Vectra B 95-01 g

derek Reģ.: 12.04.2011

Labdien.

Ir vēlme iegādāties B vectru.

vai kāds zinoš cilvēks varētu sniegt nelielu info par motoriem benzīna /dīzeļa.

Un apmēram kādas ir uzturēšanas izmaksas?

 
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Šīsdienas pārsteigums.

Piebraucot pie veikala stāvlaukuma, iedegās lampiņa, ka nelādē akumulatoru, arī stūri pagriezt bija grūtāk. Atgriežoties no veikala, auto piedarbināt nevar, starteris vispār negriež, it kā aķis galīgi sauss būtu. Aķis nav diezko svaigs, bet pirms tam pa dienu nekas neliecināja, ka tas taisītos nosprāgt - leca diezgan žirgti.

Sarunāju, lai piebrauc paziņa, mēģinājām "piepīpēt" - rezultāts identisks, negriež necik /te, laikam, vajadzēja apstāties un padomāt, jo vadi bija resnie un otram auto labs, jaudīgs aķis, kā nekā V70 D5/, bet tika izdomāts vilkt mājup un pa ceļam provēt iedarbināt ar vilkšanu.

Labi, ievilka uz 40, ieliku 3 robā un provēju darbināties, kādu laiku nevarēja saprast, kas notiek, it kā nedarbojās, it kā motors negriezās, sajūgs slīdēja vai? Beigās pieleca, darbojās, varu uzgāzēt, bet deg lampiņa, ka aķi nelādē, stūre grūti griežas.

Piestājam malā, atveru kapotu, skatos - agregātu rievsiksna ir nost, nolemjam vilkt līdz mājai. Pa ceļam apdomāju, kas varētu būt par iemeslu tam. Pēdējā laikā zem haubes kaut kas čivināja, īsti nesapratu kas, bet skaņa nāca kaut kur no ūdens sūkņa puses, turklāt tikai epizodiski. Pirms gada dēļ čivināšanas tiku mainījis spriegotāja rullīti, bet pēc tam čivināšana turpinājās, dažus mēnešus vēlāk nomainīju ģenerātoram gultņus, it kā pārstāja. Bet tagad jau atkal vairākus mēnešus ik pa brīdim kaut kas čīkstēja.

Domāju, kas tad tur vēl atliek - ūdenssūknis, stūres pastipreklis, kondicionieris. Aizdomas krīt uz ūdenssūkni, jo, kā jau minēju, skaņa nāca no tā apvidus.

Pie mājas ar lukturīti aplūkoju cītīgāk, izvelku rievsiksnu un redzu, ka no spriegotāja rullīša ir atlicis vien gultņa iekšējais gredzens!!!

Pirms gada to mainīju, neliku gan oriģinālu, jo tas nāca tikai kopā ar visu spriegotāju = pa dārgo, Grosauto man piemeklēja pēc izmēriem atbilstošu Citroen/Peugeot SKF rullīti, uz kastītes rakstīts "Made in Germany", "Izcelsmes valsts Zviedrija". Uzstādot to, gan neuzliku aizsargvāciņu, kas nāk uz gultņa no ārpuses, nez vai tas būtu cēlonis, kāpēc gultnis izbeidzās? Jo gultnis ir abpusēji slēgtais, turklāt no otras (motora) puses tam nav nekāda vāciņa - putekļi tikpat labi tur nonāk.

Man drīzāk izskatās, ka Grosauto tirgo feikās SKF detaļas, kā jums šķiet?

Vārdu sakot, visādas brendīgās detaļas pie mums var gadīties pakaļdarinājumi. Kāds te jau rakstīja par kaimiņu, kas piekari pārlasījis ar "Lemforderiem" un pēc gada bija "čau".

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Un vecais rullītis iespējams ir tīri ok, likšu to atpakaļ, jo, kā jau teicu, čīkstēšana pēc tā nomaiņas nebaidzās, bet gan pēc ģeneratora gultņu nomaiņas viens no kuriem griezās "pa sauso".

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Protams,ka visādas detaļas mašīnai tiek uzliktas aiz neko darīt, arī aizsargvāciņi.

PS. Opelvektra no 95. gada ir pati izplatītākā mašīna, droši vien Ķīnā ir speciāla rūpnīca, kurā ražo viltotos spriegotājruļlus tieši šim modelim

PPS. Elviss ir dzīvs !!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vai tiešām nevar pieņemt, ka tu to rulli saliki nepareizi un tāpēc tas izbeidzās, nevis pīt sazvērestības teorijas un mēģināt atrast patieso vainīgo?

Vai siksnu esi uzlicis jaunu ?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

iekš apes tas neorģinālais rullītis ar visu spriegotāja amortizātoru par kādiem 32 ls

Savam es iekš autofavorīta pirku pirms gadiem diviem.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: iekš apes tas neorģinālais rullītis ar visu spriegotāja amortizātoru par kādiem 32 ls

Savam es iekš autofavorīta pirku pirms gadiem diviem.

Es to "SKF" rulli Grosauto pirku zem 10 Ls. Pēc skata viens pret viens ar iepriekšējo, vien vecais vāciņš neturējās virsū cita plastmasas profila dēļ.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Vai tiešām nevar pieņemt, ka tu to rulli saliki nepareizi un tāpēc tas izbeidzās, nevis pīt sazvērestības teorijas un mēģināt atrast patieso vainīgo?

Vai siksnu esi uzlicis jaunu ?

Tur nav ko nepareizi salikt - viena skrūve tik jāpievelk. Tagad nomainīju ar Grosauto iegādātu Febi rullīti, kam iekšā SKF gultnis, tas, varbūt, patiešām būs SKF ražojuma. Siksnu arī nesen mainīju (pirms gada kopā ar rullīti).

Izjukušā rullīša paliekas tiks nosūtītas uz SKF galveno offisu Gēteborgā, lai paskatās, ko viņu autorizētais dīleris tirgo.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

OPEL - \"das ist Auto\"!!!

Opel Vectra олицетворяет собой последние достижения прогресса в автомобилестроении. Достоинствами Opel Vectra являются современный экономичный двигатель, совершенная подвеска, четкое и чувствительное рулевое управление. Предоставляемая на автомобили нового поколения десятилетняя гарантия от сквозной коррозии свидетельствует о значении, которое придает компания ADAM OPEL AG качеству своей продукции.

automend.ru/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

M77

Izjukušā rullīša paliekas tiks nosūtītas uz SKF galveno offisu Gēteborgā, lai paskatās, ko viņu autorizētais dīleris tirgo.

===================

Drusku atsit ķēpāšanos ar klienta iekārtu - granulatoru pirms dažiem gadiem. Tam arī nobeidzās atbalsta gultnis

apakšējais, tāds kārtīgs koniskais rullīšu gultnis apmēram

zupas šķīvja diametrā. Izņēma šo ārā, virsū rakstīts SKF,

numurs, viss , kā vajag (iekārta bija iegādāta lietota no Somijas). Nu, bet iekārta stāv pašā karstākajā darba laikā... Vietējie SKF ļaudis saka, tāda gan uz vietas nav, ir Polijā noliktavā, 2 dienu laikā būs klāt, maksās 225 LVL. OK, davai šurp. Jau otrajā dienā bija klāt, esot bijis

OK iesaiņots, pats gultnis pēc izskata arī bez vainas, viri liek iekšā, sasmērē ar norādīto (mūsu piegādāto) smērvielu un laiž vaļā... Pēc nedēļas klients atkal zvana, nikns, kā lauva - gultnis atkal ku-kū. Bļāvieni, protams, adresēti mums, jo esot piegādājuši draņķīgu smērvielu

Tas bija/ir vispār ļoti populārs veids - visus sū..s novelt uz sliktu degvielu, eļļām, smērvielām Nu, neko, sapakoju tos gultņa pārpalikumus (rullīši 6-stūraini, gredzenos iedilums ap 1 mm) un ar DHL uz SKF kantori

Zviedrijā. Nezinu, vai nospēlēja mūsu kantora rekvizīti, vai kas, bet jau nākamās dienas vakarā e-pastā bija atbilde, ka "atvainojiet, bet no šāda sastāva metāla SKF

NEKAD nav ražojis un neražo gultņus, tāpēc izsūta ar to

pašu eksprespastu jaunu gultni. Aiznākamajā dienā bija klāt, ātri šo samontēja, un laida atkal vaļā. Kad pēc mēnešiem 3 klientam veda kārtējo smērvielas spainīti,

aizbraucu līdz, apskatīties, kas un kā. Klients apmierināts kā tanks, smaida kā saulīte, jo viss ir OK un strādā nevainojami, arī sū...ā smērviela Arī pēc gada

viss bija OK utt.. Tā ka var uzrauties arī pie negodprātīgiem oficiālajiem pārstāvjiem. Ko tie SKF ar tiem poļiem izdarīja, es tak aizsūtīju smalku situācijas aprakstu, ar visām čeku utt. kopijām, nezinu, un būtībā tas mani arī neinteresēja. Mani / mūs interesēja, lai agregāts darbojas un patērē mūsu piegādātās eļļas un smērvielas

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Vai tiešām nevar pieņemt, ka tu to rulli saliki nepareizi un tāpēc tas izbeidzās, nevis pīt sazvērestības teorijas un mēģināt atrast patieso vainīgo?

Vai siksnu esi uzlicis jaunu ?

Tur nav ko nepareizi salikt - viena skrūve tik jāpievelk. Tagad nomainīju ar Grosauto iegādātu Febi rullīti, kam iekšā SKF gultnis, tas, varbūt, patiešām būs SKF ražojuma. Siksnu arī nesen mainīju (pirms gada kopā ar rullīti).

Izjukušā rullīša paliekas tiks nosūtītas uz SKF galveno offisu Gēteborgā, lai paskatās, ko viņu autorizētais dīleris tirgo.

Tikai neaizmirsti pierakstīt, ka tu to mezglu saliki neatbilstoši viņu instrukcijai

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Tā, nobriedu uz remontdarbiem un šodien auto atgriezās no remonta pie Viļņa, līdz tam bija problēmas gan ar pārkaršanu, gan ar mazliet iesiluša auto piestartēšanu.

Veiktie darbi:

1. Dzinēja galvas remonts - Ls 100++

- pārbaude uz hermētiskumu (plaisu nebija);

- vītņu un sēžvirsmu atjaunošana (2 kvēlsveces nevarēja izskrūvēt);

- vārstu sedlu izvirpošana un frēzēšana pēc leņķiem);

- vārstu tīrīšana un slēgvirsmas atjaunošana;

- plaknes slīpēšana (bija savērpusies par 0.2mm, pieļaujamais ir 0.015mm)

- blīves maiņa (vecā bija pušu un laida izplūdes gāzes tosolā)

2. Termostata nomaiņa uz pie dīlera iegādāta - Ls 30++

- interesanti, ka meistars uzticas tikai dīlera detaļām - ar aftermarket daļām gadoties, ka ziemā ir auksts;

3. Antifrīzs Ls 10++;

4. Kvēlsveces Beru 4 gab - Ls 40++;

5. Startera un ģeneratora profilaktiskais remonts - Ls 50 + 30;

6. Sprauslu remonts ar smidzinātāju maiņu - Ls 150;

7. Darbs - Ls 300++;

Kopā Ls 777;

+ detaļas, kuras tiku iegādājies iepriekš pats - galvas blīve, skrūves (Viktor Reinz), kolektoru, vārstu vāka blīves, vārstu un sprauslu blīvslēgi, degvielas filtrs - Ls 80++;

Kopā ~850++;

Vēl jādabū no dīlera jauna radiatora truba bojātās vietā - Ls ~60; Jauns MAP sensors ~Ls 40 (esošais nepārāk korekti spiedienu noteic); Eļļas maiņa kārbā, eļļas maiņa dzinējā, eļļas un gaisa filtri, kondicioniera uzpilde (šogad izbeidzās, nebija ne reizi pildīts pēdējos 7 gadus);

Kopā būs kādi 1000 -1100 Ls.

Tad arī varēs pieķerties vizuālajam - jāapstrādā vairākas aprūsējušas vietas durvīs, kur tās atsistas un apakšmalas sākušas aprūsēt, jāpārkrāso, jānopulē un jāievasko pirms ziemas.

Un būs miers mājās uz ilgāku laiku, par motoru domājot, cerams, uz pārsimts tkm.

robotbarbers Reģ.: 04.06.2009
0 0 Atbildēt

Ejiet tirst! Vectra B = zbis auto.

P.S. Līkrocis arī tanku salauzīs.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

robotbarbers rakstīja: Ejiet tirst! Vectra B = zbis auto.

P.S. Līkrocis arī tanku salauzīs.

Ejiet tirst kā fartuks satirsis.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

robotbarbers rakstīja:

Līkrocis arī tanku salauzīs.

Tā gan, taču, ja adresēji to man, tad kļūdies, esmu 100% pārliecināts, ka tas ir iepriekšējā auto saimnieka rokudarbs, gan jau pārkarsēja, izpūta blīvi, savērpa galvu, un izdomāja nomainīt tikai blīvi un nogrūzt tālāk. Tādu es šo auto ar 127 tkm nobraukumu pirms 7 gadiem iegādājos no Adam auto /nolādētie krāpnieki/, tagad ar 260 tkm ir daudz labākā kārtībā kā toreiz, un gan jau vēl odo rādījumu dubultos!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

robotbarbers rakstīja:

Līkrocis arī tanku salauzīs.

Tā gan, taču, ja adresēji to man, tad kļūdies, esmu 100% pārliecināts, ka tas ir iepriekšējā auto saimnieka rokudarbs, gan jau pārkarsēja, izpūta blīvi, savērpa galvu, un izdomāja nomainīt tikai blīvi un nogrūzt tālāk. Tādu es šo auto ar 127 tkm nobraukumu pirms 7 gadiem iegādājos no Adam auto /nolādētie krāpnieki/, tagad ar 260 tkm ir daudz labākā kārtībā kā toreiz, un gan jau vēl odo rādījumu dubultos!

7 gadus nobrauci ar līku galvu? Nu beidz D I R S T pajoliņ. Un nekaķī bočkas uz Adamu. Losis.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja:

robotbarbers rakstīja:

Līkrocis arī tanku salauzīs.

Tā gan, taču, ja adresēji to man, tad kļūdies, esmu 100% pārliecināts, ka tas ir iepriekšējā auto saimnieka rokudarbs, gan jau pārkarsēja, izpūta blīvi, savērpa galvu, un izdomāja nomainīt tikai blīvi un nogrūzt tālāk. Tādu es šo auto ar 127 tkm nobraukumu pirms 7 gadiem iegādājos no Adam auto /nolādētie krāpnieki/, tagad ar 260 tkm ir daudz labākā kārtībā kā toreiz, un gan jau vēl odo rādījumu dubultos!

7 gadus nobrauci ar līku galvu? Nu beidz D I R S T pajoliņ. Un nekaķī bočkas uz Adamu. Losis.

Ej dir$t dekster, tavs viedoklis jau sen te nevienu nekrata, trollis tāds.

Manā lietošanas laikā auto pārkarsēts netika, bet problēma ar izplūdes gāzēm tosolā izlīda un sāka progresēt pēc tam, kad pirms gadiem 3 nolēmu nomainīt antifrīzu, un ieraugot, kāds rūsgani brūns šķidrums no tā auto izlija, bija skaidrs, ka pirms pārdošanas nekāda apkope nav veikta, pretēji apgalvotajam. Turklāt jau no paša sākuma bija problēma ar mazliet iesiluša dzinēja iedarbināšanu - vaina sprauslu blīvslēgos un smidzinātājos, vien šī kaite parādījās tikai noteiktos apstākļos, tāpēc tā laicīgi netika apzināta un dotie 3 garantijas mēneši uz dzinēju neizmantoti.

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja:

robotbarbers rakstīja:

Līkrocis arī tanku salauzīs.

Tā gan, taču, ja adresēji to man, tad kļūdies, esmu 100% pārliecināts, ka tas ir iepriekšējā auto saimnieka rokudarbs, gan jau pārkarsēja, izpūta blīvi, savērpa galvu, un izdomāja nomainīt tikai blīvi un nogrūzt tālāk. Tādu es šo auto ar 127 tkm nobraukumu pirms 7 gadiem iegādājos no Adam auto /nolādētie krāpnieki/, tagad ar 260 tkm ir daudz labākā kārtībā kā toreiz, un gan jau vēl odo rādījumu dubultos!

7 gadus nobrauci ar līku galvu? Nu beidz D I R S T pajoliņ. Un nekaķī bočkas uz Adamu. Losis.

Ej dir$t dekster, tavs viedoklis jau sen te nevienu nekrata, trollis tāds.

Manā lietošanas laikā auto pārkarsēts netika, bet problēma ar izplūdes gāzēm tosolā izlīda un sāka progresēt pēc tam, kad pirms gadiem 3 nolēmu nomainīt antifrīzu, un ieraugot, kāds rūsgani brūns šķidrums no tā auto izlija, bija skaidrs, ka pirms pārdošanas nekāda apkope nav veikta, pretēji apgalvotajam. Turklāt jau no paša sākuma bija problēma ar mazliet iesiluša dzinēja iedarbināšanu - vaina sprauslu blīvslēgos un smidzinātājos, vien šī kaite parādījās tikai noteiktos apstākļos, tāpēc tā laicīgi netika apzināta un dotie 3 garantijas mēneši uz dzinēju neizmantoti.

P*pec. Iebāzt tādu piķi Vectrā, jābūt fanātam. Ja tev 7 gadi novilka ar mainītu blīvi, mož vajadzēja vēlreiz nomainīt? Jauns motors ar būtu lētāk?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja:

robotbarbers rakstīja:

Līkrocis arī tanku salauzīs.

Tā gan, taču, ja adresēji to man, tad kļūdies, esmu 100% pārliecināts, ka tas ir iepriekšējā auto saimnieka rokudarbs, gan jau pārkarsēja, izpūta blīvi, savērpa galvu, un izdomāja nomainīt tikai blīvi un nogrūzt tālāk. Tādu es šo auto ar 127 tkm nobraukumu pirms 7 gadiem iegādājos no Adam auto /nolādētie krāpnieki/, tagad ar 260 tkm ir daudz labākā kārtībā kā toreiz, un gan jau vēl odo rādījumu dubultos!

7 gadus nobrauci ar līku galvu? Nu beidz D I R S T pajoliņ. Un nekaķī bočkas uz Adamu. Losis.

Ej dir$t dekster, tavs viedoklis jau sen te nevienu nekrata, trollis tāds.

Manā lietošanas laikā auto pārkarsēts netika, bet problēma ar izplūdes gāzēm tosolā izlīda un sāka progresēt pēc tam, kad pirms gadiem 3 nolēmu nomainīt antifrīzu, un ieraugot, kāds rūsgani brūns šķidrums no tā auto izlija, bija skaidrs, ka pirms pārdošanas nekāda apkope nav veikta, pretēji apgalvotajam. Turklāt jau no paša sākuma bija problēma ar mazliet iesiluša dzinēja iedarbināšanu - vaina sprauslu blīvslēgos un smidzinātājos, vien šī kaite parādījās tikai noteiktos apstākļos, tāpēc tā laicīgi netika apzināta un dotie 3 garantijas mēneši uz dzinēju neizmantoti.

Pajoliņ, pēc cik gadiem dzeses šķidrums jāmaina?? 4 gadus nobrauc un tad stāsti,ka Ādams vainīgs, jo nav nomainījis šķidrumu?

Tu esi atrasts nopļautā rapša laukā?

Ja tai mašīnai būtu līka galva, tu 7 gadus ar tādu nenobrauktu, kamieli.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

BB rakstīja:

M77 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja:

robotbarbers rakstīja:

Līkrocis arī tanku salauzīs.

Tā gan, taču, ja adresēji to man, tad kļūdies, esmu 100% pārliecināts, ka tas ir iepriekšējā auto saimnieka rokudarbs, gan jau pārkarsēja, izpūta blīvi, savērpa galvu, un izdomāja nomainīt tikai blīvi un nogrūzt tālāk. Tādu es šo auto ar 127 tkm nobraukumu pirms 7 gadiem iegādājos no Adam auto /nolādētie krāpnieki/, tagad ar 260 tkm ir daudz labākā kārtībā kā toreiz, un gan jau vēl odo rādījumu dubultos!

7 gadus nobrauci ar līku galvu? Nu beidz D I R S T pajoliņ. Un nekaķī bočkas uz Adamu. Losis.

Ej dir$t dekster, tavs viedoklis jau sen te nevienu nekrata, trollis tāds.

Manā lietošanas laikā auto pārkarsēts netika, bet problēma ar izplūdes gāzēm tosolā izlīda un sāka progresēt pēc tam, kad pirms gadiem 3 nolēmu nomainīt antifrīzu, un ieraugot, kāds rūsgani brūns šķidrums no tā auto izlija, bija skaidrs, ka pirms pārdošanas nekāda apkope nav veikta, pretēji apgalvotajam. Turklāt jau no paša sākuma bija problēma ar mazliet iesiluša dzinēja iedarbināšanu - vaina sprauslu blīvslēgos un smidzinātājos, vien šī kaite parādījās tikai noteiktos apstākļos, tāpēc tā laicīgi netika apzināta un dotie 3 garantijas mēneši uz dzinēju neizmantoti.

P*pec. Iebāzt tādu piķi Vectrā, jābūt fanātam. Ja tev 7 gadi novilka ar mainītu blīvi, mož vajadzēja vēlreiz nomainīt? Jauns motors ar būtu lētāk?

Jauna plika galva maksā tūkstoti, kur nu vēl motors! Ja domāji citu lietotu, tad tas nav man - tur tāpat var iegrābties problēmās, laimes spēle. Bet tagad ir pilnīgi skaidrs, ka auto uzticami kalpos vēl ilgi. Santīmu mīlētājiem, protams, to nesaprast.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Tad arī varēs pieķerties vizuālajam - jāapstrādā vairākas aprūsējušas vietas durvīs, kur tās atsistas un apakšmalas sākušas aprūsēt, jāpārkrāso, jānopulē un jāievasko pirms ziemas.

Un būs miers mājās uz ilgāku laiku, par motoru domājot, cerams, uz pārsimts tkm.

nah tik vecu mizu tur vēl pārkrāsot un pulēt? nokasa rūsu, piešpahtelē caurumus un nopūš ar puslīdz krāsai līdzīgu grunteni.

Fartuks Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

Opelim dzinēju neremontē... pa 100 nopērk citu un gasē tālāk... u.t.t.

speedman Reģ.: 13.07.2003
0 0 Atbildēt

Man ari vectra b 2,0 dti universaaals. braucu jau 3,5 gadus, remonti nek'a di'zie nav bijusi

1) kv'elsveces mai'na droseles regulesana kadi 70 ls

2) turbinas deveja nomai'na 45 ls

3) divas atsaites laikam 25 ls

4) uz vienu skati neizlaida del atgazem, tad kaut ko tirija izputeja k'adi 70 ls

5) pakalejie bremzhu diski jauni kadi 45 ls

6) 2 reizes priekshas bremzhu uzlikas nomainja neatceros cik.

7) Udens suk'na nomai'na 45 ls

dzeseshanas skidruma sadalitaja nomaina 7+10 ls

9) termostata nomainja neatceros 25-30 ls

10) 15 lietie diski ar ziemas riepam mazlietoti abi 150 ls

11) vasarenes uz 16 collam par 100ls nebija jaunas

T'a jau mashina, kaut gan ir opels ir ok, labaa komplektacija design edition, ksenons, klimats, kruizs, gaishas adas salons, tika atdziita no Belgijas. Vienigi degvielas paterinsh videji vasasra 8,3 nezinu atbildi kapeec.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Smaga kāja tev vai problēmas ar degvielu vai tās sistēmu. Man ar visu smago kāju tikai pa pilsētu vairāk par 7.5-8.5 nav sanācis. Tikko izbrauc ārpus pilsētas tā vidējais 5.6-6.4. litri pēc datora.

Klimatu ārā neslēdzu.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Nu, man pēc remonta pa šoseju vidējais ir 4.5 - tas braucot mierīgi un vienmērīgi ar 95 uz spidometra, nometot uz 75, kur attiecīgie ierobežojumi. Jāsaka gan, ka klimats nedarbojas, laikam jāuzpilda, pēdējos 7 gadus nav pildīts un nez vai pirms tam tika.

Fartuks Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

Jums nav pareizās Vectras... mans 2.0L benzīns automāts rij 10-12 L pilsēta, ap 7 štrāse.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti