Meklē plaisu - vai nu galvā vai blokā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Meklē plaisu - vai nu galvā vai blokā.
var jau arī mierīgi būt blīvē "izpūsts" caurums !!! Jāved uz servi lai jauc un skatas kas par lietu.
Vairāk izskatās pēc galvas blīves.
ja prasi, tātad pats neremontēsi tik un tā.....
1kārt - paskaties kādā krāsā ir eļļa... da kaut uz ščupa.... ja viņa ir tāda nedabiski gaiša ar tādu, ķipa, perlamutra spīdumu, brauc uz servīzi.
2kārt - eļļas līmenis ir kāds? vairāk nav palicis? ja ir stum pie meistara
3kārt - moš pagaršo to šķidrumu, kas nāk ārā no izpūtēja...
ja tas ir salds, tad brauc uz servīzi
ja nē tad piepumpē rezerves riteni un brauc vien tālāk
Oho kādi speci te iekš iAuto sērfo
Pirmais rakstīja: ja prasi, tātad pats neremontēsi tik un tā.....
1kārt - paskaties kādā krāsā ir eļļa... da kaut uz ščupa.... ja viņa ir tāda nedabiski gaiša ar tādu, ķipa, perlamutra spīdumu, brauc uz servīzi.
2kārt - eļļas līmenis ir kāds? vairāk nav palicis? ja ir stum pie meistara
3kārt - moš pagaršo to šķidrumu, kas nāk ārā no izpūtēja...
ja tas ir salds, tad brauc uz servīzi
ja nē tad piepumpē rezerves riteni un brauc vien tālāk
Eļļas līmenis ir tāds pats, kā visu laiku, un krāsa ar tāda pati kā vienmēr.
Vienīgās izmaiņas bija tā bēšā masa uz vāciņa, nedaudz zili dūmi iedarbinot(iepriekš netika novēroti) un nedaudz pazudis dzesēšanas šķidruma līmenis.
Paldies par komentāriem.
zhuks rakstīja:
Pirmais rakstīja: ja prasi, tātad pats neremontēsi tik un tā.....
1kārt - paskaties kādā krāsā ir eļļa... da kaut uz ščupa.... ja viņa ir tāda nedabiski gaiša ar tādu, ķipa, perlamutra spīdumu, brauc uz servīzi.
2kārt - eļļas līmenis ir kāds? vairāk nav palicis? ja ir stum pie meistara
3kārt - moš pagaršo to šķidrumu, kas nāk ārā no izpūtēja...
ja tas ir salds, tad brauc uz servīzi
ja nē tad piepumpē rezerves riteni un brauc vien tālāk
Eļļas līmenis ir tāds pats, kā visu laiku, un krāsa ar tāda pati kā vienmēr.
Vienīgās izmaiņas bija tā bēšā masa uz vāciņa, nedaudz zili dūmi iedarbinot(iepriekš netika novēroti) un nedaudz pazudis dzesēšanas šķidruma līmenis.
parasti tosols ir salds... pagaršo izpūtēja galu (nebaidies, nenomirsi), ja izteikti salds, tad arī meklēsi pa kurieni viņš nonāk tur kur viņam nav jābūt...
ja viņs ir izpūtējā, tad līdz eļļai parasti ir tikai laika jautājums
tosolu pagaršoji? ir salds? tā.. tagad nogaršo eļļu,jābūt viegli skābenai.ir? ok. paosti vēlreiz dūmus,izbaudi tos...
Varu tikai no savas pieredzes teikt, ka šim dzinējiem ir problēmas ar eļļas patēriņu. Viss pārējais, kas sasitīts ar šādas problēmas diagnostiku, ir pietiekoši korekti aprakstīts iepriekšējos, citu autoru, komentāros.
1) Vispaar jau balts / iedzeltens "uzlidojums" uz ielejamaa
korkja iekshpuses un taa rajonaa nekas paarsteidzoshs
nav, iipashi, ja temperatuuras (gaisa) nav neko augstas - tur kondenseejas ellas tvaiki kopaa ar uudeni (antifriizu?). Dzineejam normaali uzsilstot, shiis "ziepes" pazuud. Ja vinjas tur ir arii karstam dzineejam, tad gan jaakljuust uzmaniigam. Pirmais, uz ko buutu jaaveersh uzmaniiba, ir galvas bliive ... Kas attiecas uz dzeseeshanas shkjidruma zushanu - vajag tomeer ruupiigi apsekot visu, vai, piemeeram, "pie gala" (uudenssuuknja) nav pile - tur var
pamazaam pileet arii gadu, pamaniit gruuti! Mana shvaagjera auto (arii Opel Astra H 1.6) kaadu gadu zuda ar aatrumu 0.5 ltr meenesii, liidz , zobziksnu mainot, atklaaja "pili"
Zili duuminji iedarbinot? Man praata loceklis uzreiz saak straadaat vaarstu bliivsleegu virzienaa - tad tieshi peec iedarbinaashanas izsit duuminju, peec tam paarstaaj. Bet nu tur, ja izdomaa mainiit, pie reizes ir jaapaarbauda vaarstu kaatu / vadiiklu dilonis arii - iespeejams sakne ir tur. Vispaar tas duuminjsh utt. baisi nepatiik katalizatoriem, veelams izkjert max aatri ...
ļoti vienkāršs tests:
Atskruuvee tosola vaaku un uzgaaze taa normaali nu uz kaadi 4K apgriezieni varbuut pat tad ja motors ir silts.
Ja naak uz augšu burbuļi un tosols lien aaraa tad suu..i ir pamatiigi galvas bliive - nopietns motora remonts. Ja turpinaasi braukt vienaa briidi motora temperatuura aiziet riktiigi uz augsu un motors paarkarst. Ja tiesaam tosols naak uz augsu tad ar evakuatoru uz servisu ja serviss ir pataalu.
Dzonijs_007
ļoti vienkāršs tests:
Atskruuvee tosola vaaku un uzgaaze taa normaali nu uz kaadi 4K apgriezieni varbuut pat tad ja motors ir silts.
Ja naak uz augšu burbuļi un tosols lien aaraa tad suu..i ir pamatiigi galvas bliive - nopietns motora remonts. Ja turpinaasi braukt vienaa briidi motora temperatuura aiziet riktiigi uz augsu un motors paarkarst. Ja tiesaam tosols naak uz augsu tad ar evakuatoru uz servisu ja serviss ir pataalu.
----------------------------------
Da vinjam ir aizdomas, ka "tosols" ellaa iekljuust, kas, motoram atdziestot, principaa iespeejams ir. Bet taa ir pavisam cita opera, uz kuru augshmineetais tests nu galiigi neattiecas.
Dzonijs_007 rakstīja: ļoti vienkāršs tests:
Atskruuvee tosola vaaku un uzgaaze taa normaali nu uz kaadi 4K apgriezieni varbuut pat tad ja motors ir silts.
Ja naak uz augšu burbuļi un tosols lien aaraa tad suu..i ir pamatiigi galvas bliive - nopietns motora remonts. Ja turpinaasi braukt vienaa briidi motora temperatuura aiziet riktiigi uz augsu un motors paarkarst. Ja tiesaam tosols naak uz augsu tad ar evakuatoru uz servisu ja serviss ir pataalu.
par opeli nezinu, var būt tā arī var....
ir tačkas, kurām pārplūdes trauks atrodas zemāk par sistēmas augstāko punktu.... atgaisošana tad notiek noņemot to pārplūdes bačoku, kas parasti turas uz gumijas un atgriežot atgaisošanas skrūves abpus termostata...
tām mašīnām atskrūvējot to vāku un uzgriežot uz 4k tosols līst ārā tāpat....
Pirmais rakstīja:
parasti tosols ir salds... pagaršo izpūtēja galu (nebaidies, nenomirsi), ja izteikti salds, tad arī meklēsi pa kurieni viņš nonāk tur kur viņam nav jābūt...
ja viņs ir izpūtējā, tad līdz eļļai parasti ir tikai laika jautājums
A ja man tosola vietā ir ūdens (kas kā zināms ir bez garšas, bez smaržas) - kā tad man šo eksperimentu izveikt? Piejaukt ūdenim cukuru???
brmbrmm rakstīja:
A ja man tosola vietā ir ūdens (kas kā zināms ir bez garšas, bez smaržas) - kā tad man šo eksperimentu izveikt? Piejaukt ūdenim cukuru???
Ja tur būs ūdens - tad uz eļļas tausta būs ļoti intersanti nosēdumi - domāju ka viegli pamanīsi.
Pie kam pie eļļas maiņas tas arī būs uz aci redzams - ūdens ar eļļu nejaucas kopā - būs tāda savdabīga substance.
brmbrmm rakstīja:
A ja man tosola vietā ir ūdens (kas kā zināms ir bez garšas, bez smaržas) - kā tad man šo eksperimentu izveikt? Piejaukt ūdenim cukuru???
Cukuru nē – vaniļu labāk
HIPPY rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
A ja man tosola vietā ir ūdens (kas kā zināms ir bez garšas, bez smaržas) - kā tad man šo eksperimentu izveikt? Piejaukt ūdenim cukuru???
Cukuru nē – vaniļu labāk
Ok, pamēģināšu. Dikti jau gribas to izpūtēja galu palaizīt! Paldies par padomu!
HIPPY rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
A ja man tosola vietā ir ūdens (kas kā zināms ir bez garšas, bez smaržas) - kā tad man šo eksperimentu izveikt? Piejaukt ūdenim cukuru???
Cukuru nē – vaniļu labāk
A garša būs kā vaniļas saldējumam? Jāņem viens blakus salīdzināšanai? Vai kā?
Blakus neņem – būs sūdīga pēcgarša
Es pārdomāju - jaukšu dzesējamam ūdenim labāk klāt asāko čili mērci - to toč pēc tam vajadzētu sajust!
Zili dūmi, zūd tosols?
Sveicināti,
Rīts sākās pavisam nelabi- kā katru nedēļas nogali, arī šajā pārbaudīju šķidrumu līmeņus un dzesējamais šķidruma līmenis nokrities. Iedarbinot auto( Astra 1.6 MK4) parādījās nedaudz zili dūmi(pēc tam nav pamanāmi) un, atskrūvējot eļļas vāciņu, uz "kakliņa" sieniņām un vāciņa ir bēša, želejveidīga massa. Nav viņas tur daudz, bet tomēr ir.
Pēc manām domām- tas pats tosols tiek iekšā motorā.
Bet jautājumi- pa kurieni viņš tiek un ko es tur varu darīt?