msh rakstīja: Bik vairāk kā manai 2.3 kvatrai Pēc vienas lapas noprotu ka ražotājs tam golfam uz šosejas uz 90 ir izrakstījis 6,1.
Lukoils mums te ir, bet parasti leju Nestē.
Es arī kaut kādā specenē lasīju ap 6 litri jābūt.
Zem 7.3 pa šoseju var ierakstīties arī mana tēva Volvo 850 2.5.
Vabolei esmu nomainījis visus šķidrumus/filtrus, jaunas siksnas, spriegotāju, ūdenssūkni, sveces, pirmo lambdu, priekšas piekarē visus šarnīrus, stūres stieņus, atsaites, bukses, stūres/pusasu putekļgumijas, aizmugures bremžu diskus, uzlikas, roķenes troses, visas atsperes (bija sēdinātās, cietās no ProjektZwo tuninga) un arī termostatu (sūtīju oriģinālu no handler.lv). Iepriekšējais saimnieks 6 gadu un 40 tkm laikā uz auto bija riktīgi taupījis, pat riepas uz 17" diskiem stāvēja ziemenes 2 gab 10-gadīgas, otras 2 15-gadīgas, galīgi saplaisājušas, tās ar nācās nomainīt (tagad uz vasarenēm).
Vēl mainīšu priekšējās stupicas (ar jauniem gultņiem, jau iepresēju no šrota paņemtajās), priekšējos bremžu diskus/uzlikas un 11 mm starplikas virs atsperēm, lai drusku augstāks.
Tā kā priekšējie bremžu diski ir nobraukti līdz minimumam un drusku līki, tad var dzirdēt vibrācijas un arī ar roku (pusmetrīgu atslēgu uz pusass uzgriežņa) bija vietām diezgan grūti pagriezt asi (kad mainīju pusasu putekļgumijas) - tā ka nedaudz gan jau zudumos aiziet uz to rēķina.
Vēl auto ir neoriģinālais aizmugurējais izpūtēja bundulis (arī no ProjektZwo tuninga, ar "smuku" skaņu), domāju uz tā rēķina gan jau arī kādi 100ml pazūd.
Tad vēl neesmu drošs, cik ļoti ietekmē otrās lambdas (ne)darbība - kad liku pie vag-coma, šķiet vienā sadaļā varēja saprast, ka arī ar to nav ok, droši vien nomainīšu katram gadījumam (neoriģinālā tik ap pārdesmit Ls bija).
Degvielas piedevas
Par un ap degvielas piedevām