Vectra B 95-01 g

derek Reģ.: 12.04.2011

Labdien.

Ir vēlme iegādāties B vectru.

vai kāds zinoš cilvēks varētu sniegt nelielu info par motoriem benzīna /dīzeļa.

Un apmēram kādas ir uzturēšanas izmaksas?

 
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Mans fāters braukā ar tādu, 1999. gada 1.8,

normāls auto, neko īpašu nav jādara. Darba

zirgs, tā sacīt, turklāt dzīvo pamatā laukos

Nujā, eļļas patēriņš ir, bet 16V tas ir normāli,

katrā gadījumā no eļļas maiņas līdz maiņai

ar "no max līdz min" pietiek Uz šo brīdi

nobrauciens ir ap 200 000.

newage Reģ.: 08.09.2006
0 0 Atbildēt

Braucu ar 1998. g. Opel Vectra B Caravan 2.0 benzīns. Pa pilsētu liekas mazliet miegains, īstais uzrāviens ir pēc 2000 t. Pa šoseju ir labi. Eļļu ēd 1l uz 10000km, bet man laiž malziet garām caur blīvi. Rūsa ir. Tipiska kaite - tukšgaitas regulators. Pa 4 gadi jau paspēju nomainīt divus. Oriģinālais maksā ap 120 Ls, iekš ebay var dabūt pa 35 Ls. Četru gadu laikā tehniskajā apkopē par piekari tikai nulles. Neko neremontējot. Diemžēl piektajā gadā gan bukses un vēl šis tas bija jāmaina. No paneļa lampām izdega tikai tās, kas ir zem termo regulatora. Maksāja santīmus. Kā jau te minēja, tad 1.6 labāk neņemt. Patēriņš manam vidējais ir ap 8-9 litri, bet tas braucot 90% pa pilsētu. Loģiski, ka ijk pa laikam kaut kas nobrūk, bet tas tiešām ir tikai ik pa laikam.. Tāds prasts strādnieka auto. Ak, aizmirsu - spoguļi - mazi un sākumā stipri jāpiepūlas, lai tajos kaut ko saredzētu.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Jā, spoguļi tadas "austiņas" vien ir. Bet dizainiski smuki

derek Reģ.: 12.04.2011
0 0 Atbildēt

druknais1 rakstīja: Vektrai ir arī 1.9 CDTI motorīši? Cik tādam varētu būt zirgu? Auto jau jaunāki par 2006. g.

catalog.auto.ru/...

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

derek rakstīja:

druknais1 rakstīja: Vektrai ir arī 1.9 CDTI motorīši? Cik tādam varētu būt zirgu? Auto jau jaunāki par 2006. g.

catalog.auto.ru/...

Paldies. Šitas vērtīgs.

M77 Reģ.: 06.08.2008
1 0 Atbildēt

Kārtējais "akmens" Opel "dārziņā" - 12. gadu jubiliju mana Vectra B sagaidīja ar bremžu defektu - caurums aizmugurējā(s) trubiņās - bleķis visdrīzāk izrūsējis, bet nevar redzēt - tur tās trubiņas zem bākas iet.

Uz grantenes notestēju - stingri nospiežot bremzes, nešļūc priekšējais kreisais rats - tātad vaina kontūrā, kas komplektā ar aizmugurējo labo.

Lai kaut cik varētu pabremzēt esmu ar pieliešanu izpilinājis jau litru bremžu eļļas. Sākumā bija fiksā ideja - kā pagaidu risinājumu aizlocīt vainīgo trubiņu pirms bojājuma vietas. Tālāk mēģinājums to izdarīt - ar flaķenēm un stangām salocīju to S formā un tad ar stangām cik spēka saplacināju. Grūti gan locījās, izturīgas. Bremzes it kā uzlabojās.

Nākamā dienā skatos - bremžu eļļas līmenis atkal krities, bet zem mašīnas pirms aizmugurējā labā rata - peļķe. Secinājumu izadaru, ka caura arī otra aizmugurējā truba, nu ko - tāpat aizlocīju arī to, pieleju eļļu, braucu - it kā labāk, bet tāda sajūta, ka gaiss iekšā - bremzes paliek stingras tikai ar otro nospiedienu.

Trešā dienā atkal tas pats - atkal peļķe, nu ko - saprotu, ka aizlocīšana efektu nav devusi, ņēmu pārzāģēju tās trubas (lai var noliekt pie zemes) un ar 2kg āmuru apstrādāju kādus 10 cm - saplacināju galus. Tagad bremžu eļļa nezūd, bet jūtas it kā gaiss tomēr ir kaut kur sarauts iekšā, visticamāk pie bojājuma vietas. Man šitā bija vecajam kadetam - kad dēļ bojāta bremžu spēka sadalītāja (kas virs aizmugurējā tilta) tur vilkās iekšā gaiss, un lai atgūtu bremzes vajadzēja atgaisot vienu aizmugurējo riteni.

Katrā ziņā vecajam Kadetam pat 20 gadu vecumā bremžu trubas vēl nebija cauras, a te Vectrai - jau 12. gadi un čuš! Tehnikas progress, malači GM inženieri!

Tālāk - nopirku Gross Auto attiecīga garuma bremžu caurulītes ar jau uzvalcētiem galiem, bet lai korekti tās nomainītu - tur pusmašīna jāizjauc - lai tiktu zem bākas, tā jānoņem, lai bāku atskrūvētu - jāņem nost aizmugurējā piekare, piekare jāatskrūvē pilnībā, lai otru caurulīti varētu aizvilkt uz pretējo pusi (pa oriģinālo ceļu). Tas pats priekšpusē - lai pa oriģinālajām pēdām varētu pievilkt tās caurulītes - ir pusmotortelpa jānojauc... ar to vēl par maz - izrādās Grosā iepirktās trubas ir ar standarta galiem - ar vītni M10, bet vienai trubai galvenā bremžu cilindra/abs galā ir M12, laikam. Cik noprotu tas darīts, lai vienā kontūrā netīšām nesaslēgtu abus vienas puses riteņus, bet man tagad jāmeklē "pārejnieks", cerams, ka tāds vispār ir.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Pie tā paša - šodien novēroju īpatnēju jociņu, ko šis auto "izspēlēja" - braucu uz ~95 pa šoseju, tad skatos -spidometrā jau virs 100, automātiski atlaižu gāzi, bet sajūtā it kā vilktos uz 80-70, bet spidometra bultiņa tikai ik pa laikam lēcienveidīgi uzrāda arvien lielāku ātrumu. Tālāk braucu pēc tahometra - 2.0 dīzelim ~90 km/h ir ar 2000 rpm 5. ātrumā. Spidometra bultiņa tik iet uz priekšu, līdz kamēr atdurās, iebraucu apdzīvotā vietā - nometu aiz priekšā braucošā - tagad spidometrs rāda ~180 km/h, apstājamies pie luksofora - spidometrs rāda ~135 km/h! Kaut kā nulles punkts aizpeldēja. Kā kas tāds var notikt???

Vēlāk, kad apturēju stāvvietā un izslēdzu aizdedzi - bulta raustīdamās nokrita līdz nullei. Turpmāk rādīja normāli.

Ko gaidīt tālāk?

Pie kam datčika vaina tā nebija - kompis uzrādīja normālu ātrumu, kad resetēju vidējā ātruma rādījumu, tāpat odometrs pareizi skaitīja kilometrus, tātad vaina pašā spidometrā.

Ja kas pārsteidza patēriņš pa šoseju (Sigulda - Cēsis) mierīgā garā ar vidējo ~85 km/h uz 100 km 4,7 litri (3.3 uz 70), un tas, neskatoties uz to, ka šoseja diezgan nelīdzena. Cik novērots - tieši šādā saulainā laikā, kad ārā ap +10 grādi, auto ir vistaupīgākais - lieka enerģija neaiziet nedz uz apkuri, nedz kondicionieri.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

servisā parasti bremžu caurules maina līdz posmam, kur tās ir normālas. Līdz pašam galvenajam cilindram ļoti reti. Tad tur apakšā taisa speciālu savienojumu. man paveicās, tojotai varēja tos vadus aizvilkt gar bāku bez tās noņemšanas, bet čakars gan bija uz visu dienu tāpat. Ja to darīsi pats un arī ar bākas ņemšanu, tad labi ja nedēļas nogalē iekļausies.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Izklausās ka es neesmu vienīgais kas skrūvē gliemeža ātrumā - man degvielas trubu maiņa [visā garumā, protams, neiešu tak fisties ar stiķēšanu un cena arī ir nekāda ] kopā ar bākas izcelšanu un skalošanu arī pavilka uz bik vairāk kā dienu...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

au,emeshā, ta tu to haltūru gribi?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Brīvdienās nolēmu patīrīt MAFu, domāts-darīts: izskrūvēju to no korpusa, pirms tam nācās iezāģēt stiprinājuma skrūvēs, lai var atgriezt ar plakano skrūvgriezi (nebija man piecstaru torx tipa skrūvgrieža turklāt ar caurumiņu vidū), izņēmu MAFu, vairākas reizes apsmidzināju to drāti ar šo: www.motipdupli.de/... tad ļāvu nožūt un saliku atpakaļ. Subjektīvi liekas, ka kļuva drusku atsaucīgāks uz gāzīti, bet zināmā aizture uzrāvienā paliek. Starp citu, sakarā ar šo defektu neizgāju TA - kad defekts (aizture uzrāvienā) parādās, tad arī max sasniedzamie apgriezieni ir tikai ~3800, bet lai nomērītu dūmainību vajag max ražotāja noteiktos 4900-5100. Tagad tīrīšu ieplūdes kolektoru un visu, kas tur apkārt (ieplūdes spiediena sensors, egr lietas utt). Ja tas nelīdzēs, tad nezinu, bet izskatās, ka dzinēja darbību \"čakarē\" kompis, jo saņem nepareizus mērījumus no kādiem sensoriem.

Starp citu, nobrīnījos, kāpēc ieplūdes trubā aiz MAFa ir eļļains šķidrums, te laikam arī atbilde:

content6-foto.inbox.lv/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Bet vispār, ja tur ieplūdē (aiz MAFa, pirms turbīnas) tā tiešām ir eļļa, tad jādomā tā nāk no kartera ventilācijas trubas, kas tur tuvumā pienāk, kas tur par vainu varētu būt? Kaut kur kaut kas aizaudzis?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Manam Opel dīzelim starp Maf'u nu turbīnu arī ir eļļa. Ja turbīna ir padilusi, tur nekā nevar darīt. Tā eļļa, visdrīzāk, nāk no turbīnas, kura eļļu ņem, lai pati eļļotos, nu laiž par daudz cauri. Bet tā kā manam Opel līmenis uz 1 maiņu praktiski nekrītas nemaz, es pa retam izslauku cauruli, un miers Maf tika mainīts, pirms tam bija tāpat kā M77, arī raustījās, kad deva virsū, jau iepriekš rakstīju. Tikai jāpērk Bosch Mafs, ar lētā gala neies cauri.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Jā, bet kā tā eļļa tiek no turbīnas atpakaļ uz MAFa pusi? Gaisa plūsma tak ir pretējā virzienā - ja no turbīnas kas nāk laukā, tad tam jānokļūst ieplūdes kolektorā - tā truba no turbīnas uz starpdzesētāju arī mazliet eļļaina no iekšpuses.

Jeb vai tā eļļa ar spiedienu "špricējas" uz abām pusēm?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Vispār, kā viņa tur tiek, es nezinu. Bet truba un starpdzesētājs manam ari eļļains. Varbūt kāds gudrāks, te ieskatīsies un izskaidros

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Re kur cilvēks smuki sarakstījis:

jpiksens.com/...

jpiksens.com/...

jpiksens.com/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Būtu man šāds rīks, varētu mazliet vairāk skaidrības iegūt:

www.ebay.co.uk/...

Mikroplaisu kādā no vakuuma trubiņām nemaz nav tik viegli ieraudzīt, mēģināšu tās pārbaudīt iegremdējot ūdenī un iepumpējot spiedienu. Vēl arī kāds no vakuuma solenoīdiem var izrādīties ar sūci - manā gadījumā es pat iztēlojos variantu - EGR solenoīds laiž garām vakuumu, bet šis defekts parādās tikai, kad tas ir aktivizējis EGR režīmu - jo aukstam motoram un arī siltam uzreiz pēc \"restarta\" ir rāviens OK.

Te arī viens cīnījies: www.bba-reman.com/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Par vakuumu - vectra-club.ru/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Vispār, kā viņa tur tiek, es nezinu. Bet truba un starpdzesētājs manam ari eļļains. Varbūt kāds gudrāks, te ieskatīsies un izskaidros

Te vienam ir doma- vectra-club.ru/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka EGR remonts un MAP nomaiņa būs devuši manāmu rezultātu - vakar tika izbraukts maršruts Sigulda - Ķegums - Pļaviņas - Jaunkalsnava - Ērgļi - Mālpils (c. Vite) - Sigulda - kopsummā 282 km ar 13,8 litriem dīzeļa - vidējais iznāl 4,9 litri uz 100 km.

Jāsaka, nemaz nebraucu ar domu par ekonomiju, pārsvarā uz ~95 km/h pēc spidometra, vietām apdzenot 110-120, vietām 70-80 (kur līkumains ceļš), šajā maršrutā ceļi bija visdažādākie - vietām gan līkumaini grantenes posmi, gan viscaur no ielāpiem sasāvošs negluds asfalts, gan pavisam svaigs Ērgļu ceļš. Salonā vēl pāris pasažieru un bagāža. Neslikts sniegums šim 2.0 dti opelim.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 1 Atbildēt

Šīsdienas pārsteigums.

Piebraucot pie veikala stāvlaukuma, iedegās lampiņa, ka nelādē akumulatoru, arī stūri pagriezt bija grūtāk. Atgriežoties no veikala, auto piedarbināt nevar, starteris vispār negriež, it kā aķis galīgi sauss būtu. Aķis nav diezko svaigs, bet pirms tam pa dienu nekas neliecināja, ka tas taisītos nosprāgt - leca diezgan žirgti.

Sarunāju, lai piebrauc paziņa, mēģinājām "piepīpēt" - rezultāts identisks, negriež necik /te, laikam, vajadzēja apstāties un padomāt, jo vadi bija resnie un otram auto labs, jaudīgs aķis, kā nekā V70 D5/, bet tika izdomāts vilkt mājup un pa ceļam provēt iedarbināt ar vilkšanu.

Labi, ievilka uz 40, ieliku 3 robā un provēju darbināties, kādu laiku nevarēja saprast, kas notiek, it kā nedarbojās, it kā motors negriezās, sajūgs slīdēja vai? Beigās pieleca, darbojās, varu uzgāzēt, bet deg lampiņa, ka aķi nelādē, stūre grūti griežas.

Piestājam malā, atveru kapotu, skatos - agregātu rievsiksna ir nost, nolemjam vilkt līdz mājai. Pa ceļam apdomāju, kas varētu būt par iemeslu tam. Pēdējā laikā zem haubes kaut kas čivināja, īsti nesapratu kas, bet skaņa nāca kaut kur no ūdens sūkņa puses, turklāt tikai epizodiski. Pirms gada dēļ čivināšanas tiku mainījis spriegotāja rullīti, bet pēc tam čivināšana turpinājās, dažus mēnešus vēlāk nomainīju ģenerātoram gultņus, it kā pārstāja. Bet tagad jau atkal vairākus mēnešus ik pa brīdim kaut kas čīkstēja.

Domāju, kas tad tur vēl atliek - ūdenssūknis, stūres pastipreklis, kondicionieris. Aizdomas krīt uz ūdenssūkni, jo, kā jau minēju, skaņa nāca no tā apvidus.

Pie mājas ar lukturīti aplūkoju cītīgāk, izvelku rievsiksnu un redzu, ka no spriegotāja rullīša ir atlicis vien gultņa iekšējais gredzens!!!

Pirms gada to mainīju, neliku gan oriģinālu, jo tas nāca tikai kopā ar visu spriegotāju = pa dārgo, Grosauto man piemeklēja pēc izmēriem atbilstošu Citroen/Peugeot SKF rullīti, uz kastītes rakstīts "Made in Germany", "Izcelsmes valsts Zviedrija". Uzstādot to, gan neuzliku aizsargvāciņu, kas nāk uz gultņa no ārpuses, nez vai tas būtu cēlonis, kāpēc gultnis izbeidzās? Jo gultnis ir abpusēji slēgtais, turklāt no otras (motora) puses tam nav nekāda vāciņa - putekļi tikpat labi tur nonāk.

Man drīzāk izskatās, ka Grosauto tirgo feikās SKF detaļas, kā jums šķiet?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

neuzliek vāciņu un tagad vainīgs Grosauto

Tu arī esi kaut kāds radinieks Kombuļu Inesei un iEdgaram?

M77 Reģ.: 06.08.2008
1 0 Atbildēt

Jā, vāciņu neuzliku, jo tas nepasēja uz Citroen rullīša, bet kā jau teicu, manuprāt, tam ir tīri dekoratīva nozīme, jo otrā pusē (motora pusē) nav nekāda vāciņa, tur tas pats slēgtais gultnis ir pakļauts tādiem pat apstākļiem kā otrā pusē bez vāciņa. Un vispār gulnis ir slēgtā tipa, tāpēc nekādiem sū.. tur nebūtu jāiekļūst ar vai bez vāciņa, līdzīgi gultņi liekas močiem riteņu rumbās bez nekādiem vāciņiem, tādi pat arī ģeneratoram iekšā, tur arī visi motortelpas apstākļi, bet slēgtā gultņa uzdevums ir putekļus iekšā neielaist, tā ka vāciņā nebūšana nevar tur neko būtiski mainīt, tas gultnis pseido SKF rullītī gan jau bija lēta kitajozu parodija!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti