Ziemas riepas 2013/2014

aviators Reģ.: 07.03.2004

Ziema gan kārtīgi nav sākusies, bet tik un tā sāka neomulīgi ar vecajām Michelin X-Ice North palikt, jo protektors knapi atļautos 4mm dziļš. Un no vecuma jau sprēgāt sākušas, šipi visi izbiruši. Tā nu iedziļinājos šī gada piedāvājumā. Sākumā gribēju bezšipu Mišelinu ņemt, bet beigās tomēr atgriezos pie pārbaudītām šipu vērtībām. Vienīgais noteikums - lai ir pēc iespējas klusākas, cik nu šipenēm tas iespējams. Paldies krievu riepu saitiem, ja kas. Tur ļoti daudz cilvēku nepaslinko un savas atsauksmes par riepām ieliek. Tur par jauno Gislaved NordFrost 100 daudz labas atsauksmes tieši trokšņa sakarā. Michelin jaunajai šipenei bija vairāk sūdzību par troksni. Arī par Continetal jauno šipeni ar ielīmētajām naglām daudz atzīmes par troksni, pie tam tā ielīmēšana neko diži vairāk nedod. Nokians uz slapja izteikti slīdot. Tā nu noriskēju un iepirku, jo reiz man bija Gislaved Nordfrost3, kuras vairākus komplektus nobraucu (izcils modelis). Nemāku vēl neko teikt par sniegu/ledu, bet trokšņa ziņā tiešām nav skaļas. Skaļākas par bezšipu ir, bet minimāli. Monotonā gaudošana izpaliek, līdz 50km/h vispār pilnīgi klusas. Arī slapjais, plikais asfalts nerada problēmas, bremzējas lieliski (atceros Hakappelitas regulāro slidināšanos..). Cilvēkam kā man, kas regulāri katru dienu no laukiem uz Rīgu 200km braukā - ideālas. Ja vēl kāds šobrīd meklē klusas šipu riepas, iesaku šīs. Jo riepu veikalos pārdevēji nekādi palīgi nav, tikai noburkšķ, ka visas šipu riepas ir skaļas. Bet tā nav taisnība. Ir skaļākas, ir klusākas. Un ir arī bezšipu, kas gaudo tā kārtīgi (sevišķi lētajā galā). Ceru, ka kādam šis penteris noderēs.

 
TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

jā NF bija visklusākās šipenes ar labi sabalansētām lietošanas īpašībām un kas interesantu , precīzi tādas pašas conti riepas bij dārga un ne tik laba gislavedu 'atrauga ' 2 vizuāli vienādas ,' brendīgas' riepas uz diviem vienādiem autiņiem , bet tik atšķirīgas.....

Šobrīd esmu 'sahakojies' saliktas Hakka2 R riepas uz vieglajiem un naglu Hakkas uz SUVa - naglenes , virs ~90km/h ,gaudo diezgan pretīgi , lai arī auto ir ar ļoti labu pakojumu , eRkas ir klusas un patīkamas . Pie 'slapjiem' ~+5 , eRkas mēdz pašļūkt un paspolēt , akvaplānu gan labi tur, autossi 'nepeld' , ar neglenēm līdzīgi+ skaņa . Nu pa lielam , zinu ka tās ziemenes nau domatas siltām un slapjām gonkām -attiecīgi arī braucu.

Redzēs kā būs reālā ziemā.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Autoram +1 Šeit jau ir vērojams kvalitatīvs progress saturā

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja: Autoram +1 Šeit jau ir vērojams kvalitatīvs progress saturā

Pašam smiekli nenāk? Forums ir galigi nosprādzis.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

aansis rakstīja: Autoram +1 Šeit jau ir vērojams kvalitatīvs progress saturā

Pašam smiekli nenāk? Forums ir galigi nosprādzis.

Kas tur dīvains, ja aktīvākie te rakstītāji tagad paklīduši pa Eiropu ziemeļu un rietumu virzienā.

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

Un kurš tad būtu tas autoforums, kas nebūtu nosprādzis? BMW? Diez vai. Diemžēl visur ir vērojams panīkums, jo vairums sēž visādos watsappos un twiteros, no kuriem gan liela jēga nav.

Bet tieši tāpēc iepostēju šeit, jo gan jau tie, kam interesēs, izlasīs. Kad uzsnigs beidzot sniegs, papildināšu ar iespaidiem.

Starp citu, norvēģiem parasti ir normāli testi, kur piedalās arī šipeneswww.naf.no/...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ja šajā tofikā vienskatrs aprakstītu ar kādām ziemenēm brauc un kādas ir sajūtas , būtu viens foršš un derīgs tofiks .

Un pouxj kas bijis kad bijis un kur nu kurš ir pamucis .

P.S. čoms notinies uz Norge ziemeļiem -tur tikai Hakka , Gislaved un nedaudz GY , viss tikai šipots -bez nekādiem variantiem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Gribu pastāstīt iz savas pieredzes. Un man nav pilnīgi nekādas intereses kādam kaut ko ieārstēt.

Tiek lietotas Yokohama:

www.pkp.lv/lv/veikals/ziemas-riepas/riepas-detalas/?tyres=FR191307611206155502

Turās uz jebkura seguma vienkārši ideāli. Jau otrais autiņš tieši ar šīm ziemenēm (pirmais, uz kā testēts, bija RWD), ļoti klusas, nevienā sniegā neizdevās ierakties Mīkstas, līdz ar ko reāli siltā laikā ILGSTOŠI- neiesaku. Uz ledus lameles nodrošina tiešām pārliecinošu braukšanu. Vienīgais mīnuss - strauji uzsākot braukšanu vai strauji dodot pa bremzēm, mēdz izspolēt (līdz pretbuksēšanas sistēmas ieslēgšanās sākumam) /nokaucināt riepas (līdz ABS darba sākumam).

Iesaku!

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

aviators rakstīja: ......... Cilvēkam kā man, kas regulāri katru dienu no laukiem uz Rīgu 200km braukā

affigenai! neesi domājis par darbvietas maiņu - 6-8 stundas dienā pavadīt autiņā ir jocīgi, ja vien ar to nepelna naudu

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Nu ok, tad es arii. Es izvelos budzheta klases made by goodyear. Iepriekshejas bija debica frigo un tagad nopirku frigo2. Riepas ir apmierinoshas kvalitates. Salidzinoshi klusas. Vienigi shipot nav paredzets, kas ir diezgan lielas miinuss.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Nu ok, tad es arii. Es izvelos budzheta klases made by goodyear. Iepriekshejas bija debica frigo un tagad nopirku frigo2. Riepas ir apmierinoshas kvalitates. Salidzinoshi klusas. Vienigi shipot nav paredzets, kas ir diezgan lielas miinuss.

Frigo2 ir da'best .Visperfektākās ''bedžeta'' riepas , kuras smagi uzmauc daudzas 2X dārgākas megabrendu kalašas . Dziļdi rsas laikus nobraucu ar viņām ziemā/vasarā . vienīgi dziļos mīnusos bikiņ ''iekalta'' , bet cītādi bij superOK .

pec būtības tas ir GY UG5 .

reāli žēl ka uz 225/55 un 215/50 R17 viņas nepiedāvā

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Vienigi shipot nav paredzets, kas ir diezgan lielas miinuss.

"shipot" var tikai tie, kas tālāk par Lietuvu nebrauc. Sākot no Polijas, radzes ir aizliegtas. Attiecīgi ir gana daudz cilvēku, kam ir nepieciešamas labas bezradžu riepas.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Es daru taa. Braucu ar vinam vienu ziemu, tad otru ziemu, un tad vinas klust par vasaras riepaam un tiek pirkts jauns frigo komplekts ziemai.

Vienu reizi gan sanaca ieberziens, viena no riepaam bija ovaala. Aizvedu atpakalj tirgotaajam, nekaadu probleemu, apmainiija par garantiju. Iespejams bija nepareizi glabaata vai saspiesta, hvz.

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

"Iespejams bija nepareizi glabaata vai saspiesta, hvz."

Kad tikko pirku Laneksā Gislavedus, tad nobrīnījos, kādās megakaudzēs krustu šķērsu tās riepas ir saliktas. Ja pāris dienas pastāv, tad jau laikam nekas, bet ja mēnesi vai varākus, tad nedomāju, ka tās apakšējās tādas diži ģeometriski pareizas būs... Neviens tur noliktavās neauklējas ar tām gumijām, tā tikai tu pats savā garāžā vari pa smuko uzglabāt.

Droši vien lētāk ir pa reizei kādu kādam samainīt pa garantiju nevis tērēties noliktavu aprīkojumam.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Es daru taa. Braucu ar vinam vienu ziemu, tad otru ziemu, un tad vinas klust par vasaras riepaam un tiek pirkts jauns frigo komplekts ziemai.

Vienu reizi gan sanaca ieberziens, viena no riepaam bija ovaala. Aizvedu atpakalj tirgotaajam, nekaadu probleemu, apmainiija par garantiju. Iespejams bija nepareizi glabaata vai saspiesta, hvz.

Skaties, ka "nesanāk ieberziens" ar mīksto gumiju vizinoties vasaras karstumā. Esmu vienreiz izbaudījis pavasarī savaicīgi nenomainītas un pārkarsētas ziemenes, otrreiz negribu. Adrenalīns un mācība uz ilgu laiku.

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ar lētajām riepām nav bijusi diži pozitīva.

Kleber Kapnor5 un Kumho KW22 pielika punktu maniem eksperimentiem ar taupīšanu. Ja tu nopērc ziemas riepu, tad arī gribas ar to pa ziemu braukt, nevis klausīties rūkoņā un slidināties jau pie mīnus pieciem grādiem.

Vienīgi Oktaviai nāca līdz Barum Norpolaris komplekts, kas bija tīri neko priekš savas cenas, bet šobrīd to vairs neražo, bet Polaris3 slīd ka tik tā.

Lielākā bēda ir tā, ka veiksmīgus modeļus neražo ilgāku laiku, principā ir neiespējami atkal pēc pāris sezonām nopirkt iepatikušos modeli. Ja vēl tie riepu holdingi topa modeļus pa pakāpei laistu uz leju pa meituzņēmumiem, kad modeļa mūžs sasniegtu gadus desmit, tad būtu labi. Man nebūtu aizspriedumi nopirkt TjaņĻaņ NordFrost3 ar to pašu zīmējumu, to pašu gumiju un uz tiem pašiem darbagaldiem ražotu.

Tā nu mums, šoferīšiem, nākas atkal un atkal spēlēt loteriju un minēšanas spēli jauno modeļu klāstā.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Shiirs rakstīja: Es daru taa. Braucu ar vinam vienu ziemu, tad otru ziemu, un tad vinas klust par vasaras riepaam un tiek pirkts jauns frigo komplekts ziemai.

Vienu reizi gan sanaca ieberziens, viena no riepaam bija ovaala. Aizvedu atpakalj tirgotaajam, nekaadu probleemu, apmainiija par garantiju. Iespejams bija nepareizi glabaata vai saspiesta, hvz.

Skaties, ka "nesanāk ieberziens" ar mīksto gumiju vizinoties vasaras karstumā. Esmu vienreiz izbaudījis pavasarī savaicīgi nenomainītas un pārkarsētas ziemenes, otrreiz negribu. Adrenalīns un mācība uz ilgu laiku.

debica's gadijumā tā nau . šitie gājieni ir raksturīgi ''mīkstajām '' Q ( Vmax160)riepām , debica ir T(Vmax 190).

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

debica's gadijumā tā nau . šitie gājieni ir raksturīgi ''mīkstajām '' Q ( Vmax160)riepām , debica ir T(Vmax 190).

Mana pieredze bija ar GoodYear H (max 210) riepām... Riepas ātruma indekss ne vienmēr būs tieši saistīts ar izmantotās gumijas cietību. Ātruma indekss pamatā nosaka riepas karkasa izturību attiecībā uz centrbēdzes spēkiem. Savukārt virsma mīkstajām lameļu riepām (kas nepieciešamas labai saķerei uz ledus bez radzēm) ļoti maina savu saķeri uzsilstot.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

debica's gadijumā tā nau . šitie gājieni ir raksturīgi ''mīkstajām '' Q ( Vmax160)riepām , debica ir T(Vmax 190).

Mana pieredze bija ar GoodYear H (max 210) riepām... Riepas ātruma indekss ne vienmēr būs tieši saistīts ar izmantotās gumijas cietību. Ātruma indekss pamatā nosaka riepas karkasa izturību attiecībā uz centrbēdzes spēkiem. Savukārt virsma mīkstajām lameļu riepām (kas nepieciešamas labai saķerei uz ledus bez radzēm) ļoti maina savu saķeri uzsilstot.

HVZ kas tur ar karkasiem un spēkiemziemas riepai bet ,vēl veikalā esot , ''vulgāri'' pačamdot protektoru Q un H riepām atšķirība ir jūtama . Vēl jūtamāka tā atsķirība ir pie kārtīgiem mīnusiem dabā .

Bij uz 2 kompaktklasses tačkām saliktas budžeta vissezonenes(abas 175/65R14) -Debica frigo2 un Kormoran snowpro , Debikas bij uz goda , Kormorāns pilnīgs mēsls gan ziemā gan vasarā . Pieņemu ka citos izmēros un savādākiem autiņiem sajūtas varetu būt savādakas ...

P.S. Nau nekada vēlme izraisīt ''iauto'' oldskūla diskusiju !!! Vienk. dalamies pieredzē

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: budžeta vissezonenes(abas 175/65R14) -Debica frigo2 un Kormoran snowpro , Debikas bij uz goda , Kormorāns pilnīgs mēsls gan ziemā gan vasarā .

Abas tevis nosauktās ir M+S ziemas riepas. Tu maz zini, kas ir vissezonenes?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

TDIOTS rakstīja: budžeta vissezonenes(abas 175/65R14) -Debica frigo2 un Kormoran snowpro , Debikas bij uz goda , Kormorāns pilnīgs mēsls gan ziemā gan vasarā .

Abas tevis nosauktās ir M+S ziemas riepas. Tu maz zini, kas ir vissezonenes?

nezinu , pastāsti

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

NOKIAN HKPL R2 Hakkapeliitta - ceturtā ziema bez problēmām.

diez kas tagad ir viņu dīleris, skatos tāds Vianor vairs nav?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja: NOKIAN HKPL R2 Hakkapeliitta - ceturtā ziema bez problēmām.

diez kas tagad ir viņu dīleris, skatos tāds Vianor vairs nav?

Automotīvs riepasundiski.lv/, tas kurš ir zem Sāvu pārvada. Smuka dzeltena māja.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

darklight rakstīja:

TDIOTS rakstīja: budžeta vissezonenes(abas 175/65R14) -Debica frigo2 un Kormoran snowpro , Debikas bij uz goda , Kormorāns pilnīgs mēsls gan ziemā gan vasarā .

Abas tevis nosauktās ir M+S ziemas riepas. Tu maz zini, kas ir vissezonenes?

nezinu , pastāsti

www.pkp.lv/lv/jaunumi/derigi-zinat/kas-ir-vissezonas-riepas-mes-zinam/

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Aha, es tieši no šī taisījos iekopēt:

Uz šādām riepām ir marķējums „all season” (visas sezonas) „4S” (četras sezonas), "tous terrain" (visi segumi) vai “AW” (Any weather – jebkurš gadalaiks) – tikai šādas riepas var tikt uzskatītas par vissezonas.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Mud + snow vispar jau ir vissezonas riepas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti