli, pajoli, ka pedālis grīdā ieiet ???

klau ibli - kur es uzrakstīju ka ieiet grīdā?

Šeit, izbāztā pērtiķa ānus

modena rakstīja:

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

klau zoofils... es tur neredzu tekstu kā līdz grīdai... domāts bija ka līdz normālām max izspiestam stāvoklim...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

bet jebkura gadījumā derētu pārbaudīt pašu vakuuma sūkni.. ( deksters drīkst iet pārbaudīt savu... )

_Mix_ Reģ.: 02.09.2009
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: galvenais jautājums- vai tas auto tev vispār bremze....

Bremzē ok, tik kā jau teicu TA piesējās par slīdošu bremžu pedāli, gribētos jau vispār savest tās bremzes normālā kārtībā un sprast problēmu, kaut sevis paša dēļ..

No sākuma tad nomainīšu to vakuma trubu, ja nekas nemainīsies mēģināšu atgriezt atpakaļ veikalā to galveno cilindru...Starp citu tas cilindrs kuru nomainīju nebija orģinālais, bet kaut kad jau mainīts..

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

reiz golpam bija problēma ar pakaļējiem trumuliem, tas ķīlis, kas pieregulē nodilušus lokus bija nočakarēts un ķīļa atspere pusbeigta, kā rezultātā tanī pusē bremžu cilindrs strādāja lielā amplitūdā un pedālis gāja dziļāk, bet ne līdz galam.

Es lieku uz galveno cilindru, jo savulaik ir braukts ar moskviču ar atvienotu vakumņiku un nekāds pedālis grīdā neiet bet pedālis jāspiež ar abām kājām domāju, ka tad, kad tu atvieno vakumņiku tev vienkārši nav tik daudz spēka lai aktivizētu galvenā cilindra šaizi un bremžu šķidrums netiek spiests neceļos.

Tev bremžu šķidrums nezūd???? Ir dzirdēti gadījumi, kad beigta galvenā cilindra dēļ šķidrums plūst vakumņikā un ieplūst tur var daudz, bet nu ja tev šitā ķibele ir kādu laiku, tad šitā vaina nebūs, jo bremžu šķidruma trauks tev visticamāk nav spaiņa lielumā.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

ganjau nav vienkaarshi kartigi atgaisots.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

staar rakstīja: domāju, ka tad, kad tu atvieno vakumņiku tev vienkārši nav tik daudz spēka lai aktivizētu galvenā cilindra šaizi un bremžu šķidrums netiek spiests neceļos.

+1

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

modena rakstīja:

_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...

Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.

rīt pačekošu ka manējam notiek...

palūri apkārt... var uz ietves seguma nekas nepalikt, bet ja disks no iekšpuses eļļā, tad gan meistars jāmeklē...

Kanelis Reģ.: 16.06.2004
0 0 Atbildēt

Meklee 200 Ls un maini nost vakumniku!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:

modena rakstīja:

_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...

Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.

rīt pačekošu ka manējam notiek...

palūri apkārt... var uz ietves seguma nekas nepalikt, bet ja disks no iekšpuses eļļā, tad gan meistars jāmeklē...

kopš vakuumsūkni sataisīju - nav nekādu problēmu ar bremzēm... toreiz auto atnāca no Beļģijas ar slikti strādājošo vakuumsūkni - vakuuma pietika vienai normālai bremzēšanas reizei ( nākamreiz pedālis kļuva manāmi cietāks) + ja stāvēja uz vietas ar nospiesto bremzes pedāli - pedālis sākuma bija paciets, un pēc brīža lēnītem gāja uz kādām 2/3 no gājiena..

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

a tagad vairs nevar dabūt remkomplektus galvenajam cilindram? senāk jau nu točna bija, ja nemaldos rāmuļu ielā un raiserī. izķidā to galvano cilindru un apdkaties, varbūt kādai no manžetēm redzams defekts, pirms jauc protams uzzini vai var dabūt tava autosa galv. cil. remkomplektu. lētāk jau točna būs kā cilindru mainīt.

_Mix_ Reģ.: 02.09.2009
0 0 Atbildēt

Remkomplektus var dabūt, grosā interesējos, tur esot, tikai jāzin kāda bremžu sistēma (bosh, ate, utt.), mans vecais bremžu cilindrs bija mainīts un orģinālais man nav, bremžu pastiprinātājs ir no Ate, tad droši vien arī galvenais cilindrs ir no tā paša ražotāja, tikai es nezinu vai tas remkomplekts derēs tam neorģinālajam cilindram...bija doma salikt jaunas gumijas vecajam cilindram un tad apskatīties vai ir kādas izmaiņas...Laikam jābrauc uz vietas ar veco cilindru...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti