nu ja, tauta pat nejeedz par ko ir runa. ja ar aatrumu gaisa pretestiiba strauji aug - kaads var buut "speciaali konstrueets lai buutu ekonomisks pie lieliem aatrumiem"? jau pie 60 - 70 kmh gaisa pretestiiba braucot pa liidzenu apvidu ir lielaaka par visu paareejo pretestiibu kustiibai, summu. taatad, ja mashiina ir sakonstrueeta taa, ka vismazaakais pateerinsh tai ir uz 140 kmh, secinaajums ir viens - mazaakos aatrumos taa maaksliigi pataisiita drausmiigi neekonomiska. es atklaati sakot, nestaados priekshaa, kaa to iisti un "tiiri" var izdariit. taapat kaa pastaastiit, ka visekonomuiskaakais aatrums virsuudens pilnas iegrimes kugjim ir 40 mezgli stundaa. tur ar pvides pretestiiba ar aatrumu aug kapitaali, un neviens veel nav atklaajis kaa to kardinaali samazinaat, pie tam pilniibaa neiegremdeejot korpusu zem uudens, jeb nepaceljot virs taa.... redzams,iistie zinaataaji - geeniji shait tuseejas, taa vietaa lai konstrueetu kreiserus, zemuudenes, uttp ar fenomenaalaam iipashiibaam, un demonstreetu dazaadus hidrodinamikas efektus prieksnieciibai ar papiira lapaam...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Corsa 2007- automāts
Auto pilsētai, braucējs- sieviete, kārba- automāts, benzīns, auto vecums 2-3 gadi.
Kādi iespaidi, kā uzvedās pilsētā, kā uz šosejas pie lielāka ātruma, automāta apetīte, komforta līmenis(starp mazās klases auto)?
Izsakiet, lūdzu, savus komentārus.