toch, interesanti. ne prieksh kam, ne kas man no taa buus...
redz, sniegacilveek, es neesmu iisti vidusmeera latvietis, kam muuzha lielaakais sapnis ir braukt ar beeemvee, vai audi, vai kaadu citu luuzni. mashiinu zinjaa +/- viss ko es gribu tiek realizeets -man nav lielas prasiibas
a laiks mans ir gana veeriigs. wot ja tu piedaavaatu man pabraukaaties ar petebilt 389, piemeeram - es ar prieku samekleetu iespeeju. interesants kaars, diezgan daudz par jamo esmu dzirdeejis. a kautkaads 530 luuznis - atvaino - neinteresee.
Sretsked rakstīja: Braucot ar BMW, atceļas fizikas likumi?
nu bet protams! tas tak beeemvee! pirmais un galvenais efekts - visiem kas salonaa iq, ja arii taads pirms tam bijis, momentaa kljuust ar negatiivu veertiibu
draco rakstīja: abi labi. vienam kompleksi par savu mashiinu, otrs staasta ka peec 210 kmh degviela nevis teereejas, bet sarazojas no gaisa...
pamēģini un tad @##%$%%
ko iisti pameeginaat? viss ar ko esmu braucis - darbojas saskanjaa ar fiziku. saakot ar benziinauto, un beidzot ar 100litriigiem turbodiizeljiem. taa ka man meeginaat nav ko. bet tu droshi ar savu briinumu vari doties peec nobela preemijas - ja viss apstiprinaasies, protams saakumam aizej pie elmaara, jams patestees un izliks mums visiem jauku rakstu -atskaiti par briinumbmw testu
draco rakstīja: abi labi. vienam kompleksi par savu mashiinu, otrs staasta ka peec 210 kmh degviela nevis teereejas, bet sarazojas no gaisa...
pamēģini un tad @##%$%%
ko iisti pameeginaat? viss ar ko esmu braucis - darbojas saskanjaa ar fiziku. saakot ar benziinauto, un beidzot ar 100litriigiem turbodiizeljiem. taa ka man meeginaat nav ko. bet tu droshi ar savu briinumu vari doties peec nobela preemijas - ja viss apstiprinaasies, protams saakumam aizej pie elmaara, jams patestees un izliks mums visiem jauku rakstu -atskaiti par briinumbmw testu
Sretsked rakstīja: Vispaº jau te, iauto, ir tāds bariņš indivīdu nolasījušies, kuriem oponēt nav brīv, uzreiz esi slikts Paši atļaujas dajebko, bet pretī teikt neko nav brīv, esot jāievēro kultūras normas
Sretsked rakstīja: Vispaº jau te, iauto, ir tāds bariņš indivīdu nolasījušies, kuriem oponēt nav brīv, uzreiz esi slikts Paši atļaujas dajebko, bet pretī teikt neko nav brīv, esot jāievēro kultūras normas
tu visu esi padirsis...
Tev viss skaitās iauto satiktu indivīdu bariņš?? Nja....
Runaajot par degvielas pateerinju, automaatiem utt, nesaprotu par ko striids. Katru mashiinu tachu projektee uz kaut kaadu ekonomisko rezhiimu. Manam E90 2 litru diizeliitim pats ekonomiskaakais rezhiims ir apm no 120 liidz nepilniem 140km/st, nu taa vinjsh ir uztaisiits. Braucot uz 90 pateeree vairaak, un tas viss, starp citu, ir saskanjaa ar fiziku.
Jaa, skaidriibai veel jaapasaka, ka ar pateerinju domaaju degvielas pateerinju uz 100km. Bet, runaajot par Opel Corsa - es taadu savai sievietei nenoveeleetu. Redzeeju, kaada bija Corsa peec sadursmes ar to pashu 5-to bembiku, labi, ka aatrums bija zem 50km/st. Corsas salons iebukteets liidz pusei(labi, ka nebija blakusseedeetaaja), bembikam nedaudz iebukteets un noskraapeets spaarns.
man nav kompleksu, tā nemaz nav mana mašīna. Man tas sen kaut kā pārgājis-staipīt krānu ar mašīnas palīdzību. Laikam jau tāpēc,ka man krāns ir labu gabalu virs vidējā latvju rādītāja
protams, tā nav staipīšana, tāds pieticības apliecinājums...
Chankaishi rakstīja: Runaajot par degvielas pateerinju, automaatiem utt, nesaprotu par ko striids. Katru mashiinu tachu projektee uz kaut kaadu ekonomisko rezhiimu. Manam E90 2 litru diizeliitim pats ekonomiskaakais rezhiims ir apm no 120 liidz nepilniem 140km/st, nu taa vinjsh ir uztaisiits. Braucot uz 90 pateeree vairaak, un tas viss, starp citu, ir saskanjaa ar fiziku.
nu, pastaasti nu siikaak, kaa tur iisti un konkreeti ir ar atbilstiibu fizikai tu taksh nojaut, ka aatrumam pieaugot 2x, energija, ko jaapateeree veeja pretestiibas paarvareeshanai pieaug 8 reizes. tb braucot ar 140 kmh tev jaasuuc 8x lielaaka jauda no dzineeja, rupji reekinot, nekaa ripinot uz 70 kmh. jaa, ieksdedzes dzineeji - shie velniskiigie un nefektiigie naftas izniicinaataaji - straadaa efektiivaak pie 80+ procentu noslodzes, tad jamiem lietderiibas koeficients aug, bet ne jau tik strauji, citad jau ekonomuiskais aatrums buutu 90% no maksimaalaa
taa ka es iisti nevaru iedomaaties auto, kuram visekonomiskaakais aatrums buutu 120 - 140 kmh.
nu labi, divus variantus varu piemest -drausmiigi oversize motors, kuram jauda lai brauktu uz 120-140 realizeejas praktiski tuxgaitaa, un mashiina, kurai straadaa tikai kaads astotais robs, un tuksgaitas apgriezieni attieciigi dod vismazaako aatrumu ap 90 kmh tad jaa, 120 - 140 diapazons ar pietiekoshu griezes momenta liikni buus ekonomiskaaks nekaa tie pat 90kmh ar tapku griidaa un melniem duumu mutuljiem
girtsm rakstīja: Tas tiešām ir abrīnojami kapēc cilvēkam jāstāsta tādas muļķības, ka auto tērē mazāk braucot 120-140km/h
Varbūt tas skaitās kruta.
es domaaju, ka tas ir meeginaajums attaisnot urlisko braukshanas stilu - esi noteikti redzeejis, puslatvija taa braukaa - 80 - 90 kmh, pat bliivaa satiksmee - tas nav prieksh vinjiem. pa visu vari jaameegina visus apdziit, kaut izdzenot pretimnaakoshos uz graavjiem apmaleem. aatraak, aatraak. smadzenju gan taadiem "vilceejiem" parasti nav, taapeec vinji neapjeedz, ka nekas aatraak tur reaali nav, un buut nevar - videejais aatrums celjas ljoti leenaam un gruuti.
man shitaa nesen viens maseratti garaam pirms riigas aizvilka es vinju riigaa peec tam 2x veel apdzinu - nekur taalu ticis nebija, un pa pilseetu braucot veel neoptimaalaas joslaas staaveeja. aber shim laikam likaas, ka reaali vuisus apdzenot jams speeciigi aatraak kautkur aizbrauc - a te peehnji chubinaataajs, kas pa trasi uz 85 brauc - un priekshaa, ar visu to ka automaats, un bezmotors...
ak jaa, veel ir taadi kreisumi, kaa autmaati. tiem ar ekonomiskajiem aatrumiem ar dazaadi meedz buut. neba nu gluzhi taa, ka ekonomiskais 250 kmh, bet manam 4 pakaapju automaatam ar ht blokji, piemeeram, mieriigi braucot hidrotransformators blokeejas 4. aatrumaa pie aptuveni 78 kmh. dzineeja apgriezieni pie tam ir aptuveni 1500.lai nenotiktu blokja sleedzeleeshanaas iekshaa / aaraa, labaak aatrumu tureet vismaz 83 - 85 kmh. bet apgriezieni dzineejam, un griezes moments attieciigi, taapat pashvaki - iisteniibaa peedeejaa laikaa bija veeleeshanaas pameeriit vid pateerinju pa trasi meeginot tureet 85 un 95-100 kmh, bet nekaadiigi nesanaak. kompja, kursh raadiitu momentaalo pateerinju, diemzeel, arii nav - iisteniibaa ljoti noderiiga lieta.
pamatdoma ir tur, ka pie ~ 2100 rpm ( ~95 kmh) dzineejam ir juutami labaaka griezes rezerve, kas, iespeejam, rezultaataa dod tomeer mazaaku degvielas pateerinju nekaa mazaaks aatrums. dodu piemeeru - braucot no riigas valmieras virziemnaa ir dazas vietas kur celsh taakaa kalnaa iet - ne taa, kaa pirms raganas, bet taa paleezeni - nu vot, viileejot uz kruiiza un 80 - 85 kmh diapazonaa tur notiek taadas nepatiikamas lietas, kaa aatruma krisshanaas. dumais kruiizs pie tam saak diktaak spiest uz gaazi. pie noteikta dziljuma gaazes pedaalja nospiediena dumais automaats sleedzaas uz leju, resp uz 3robu, atblokjee hidrotransu, un mieriigas braukshanas vietaa es kaarteejaa "uzkalninjaa" velku ar saviem 3000 - 3400 rpm. kaut tur i vareetui uz inerces uzripot pazaudeejot nieka 10 kmh, kutrus peectam viegli atguut.
toties tai pat uzkalninjaa braucot uz 95 kmh nekas taads nenotiek - griezes moments jau ir pietiekoshi liels, lai tikai nedaudz gaazi piedodot, tajaa kalnaa uzbrauktu. pie tam nekaadas gaazeeshanas un sleegshanaas uz leju nenotiek.
uz auto ar manuaalajaam kaarbaam tas viss, protams, neattiecas, bet automaatiem, un ja veel kruiizu tiem pieliek - gadaas shitaadas lietas...
a vot kad bija eskorts ar manuaalo 5pakaapju kaarbu - vizinaajot i uz 70 - 75 kmh. i diezgan ekonomiski, neskatoties uz to, ka turbomotors pie mazaam jaudaam un atmosfeeriskajaa reziimaa straadaa neekonomiskaak nekaa atmosfeeriskais...
Corsa 2007- automāts
Auto pilsētai, braucējs- sieviete, kārba- automāts, benzīns, auto vecums 2-3 gadi.
Kādi iespaidi, kā uzvedās pilsētā, kā uz šosejas pie lielāka ātruma, automāta apetīte, komforta līmenis(starp mazās klases auto)?
Izsakiet, lūdzu, savus komentārus.