izskatās pēc topika ar lielu potenciālu, būs inženieriem un sekotājiem kur izvērsties
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izskatās pēc topika ar lielu potenciālu, būs inženieriem un sekotājiem kur izvērsties
Tu ko? Normāls jautājums - re kur netā pat videoinstrukcija atrodama. www.youtube.com/...
Vispār jau parasto to izveic pašam vārstam uzliekot blīvi, kura neko nelaiž cauri, bet tikai jautājums, ko par to ECU teiks - vai būs tikai kļūda, vai arī sekas.
Neatceros, vai tikai nebija arī iespējams ar kompja modifikāciju to lietu izviekt...
Nepareizajā forumā jautā
Nav konkrēti tavam motoram, bet princips jau tāds pats.
guncik rakstīja: Kā pareizi nobloķēt EGR vārstu 1.9 tdi 81kw? Noņēmu vakuuma trubiņu un aizspiedu, bet, kad iedarbināju dzinēju, tas raustās un dūmo. Uzliku trubiņu atpakaļ, viss atkal strādā. Nesaprotu, kā tā var būt, varbūt kādam ir kādas domas?
Pamēģini nobloķēt ar skrūvgriezi vai ar super cementu.
A kapēc jābloķē, ja nebloķēts tas strādā, bet nobloķēts dzinējs vairs neiet Tak lai strādā, un dzinējs lai iet
Ja gribas pa smuko, tad ECU jāveic pāris modifikācijas lai nemestu kļūdu par šo štruntu, pēcāk var blīves vietā ievietot līdzīga materiāla plāksnīti. Es gāju vēl tālāku ceļu- pie katra kolektora EGR pieslēgumos ir 10mm metāla flancis un vārsts garāžas plauktā piemiņai
Jauno racionalizaatoru puilcinjsh? Patiikami, ka no tiem laikiem, kad zaagjeeja nost mopeedu klusinaataajus, tauta krietni paaugusies un paargaajusi uz taadaam smalkaam lietaam kaa EGR)
EGR vārsta nobloķēšana
Kā pareizi nobloķēt EGR vārstu 1.9 tdi 81kw? Noņēmu vakuuma trubiņu un aizspiedu, bet, kad iedarbināju dzinēju, tas raustās un dūmo. Uzliku trubiņu atpakaļ, viss atkal strādā. Nesaprotu, kā tā var būt, varbūt kādam ir kādas domas?