pienāks pavasaris un viss būs labi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pienāks pavasaris un viss būs labi.
Kāds sakars ar pavasari? Kvēlsveces nesen mainītas, garāžā ~0 grādi, un pieleca tak uz 5 sec... ja nav ko ieteikt, tad NAV.
Sveiks!
Problēma ir ar sekojošu lietu. Degvielas filtram trubas fiksējās ar ātro savienojumu un ir nolieotojušies blīvējumi. Bet tie tiek pārdoti kopā filtra vāciņu. Maksā ap 45-50 Ls.
Manam opim 2.0dti ir tas pats, vēl nevaru sagremot cenu, bet šķiet ka nāksies. Vai otrs variants, pielasīt o-ringus hidroskandā vai hansaflexā.
vēl var kadu laiku izlīdzēt, ja auto ir uz slīpuma ar pakaļu augšā un bāka ir vismaz līdz pusei pilna.
bobcat rakstīja: Sveiks!
Problēma ir ar sekojošu lietu. Degvielas filtram trubas fiksējās ar ātro savienojumu un ir nolieotojušies blīvējumi. Bet tie tiek pārdoti kopā filtra vāciņu. Maksā ap 45-50 Ls.
Manam opim 2.0dti ir tas pats, vēl nevaru sagremot cenu, bet šķiet ka nāksies. Vai otrs variants, pielasīt o-ringus hidroskandā vai hansaflexā.
Sveiks!
Par ko tieši ir runa? Tie nav tie blīvgredzeni, kas nāk kopā ar degvielas filtra maiņu? Citi? Paldies!
Vēl varu piebilst, ka pirms ~5 gadiem auto ir mainīts sūknis (uzlikts jauns, Adam auto 1,5 kLs) un atplūdes trubiņas, pirms gada mainītas sprauslas ar o-ringiem +veikta galvas restaurācija, degvielas filtra maiņa.
Tikko gribēju teikt par tām atplūdes trubiņām un o-ringiem pie sprauslām, Omegai pēc to nomaiņas ar pielekšanu nav bijušas problēmas. Tālāk ir kompresija, un gaiss degvielas padeves sistēmā
M77 rakstīja:
bobcat rakstīja: Sveiks!
Problēma ir ar sekojošu lietu. Degvielas filtram trubas fiksējās ar ātro savienojumu un ir nolieotojušies blīvējumi. Bet tie tiek pārdoti kopā filtra vāciņu. Maksā ap 45-50 Ls.
Manam opim 2.0dti ir tas pats, vēl nevaru sagremot cenu, bet šķiet ka nāksies. Vai otrs variants, pielasīt o-ringus hidroskandā vai hansaflexā.
Sveiks!
Par ko tieši ir runa? Tie nav tie blīvgredzeni, kas nāk kopā ar degvielas filtra maiņu? Citi? Paldies!
Nē, tie ir pašā filtra vāciņā kur pievienojas trubas. tur ir ātrais savienojums.
Es burtiski dažas nedēļas atpakaļ šo jautājumu pārrunāju ar vienu labu dīzeļsistēmu meistaru. Teicu k a esmu nomainījis:
-blīvgredzenus sprauslām, aš divreiz. nav lēts joks.
-visas gumijas atplūdes trubiņas
-bākā ar ielīdu (te gan uzreiz pie opeļa ir japasūta bākas vāka blīve), tur visu sakārtoju.(šis darīts ir ilgākā laika periodā)
nu tad viņš teica lai nomaina tos o-ringus, viņi to dara ar pielasīšanas metodi.
Tie gredzeni ciešs no karstuma un no vecuma. Tad ka tu maini degvielas filtru, tu tak to filtra vāciņu neatvieno, bet vienkārši pacel un pastum malā ar visā trubām.
uz sitiena nevaru atras pareizo bildi, ne mums vieniem ši sāpe,www.ebay.co.uk/... , blīves ir tur kur degvielas trubas pievienojās, skaties bildes
Pozicija No13www.partsbase.org/...
opelczesci.com.pl/pl/p/Obudowa-filtra-paliwa-2.0-2.2-DTI-GM-Astra-G-Zafira-A/738 , šeit apakšā ir bilde ar sarkanām bultām , tur ir tie blīvējumi
Opel kods detaļai 90542870
Paldies par vērtīgiem linkiem! Pie handler.lv gan šī detaļa atrodas tikai pēc otra koda- OPEL 818338 FILTERDECKEL 7 / 10 € 58.45
41.08 Ls
Bet nu izskatās pēc kārtējā GM rezervesdaļu biznesa izgājiena - līdzīgi kā termostatu atsevišķi nevar iegādāt, tikai komplektā ar korpusu, blīvi un temperatūras datčiku.
Nav provēts tur kaut ko līdzēt ar silikonu vai ko tādu?
Tas savienojums pie degvielas filtra ir nedaudz kustīgs, tāpēc silikons tur nepalīdzēs. Vajag noņemt tos gumijas gredzentiņus nost, un pielasīt jebkurā blīvju veikalā, kā piemēram šeit www.smaile-pluss.lv/... . Vēl mēdz būt, ka pašā degv filtra vāciņā ir plaisa, tad gan tikai jauns vāciņš
Vēl man atvilktnē mētājas savulaik iegādāts šāds degvielas rokas pumpis, apsveru iespēju to ieinstalēt atplūdes trubā:www.ebay.co.uk/...
Doma bija, ka tas noderētu pie filtra maiņas, vai kad citu iemeslu dēļ iztukšojas degvielas maģistrāle.
var arī tā, bet labāk ir novērst to mikro sūci. Tas tak izpaužās tikai kad auto ir ilgi pastāvējis.
Rokas bumbieris man pašam ir noliktavā, bet čakars ar instalēšanu mani neuzrunā, jo tur ir plastmasas trubas.
Ir jau daudz autiņi kam tāds rokas bumbieris ir no rūpnīcas. Piemēram, Peugeot 407SW vai Mistu Carisma. Mitsu vispār tas ir ieinstalēts zems drošinātāju bloka. Vispirms tas ir jānoskrūvē un tas ar maza bērna roku tam tiek klāt
Es jau arī sliecos, ka jānovērš oriģinālās detaļas defekts, bet kā variantu man te ieteica - var nomainīt filtru (ar visu korpusu) uz tādu, kas nāk metāla korpusā ar trubiņām uz kurām esošās šļauciņas uzmaukt un pievilkt ar savilcējiem.
bobcat rakstīja:
Rokas bumbieris man pašam ir noliktavā, bet čakars ar instalēšanu mani neuzrunā, jo tur ir plastmasas trubas.
Laikam arī man tas pats iemesls, kāpēc šis palika atvilktnē, cik atceros, toreiz radās doma sameklēt kādā šrotā to trubu galus, lai var pumpi iemontēt saslēdzot ar oriģināliem štepseļiem, nu vai vismaz pieslēgt pie degvielas filtra pēc vajadzības.
tika ja sūti, pārbaudi lai tas filtra korpus ir tāds pats kā tev, jo cik pasērfoju, tam ir vairāki varinati. to vizuāli ar var redzēt.
Es ar par to, ka šito s...da konstrukciju pār bortu un piemeklēt lētāko un ērtāk ievietojamo filtru no jebkura cita auto un braukt bēdu nezinādams. Nākamais īpašnieks gan brīnīsies, kad sadomās mainīt, bet tā vairs nebūs Tava problēma.
Vispār jau problēma izlīda līdz ar otra auto iegādi.
Līdz šim auto tika darbināts ja ne katru dienu, tad retākais katru otro, bet nu pastāvēja pāris vīkendus +vēl kādu dienu garāžā un te nu rezultāts.
ak rakstīja: Tas savienojums pie degvielas filtra ir nedaudz kustīgs, tāpēc silikons tur nepalīdzēs. Vajag noņemt tos gumijas gredzentiņus nost, un pielasīt jebkurā blīvju veikalā, kā piemēram šeit www.smaile-pluss.lv/... . Vēl mēdz būt, ka pašā degv filtra vāciņā ir plaisa, tad gan tikai jauns vāciņš
Paldies, laikam mēģināšu tur piekāpt, cerams, ka šķībi neskatīsies, ka es tik pēc pāris gab atnākšu.. vai arī jāņem vairumā un tad pa ebay taisīt biznesu
M77 rakstīja: Vispār jau problēma izlīda līdz ar otra auto iegādi.
Līdz šim auto tika darbināts ja ne katru dienu, tad retākais katru otro, bet nu pastāvēja pāris vīkendus +vēl kādu dienu garāžā un te nu rezultāts.
Laikam salielījos - problēma ir progresējusi - vakar vakarā vēl braucu, bet atstāju ar patukšu bāku (kādi maz-padsmit litru) un drusku purnu augšā - no rīta atkal bija ilgi jāzāģē.
Piemetināšu, kāpēc tas ir kaitīgi - viena lieta, ka starteris un akumulators tiek slogoti, bet nopietnāka nianse ir, ka sūkņa elektronika tiek dzesēta ar to pašu dīzeli, un starta momentā visvairāk sakarst vadības tranzistors, un ja nav, kas to atdzesē, tad agrāk vai vēlāk tas nosprāgst. +sūknis arī eļļojas ar to dīzeli.
es tak teicu, atstāj purnu lejā. Jau labu laiku lietoju šo metodi. Mans auto nezvērs arī pa lielam jau gadu stāv pie sētas, jo patreiz lietojam pasaulē labāko mašīnu(darba)
Pamēģini atvienot tās filtra trubas, vai vismaz pakustināt, varbūt sanāks. Ja pšam negirbas čikāties, piebrauc piemēram pie SNE Serviss Ganību dambī: www.dizeluserviss.lv/lat/index.php. Pagaidām šķiet ka tur ir saprātīgs serviss dīzeļiem.
Tas slīpums nebija liels (varbūt kādi 10 grādi garāžas priekšā), pirms tam (dienu iepriekš) tiku atstājis auto garāžā (horizontāla grīda), un no rīta bija OK, bet vakar paslinkoju iebraukt iekšā (+degvielas bija kādi 10 litri mazāk).
Skatīšos pats, gribu to blīvi aptaustīt, nomērīt.. a pagaidām pieliešu pilnu bāku un parkošos "pareizi".
Te vēl atradu par tēmu-forum.vectra-team.com/...
Tipa man (2.0 motoriem) varētu derēt šie gredzeni: 212.610 Elring 9x13x2 O-ringwww.autospares.lv/...
Vajag 4 gab
резиновые колечки на быстросъёмах стакана топливного фильтра(2 жёлтых,2 коричневых.
Cik noprotu no topika - 2.2 motoriem nāk resnākas trubas, attiecīgi jāmeklē lielāka diametra gredzeni.
у тя трубки толстые на 12мм, а тот номер что тебе дали актуален для 10мм трубок
Bet vispār nav teikts, ka ar to būs labots - mēdzot rasties sūce vāciņā pie sildītāja savienojuma.
Ой не факт, что дело именно в колечка, опрессуй стакан и сразу увидишь где подсос. Если крышка под штуцера на 10мм, то очень часто сосет воздух по розетке подогрева
Dīzels. Ilgi jāgriež.
Nu ko, vispārējas aktivitātes uzturēšanai padalīšos ar savu aktuālo "sāpi". Auto - Vectra B 2.0 DTI - pēdējā laikā parādījies "efekts", ka pēc ilgākas stāvēšanas ir problēma ar palaišanu- auto pielec uz ~5 sec, bet nepagūstu ne izbraukt no garāžas kā noslāpst. Pēc tam jāgriež ilgi, kopsummā varētu būt ~1 minūti, līdz pakāpeniski, raustīdamies sāk pielekt un aiziet. Vēlāk piestartēt nav problēmu. Šitā nu ir jau otrā reize un abas reizes auto kādas 2-3 dienas netika lietots.
Aizdomas, ka varētu būt degviela no vadiem satecējusi atpakaļ bākā.. kur šim visticamāk varētu meklēt sūci?