Palasi tajā pašā audistilā, ka tu cilvēki jājās ar reduktoru iekārtām uz 2.6, 2.8 u.t.t. Otra ejošākā tēma uzreiz aiz the best iz audi 200TQ avant (protams, ar gāzi, reduktora variantā).
Nu, viņš palasīs un nokonstatēs ka tu tukši d1rs. Var redzēt ka tu stiliņu nelasi, jo tur topā ir tevis nosauktajiem aparātiem ielikt divi pieci klaklaklak.
tās ir tikai iedomas, ka no gāzes iekārtas vieni vienīgi plusi un tā ēst neprasa
labva šprices gāze maksā pietiekamu kāpīti, kā arī tai jāveic apkopes.
Benzīna dzinēja apkopes + gāzes iekārtu apkopes = ne vienmēr lētāk kā dīzeļa apkopes.
Nodzīti dzinēji vienalga - benzīns vai dīzelis izmaksā dārgi.
Protams ka ne pa velti traktori tik dārgi maksā - jo pircēji parasti ir pietiekami stulbi, lai naivi noticētu, ka tie motori ir mūžīgi un to ievērojamo cenas starpību izdosies ieseksot uz strebienu. Bet nopērkot tādu padsmitgadīgu, dažas štukas vērtu mašīnu ar benzīnnieku, par cenas starpību sanāk vairāk nekā laba gāzes iekārta, kas viduvējos lietošanas apstākļos pieļauj apmēram tādas degvielas izmaksas, kā traktoristam - zaglim, bet tos traktoristus, kas godīgi pildās tankos, izkabina. Bonusā atkrīt problēmas ar degvielu ziemas laikā, joprojām braukšana notiek ar mašīnu, nevis traktoru utt utjpr.
Apkopes varbūt varētu sanākt vienādās cenās, bet nofista ķīseļa uzcelšana izmaksās vismaz 2x dārgāk nekā nopista benzīnnieka.
Guzis rakstīja: Ir šķidrā LPG iekārtas, kur reduktora nav, tieši otrādi - augstspiediena pumpis
nopietni
Laikam jau tomeer nopietni - taa vareetu buut shkjidraas gaazes iesmidzinaashanas sisteemaa. Apm. taadi pashi, vai tieshi taadi pashi inzhektori kaa ar benziinu iesmidzina shkjidro gaazi pirms katra cilindra iesuukshanas vaarsta. Leerums priekshrociibu, pat iespeeja palielinaat dzineeja jaudu, saliidzinot ar benziinu. Sakaraa ar to, ka iesmidzinaataa shkjidraa gaaze iztvaikojoty atdzesee, taatad sabliivee padoto gaisu, var palielinaat gaisa apjomu. Tikko palasiijos nedaudz netaa Preciizas sheemas gan neredzeeju.
Guzis rakstīja: Ir šķidrā LPG iekārtas, kur reduktora nav, tieši otrādi - augstspiediena pumpis
nopietni
Laikam jau tomeer nopietni - taa vareetu buut shkjidraas gaazes iesmidzinaashanas sisteemaa. Apm. taadi pashi, vai tieshi taadi pashi inzhektori kaa ar benziinu iesmidzina shkjidro gaazi pirms katra cilindra iesuukshanas vaarsta. Leerums priekshrociibu, pat iespeeja palielinaat dzineeja jaudu, saliidzinot ar benziinu. Sakaraa ar to, ka iesmidzinaataa shkjidraa gaaze iztvaikojoty atdzesee, taatad sabliivee padoto gaisu, var palielinaat gaisa apjomu. Tikko palasiijos nedaudz netaa Preciizas sheemas gan neredzeeju.
Ja tas tā ir kā raksti, tad jāpagaida, kamēr risinājums iedzīvosies. Viskaut ko jau ir mēģinājuši - arī LPG+dīzeli, tik tas kaut kā nav iedzīvojies (doma aptuveni tāda, ka jādod stobros LPG un dīzelis attiecībā ~ 8:1, laikam čakars baigais)
Gauss rakstīja: Varēja atdzīvināt auto uz malkas. Būtu baudāma, haļavna braukšana.
niuxja -malkas cenas esot atgriezušās 'trekno gadu ' līmenī
Abet LPG direct injections izskatās varenbaudāms ,itīpaši mazmotorvāģīšiem , jo lielmotorvāģīšiem tie mīnus paxmit zs ir pofigā bet kādu 1,3t pašmasīgu 80zs merivu apgāzējot , sanāk~63,333 zs 'žopa'
Ja tas tā ir kā raksti, tad jāpagaida, kamēr risinājums iedzīvosies. Viskaut ko jau ir mēģinājuši - arī LPG+dīzeli, tik tas kaut kā nav iedzīvojies (doma aptuveni tāda, ka jādod stobros LPG un dīzelis attiecībā ~ 8:1, laikam čakars baigais)
---------------------------
Taisnība, čakars ir, ne mazais, tāpēc vēl šobaltdien
t.s. "gāzes-dīzeļa" procesa dzinēji pasaulē veiksmīgi strādā stacionārajos dzinējos, dzelzceļos un uz kuģiem, kur ir iespējams strādāt režīmos, kuru nosaukums ir
"stabilizēta iekšdedzes dzinēja darbība" ))))))
Gauss
Varēja atdzīvināt auto uz malkas. Būtu baudāma, haļavna braukšana.
--------------------
Par haļavu neizpaudīšos ...par baudāmu? Viss atkarīgs no tā, cik efektīvu to pasākumu padara. Manam vectēvam bija Ford Vairoga kravas auto, kurš darbojās
"ar klucīšiem" - pilnībā apmierināja to laiku ~100 ha
saimniecības prasības. Vēl bija "klucīšu traktors" Deere,
kurš kalpoja arī kā piedziņa kuļmašīnai, lopbarības transportieriem utt.. Tiem laikiem (1930.ie) pietika, kā tagad? Ja mans fazendas kaimiņš precīzi pasaka, ka bez ~400 ZS traktora viņš ir auzās - tas traktors vienā paņēmienā velk / stumj visu vidēja lieluma padomju kolhoza saimniecību Tiesa, aramzemes viņam arī ir >1000 ha, un tie baisie Massey-Ferguson veseli 3 ...
Gauss rakstīja: Varēja atdzīvināt auto uz malkas. Būtu baudāma, haļavna braukšana.
niuxja -malkas cenas esot atgriezušās 'trekno gadu ' līmenī
Abet LPG direct injections izskatās varenbaudāms ,itīpaši mazmotorvāģīšiem , jo lielmotorvāģīšiem tie mīnus paxmit zs ir pofigā bet kādu 1,3t pašmasīgu 80zs merivu apgāzējot , sanāk~63,333 zs 'žopa'
--------------------------
Par malku neaurošu, bet dzinēju lietderība darbā ar LPG DI diemžēl vēl aizvien ir apgriezta dzinēju izmēriem
Par malku neaurošu, bet dzinēju lietderība darbā ar LPG DI diemžēl vēl aizvien ir apgriezta dzinēju izmēriem
Atkal tīrā fizika ...
nu xvz ,xvz , pagoglējot un pārlasot LPG direktorinžektora slavinošos aprakstus , radās iespaids , ka jaudas zudumu nau wai tiešām akkal būs satirsusi wasku
Manam auto ir gazes ieshprices sisteema. Katram cilindram sava sprausla. Nekaadu jaudas zudumu nejuutu (motors gan 4.0l). Palaizhaas uz benziinu, peec tam paariet automatiski uz gaazi. Izmaksas kaa diizelim, bet brauc tomeer ar benziinieku Liku pie Henrika pusotru gadu atpakal,maksaaja 500lvl (6 cilindru rindenieks). Apkopes maksaa ap 20lvl.
gonzalless rakstīja: Manam auto ir gazes ieshprices sisteema. Katram cilindram sava sprausla. Nekaadu jaudas zudumu nejuutu (motors gan 4.0l). Palaizhaas uz benziinu, peec tam paariet automatiski uz gaazi. Izmaksas kaa diizelim, bet brauc tomeer ar benziinieku Liku pie Henrika pusotru gadu atpakal,maksaaja 500lvl (6 cilindru rindenieks). Apkopes maksaa ap 20lvl.
zeapgriezienu USmotoram , kas šancē griezei , es ar niuxja nejutu ,bet audakam biki jūt , ne tā ka mirstamā kaite , bet jūt a moš kaut kas nau riktīgi bet nu enīwej , vidēji gāze 10,5-12,5l/100km piem . analogs A6q 2,5TDI tiptr. , smagi iesūkā ar nekreiso saļaru un 'slaveno' 2,5v6 dīzeļdzinēju
P.S. 90litrīgais balons ,virs pak.aļas ass arī noder izbraukšanai no sniegS.ūdiem
Laikam jau tomeer nopietni - taa vareetu buut shkjidraas gaazes iesmidzinaashanas sisteemaa. Apm. taadi pashi, vai tieshi taadi pashi inzhektori kaa ar benziinu iesmidzina shkjidro gaazi pirms katra cilindra iesuukshanas vaarsta. Leerums priekshrociibu, pat iespeeja palielinaat dzineeja jaudu, saliidzinot ar benziinu. Sakaraa ar to, ka iesmidzinaataa shkjidraa gaaze iztvaikojoty atdzesee, taatad sabliivee padoto gaisu, var palielinaat gaisa apjomu. Tikko palasiijos nedaudz netaa Preciizas sheemas gan neredzeeju.
Stiliņā kā reizi šo tēmu pacēla pirms dažām dienām. Vienmērīga gāzes spiediena padeve diemžēl ir pietiekami sarežģīts pasāciens.
audi a6 gāze 2.6
kadam ir sads auto ar gazi kadas problemas un kads paterins?un cik izmaksa uzlikt gazes iekartu? paldies!