Degvielas piedevas

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Par un ap degvielas piedevām

 
1 2 3
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Statoil tagad stāsta par piedevu Miles, kas dod līdz 3% ekonomijas. Ko saka par šo iAuto lietotāji? Ir jēga? Kas reāli strādā efektīvi?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Jautājums: Kāpēc ielejot dīzeļdegvielu Vācijā uz Latviju var atbraukt, bet no Latvijas līdz Vācijai nevar?

Atbilde no Statoil pārstāvja:

1. Latvijā aukstajā periodā ir "ziemas" dīzelis, kas ir mazāk efektīvs.

2. Latvijā ir sliktāki ceļi, kā rezultātā ir lielāks patēriņš.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Statoil tagad stāsta par piedevu Miles, kas dod līdz 3% ekonomijas. Ko saka par šo iAuto lietotāji? Ir jēga? Kas reāli strādā efektīvi?

manupraat, bendziinam nav piedevu, kuras reaali ljautu uzlabot degvielas ekonomiju.

un 3% no otras puses ir tik mazs skaitlis, ka iekljaujas videejaa meeriishanas metodes neprecizitaatee - t i tukshi salmi...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

draco

manupraat, bendziinam nav piedevu, kuras reaali ljautu uzlabot degvielas ekonomiju.

un 3% no otras puses ir tik mazs skaitlis, ka iekljaujas videejaa meeriishanas metodes neprecizitaatee - t i tukshi salmi...

================

Vispār jau ir gan tādas piedevas, vien efekts parādās ilgtermiņā. Savulaik mūsu kantoris arī tirgoja gan

benzīnu, gan dīzeļdegvielu ar piedevām "Texaco

System 3 Clean". Interesanti, ka lielākais efekts parādījās vecākiem auto, protams, pie reāla nobraukuma. Grūti

sagaidīt jūtamu ietaupījumu no auto, kurš jau tā patērē

mazliet virs 4 litriem degvielas uz 100 km

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: draco

manupraat, bendziinam nav piedevu, kuras reaali ljautu uzlabot degvielas ekonomiju.

un 3% no otras puses ir tik mazs skaitlis, ka iekljaujas videejaa meeriishanas metodes neprecizitaatee - t i tukshi salmi...

================

Vispār jau ir gan tādas piedevas, vien efekts parādās ilgtermiņā. Savulaik mūsu kantoris arī tirgoja gan

benzīnu, gan dīzeļdegvielu ar piedevām "Texaco

System 3 Clean". Interesanti, ka lielākais efekts parādījās vecākiem auto, protams, pie reāla nobraukuma. Grūti

sagaidīt jūtamu ietaupījumu no auto, kurš jau tā patērē

mazliet virs 4 litriem degvielas uz 100 km

cik es noprotu, shaada tipa piedevaam buutu jaapacelj degvielas energeetika - kaa tas ir gadiijumaa ar ziemas / vasaras diizeldegvielu.

bendziinam par shaada veida piedevaam , pat teoreetiski, neko iisti neesmu dzirdeejis.

izeju no teezes, ka lai samazinaatu pateerinju, pie paareejiem liidziigiem apstaakljiem - ir vai nu jaapacelj dzineeja lietderiibas koeficients ( ko degviela pat teoreetiski, cik noprotu,nevar), vai nu jaapalielina degvielas energeetika - tad pie taa pat kpd viens kilograms sadegushas degvielas dos lielaaku energijas daudzumu, t i buus vajadziigs mazaaks degvielas daudzums taa pat darba veikshanai.

skaidrs arii, ka tas darbojas "uzreiz", nevis "pamazaam" un "ilgterminjaa"

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

draco palūri kalendārā un sāc beidzot rakstīt normāli latviski. nav vairs 90-tie gadi, kad bija nesavietojamas kodēšanas sistēmas.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Jautājums: Kāpēc ielejot dīzeļdegvielu Vācijā uz Latviju var atbraukt, bet no Latvijas līdz Vācijai nevar?

Atbilde no Statoil pārstāvja:

1. Latvijā aukstajā periodā ir "ziemas" dīzelis, kas ir mazāk efektīvs.

2. Latvijā ir sliktāki ceļi, kā rezultātā ir lielāks patēriņš.

Interesantas atbildes... Tādas izlasot, pārliecība, ka degvielas atšķiras, tikai nostiprinās.

Rodas atbilstoši papildjautājumi, kurus būtu interesanti uzdot atpakaļ Statoil:

1. Vai atbilde jāsaprot, ka arī vasarā tiek tirgots ziemas dīzelis?

2. Kā jāplāno maršruts, lai virzienā Latvija-Vācija būtu bedrainie latviešu ceļi, bet pretējā virzienā labie vācu? Būtu interesanti izbraukt tādu maršrutu, kurā vienu ceļa pusi būvē latvieši, bet otru vācieši...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Jautājums: Kāpēc ielejot dīzeļdegvielu Vācijā uz Latviju var atbraukt, bet no Latvijas līdz Vācijai nevar?

Atbilde no Statoil pārstāvja:

1. Latvijā aukstajā periodā ir "ziemas" dīzelis, kas ir mazāk efektīvs.

2. Latvijā ir sliktāki ceļi, kā rezultātā ir lielāks patēriņš.

Elementāri pārbaudāms - palūz kādam atvest 4 kannas vācu zupas un tad ar to startēt uz vāciju, līdzi ņemot vairākas kannas ar Latvijas statoila zupu.

Ja patēriņi sanāks arī otrādāki - vaina degvielā, ja vienādi - kā pirmakā eksperimentā - degvielai atšķirības nav.

p.s.

Vacijā pa bāni ir daudz plūdenāka un mazāk raustīta satiksme, kā arī pilsētās brauc daudz savādāk, Ja iekļaujies plūšmā tad mainās pats galvenais - braukšanas režīms!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Lūk Statoil video atbilde par to, ko dod degvielas piedeva

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

aktivna.lv/...

te ir veel krutaaka "atbilde"

visadu makaronu karinaataaju uz ausiim muusdienaas, maigi sakot, netruukst. "Britu zinaatnieki" pat esot atklaajushi, ka degvielas ekonomija atkariiga no smadzenju daudzuma starp ausiim - ja smadzenju nav pavisam - degviela ne tikai neteereejas, bet pat genereejas

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Subjektīvi tukšā bākā ielejot 10L Statoil degvielas Neste vietā un turpinot ceļu novēroju pozitīvas izmaiņas motora vienmērīgākā darbībā. Tikai pēc tam savilku kopā, ka tas varētu būt dēļ Miles degvielas, par patēriņu atšķirību nomērīt īsti nevar. Te gan objektīvākiem testiem varētu izmantot pārslēdzamu bāku, ja tiešām ekonomija uzlabojas tad braucot konstantā ātrumā un pārslēdzoties uz Statoil suslu vajadzētu nokristies apgriezieniem, jo lai būtu ekonomija jaudai būtu jābūt lielākai.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Subjektīvi tukšā bākā ielejot 10L Statoil degvielas Neste vietā un turpinot ceļu novēroju pozitīvas izmaiņas motora vienmērīgākā darbībā. Tikai pēc tam savilku kopā, ka tas varētu būt dēļ Miles degvielas, par patēriņu atšķirību nomērīt īsti nevar. Te gan objektīvākiem testiem varētu izmantot pārslēdzamu bāku, ja tiešām ekonomija uzlabojas tad braucot konstantā ātrumā un pārslēdzoties uz Statoil suslu vajadzētu nokristies apgriezieniem, jo lai būtu ekonomija jaudai būtu jābūt lielākai.

izskataas, skolaa esi gaajis veltiigi.

nu, nokritiisies tev apgriezieni par 3% - 2000 vietaa buus 1940 - pamaniisi? njemot veeraa visus kriteerijus - nespeeju pilniigi preciizi fikseet gaazespedaalja staavokli, apkaarteejo apstaaklju fluktuaacijas ( celja sliipiuma, raupjuma izmainjas, veeja virziena / aatruma izmainjas, uttp)?

galugalaa 3% - tas ir 100 km vietaa tu nobrauksi 103 km. to starpiibu reaalaa braukshanaa deelj daudziem mainiigajiem faktoriem atseviskji izdaliit nav iespeejams.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Uz mani 3% sauklis nestrādā. Es gan neesmu arī nekāds lielais taupītājās, jo patīk braukt. Ja gribētu taupīt, tad drīzāk ievērotu ekonomiskas braukšanas pamatprincipus, kas daudz vairāk dod ekonomiju.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: braucot konstantā ātrumā un pārslēdzoties uz Statoil suslu vajadzētu nokristies apgriezieniem, jo lai būtu ekonomija jaudai būtu jābūt lielākai.

Degviela mainīs zobu skaitu kuram zobratam ātrumkārbā?!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

cik es noprotu, shaada tipa piedevaam buutu jaapacelj degvielas energeetika - kaa tas ir gadiijumaa ar ziemas / vasaras diizeldegvielu.

bendziinam par shaada veida piedevaam , pat teoreetiski, neko iisti neesmu dzirdeejis.

============

Tādas izmanto dažu tipu sacīkšu un aviācijas benzīniem.

izeju no teezes, ka lai samazinaatu pateerinju, pie paareejiem liidziigiem apstaakljiem - ir vai nu jaapacelj dzineeja lietderiibas koeficients ( ko degviela pat teoreetiski, cik noprotu,nevar), vai nu jaapalielina degvielas energeetika - tad pie taa pat kpd viens kilograms sadegushas degvielas dos lielaaku energijas daudzumu, t i buus vajadziigs mazaaks degvielas daudzums taa pat darba veikshanai.

skaidrs arii, ka tas darbojas "uzreiz", nevis "pamazaam" un "ilgterminjaa"

================

Lielākā daļa šo piedevu galvenokārt rūpējas par dzinēju

"iekšējo tīrību" - tīra kolektorus, sprauslas , vārstus utt..

Attiecīgi dzinēji strādā "tīrāk". Savulaik izstrādāja to mūsu piedevu, tad ASV un Eiropā simtiem auto izmēģināja to reāli dabā, parasti lielas "flotes", kā taksometri, policija, piegādes firmas utt - tad ie iespēja daļai auto izmantot piedevu, daļai nē, tad rezultātus salīdzina, veic detaļu stāvokļa vērtējumu utt.. Kopējais toreiz veikto km skaits bija ar 6 nullēm, un pirmais cipars nebija 1, un pat ne 2

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

2Crankshaft: taatad dotajaa gadiijumaa runa ir par izstraadaajuma TTX saglabaashanu, proti, profilaksi, ne par ekonomiju. ekonomija, manaa skatiijumaa, ir parametru uzlaboshana saliidzinot ar to, kaadi shie parametri ir tehniski labaa staavoklii esosham agregaatam. piemeera peec - kapremontu neviens nesauc par degvielu ekonomeejoshu darbiibu, jo tas atjauno degvielas pateerinju tajaa liimenii, kaadaa tam jaabuut tehniski labaa staavoklii esosham agregaatam. as so, es lieku priekshaa terminus lietot pareizi

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Kanibaals rakstīja: braucot konstantā ātrumā un pārslēdzoties uz Statoil suslu vajadzētu nokristies apgriezieniem, jo lai būtu ekonomija jaudai būtu jābūt lielākai.

Degviela mainīs zobu skaitu kuram zobratam ātrumkārbā?!

Nē, tā ir konstante, bet palielinoties jaudai ātrumam būtu jākāpj. Protams atšķirība minimāla, tāpēc maz ticams, ka to var nomērīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es nezinu ko tu lieto, bet tas ir kas labs. Palielinoties motora attīstītajam griezes momentam vadītājs vai kruīza kontrole palaiž vaļīgāk droseli.

Atgriežoties pie tēmas, ož pēc buļļa kakas. Scukoils savā viģikā stāsta pasakas, neizskaidrojot kā tad īsti tiek iegūts efekts - pieņemot ka tas nav placebo efekts. Sevišķi nosmīkņāju par jaunas mašīnas patēriņu - mana kvatora 23 gadus vecais, tiešām padilušais motoriņš [atšķirībā no oriģinālā, kuram tā izcelšanas brīdī bija 25 gadi un gandrīz ideāla kompresija] kaut kā tādu triku izveic ar nopeltā kinga degvielu... Pie tā ka sola trīs pročus, ož pēc batonu bāšanas ausīs, jo tik mazu ciparu nav pat dabā reāli pārbaudīt - vidēja stipruma vējš atkarībā no pūšanas virziena jau tādu procentu plusā vai mīnusā taisa, un tad ej nu sazini vai ietaupītie grami rodas no scukoila plusa jūdzēm vai vienkārši vēja virziena dēļ...

Rihardamplis Reģ.: 07.12.2013
0 0 Atbildēt

Ar smaidu palasīju daža laba "pērles" par Miles un vēl citiem surogātiem-kungi,lūdzu nepaliekat par izsmieklu publiskā telpā!

Nestāstīšu kur es strādāju un ar ko nodarbojos,bet izstāstīšu pāris lietas lai dažam labam nokristu rozā brilles un cilvēks sāktu reāli spriest.

Tātad,Statoil brends Miles nav nekas cits kā labi pasniegts mārketinga triks-šī trika pamatā tiek ņemta Mažējķu vai Lukoil dīzeļdegviela(jo Statoil savu Latvijā netirgo),tai tiek pieliets "uztura bagātinātājs",kurš automašīnai ražotai līdz 2004 gadam nedod vispār nekādu efektu,no 2004 līdz galīgi jaunai automašīnai (Latvijā)efekts vnk nav,bet par cik viduslāņa latvietis nav spējīgs par skaidru naudu jaunu auto nopirkt tad viss tas kas attiecas uz "svaiga" auto efektu,mūsu bāleliņiem vnk nav aktuāli.

Jā,Statoil strādā ar leišu un krievu "soļarku",bet māretinga ietvaros tiek pasniegts TĀDS.....nu TĀDS produkts,ka rodas iespaids,ka auto tuliņ sāks braukt ar svaigu gaisu!! Neuzķerieties uz prastu "tuftu",bet ja gribat tiešām labu dīzeļdegvielu tad pildaties NESTĒ-tikai šī degviela 100% nāk no Somijas,tātad atbilstoša kvalitāte.

Un vēl,smaidu izsauca daža laba "speciālista" spriedelējumi par ziemas dīzeli un tā it kā neefektīvo pienienoto vērtību! Kungi,ziemas dīzelis ir labāks par vasaras kaut vai tāpēc,ka tam nav klāt rapša piedeva kura līdz šim gadam sastādīja 5% no produkta,bet no šā gada jau 7%! Daudzās automašīnās šo rapšveidīgo vispār liet bākā nedrīkst(piem 2005,gada AUDI A6 2,0TDI) nemaz nerunājot par jaunāka gada izlaidumiem!Brīnos kā Latvijas valsti vēl neviens autobraucējs nav tiesā iesūdzējis par to,ka šajā valstī pilsoņiem nav NEKĀDU iespēju iegādāties savai automašīnai tādu degvielu kādu tai ir paredzējis izgatavotājs.Teiksim tai pašā Vācija ir pieejams gan BIO gan parastais dīzelis jo tur cilvēki domā lai var braukt visi,nevis tikai izredzētie-pie mums tas viss cilvēkam ir liegts!

Un vēl,tie kuri te gudri par benzīna "tīrību" un efektivitāti runāja......hehehe,lai jūs vienreiz zinātu tad 95BIO sastāvā ir tikai apm.60% benzīna kā tāda...pārējais ir spirts(t;ap;ēc jau saucas BIO) un šķaidītāji jo spirts benzīnš nešķist,tādejādi vajadzīgi šie atškaidītāji lai varētu "samiksēt" šo brīnumproduktu!

Praktiski tīrs benzīns ir tikai BE-98 jo tam nav ne bio piedevu ne pievienotu atsķaidītāju.

Ceru,ka kādam tomēr atnāca apskaidrība kas pie kā turās-ja tā tad izdariet pareizos secinājumus.

p.s. es neesmu Neste darbinieks

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Teksta sākums tev bija tuvu patiesībai, bet beigās pats sabrauci auzās.

Pirmkārt jau bio piedeva ir procentuāli tik maza, ka neviens tāpat to atšķirību nemana un nemanīja, kur nu vēl motoram no tā kas notiktu. No šādas piedevas ir pat pozitīvs efekts, tik degvielas tirgotājiem neizdevīgi, jo dārgāk. Drīzāk būu uztraucies par to, lai nesapildi no benzīntanka kondensātu.

Otrkārt 95E neviens nelies vairāk spirtu kā valstiski noteiktos 5%, jo tas vienkārši ir ekonomiski nelietderīgi, tāda benzīna cena būs augstāka un nekonkurētspējīga. 40% spirta ir tikai biodegvielai E85 un tas tikai ziemā, vasarā tie ir 85% spirta, bet parasts auto ar to nedarbosies, ja pat izdosies pielaist. 90 gadu un jaunāki auto ir paredzēti ne vairāk kā 10% bio piejaukuma, faktiski vēl spēj pielāgoties līdz 30% piejaukumam(agrāk Latols), bet neviens degvielas tirgotājs neriskētu tādu tirgot parastā benzīna vietā.

Kopš 95E tiek pievienots bioetanols nav pat lietderīgi pa retam liet tīru 98E, lai "tīrītos" sistēma vai lietot citas piedevas, jo spirts tāpat jau labi attīra.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kopš kura laika deviņdesmit astoto jālieto citos nolūkos kā tikai motora darbināšanai?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nedomaaju, ka starp Vaacijas un Latvias degvielaam dizha atshkjiriiba, iipashi, ja njem degvielu statoilaa vai nestee. Starpiiba nobraukumaa Latvija-Vaacija-Latvija rodaas tiiri meteorologjisku apstaaklju deelj, valdoshie veeji - rietumu. Par 3% - gruuti teikt, protams, ka reklaama, bet gan statoils, gan neste tomeer ieveero standartus daudz ciitiigaak, nekaa paareejie tanki, nedaudz subjektiivs mans viedoklis, bet taads nu vinjsh ir izveidojies Kaut vai peec degvielas smarzhas, taas asaas piedevu smakas juutamas tik mazajos tankos un Lukoilaa.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vispār jau praksē izmantoti vairāki DUS, un starpība nekāda, pildies, kur gribas. Vismaz dīzeli esmu pildījies daudz kur, viss rūc kā parasti. Nonācu pie NESTE, laba cenas un kvalitātes attiecība

Benzīnam vispar nekādas šķirbas. Pilnīgs fufelis par piedevām un garākiem nobraukumiem. Mūs ieārstē

Vienīgi LPG esmu manījis mega atšķirības no vietējā un ārvalstu produkta. Tas gan tiesa, ka mums te ļoti netīru un nekvalitatīvu autogāzi tirgo

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Hmm, Rihardamplis nošāva garām sakarā ar biodīzeļa lietošanas aizliegumiem Tie aizliegumi attiecas uz TĪRU biodīzeli, nevis uz piejaukumiem līdz pat 10% Tas pats AUDI sen to paskaidrojis saistībā ar Franciju, kur TĪRS biodīzelis ir visai iecienīts, protams, cenas dēļ. Nav jau attiecīgās ES institūcijas tos 5, 7 vai 10% Bio-D piejaukuma no pirksta izzīdušas

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

"Diena" 2011. gadā veica testus sadarbībā ar LLU tieši, lai kliedētu mītu par Vācijas degvielas ekonomiskumu.

Pieglabāju izgriezumu no avīzes, ja ir interese, varat palasīt un izteikt viedokli.

www.karlisustups.com/gallery/albums/wiskas/20110326-IMG-8553-large.jpg

www.karlisustups.com/gallery/albums/wiskas/20110326-IMG-8556-large.jpg

www.karlisustups.com/gallery/albums/wiskas/20110326-IMG-8559-large.jpg

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti