Signalizācija "ķeksītim", priekš KASKO

lablam Reģ.: 04.05.2011

Sveiki!

Ja kādam mans jautājums liksies stulbs, tad nerejat te, bet vnk ignorējiet to. Vnk esmu dzirdējis, ka varot kaut kādu risinājumu uzstādīt par pārdesmit naudiņām tā, lai tikai gaudo un pīkst tīri tikai tā, lai var atrādīt apdrošinātājiem priekš KASKO. Signalizācija priekš aizsardzības vajadzīga nav - tāpat, ja būs lemts, tad ar visu uber signalizāciju viss tiks atrisināts. Mana aizsardzība būs KASKO. Respektīvi varbūt kāds var ko ieteikt? Kur, ko, par cik?

 
jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Pajautā apdrošinātājiem kādas ir prasības signalizācijai un atbilstoši prasībām arī uzstādi nepieciešamo.

Kadreiz man bija auto kurš skaitījās riska grupā un tam apdrošinātājs papildus orģinālai signalizācijai prasīja uzstādīt vēl vienu signalizāciju un kapota bloķētāju, un slepeno pogu vai imobilaizeru . Gala rezultātā tam autiņam bija rūpnīcas imobilaizers, kautkāda "Cobra" siganlizācija, kapota bloķētājs, Skybrake bezkontakta imobilaizers un slepena poga kura bija jānospiež pirms iedarināšanas Lai iedarbinātu autiņu kā lidmašinas pilotam bija jāizpilda vesels saraksts ar darbībām Ar visu to apdrošināšanas prēmija bija 7% gadā no apdrošināšasnas summas

Tagad manam apdrošinātājam pietiek ar rūpnīcas signalziāciju un maksāju 3% no summas

lablam Reģ.: 04.05.2011
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Pajautā apdrošinātājiem kādas ir prasības signalizācijai un atbilstoši prasībām arī uzstādi nepieciešamo.

Kadreiz man bija auto kurš skaitījās riska grupā un tam apdrošinātājs papildus orģinālai signalizācijai prasīja uzstādīt vēl vienu signalizāciju un kapota bloķētāju, un slepeno pogu vai imobilaizeru . Gala rezultātā tam autiņam bija rūpnīcas imobilaizers, kautkāda "Cobra" siganlizācija, kapota bloķētājs, Skybrake bezkontakta imobilaizers un slepena poga kura bija jānospiež pirms iedarināšanas Lai iedarbinātu autiņu kā lidmašinas pilotam bija jāizpilda vesels saraksts ar darbībām Ar visu to apdrošināšanas prēmija bija 7% gadā no apdrošināšasnas summas

Tagad manam apdrošinātājam pietiek ar rūpnīcas signalziāciju un maksāju 3% no summas

nUU - NAV VAIRS TIE LAIKI, KAD APDROŠINĀTĀJI UZSTĀDA TIK DRASTISKAS PRASĪBAS ŠAJOS KONKURENCES APSTĀKĻOS - TIE LAIKI JAU AIZ MUGURAS, PROTAMS, JA VIENA NAV KĀDA uber klases mašīna. Manā gadījumā ir parasts Toyota Avensis 2004. gada.

Atvainojos par burtiem.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Tieši to arī centos pateikt, ka vairs nav tie laiki. Un tagad visbiežāk pietiek ar rūpnīcas signalizāciju. Ja tavs apdrošinātājs ir izvirzijis kādas papildus prasības tad būtu tikai normāli, ka uzdodot šeit jautājumu tu informētu par šīm prasībām.

lablam Reģ.: 04.05.2011
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Tieši to arī centos pateikt, ka vairs nav tie laiki. Un tagad visbiežāk pietiek ar rūpnīcas signalizāciju. Ja tavs apdrošinātājs ir izvirzijis kādas papildus prasības tad būtu tikai normāli, ka uzdodot šeit jautājumu tu informētu par šīm prasībām.

No rūpnīcas ir tikai centrālā atslēga ar mirgojošu lampiņu panelī, bez skaņas efekta, bet tieši to skaņu jau kā minimums arī apdrošinātāji man prasa un tas ir tas, kas man vajadzīgs, nekas vairāk...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

man ienāca prātā tāda būtībā vienkārša doma - vai nav prātīgāk nomainīt apdrošinātāju, nevis dancot līdzi kaut kādām papildus prasībām pēc signalizācijām priekš kaķiem?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

lablam rakstīja:

jaaanis rakstīja: Tieši to arī centos pateikt, ka vairs nav tie laiki. Un tagad visbiežāk pietiek ar rūpnīcas signalizāciju. Ja tavs apdrošinātājs ir izvirzijis kādas papildus prasības tad būtu tikai normāli, ka uzdodot šeit jautājumu tu informētu par šīm prasībām.

No rūpnīcas ir tikai centrālā atslēga ar mirgojošu lampiņu panelī, bez skaņas efekta, bet tieši to skaņu jau kā minimums arī apdrošinātāji man prasa un tas ir tas, kas man vajadzīgs, nekas vairāk...

saber tukšās alus bundžās gultņus un piesien zem auto.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

lablam rakstīja: kaut kādu risinājumu uzstādīt par pārdesmit naudiņām tā, lai tikai gaudo un pīkst

vajag pusduci peļu un kranci salonā

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Manai pastalai, kurai nebija centrālās atslēgas no pults, kaut kāda lētā signalizācija maksāja 40 EUR. Komplektā nāca dzinēja bloķēšana arī, bet to as palūdzu lai meistari atslēdz uzreiz.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

lablam rakstīja:

No rūpnīcas ir tikai centrālā atslēga ar mirgojošu lampiņu panelī, bez skaņas efekta, bet tieši to skaņu jau kā minimums arī apdrošinātāji man prasa un tas ir tas, kas man vajadzīgs, nekas vairāk...

Kā tu zini ka nav - esi mēģinājis aizslēgtai mašīnai attaisīt kādas durvis? Vai tu vienkārši gaidi ka oriģinālā siga ar noklusētajiem uzstādījumiem pīkstēs atslēdzot un aizslēdzot?

Kaut kādai toyotai varbūt tur viss ir primitīvi un galīgā pakaļā - salīdzinot 15 gadus veca audī oriģinālo sigu ar viduvēju aftermarket sigu, galvenās atšķirības - oriģinālā siga spēj bloķēt tikai starteri [bet motoram standartā nāk immo], nav triecienu sensora, toties ir ultraskaņas sensori un avantiem vēl devēji aizmugurējajos logos - ā - un vēl atšķirībā no aftermarket sigas, var atslēgt arī ar atslēgu, gan lai mazinātu atmūķēšanas iespējas, 15 sekunžu laikā jāieslēdz aizdedzi, ja ne, sāk pļērkt. Pārējais viss tāds pats, ja ne augstākā līmenī, taures pļērcienus atslēdzot/aizslēdzot arī var piekodēt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti