šajā portālā nav nevinea, kas tādu mantiņu nelietotu
katram taču gribās lai būtu garāks
p.n.
pirms gadiem 10 mēs veicām normālu eksperimentu uz mana zilā renaulta.... lietotājam rx7 bija kādi 10 tie veºķi ienākušies...
eksperiments ietvēra patēriņa un dinamikas mērījumus.... tā nu toreiz sanāca, ka (laikam) kādas 2 nedēļas nobraukāju ar to magnētu....
patēriņš tika mērīts 3 reizes pirms fufeļkamša, ar jamo un pēc tam... metode - pieliet pilnu bāku un aizbraukt uz liepāju(ja pareizi atceros.... vai ventspili)
braucieni bija praktiski vienādos apstākļos....
tāpat tika mērīta mašīnas dinamika... vienā un tajā pašā fiziskajā vietā... izmantota tika iekārta no www.gtechpro.com
rezultāti parādīja, ka ir pilnīgi pokui ir magnēts pielipināts vai nav....
ir arī labas ziņas - lieka smaguma (nu tā magnēta) vadāšana patērīnu un mašīnas dinamiku neietekmē
Aktivatori
Saskāros ar reklāmu par aktivatoriem, kas it kā polarizējot degvielu tādejādi panākot līdz 20% ekonomiju. Varbūt kāds ir lietojis šo mantu un var padalīties pieredzē cik liela labuma no tā ir?