M77 rakstīja: Šīsdienas pārsteigums.
Piebraucot pie veikala stāvlaukuma, iedegās lampiņa, ka nelādē akumulatoru, arī stūri pagriezt bija grūtāk. Atgriežoties no veikala, auto piedarbināt nevar, starteris vispār negriež, it kā aķis galīgi sauss būtu. Aķis nav diezko svaigs, bet pirms tam pa dienu nekas neliecināja, ka tas taisītos nosprāgt - leca diezgan žirgti.
Sarunāju, lai piebrauc paziņa, mēģinājām "piepīpēt" - rezultāts identisks, negriež necik /te, laikam, vajadzēja apstāties un padomāt, jo vadi bija resnie un otram auto labs, jaudīgs aķis, kā nekā V70 D5/, bet tika izdomāts vilkt mājup un pa ceļam provēt iedarbināt ar vilkšanu.
Labi, ievilka uz 40, ieliku 3 robā un provēju darbināties, kādu laiku nevarēja saprast, kas notiek, it kā nedarbojās, it kā motors negriezās, sajūgs slīdēja vai? Beigās pieleca, darbojās, varu uzgāzēt, bet deg lampiņa, ka aķi nelādē, stūre grūti griežas.
Piestājam malā, atveru kapotu, skatos - agregātu rievsiksna ir nost, nolemjam vilkt līdz mājai. Pa ceļam apdomāju, kas varētu būt par iemeslu tam. Pēdējā laikā zem haubes kaut kas čivināja, īsti nesapratu kas, bet skaņa nāca kaut kur no ūdens sūkņa puses, turklāt tikai epizodiski. Pirms gada dēļ čivināšanas tiku mainījis spriegotāja rullīti, bet pēc tam čivināšana turpinājās, dažus mēnešus vēlāk nomainīju ģenerātoram gultņus, it kā pārstāja. Bet tagad jau atkal vairākus mēnešus ik pa brīdim kaut kas čīkstēja.
Domāju, kas tad tur vēl atliek - ūdenssūknis, stūres pastipreklis, kondicionieris. Aizdomas krīt uz ūdenssūkni, jo, kā jau minēju, skaņa nāca no tā apvidus.
Pie mājas ar lukturīti aplūkoju cītīgāk, izvelku rievsiksnu un redzu, ka no spriegotāja rullīša ir atlicis vien gultņa iekšējais gredzens!!!
Pirms gada to mainīju, neliku gan oriģinālu, jo tas nāca tikai kopā ar visu spriegotāju = pa dārgo, Grosauto man piemeklēja pēc izmēriem atbilstošu Citroen/Peugeot SKF rullīti, uz kastītes rakstīts "Made in Germany", "Izcelsmes valsts Zviedrija". Uzstādot to, gan neuzliku aizsargvāciņu, kas nāk uz gultņa no ārpuses, nez vai tas būtu cēlonis, kāpēc gultnis izbeidzās? Jo gultnis ir abpusēji slēgtais, turklāt no otras (motora) puses tam nav nekāda vāciņa - putekļi tikpat labi tur nonāk.
Man drīzāk izskatās, ka Grosauto tirgo feikās SKF detaļas, kā jums šķiet?
Vārdu sakot, visādas brendīgās detaļas pie mums var gadīties pakaļdarinājumi. Kāds te jau rakstīja par kaimiņu, kas piekari pārlasījis ar "Lemforderiem" un pēc gada bija "čau".
Vectra B 95-01 g
Labdien.
Ir vēlme iegādāties B vectru.
vai kāds zinoš cilvēks varētu sniegt nelielu info par motoriem benzīna /dīzeļa.
Un apmēram kādas ir uzturēšanas izmaksas?