Kas ir ar to start un stop sistēmu?
Citroen tādu piedāvā Nemo
Kādam ir pieredze ar to tieši komerctransportam un Latvijas apstākļos? Nebūs problēmas?
Reāli spiež uz to ka patēriņš būs mega zems - 3,5L uz 100km vai tā var būt un vai tas strādā?
Kas ir ar to start un stop sistēmu?
Citroen tādu piedāvā Nemo
Kādam ir pieredze ar to tieši komerctransportam un Latvijas apstākļos? Nebūs problēmas?
Reāli spiež uz to ka patēriņš būs mega zems - 3,5L uz 100km vai tā var būt un vai tas strādā?
Darba rūķim start/stop sistēma mūsu platuma grādos ir idiotisms !!! Privātajam transportam tur iespējams ir kāda jēga. Kaut gan ja katru vakaru to aķi pēc dzenāšanās pa pilsētu uzliek uz pilnu uzlādi - moš ir OK. Gargabalniekime droši kā lādēt navajdzētu, bet tur aºī diezin vai ir jēga no star/stopa. Vienmērīgāk līdz 90km/h braucot iznāks labāka ekonomija.
Šoºīt pie -24 start/stops būtu pašā laikā.
Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.
Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.
Centis_Nuudele rakstīja: Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.
Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.
es savu 1,9dti , jaunu, pirku par ls6000,-
jaunu ,par ls6000,- pirktu akkkal , bet par tādu naudu vairs šamos nedod
a par ls9000,-+ , nu jevu nauxj par tādu kāpi dauxja ,labus, mazlietotus ,nexrenoo markas , autosus ,ar līdzvērtīgu ietilpību +kvaltatīvakus , var atrast ķipa CRV ,utt ,utml......
TDIOTS rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.
Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.
es savu 1,9dti , jaunu, pirku par ls6000,-
jaunu ,par ls6000,- pirktu akkkal , bet par tādu naudu vairs šamos nedod
a par ls9000,-+ , nu jevu nauxj par tādu kāpi dauxja ,labus, mazlietotus ,nexrenoo markas , autosus ,ar līdzvērtīgu ietilpību +kvaltatīvakus , var atrast ķipa CRV ,utt ,utml......
CRV var iestūķēt eiropaleti horizontāli
Gauss rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.
Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.
es savu 1,9dti , jaunu, pirku par ls6000,-
jaunu ,par ls6000,- pirktu akkkal , bet par tādu naudu vairs šamos nedod
a par ls9000,-+ , nu jevu nauxj par tādu kāpi dauxja ,labus, mazlietotus ,nexrenoo markas , autosus ,ar līdzvērtīgu ietilpību +kvaltatīvakus , var atrast ķipa CRV ,utt ,utml......
CRV var iestūķēt eiropaleti horizontāli
nu ,pļjaķ, nemēģināju
P.S.'kņigu ņečital' bet baigi šaubos ka Nemo var iebāzīt to jevropaleti
runa ir par komerctransportu - vairāk kā 150k km 3 gadu laikā
Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!
Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!
opc rakstīja: alternatīvas?
Par kablukiem nezinu, bet busu klasē cenas/kvalitātes attiecībā nekā labāka par trafficu vai master nav. Jau divi sadarbības kantori ir atmetušies no vācu "kvalitātes" uz francūžu "triperiem". Viens plāno atmesties arī no atego.
i_edgars rakstīja: Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!
Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!
Izskatās ka tev visapkār vieni galīgie skrūvētāji nu jā, tas jau nav auto, kuram vismaz reizi nedēļā nav jāver vaļā kapots vai jāceļ uz pacēlāja...
Principā vienīgā sliktā lieta ko zinu - iepriekšējās paaudzes "Renēm" Trafikiem bija ventilatora režīmu slēdzis, pie 150 kkm nestrādāja praktiski neviens režīms izņemot maksimālo (4 pozīcija ja nekļūdos) un tas abiem darba busiem. Līdzīga nelaime izskatās ka ir arī Fordiem. Par pārējo sūdzību principā nebija. Tā kā elektro gļuki acīmredzot gadās, bet IMO nekas tāds būtisks un šausmīgi dārgs nav.
Ak jā auto kas 3 gados nobrauc 150 k - es nekad neņemtu ar start/stop un es arī neņemtu tādu kuram aizdedzes atslēgas vietā ir poga !!!
vent.režīma slēdzis ir tipiska , bet atkosta šaize
laiku pa laikam ir jāizmakšķerē un jāsakopj ventilatora režīmu rezistoru bloks , tur uz kontaktiem dzīvojās 'zaļais"
i_edgars rakstīja: Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!
Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!
nu tā gluži nau dīvaini , bet fakc
kaut kā xreno dti un dci gan eļļu rij izteikti mazāk nekā WAGu TDI un PD un jaunie camonsliedes , gan 'lec' izteikti labāk pie patreizējiem mīnusiem
i_edgars rakstīja: Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!
Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!
Tad jau Citroen ir pāraks par Volvo
kaut gan taisnība par tiem frančiem vien ir...
IMHO Kangoo buutu pareizaaka izvēle, jo tie ir lielākā skaitā, līdz ar to vēlāk nebūs problēmu ar rez. daļām + Kangoo liekās arī ietilpīgāks.
Šādu auto manuprāt ir jēga pirkt uz uzņēmumu un tad dzīt līdz pēdējai sulai, jo vēlāk pārdošanas cenas viņiem krīt ļoti strauji un pieprasījums arī mazs.
Citroen Nemo vs Renault Kangoo
Sveiki,
Vai kādam ir pieredze ar Citroen Nemo?
Vizuāli izskatās pamazs. Vai normālais latviešu centners tādā var ievietoties?