Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vectra B 95-01 g

derek Reģ.: 12.04.2011

Labdien.

Ir vēlme iegādāties B vectru.

vai kāds zinoš cilvēks varētu sniegt nelielu info par motoriem benzīna /dīzeļa.

Un apmēram kādas ir uzturēšanas izmaksas?

 
1 2 3 4
drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

Daudzko neatceros - gadi 5 pagājuši, bet 1,6 ēd eļļu (motora kodu gan neatceros).... Riktīgi "atveras" pie ~ 3 tk apgriezieniem. Izmaksas relatīvi lētas, tikai parastā vaina - rūsa. Vēl, pamazām, mēdz "nomirt" displeja diodes.

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

papēti 0pel-club.ru Tur ir vērtīga infa....

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

drags rakstīja: papēti 0pel-club.ru Tur ir vērtīga infa....

Paprovē pats to www.0pel-club.ru/...

Pareizāk te: www.opel-club.ru/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

2.5 V6 nepērc, rijīgs pēc velna, bet iet sliktāk par otro golfu ar 1.8.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Bija 97 dīzelis 2.0, knapi gadu nobraucu. Nekādu daudz problēmu nepaspeju izjust. Jā, radio-info displejam puse no cipariem nedega, šrotā dabūju tādu, ka visi deg. Nomainīt vienkārši. Eļļu neēda. Ja ēd, tas nav normāli. (Tagadējais Omegas 2.2 DTI arī neēd). Vectra ar 2 l dīzeli bija ļoti ekonomiska, ap 6 l. Ārējās temp datčiks nobeidzās, arī no šrota tika paņemts, un viss ok. Tur pa ritošo daļu viss kā vecajiem labajiem auto, tikai tie dzinēji nav tik vienkārši, sevišķi dīzeli, ja iespējams, vajag kaut kā pārbaudīt. Piemēram, Omegu kad nopirku, izrādījās, ka pussiltu ilgi jāgriež, kamēr pielec. Atklajās tikai nākamajā rītā pēc pirkšanas Adam Auto nomainīja kaut kāds trubiņas par 200 Ls, un tagad lec vienmēr.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
1 0 Atbildēt

Man ir Vectra B Caravan ar 2.0 DTI dīzeli, 2000 gada. Pa lielam normāla un ekspluatācijā vienkārša mašīna. Šad un tad ir bijis kāds "jautrs" atgadījums, bet man domāt ka da jebkuram auto tādi ir. Par INFO displeju, esot tāda problēma pirmās paaudzes B Vectra (līdzīgi kā SAAB ar SID displeju). šrotā no 25 varot dabūt.

Motors eļļu tuč tērē, bet saskaņā ar ražotāja rekomendāciju normas robežās ap 0.7 litri uz 10 tkm. Man bija tuč vairāk, bet tas saistībā ar tekošo kloķenes blīvslēgu.

Piekare, priekšā viss vienkāºši, bet aizmugurē Carvan ir daudzsviru neatkarīgā piekare, kurai ik pēc ~40-50tkm jāmaina bukses. Principā viss ir atkarīga kur un kā brauc.

Rūsa ir tur kur ir kaut kas ir sabojājis krāsojumu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

derek rakstīja: Labdien.

Ir vēlme iegādāties B vectru.

vai kāds zinoš cilvēks varētu sniegt nelielu info par motoriem benzīna /dīzeļa.

Un apmēram kādas ir uzturēšanas izmaksas?

Kas ir domāts ar uzturēšanas izmaksām?

Cenas apkopes materiāliem un rezerves daļām ir stiepjams jēdziens. Apkopes materiālus un detaļas pērku pie draugiem Ape, Leinodā, Gros auto, VA Motors un protams pie Opel Adama. Adams piedāvā ne tikai orģinālas bet arī alternatīvas detaļas par sakarīgām naudām.

derek Reģ.: 12.04.2011
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

derek rakstīja: Labdien.

Ir vēlme iegādāties B vectru.

vai kāds zinoš cilvēks varētu sniegt nelielu info par motoriem benzīna /dīzeļa.

Un apmēram kādas ir uzturēšanas izmaksas?

Kas ir domāts ar uzturēšanas izmaksām?

Cenas apkopes materiāliem un rezerves daļām ir stiepjams jēdziens. Apkopes materiālus un detaļas pērku pie draugiem Ape, Leinodā, Gros auto, VA Motors un protams pie Opel Adama. Adams piedāvā ne tikai orģinālas bet arī alternatīvas detaļas par sakarīgām naudām.

Gribēju jautat par tīri detaļu izmaksām.

Visspār ir doma paņemt 1.6 16v vectru B un uzstādīt gāzes iekārtu ar sprauslām.

Lai būtu pēc iespējas lētāk pārvietoties , jo diezgan daudz jabrauc.

ko sakat?

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Bija 97 dīzelis 2.0, knapi gadu nobraucu. Nekādu daudz problēmu nepaspeju izjust. Jā, radio-info displejam puse no cipariem nedega, šrotā dabūju tādu, ka visi deg. Nomainīt vienkārši. Eļļu neēda. Ja ēd, tas nav normāli. (Tagadējais Omegas 2.2 DTI arī neēd). Vectra ar 2 l dīzeli bija ļoti ekonomiska, ap 6 l. Ārējās temp datčiks nobeidzās, arī no šrota tika paņemts, un viss ok. Tur pa ritošo daļu viss kā vecajiem labajiem auto, tikai tie dzinēji nav tik vienkārši, sevišķi dīzeli, ja iespējams, vajag kaut kā pārbaudīt. Piemēram, Omegu kad nopirku, izrādījās, ka pussiltu ilgi jāgriež, kamēr pielec. Atklajās tikai nākamajā rītā pēc pirkšanas Adam Auto nomainīja kaut kāds trubiņas par 200 Ls, un tagad lec vienmēr.

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Adam Auto nomainīja kaut kāds trubiņas par 200 Ls, un tagad lec vienmēr.

Ja runa par degvielas atplūdes trubiņām (nāk no sprauslām) - to kopgarums ir ap pusmetru, izmaksas minimālas, darbs arī neko liels - pusstundā var paveikt. Tā ir viena no opel dīzeļu tipiskām kaitēm - no vecuma tās trubas (paliek porainas, vai kas tāds) sāk laist iekšā gaisu un degviela pēc kāda laika dīkstāves saplūst no sistēmas atpakaļ bākā, līdz ar ko sūknim ir ko darīt, kamēr dabū dziesmā, un tā katru reizi, kad ilgāk atstāj auto, it īpaši ja ar purnu uz augšu - kalniņā.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Kauns atzīties, bet es īsti nezinu, kas tieši tur bija jāmaina laikam ne tikai tās atplūdes, bet vēl kaut kādas blīves, tipa

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

derek rakstīja:

bobcat rakstīja:

derek rakstīja: Labdien.

Ir vēlme iegādāties B vectru.

vai kāds zinoš cilvēks varētu sniegt nelielu info par motoriem benzīna /dīzeļa.

Un apmēram kādas ir uzturēšanas izmaksas?

Kas ir domāts ar uzturēšanas izmaksām?

Cenas apkopes materiāliem un rezerves daļām ir stiepjams jēdziens. Apkopes materiālus un detaļas pērku pie draugiem Ape, Leinodā, Gros auto, VA Motors un protams pie Opel Adama. Adams piedāvā ne tikai orģinālas bet arī alternatīvas detaļas par sakarīgām naudām.

Gribēju jautat par tīri detaļu izmaksām.

Visspār ir doma paņemt 1.6 16v vectru B un uzstādīt gāzes iekārtu ar sprauslām.

Lai būtu pēc iespējas lētāk pārvietoties , jo diezgan daudz jabrauc.

ko sakat?

Gandrīz visi paziņas, kas brauc ar gāzi, arī es agrāk ar vienu auto, ne opeli, braucu, nesūdzas. Izņēmums bija vienam kolēģim ar bembi 5 sērijas, tam dēļ gāzes kkas tur regulāri bija jātīra vai jamaina. Labam vāģim uzlikt labu gāzi-kapēc nē

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Tas 1.6 taču ir dohlijs tilpums... ja liksi gāzi, tad jau labāk 2.0... patēriņa ziņā toč nekādas atšķirības nebūs.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

1.6L nemotors un gaaze??? Skan kaut kaa nenopietni. ..

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Kauns atzīties, bet es īsti nezinu, kas tieši tur bija jāmaina laikam ne tikai tās atplūdes, bet vēl kaut kādas blīves, tipa

Ar atplūdes trubām nav sakara. Tie ir sprauslu blīvslēgi. Kas orģināli maksās 10x4 ls + darbs. Var pameklēt šeit pat. Es jau rakstīju par šo lietu

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja: Tas 1.6 taču ir dohlijs tilpums... ja liksi gāzi, tad jau labāk 2.0... patēriņa ziņā toč nekādas atšķirības nebūs.

Tas tiesa, uz to smago bundžu vismaz 1.8 vai labāk 2.0 benzīnu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Gribēju jautat par tīri detaļu izmaksām.

Visspār ir doma paņemt 1.6 16v vectru B un uzstādīt gāzes iekārtu ar sprauslām.

Lai būtu pēc iespējas lētāk pārvietoties , jo diezgan daudz jabrauc.

ko sakat?

Tas 1.6 ar 16 valvēm ir dikti kaprīzs. Labāk nevajag ar šādu motoru.

Kas ir detaļu izmaksas? Tās ir atkarīgas no mašīnas virsbūves, motora tipa un tilpuma. Tā kā man ir 2.0 turbodīzelis un karavāns. Detaļas ir lielas un maksā vairāk nekā sedanam vai hečbekam ar 1.8 benzīnu. Kā jau teicu iepriekš, cena ir atkarīga no tā ar ko ir draudzīgas attiecības. Var jau pie Sviesta ar pirkt.

derek Reģ.: 12.04.2011
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Tas 1.6 taču ir dohlijs tilpums... ja liksi gāzi, tad jau labāk 2.0... patēriņa ziņā toč nekādas atšķirības nebūs.

Tas tiesa, uz to smago bundžu vismaz 1.8 vai labāk 2.0 benzīnu.

ok ņemšu vērā .

Esmu dzirdējis cilvēku atsauksmes par Gāzi .

daži vienkārši spļaudās un gāzes mašinai tuvāk par 10 m nenāk

cezars2 Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Interesanti par ko ta šie tā spļaudās. Ar normālu mūsdienīgu gāzes iekārtu nekādām dižām problēmām nevajadzētu būt. Ir tikai iknedēļas ekonomija uzpildot degvielu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

cezars2 rakstīja: Interesanti par ko ta šie tā spļaudās. Ar normālu mūsdienīgu gāzes iekārtu nekādām dižām problēmām nevajadzētu būt. Ir tikai iknedēļas ekonomija uzpildot degvielu

ikpārdienas

P.S.bet optimālakais vektropeļa bendzīndzinējs ,cik ir dzirdēts ,esot 1,8 vai 2,0

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Vektrai ir arī 1.9 CDTI motorīši? Cik tādam varētu būt zirgu? Auto jau jaunāki par 2006. g.

girtsm Reģ.: 27.06.2010
0 0 Atbildēt

Divu veidu, 120 un 150 zs

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mans auto darbojas ar LPG ieshprices sisteemu. (tiesa motors gan reizes 3 lielaaks nekaa 1.6 Smakas nav, performance taada pati kaa braucot uz benzinu+ baudaama naudas ekonomija.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Gribēju jautat par tīri detaļu izmaksām.

Visspār ir doma paņemt 1.6 16v vectru B un uzstādīt gāzes iekārtu ar sprauslām.

Lai būtu pēc iespējas lētāk pārvietoties , jo diezgan daudz jabrauc.

ko sakat?

Tas 1.6 ar 16 valvēm ir dikti kaprīzs. Labāk nevajag ar šādu motoru.

Kas ir detaļu izmaksas? Tās ir atkarīgas no mašīnas virsbūves, motora tipa un tilpuma. Tā kā man ir 2.0 turbodīzelis un karavāns. Detaļas ir lielas un maksā vairāk nekā sedanam vai hečbekam ar 1.8 benzīnu. Kā jau teicu iepriekš, cena ir atkarīga no tā ar ko ir draudzīgas attiecības. Var jau pie Sviesta ar pirkt.

Visi B Vectras 4 cil. dzinēji ir ar 16 valvēm... un nekādu problēmu.

Nekas extra dārgs tur nav... vienīgais pr br kluči bik dārgāki nekā tai markai un klasei pieklājas... arī Saabam tādi paši... jo saabs taču ir pa pusei opelis...

Par B vectru neko sliktu nevaru pateikt... opelis kā opelis.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Red,red wine...

...tāpē gribas mazliet parakstīt...

1 2 3 4
Telegram
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti