Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

tomaata remonc

Peksiic Reģ.: 07.11.2003

Karoch, sievas Audi automaatiskajai kaarbai zuud ellja. Servisaa paceljot augshaa autinju, iisti nevareeja atrast elljas nopluudes vietu, bet par remontu buushot jaashkjiras no 500-600ls. Un to saka vairaakaas vietaas (pat iisti nezinot kas jaataisa)

Taa kaa makaa dizjkjibele, bet 2 auto gjimenee ir ljoti vajadziigi, mekleeju risinaajumus ko dariit.

Mosh kaads meklee sev garazjai, skjuunim vai kam citam industriaalos sildiitaajus (Elektriiba, diizelis, atrabotka). Jauni, garantija, dazjaadu jaudu utt. Vareetu uztaisiit barteri

 
1 2
DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Kaksis rakstīja: Reiz lasīju interesantu rakstu vienā autoavīzē.

90% (varbūt bišk mazāk) lietoto auto ar automātiskajām kārbām pēc kārbas diagnostikas NETIEK nopirkti. Vot tā ir ar automātiem.

vai aviize bija vokora zejnjas ?

mazaak tici visaadam bullshitam ko raksta visaadas bullshita lapeles.

iipashumaa bija kaadi 8 dazhaadu gadu gaajuma un motoru tilpuma eksemplaari ar tomaatiem, nobraukuma diapazonaa no 19 liidz 230 shtukaam km - nevienu, N E V I E N U reizi nevienam no tiem nebija probleemu ar tomaatu apmeeram 10 gadu griezumaa skatoties

Visiem automātiem pirms pirkšanas taisīji diagnostiku?

napig ?? man nav paranojas un fobijas no tomaatiem. loti labi apzinos, ka tomaata remonts, ja kas notiek, ir saaliita manta, tai pat laikaa tas nenoziimee, ka tomaats visaadi citaadi jau defaultaa ir krietni vaargaaks un ar remontiem bagaataaks, saliidzinot ar ruchku

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Ja ventilaacijas caurums sauss, tad droshi, ka neventilee. Vispaar buutu intereanti uzzinaat kaadu skaidrojumu - kaapeec daargi remonti? Dzelzis paliek dzelzis - ja ir meistars un apriikojums, darba izmaksaam nevajaga buut augstaakaam kaa citiem remontiem. Dikti daargas detaljas? Kau kaada hidraulika varbuut, bet hidraulika parasti nenokaujama. Nomaina gumijas un iet taalaak.

Ventilācija ir augšā pie šuoa trubā, līdz turienei eļļa netiek.

Remonti tomātiem ir dārgi tāpēc, ka var dārgāk paprasīt. Visu nosaka tirgus. Domāju, ka pindosi maksā baigas naudas par manuālo kārbu remontu, jo tās ir baigi sarežģītās un nav labojamas, mainās tikai un jālabo speciālos servisos

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

šuoa = ščups (tas ar ko mēra eļļas līmeni)

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Tomāta remonta dārdzība atpērkas uz sajūgu maiņu vien

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Jebkuraa reduktoraa elljas krietna dalja, zobratiem griezhoties, paarveeshaas miglaa. ventilaacija domaata, lai pirmajaa briidii, kaarbai uzsilstot nepalielinaatos spiediens, lai ellja nespiestos aaraa caur bliivsleegiem un bliiveem. Tai ventilaacijas probkjii var buut arii kaut kas liidziigs neatgriezeniskam vaarstam, lai nepieljautu mitruma iesuukshanos kaarbaa, kad mashiina staav. Tam korkjim vajadzetu buut nedaudz elljainam no aarpuses! Ja taa kaarba buutu shkjiiba peec sitiena, neticu, ka darbotos, paaraak daudz preciizu detalju tur iekshaa.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Tomāta remonta dārdzība atpērkas uz sajūgu maiņu vien

+1

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Kaksis rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Kaksis rakstīja: Reiz lasīju interesantu rakstu vienā autoavīzē.

90% (varbūt bišk mazāk) lietoto auto ar automātiskajām kārbām pēc kārbas diagnostikas NETIEK nopirkti. Vot tā ir ar automātiem.

vai aviize bija vokora zejnjas ?

mazaak tici visaadam bullshitam ko raksta visaadas bullshita lapeles.

iipashumaa bija kaadi 8 dazhaadu gadu gaajuma un motoru tilpuma eksemplaari ar tomaatiem, nobraukuma diapazonaa no 19 liidz 230 shtukaam km - nevienu, N E V I E N U reizi nevienam no tiem nebija probleemu ar tomaatu apmeeram 10 gadu griezumaa skatoties

Visiem automātiem pirms pirkšanas taisīji diagnostiku?

napig ?? man nav paranojas un fobijas no tomaatiem. loti labi apzinos, ka tomaata remonts, ja kas notiek, ir saaliita manta, tai pat laikaa tas nenoziimee, ka tomaats visaadi citaadi jau defaultaa ir krietni vaargaaks un ar remontiem bagaataaks, saliidzinot ar ruchku

Nu tad lasi vēlreiz, divreiz, un tad uzdod jautājumus vai izdari secinājumus.

beidz irst un lasi kaut 10000-x, kaameer pieleks, ka tomaats ne par gramu nav siktaaks par ruchku, vieniigi remonti tam, ja kas atgadaaas, izmaksaa saaliitaak kaa ruchaki. a tu, peerkot auto, vienmeer paarbaudi ruchkas staavokli, velc uz diagnostiku ??????

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Jebkuraa reduktoraa elljas krietna dalja, zobratiem griezhoties, paarveeshaas miglaa. ventilaacija domaata, lai pirmajaa briidii, kaarbai uzsilstot nepalielinaatos spiediens, lai ellja nespiestos aaraa caur bliivsleegiem un bliiveem. Tai ventilaacijas probkjii var buut arii kaut kas liidziigs neatgriezeniskam vaarstam, lai nepieljautu mitruma iesuukshanos kaarbaa, kad mashiina staav. Tam korkjim vajadzetu buut nedaudz elljainam no aarpuses! Ja taa kaarba buutu shkjiiba peec sitiena, neticu, ka darbotos, paaraak daudz preciizu detalju tur iekshaa.

Hvz. Mož tai kārbai kaut kur ir vārsts, kurš laiž uz vienu pusi ārā, bet tad kāpēc to nevar nekādi atrast. Pie tam kārba slapja no visām pusēm un no apakšas. Bliezinens pa kārbu ir bijis konkrēts, bākas karteris riktīgi iebuksēts, tāpēc ir doma par to, ka iemesls ir tas.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

BB rakstīja: . Pie tam kārba slapja no visām pusēm un no apakšas.

Tā kā šķidrums no apakšas uz augšu netek, tad sūces vieta iespējams ir kautkur augšpusē. Lukturis + spogulis...kautkā tā, varbūt var saredzēt.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

BB rakstīja: . Pie tam kārba slapja no visām pusēm un no apakšas.

Tā kā šķidrums no apakšas uz augšu netek, tad sūces vieta iespējams ir kautkur augšpusē. Lukturis + spogulis...kautkā tā, varbūt var saredzēt.

Atļaušos apstrīdēt šo apgalvojumu. Šķidrums varbūt redzami netek uz augšu, bet sūcas gan.

Pa porainu materiālu sūcas. Ja tu domā ka metāls ir pietiekoši porains, tad tējkarote būtu viscaur slapja.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

BB rakstīja: . Pie tam kārba slapja no visām pusēm un no apakšas.

Tā kā šķidrums no apakšas uz augšu netek, tad sūces vieta iespējams ir kautkur augšpusē. Lukturis + spogulis...kautkā tā, varbūt var saredzēt.

Atļaušos apstrīdēt šo apgalvojumu. Šķidrums varbūt redzami netek uz augšu, bet sūcas gan.

Pa porainu materiālu sūcas. Ja tu domā ka metāls ir pietiekoši porains, tad tējkarote būtu viscaur slapja.

Gribi teikt ka tā kārba ir iedāli tīra no ārpuses! Ka nav dubļaina, netīra

Vispār es neko negribu teikt.

Slapjums ir subjektīvs jēdziens, katrs skatītājs to saredz citādi.

Bess Reģ.: 27.11.2007
0 0 Atbildēt

Pēc izbrauciena pa nezinamu ceļu un stipra sitiena pa auto apakšpusi ,līdz mājam nobraucu ap 15 km, nekas neliecinaja par kādām problēmām. No rīta piestartējot auto , pārsteigums , pa izpūtēju veļās zili melni dūmi . Uzgāzēju , vēl lielāki dūmi kuri nemazinās . I Jābrauc ārā , ielieku atpakaļ gaita un nekas nenotiek ,ielieku D un ar nekust ne no vietas . Palielinot apgriezienus , auto ļoti nevarīgi sāk kustēt , lēnā gara velkoties un dūmojot tieku līdz servisam . Motora karteri eļļa pilns ščups ,kārba sausa . Paceļot auto var redžēt sitiena pēdas pa motora un kārbas apakšu , redzamas svaigas eļlas noplūdes pēdas . Vainīgs izrādijās kaut kāds vārsts ,kurš ir iejūgts starp ,motoru un kārbu . Nomaiņa ar darbu ap 20 ls + jaunas eļļas . Pēc tam nebija problēmu ar kārbu vai eļļām.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti