Citroen Nemo vs Renault Kangoo

opc Reģ.: 04.01.2003

Sveiki,

Vai kādam ir pieredze ar Citroen Nemo?

Vizuāli izskatās pamazs. Vai normālais latviešu centners tādā var ievietoties?

 
opc Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Kas ir ar to start un stop sistēmu?

Citroen tādu piedāvā Nemo

Kādam ir pieredze ar to tieši komerctransportam un Latvijas apstākļos? Nebūs problēmas?

Reāli spiež uz to ka patēriņš būs mega zems - 3,5L uz 100km vai tā var būt un vai tas strādā?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Darba rūķim start/stop sistēma mūsu platuma grādos ir idiotisms !!! Privātajam transportam tur iespējams ir kāda jēga. Kaut gan ja katru vakaru to aķi pēc dzenāšanās pa pilsētu uzliek uz pilnu uzlādi - moš ir OK. Gargabalniekime droši kā lādēt navajdzētu, bet tur aºī diezin vai ir jēga no star/stopa. Vienmērīgāk līdz 90km/h braucot iznāks labāka ekonomija.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Šoºīt pie -24 start/stops būtu pašā laikā.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.

Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.

Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.

es savu 1,9dti , jaunu, pirku par ls6000,-

jaunu ,par ls6000,- pirktu akkkal , bet par tādu naudu vairs šamos nedod

a par ls9000,-+ , nu jevu nauxj par tādu kāpi dauxja ,labus, mazlietotus ,nexrenoo markas , autosus ,ar līdzvērtīgu ietilpību +kvaltatīvakus , var atrast ķipa CRV ,utt ,utml......

Gauss Reģ.: 15.09.2010
1 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.

Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.

es savu 1,9dti , jaunu, pirku par ls6000,-

jaunu ,par ls6000,- pirktu akkkal , bet par tādu naudu vairs šamos nedod

a par ls9000,-+ , nu jevu nauxj par tādu kāpi dauxja ,labus, mazlietotus ,nexrenoo markas , autosus ,ar līdzvērtīgu ietilpību +kvaltatīvakus , var atrast ķipa CRV ,utt ,utml......

CRV var iestūķēt eiropaleti horizontāli

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.

Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.

es savu 1,9dti , jaunu, pirku par ls6000,-

jaunu ,par ls6000,- pirktu akkkal , bet par tādu naudu vairs šamos nedod

a par ls9000,-+ , nu jevu nauxj par tādu kāpi dauxja ,labus, mazlietotus ,nexrenoo markas , autosus ,ar līdzvērtīgu ietilpību +kvaltatīvakus , var atrast ķipa CRV ,utt ,utml......

CRV var iestūķēt eiropaleti horizontāli

nu ,pļjaķ, nemēģināju

P.S.'kņigu ņečital' bet baigi šaubos ka Nemo var iebāzīt to jevropaleti

opc Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

runa ir par komerctransportu - vairāk kā 150k km 3 gadu laikā

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!

Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!

opc Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

alternatīvas?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

opc rakstīja: alternatīvas?

Par kablukiem nezinu, bet busu klasē cenas/kvalitātes attiecībā nekā labāka par trafficu vai master nav. Jau divi sadarbības kantori ir atmetušies no vācu "kvalitātes" uz francūžu "triperiem". Viens plāno atmesties arī no atego.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!

Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!

Izskatās ka tev visapkār vieni galīgie skrūvētāji nu jā, tas jau nav auto, kuram vismaz reizi nedēļā nav jāver vaļā kapots vai jāceļ uz pacēlāja...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Principā vienīgā sliktā lieta ko zinu - iepriekšējās paaudzes "Renēm" Trafikiem bija ventilatora režīmu slēdzis, pie 150 kkm nestrādāja praktiski neviens režīms izņemot maksimālo (4 pozīcija ja nekļūdos) un tas abiem darba busiem. Līdzīga nelaime izskatās ka ir arī Fordiem. Par pārējo sūdzību principā nebija. Tā kā elektro gļuki acīmredzot gadās, bet IMO nekas tāds būtisks un šausmīgi dārgs nav.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ak jā auto kas 3 gados nobrauc 150 k - es nekad neņemtu ar start/stop un es arī neņemtu tādu kuram aizdedzes atslēgas vietā ir poga !!!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

vent.režīma slēdzis ir tipiska , bet atkosta šaize

laiku pa laikam ir jāizmakšķerē un jāsakopj ventilatora režīmu rezistoru bloks , tur uz kontaktiem dzīvojās 'zaļais"

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!

Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!

nu tā gluži nau dīvaini , bet fakc

kaut kā xreno dti un dci gan eļļu rij izteikti mazāk nekā WAGu TDI un PD un jaunie camonsliedes , gan 'lec' izteikti labāk pie patreizējiem mīnusiem

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!

Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!

Tad jau Citroen ir pāraks par Volvo

kaut gan taisnība par tiem frančiem vien ir...

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

IMHO Kangoo buutu pareizaaka izvēle, jo tie ir lielākā skaitā, līdz ar to vēlāk nebūs problēmu ar rez. daļām + Kangoo liekās arī ietilpīgāks.

Šādu auto manuprāt ir jēga pirkt uz uzņēmumu un tad dzīt līdz pēdējai sulai, jo vēlāk pārdošanas cenas viņiem krīt ļoti strauji un pieprasījums arī mazs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti