Sveiki! Problēmas ir ar Opel Signum 2003. gada 2.2 DTI
Varbūt kādam arī tā ir gadījies? Kad auto pēc braukšanas kādas divas, trīs stundas pastāv, tad negribīgi iedarbinās, iedarbinās pēc ilgas (apm. 30 sekunžu) griešanas ar baltu dūmu mākoni aizmugurē. Sevišķi tas sāk parādīties kad arā paliek aukstāks, vasarā vis kartībā. Ja auto visu nakti nostāvējis tad no rīta iedarbinās uz sitiena. Vēl pagājušo ziemu bija tā ja auto kādas trīs dienas pastāv pie apmēram -15 grādiem, tad darbinot auto tas iedarbinās un pēc trīs sekundēm noslāpst un vairāk nevar tik vienkārši nevar iedarbināt. Iedarbinās tikai pēc 5 minūšu griešanas (ja akumulators jau nav pēc trešās minūtes nosēdies).
Meklē atbildi tepat forumā. Es jau esmu daudz un dikti izklāstījis par šādu sāpi ar savu 2.0DTI motoru iekš vectra b modeļa.
Pirmais ar ko jāsāk ir sprauslu bīvējums, jo opelim ir pagara sprausla galvai pa vidu zem vārstu vāka. Tas blīvslēgs noblīvē eļļu kas skalojas ap sadaleni no sprauslas.
Pats primārais vajag pārbaudīt degvielas filtru, kāds tas ir melns viscaur vai tikai pati apakša. Jo eļļa skalojas caur degvielas atgriezenisko cauruli uz bāku. Bākā arī jābūt eļļas pēdām. Tas blīvslēgs maksā 3-5 latus gabalā plus darbs.
Un nākamreiz, kad nelec, paprovē atvienot dzinēja temperatūras datčikam vadus, tad kompis domā, ka ir -50 grādi un silda sveces pārdesmit sekundes, man tas palīdzēja kā \" workaround\", tas datčiks atrodas galvas kreisajā malā, ja skatās no priekšpuses, izskatās tā: www.google.lv/... ,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=3f3ff3e275a65efe&biw=1280&bih=933
Tur blakus galvā ir vēl viens datčiks ar vienu vadu - tas rāda temperatūru spidometra panelī, es te par to otru, kam pienāk 2 vadi.
Tikko biju nopircis Omegu, 2.2 dīzeli. Otrajā dienā no rīta pieleca labi, bet mēģinot braukt pēc 2 stundām šitā pati vaina. Atrisināja Adam Auto, kaut kādi blīvslēgi bija jāmaina pie sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc tās reizes lec vienmēr
ak rakstīja: Tikko biju nopircis Omegu, 2.2 dīzeli. Otrajā dienā no rīta pieleca labi, bet mēģinot braukt pēc 2 stundām šitā pati vaina. Atrisināja Adam Auto, kaut kādi blīvslēgi bija jāmaina pie sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc tās reizes lec vienmēr
Es te mazliet parakājos vēsturē, izlasīju rakstu kur M77 raksta par šo pašu problēmu un viņš grasoties mainīt sūkni. Es tad beigās nesapratu ar ko viss beidzās? Nomainīja sūkni un problēmas pazuda vai kas?
westboy rakstīja: Es te mazliet parakājos vēsturē, izlasīju rakstu kur M77 raksta par šo pašu problēmu un viņš grasoties mainīt sūkni. Es tad beigās nesapratu ar ko viss beidzās? Nomainīja sūkni un problēmas pazuda vai kas?
Nē, sūkni mainīju, jo tas bija nosprādzis - izejas tranzistors bija nosvilis, bija nauda un uzliku jaunu, bet problēma ar piedarbināšanu palika, laikam jāmaina arī tie sprauslu blīvslēgi.
Man bija līdzīgi ar to dīzeli, tikai kārtība cita: sākumā blīvslēgi, tad sūknis, pēc tam gaisa masas mērītājs Starp citu, MAF'u tikai Rolis spēja precīzi noteikt. Pārējiem nez kāpēc nesanāca, vai arī vēl nebija tik ļoti nosprādzis, bet pa pusei
westboy rakstīja: Es te mazliet parakājos vēsturē, izlasīju rakstu kur M77 raksta par šo pašu problēmu un viņš grasoties mainīt sūkni. Es tad beigās nesapratu ar ko viss beidzās? Nomainīja sūkni un problēmas pazuda vai kas?
Nē, sūkni mainīju, jo tas bija nosprādzis - izejas tranzistors bija nosvilis, bija nauda un uzliku jaunu, bet problēma ar piedarbināšanu palika, laikam jāmaina arī tie sprauslu blīvslēgi.
Un kā ar to veco sūkni vai izdevās viņu tākā salabot vai arī meti mieru?
Jo man arī nācās mainīt sūkni mēnesi pēc auto nopirkšanas. Tas bija trīs vai četrus gadus atpakaļ. Toreiz sākās ar to ka uz paneļa pa retam iedegās servisa lampiņa un kad dega tā lampiņa dzinējs ieslēdzās tādā kā saudzēšanas režīmā un neattīstīja jaudu, tas ir apgriezieni vairāk par 2500 necēlās, auto knapi gāja uz priekšu. Un tad atkal tā servisa lampiņa pēkšņi pazuda un viss gāja kā parasti. Un tā man tā servisa lampiņa sāka iedegties arvien biežāk un biežāk. Sākumā aizbraucu uz Autofavorītu G. Astras ielā, tur iztīrīja kaut kādu solenoīdu un teica vis kartībā, izbraucu no viņiem vis tākā iet un te pēc 50 km atkal iedegās tā lampiņa, braucu atpakaļ, šie rausta plecus. Tad braucu uz Hanza auto, šie saka beigts sūknis un iesaka man braukt uz Dīzeļcentru R, jo tur varot tos sūkņus dabūt lētāk. Braucu tur, lieku šiem vēl uztaisīt diagnostiku, jā beigts sūkņa kompis, var pasūtīt tikai sūkņi kopā ar to kompi - 1200 Ls.
westboy rakstīja: Es te mazliet parakājos vēsturē, izlasīju rakstu kur M77 raksta par šo pašu problēmu un viņš grasoties mainīt sūkni. Es tad beigās nesapratu ar ko viss beidzās? Nomainīja sūkni un problēmas pazuda vai kas?
Nē, sūkni mainīju, jo tas bija nosprādzis - izejas tranzistors bija nosvilis, bija nauda un uzliku jaunu, bet problēma ar piedarbināšanu palika, laikam jāmaina arī tie sprauslu blīvslēgi.
Un kā ar to veco sūkni vai izdevās viņu tākā salabot vai arī meti mieru?
Jo man arī nācās mainīt sūkni mēnesi pēc auto nopirkšanas. Tas bija trīs vai četrus gadus atpakaļ. Toreiz sākās ar to ka uz paneļa pa retam iedegās servisa lampiņa un kad dega tā lampiņa dzinējs ieslēdzās tādā kā saudzēšanas režīmā un neattīstīja jaudu, tas ir apgriezieni vairāk par 2500 necēlās, auto knapi gāja uz priekšu. Un tad atkal tā servisa lampiņa pēkšņi pazuda un viss gāja kā parasti. Un tā man tā servisa lampiņa sāka iedegties arvien biežāk un biežāk. Sākumā aizbraucu uz Autofavorītu G. Astras ielā, tur iztīrīja kaut kādu solenoīdu un teica vis kartībā, izbraucu no viņiem vis tākā iet un te pēc 50 km atkal iedegās tā lampiņa, braucu atpakaļ, šie rausta plecus. Tad braucu uz Hanza auto, šie saka beigts sūknis un iesaka man braukt uz Dīzeļcentru R, jo tur varot tos sūkņus dabūt lētāk. Braucu tur, lieku šiem vēl uztaisīt diagnostiku, jā beigts sūkņa kompis, var pasūtīt tikai sūkņi kopā ar to kompi - 1200 Ls.
Jap, sūkni pirku jaunu Adam auto Ls 1200 + darbs, kopā 1.5 kLs. Vecais kaut kur mājā mētajas. Mazliet no elektronikas saprotu, +biju paracis netu par tēmu - kā jau teicu nosvilis izejas tranzistors, to var aizstāt, tikai jānoskaidro konkrēti kādu tur vajag. Izmaksas - pāris Ls + darbs + cik nu kurš vēlas par zināšanām (parasti 2-5 simti Ls )
Kad man vienam darba kolēģim tas sūknis nosprāga, tad viņš atrada meistaru, kas par 200 Ls to sataisīja, vajadzēja vien pašam noņemt to vadības bloku un nogādāt pie viņa. Kā tas turpinājās nezinu, jo auto tika uzreiz pārdots.
Es ņēmu jaunu sūkni ar cerību, ka Bosch pa šo laiku ir kaut ko mācījies un uzlabojis detaļu/konstrukcijas kvalitāti, turklāt tobrīd par naudu nebija īpaši jāiespringst.
Opel Signum 2.2 DTI negribīgi iedarbinās
Sveiki! Problēmas ir ar Opel Signum 2003. gada 2.2 DTI
Varbūt kādam arī tā ir gadījies? Kad auto pēc braukšanas kādas divas, trīs stundas pastāv, tad negribīgi iedarbinās, iedarbinās pēc ilgas (apm. 30 sekunžu) griešanas ar baltu dūmu mākoni aizmugurē. Sevišķi tas sāk parādīties kad arā paliek aukstāks, vasarā vis kartībā. Ja auto visu nakti nostāvējis tad no rīta iedarbinās uz sitiena. Vēl pagājušo ziemu bija tā ja auto kādas trīs dienas pastāv pie apmēram -15 grādiem, tad darbinot auto tas iedarbinās un pēc trīs sekundēm noslāpst un vairāk nevar tik vienkārši nevar iedarbināt. Iedarbinās tikai pēc 5 minūšu griešanas (ja akumulators jau nav pēc trešās minūtes nosēdies).
Kas varētu būt par vainu?