ja tas tev ir atmosfeeriskais dzineejs - aizmirsti. ja gribi turbo - paardod savu grabuli, un nopeerc turbograbuli - buus leetaak, labaak, un no visaam puseem plusos. uztaisiit no atmosfeeriskaa motora turbomotoru ir visai daargs un nevienkaarshs prieks bez garanteetiem rezultaatiem.
Ko tik cilveeki neveelaas dariit, lai tik darbojaas! Kaa preciizi apreekjinaat, uz sitiena nepateikshu, kaa samazinaat - 2 pirkstus, taa teikt. Divas galvas bliives un attieciiga biezuma teerauda plaaksne pa vidu, izgriezt muusdienaas arii nav probleemu, ja vari atrast kaut kaadu automaatisko plazmas griezeeju, ja nee, naaksies duushiigi viileet. Dzelzi nevajaga cietu, miikstaaka pat labaak. Var buut probleema ar bliivju malaam sadegshanas kameraa - taas vajadzeetu nosegt ar attieciiga biezuma gredzenu. Par to, vai motors izturees lielaaku jaudu - liidz kaadiem 20% vajadzeetu tureet, kapitaalais gan ar tad buus krietni aatraak.
Chankaishi rakstīja: Ko tik cilveeki neveelaas dariit, lai tik darbojaas! Kaa preciizi apreekjinaat, uz sitiena nepateikshu, kaa samazinaat - 2 pirkstus, taa teikt. Divas galvas bliives un attieciiga biezuma teerauda plaaksne pa vidu, izgriezt muusdienaas arii nav probleemu, ja vari atrast kaut kaadu automaatisko plazmas griezeeju, ja nee, naaksies duushiigi viileet. Dzelzi nevajaga cietu, miikstaaka pat labaak. Var buut probleema ar bliivju malaam sadegshanas kameraa - taas vajadzeetu nosegt ar attieciiga biezuma gredzenu. Par to, vai motors izturees lielaaku jaudu - liidz kaadiem 20% vajadzeetu tureet, kapitaalais gan ar tad buus krietni aatraak.
Tofika autors to noteikti nedomāja nopietni, tā kā tu gan, tev var arī atbildēt. Turēšana atkarīga no tā cik tāds volgo dzelzis ir izturīgs. Piemēram, paņemot VAG 2.0 8v apakšu un uz tās uzliekot 16v galvu, tiek iegūts turbinizācijai piemērots motors ar zemu kompresiju, kurš spēj izturēt, neatceros, 250 vai 300 zs - tātad pieaugums vairāk nekā 100% - protams, tikai ielas variantā un tikai ar atbilstošu vadību.
edijsvolvos80 rakstīja: To visu es zinu viekārši gribu zināt ka pareizāk samazinātu kompresiju. Un pādot netaisos jo nav 2.9tvinturbo ar manualo kārbu.
Crankshaft rakstīja: Cik mīsi, tik turēs 2.0 turbomotors ar ~500 ZS
turēja sezonu, tiesa, km izteiksmē tas daudz
nebija gan ... Un nebija tur nekādas pazeminātas
kompresijas pakāpes. Standarta 10.0 + 3.0 atm
virsspiediens, un viss notiek
Palasi webā par Volvo Low Pressure Turbo!
strange. kaapeec nedetoneeja pie taadas kompresijas pakaapes + veel taada spiediena? 3.0 man nemaz neizskataas peec "low pressure"
eskortam rst bija apmeeram 0.5 atm virsspiediens. kad turbiina puuta cik vareeja, bez ierobezoshanas ( nez gan cik tur tad bija - tad raadiitaaja iepluudes kolektoraa nebija), skanjas no detonaacijas dodot griidaa bija naturaali itkaa spaini pilnu ar uzgrieznjiem kratiitu....
Crankshaft rakstīja: Detonēja / nedetonēja - tas lai paliek uz inženieru
sirdsapziņas Zinu vien to, ka ar Massimo Biazjona
programmētāja (viņš tolaik arī Ferrari F1) "čipu"
viss notika
Kā tu domā, BMW 1500 dzinējs F1 detonēja vai nē?
Tur ta virsspiediens bija virs 4 atm ...
bez sajeegas. ne tikai virsspiediens, bet arii kompresijas pakaape shai gadiijumaa ir svariiga, bet skatoties uz F1 - tur ne par ko nevar buut droshs - paaraak augstas tehnologijas, un attieciigi daudz iespeeju detoneeshanu aptureet, man skiet. btw, vai jaudu taga no turbomotoriem celj nost vairaak, nekaa vecajaa F1 turboeeraa? tad treninju mashiinaam, cik atceros, ~1500 zs meedza buut?
bez sajeegas. ne tikai virsspiediens, bet arii kompresijas pakaape shai gadiijumaa ir svariiga,
===================
Kompresijas pakāpe ir svarīga ielas motoram, resursa nodrošināšanai, jo ielas auto turbomotors 90% sava
mūža pavada kā neekonomisks atmo motors ar zemu kompresiju
bet skatoties uz F1 - tur ne par ko nevar buut droshs - paaraak augstas tehnologijas, un attieciigi daudz iespeeju detoneeshanu aptureet, man skiet. btw, vai jaudu taga no turbomotoriem celj nost vairaak, nekaa vecajaa F1 turboeeraa? tad treninju mashiinaam, cik atceros, ~1500 zs meedza buut?
====================
Šodienas turbomotori sportā ir enerģētiski efektīvāki, kā
"tolaiku" BMW, Renault, Porsche un taml. turbomotori, resp. no litra spēj "nolasīt" vairāk ZS. Dzinēju resursi gan nav īpaši auguši - šodienas rallijkrosa SuperCar klases
auto ar saviem 500 - 550 ZS no 1600 ccm kalpo apmēram 1 sezonu, tas km izteiksmē būtu kādi 400 - 500
bez sajeegas. ne tikai virsspiediens, bet arii kompresijas pakaape shai gadiijumaa ir svariiga,
===================
Kompresijas pakāpe ir svarīga ielas motoram, resursa nodrošināšanai, jo ielas auto turbomotors 90% sava
mūža pavada kā neekonomisks atmo motors ar zemu kompresiju
nu, ja jau vish 90% laika pavada ne "zem turbiinas", tad kaareiz saspiesshanas pakaapi jeegas aiztikt nebuutu.
cik es saprotu, pakaapi zemina tieshi deelj taa, lai nebuutu detonaacijas puushot tur gaisu iekshaa a turbiinu...
bet skatoties uz F1 - tur ne par ko nevar buut droshs - paaraak augstas tehnologijas, un attieciigi daudz iespeeju detoneeshanu aptureet, man skiet. btw, vai jaudu taga no turbomotoriem celj nost vairaak, nekaa vecajaa F1 turboeeraa? tad treninju mashiinaam, cik atceros, ~1500 zs meedza buut?
====================
Šodienas turbomotori sportā ir enerģētiski efektīvāki, kā
"tolaiku" BMW, Renault, Porsche un taml. turbomotori, resp. no litra spēj "nolasīt" vairāk ZS. Dzinēju resursi gan nav īpaši auguši - šodienas rallijkrosa SuperCar klases
auto ar saviem 500 - 550 ZS no 1600 ccm kalpo apmēram 1 sezonu, tas km izteiksmē būtu kādi 400 - 500
edijsvolvos80 rakstīja: Man īstenībā neintresē visas tās gudrības ko jus te rakstat. man intrese vai kads ir licis tubīnas 2.9volvo dzinējam un pārējās detaļas.
Pameklē labāk lietotu 2.9T6 dzinēju. Būs mazāk problēmu. Pielikt viņam var gan automātu, gan manuālo kārbu.
Nortelam var vien piekrist - turbomotoram ir tik daudz nianšu, kuras jāievēro, ka patiešām: ja nu baisi gribas, tad visos veidos izdevīgāk ir iegādāt lietotu turbodzinēju (kopā ar motorelektroniku!) un ņemties ar to, nevis sākt pārbūvēt atmosfērisko. Beigās vienalga izrādīsies, ka no tā "izejas"
atmosfēriskā tik maz palicis, un vēl, cik tas izmaksājis ...
Ir savulaik pieredze gūta, ar Integrale, tad arī pierādījās, ka
spēkā ir teiciens "visu, vai neko", jo visi "daļējie" risinājumi agrāk vai vēlāk rezultējās smagos dzinēja defektos Ieskaitot krāšņu dzirksteļu kūli no izpūtēja
Dzirksteļu kūlis no izpūtēja tā kā būtu efekts, ja vien tas nerodas defekta rezultātā - ja es nebūtu slinks attiecībā uz muļķību taisīšanu, es labprāt uztaisītu lai no izpūtēja šautos ārā liesmas...
msh rakstīja: Dzirksteļu kūlis no izpūtēja tā kā būtu efekts, ja vien tas nerodas defekta rezultātā - ja es nebūtu slinks attiecībā uz muļķību taisīšanu, es labprāt uztaisītu lai no izpūtēja šautos ārā liesmas...
Močiem (čoperiem) var nopirkt gatavu liesmu mešanas kitu, kas iesmidzina nedaudz degvielas izpūtējā. Mašīnai varētu būt grūtāk, ja vien nav "taisnā" truba.
Ir kaut kur redzeeta augstsprieguma parikte, kas ar diviem elektrodiem taisa dzirksteli-liesmu izpuuteeja galaa, neesmu gan dziivee redzeejis, bet bildee bija iespaidiigi. Un vecam vaagjim veel co sadedzina
Nekā īpaša jau tur nav - parasta indukcijas svece, spole un elektronikas krikucis kam to spoli slēgāt, kā arī vajag lai izplūdes gāzēs būtu pietiekami daudz degvielas [chankaishi, tas ir HC, nevis CO, CO nav nekā degoša ] - pēdējo būtu elementāri nodrošināt...
Turbīnas
Sveiki kads ir licis turbīnas volvo s80 2,9motoram?
Ja ja tad ko tieši darījat?