ja nav atbildes uz jātājumu "nauhj tur vajag ledu" tad grūti ir ieteukt ko darīt...
ja jau ļautiņš vēlas pierubīt tai lampai paralēli to ~10 omu pretestību, lai relejam liktos, ka tur ir normāla lampiņa, tad tomēr vajadzētu parēķināt kāda veida pretestību tur likt spraust pie tā leda
es personīgi esmu redzējis standarta pretestību tikai max 25 vatiem.... jamā nāk iebūvēta radiatorā... normāli 2vatīgās ir veikalā uz sitiena nopērkamais maksimums...
kāpēc tas ir +- svarīgi, tāpēc, ka tā pretestība karsīs
ar vienu maziņo 0.125 (1/ vata pretestību sistēma teorētiski vienkārši izdedzinātu to pretestību
sakarā ar to, ka izmērs nav svarīgs, paņem 10 gabalas 2vatīgās 100omu pretestības (uz lampiņu) un saliec visas jamās paralēli kopā ar lampu
100 omu pretestības krāsu kods ir (brūns melns brūns pouhj_kāds), kur pēdējās stīpas var nebūt vispār, tā var būt sudrabota, zeltīta vai vispār pēdējās strīpas vietā var būt 2 strīpas)
2 vatīga pretestība standartizpildījumā ir ~2 cm gara
p.n.
tikai šajā gadījumā nekāda "degvielas ekonomija" nesanāks.... jo mašīnas elektrosistēmai būs pilnīgi vienalga kas karst lampiņa vai tur saliktās pretestības....
protams megapačots no korišu puses būs auhjennijs - no sērijas "man ir ledi, bet pavarotņiks mirgo normāli"
DIOŽU LAMPAS
Ieliekot pagriezienam diožu lampu, samazinās pretestība uz releju, un pagrieziens mirgo ātrāk. It kā vajadzētu strāvas vadā ielikt pretestību, bet nezinu cik omi tai jābūt. Cik man zināms, tie omi, apzīmējas ar krāsām. Var būt kāds zina konkrēti, cik omu pretestībai jābūt, (vai ar kādām krāsām tā ir marķēta) lai atrisinātu šo bēdu?
P.S.
Apcirst līkus nagus, ja nav paredzēts, nelien, jau esmu lasījis. Bet nu laikam tāds cirvis vēl nav nokalts......nesanāk.