kvatra rakstīja:
Viens fūrinieks stāstīja, ka cenšas nelietot kruīzu, jo aizmiegot var ieraut auzās
Nu nez... Nespēju iedomāties, kā cc neesamība varētu padzīt miegu. Tak ne jau ar šausmīgo aktivitāti - nekustīgu kājas turēšanu.
kvatra rakstīja:
Viens fūrinieks stāstīja, ka cenšas nelietot kruīzu, jo aizmiegot var ieraut auzās
Nu nez... Nespēju iedomāties, kā cc neesamība varētu padzīt miegu. Tak ne jau ar šausmīgo aktivitāti - nekustīgu kājas turēšanu.
Seene rakstīja:
NAV auto, kam gāzes pedāļa turēšana nebūtu nogurdinoša. Pofig pedālis - pamēģini kaut vai tikai kāju uz ķeblīša noturēt nekustīgi, piemēram 1h...
Tu ar mk2 vw LT esi braucis?
Sretsked rakstīja:
Interesantas iemaņas
Esmu tā darījis.
Seene rakstīja:
kvatra rakstīja:
Viens fūrinieks stāstīja, ka cenšas nelietot kruīzu, jo aizmiegot var ieraut auzās
Nu nez... Nespēju iedomāties, kā cc neesamība varētu padzīt miegu. Tak ne jau ar šausmīgo aktivitāti - nekustīgu kājas turēšanu.
nu bāc. cik var cepties tikai tāpēc, ka gribas cepties.
bazars ir ne par to, ka cc padzen miegu
bet par to, ka cc esamība tomēr vairāk ļauj atslābt.
kaut vai tāpēc vien, ka nav pašam jānotur konstants ātrums.
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
NAV auto, kam gāzes pedāļa turēšana nebūtu nogurdinoša. Pofig pedālis - pamēģini kaut vai tikai kāju uz ķeblīša noturēt nekustīgi, piemēram 1h...
Tu ar mk2 vw LT esi braucis?
Nē. Bet tas neko nemainītu ja neesi vēl sapratis, tad problēma ir tajā, ka kāja stundām jātur nekustīga.
Seene rakstīja:
Nē. Bet tas neko nemainītu ja neesi vēl sapratis, tad problēma ir tajā, ka kāja stundām jātur nekustīga.
Vot, iesaku pabraukt Savulaik autoskolā kādas četras vai piecas braukšanas stundas ar tādu LT46 norullēju, vispār iepatikās, tikai viens sīkums - pēc nodarbības [pusotra stunda] labās kājas potīte bija kā izlauzta
Seene rakstīja:
kvatra rakstīja:
Viens fūrinieks stāstīja, ka cenšas nelietot kruīzu, jo aizmiegot var ieraut auzās
Nu nez... Nespēju iedomāties, kā cc neesamība varētu padzīt miegu. Tak ne jau ar šausmīgo aktivitāti - nekustīgu kājas turēšanu.
Ne jau par to runa. Vienkārši viņi brauc tik noguruši, ka sanāk bieži aizmigt. Ja brauc kruīzā, tad aizmiegot autiņš iet uz priekšu kamēr kokā vai grāvi, ja bez kruīza, tad iespēja ir, ka ripjot apstāsies
Kruīzkontroles darbības princips
Te man viens teica lai uzmanoties no kruīzkontroles lietošanas, jo lūk kruīzkontroles darbības rezultātā viņa autiņam esot it kā ātri vien nodilušas bremžu uzlikas. Vai tā tas varētu būt, ka kruīzkontrole lai uzturētu vienmērīgu ātrumu piemēram braucot no kalna (kādi nu mums vispār tie kalni Latvijā ir?) lejā, auto gaitas samazināšanai izmanto bremžu spēku? Pats tam īsti neticu un arī braucot šādas izjūtas man nekad nav bijušas. Uzskatu, ka šādos gadījumos automašīnu bremzē ar dzinēju un tādas ir arī manas izjūtas braucot ar ieslēgtu kruīzkontroli. Varbūt kādam ir pilna skaidrība kā tad īsti darbojas kruīzkontrole attiecībā uz auto gaitas samazināšanu nepieciešamības gadījumā.